Stránka 29 z 30
Napsal: 14. 7. 2009 11.16
od sciorp
ted něco málo k vykrádání bytů a domů
je to spíš dotaz než nápad protže vim, že něco takovýho se by mělo být zařazeno, jak jsem se tak procházel a pátral tak jsem našel jeden barák co se dá vyloupit i ted, leží sice mimo civilizaci a to na dost zatrčeným místě, to ale nemění nic na tom že vstupní dveře se dají lock-picknout celkem v pohodě, oatázka ale zní, jak proboha múžou mít dveře do spodního patra DC 50 to je prostě věc kterou nechápu.
díky za vysvětlení co jsem teda nezkoušel a se svejma statama nevidim možnost na úspěch ty dveře roztlouct. jo a ještě pokud bych se mohl přimluvit šlo by v tomhle domě nastavit aby se v něm dalo spát?
konečně jsem si totiž našel zázemí, které se mojí postavě líbí a stejně se v něm nevyspim
díky za odpověd
detaily na vyžádání do PM
Napsal: 14. 7. 2009 11.19
od Jon
No, Sciorpe, myslím že vím, který dům máš na mysli, ten ale slouží nějakému účelu a ty obtížná DC tam nejsou jen tak pro nic za nic.
Napsal: 14. 7. 2009 11.26
od sciorp
aha hmm no tak jo no to mi stačí akorát DC 50 neni obtížný ale imho blbost at počítám jak počítám prostě to odemknout nejde a nepude
Napsal: 14. 7. 2009 11.42
od Aefar
sciorp píše:aha hmm no tak jo no to mi stačí akorát DC 50 neni obtížný ale imho blbost at počítám jak počítám prostě to odemknout nejde a nepude
Je to velmi obtížné, ale lze to... Stačí mít 25 bodů v odemykání ((22. level) a +5 obratnost a pak hodit 20 (pokud dokonce na to není take 20)
Napsal: 14. 7. 2009 11.47
od sciorp
take 20na to je a už mlčim a nikdy jsem o tombaráku nic neřekl :)
Napsal: 14. 7. 2009 16.29
od George
Nj, IMBA zámek je sice pěknej, ale pokud ty dveře nerozbije postava tak silná, že by obyčejné dveře zlomila vejpůl rukama, tak už nevím co. … Snad se nemýlím, že jsou dřevěný ne?
Napsal: 14. 7. 2009 16.42
od sciorp
jedná se od dveře s určením obyčejné seschlé, to víš že jsem se je snažil rozrýt vším možným, bez úspěchu postava si to vysvětluje tak, že jsou chráněný nějakym kouzlem, o to víc ji budou zajímat :) ale dost už o tom baráčku at nevyzradíme nějaký tajný IC informace XD
Napsal: 14. 7. 2009 16.49
od Braenn
Nedaleko od toho domu je jiný, taktéž opuštěný kde se spát dá. A k zámku u tohohle domu dodám klasické "zjisti IC, není to tak horké jak to vypadá".

Napsal: 14. 7. 2009 17.16
od Jon
Já bych měl návrh, aby lodě z Amfi do Tirianu a naopak jezdily častěji. Tak jak je to teď je skoro nemožné se lodí svézt.
Napsal: 14. 7. 2009 17.25
od The_Balrog
Jon píše:Já bych měl návrh, aby lodě z Amfi do Tirianu a naopak jezdily častěji. Tak jak je to teď je skoro nemožné se lodí svézt.
To víš, jízdní řád je dělán pro elfí nákupy – ráno do Tirianu, po obědě domů ;)
Napsal: 14. 7. 2009 19.53
od Libra
Tak když už jsme u těch návrhů a Amfiberai, tak by bylo dobré v domu odpočinku vyhodit od nástrojů ty vrzaly co je tam ničej a přenechat možnost hry na nástroje zkušenějším a lepším

Almanach léčení
Napsal: 14. 7. 2009 22.40
od Lassair
Dozvěděla jsem se, že na EQ 2 byla tato kniha k dostání v Mamoníně, ale teď už tam prý není. Ráda bych se zeptala, kde se dá obstarat, případně jestli se dá i na EQ 3 obstarat kvůli kouzlu kněze na VI stupni "Vyleč vybranou nemoc"
Re: Almanach léčení
Napsal: 14. 7. 2009 22.51
od drake127
Lassair píše:Dozvěděla jsem se, že na EQ 2 byla tato kniha k dostání v Mamoníně, ale teď už tam prý není. Ráda bych se zeptala, kde se dá obstarat, případně jestli se dá i na EQ 3 obstarat kvůli kouzlu kněze na VI stupni "Vyleč vybranou nemoc"
Dá se na Eq obstarat, nicméně její distribuce se … ehm … změnila. Zbytek IC. ;-)
Napsal: 15. 7. 2009 5.51
od kokosak
Je tedy fakt, že vždy když informuji postavy o nové distribuci této knihy, tak se za monitorem musím skoro chechtat

Napsal: 17. 7. 2009 19.30
od Jon
Já bych se moc přimlouval za vytvoření i "lidového" nevěstince například v Mamoníně, kde by slečny šly "za hubičku" a kde by byla možnost například chytit nějakou pěknou nemoc :))
Napsal: 17. 7. 2009 19.36
od George
Jon píše:Já bych se moc přimlouval za vytvoření i "lidového" nevěstince například v Mamoníně, kde by slečny šly "za hubičku" a kde by byla možnost například chytit nějakou pěknou nemoc :))
Nechci vůbec nějak rejpat, ale podle mě by bylo skvělý ho založit sám ne?

… ne opravdu... bylo by to uplně o něčem jiným... a s hráčskýma těma by to bylo uplně skvělý

EDIT: Myslím, že nejsi první, kdo se nad tím zamýšlel.. jen se k tomu ještě nikdo nedokopal :)
Napsal: 17. 7. 2009 19.59
od Jon
Fungující hráčský nevěstinec je nereálný. Jinak ti, Georgi, děkuju za osvícenej nápad.
Kytičky
Napsal: 30. 7. 2009 10.15
od Akruo
Možná, že je to jen můj subjektivní a velice nepřesný pohled, ale jak tak hledám, tak v Mithalirské říši nerostou skoro žádné kytky, které by se daly trhat. Naproti tomu v Tirínským království je možnost najít kytky téměř na každém místě (resp. je tam celkem DOST nalezišť).
Napsal: 30. 7. 2009 10.52
od sciorp
jo to je sice pravda, já osobně vím o třech nalezištích,
a zbytek mě tak nějak netankuju ale zase na druhou stranu v okolí Mithu je spousta jiných věcí, které se dají "těžit" které v království chybí
Re: Kytičky
Napsal: 30. 7. 2009 10.57
od Tomyn
Akruo píše:Možná, že je to jen můj subjektivní a velice nepřesný pohled, ale jak tak hledám, tak v Mithalirské říši nerostou skoro žádné kytky, které by se daly trhat. Naproti tomu v Tirínským království je možnost najít kytky téměř na každém místě (resp. je tam celkem DOST nalezišť).
KYTKY ROSTOU VŠUDE, ale asi to je i dle teploty ne?