Stránka 30 z 30

Re: Kytičky

Napsal: 30. 7. 2009 11.18
od Akruo
Tomyn píše:
Akruo píše:Možná, že je to jen můj subjektivní a velice nepřesný pohled, ale jak tak hledám, tak v Mithalirské říši nerostou skoro žádné kytky, které by se daly trhat. Naproti tomu v Tirínským království je možnost najít kytky téměř na každém místě (resp. je tam celkem DOST nalezišť).
KYTKY ROSTOU VŠUDE, ale asi to je i dle teploty ne?
To chápu, že v zimě to nepůjde, ale i tak jsem zatím na nic nenarazil - to neznamená , že nejsou, přesto jich je možná v Království víc

Re: Kytičky

Napsal: 30. 7. 2009 11.32
od Jon
Akruo píše:To chápu, že v zimě to nepůjde, ale i tak jsem zatím na nic nenarazil - to neznamená , že nejsou, přesto jich je možná v Království víc
To určitě je, a řekl bych, že je to tak schválně.

Re: Kytičky

Napsal: 30. 7. 2009 11.57
od Akruo
Jon píše:
Akruo píše:To chápu, že v zimě to nepůjde, ale i tak jsem zatím na nic nenarazil - to neznamená , že nejsou, přesto jich je možná v Království víc
To určitě je, a řekl bych, že je to tak schválně.
dobře

Napsal: 30. 7. 2009 15.01
od kokosak
Co jsem si všiml, výskyt květin je nezávislý na teplotě. Na některých místech kde jsou květiny nakreslené rostou i systémově, na jiných ne. Rozeznat se to dá jen a pouze tím, že si na místě vyhledáte zdroje.

Napsal: 30. 7. 2009 15.51
od sciorp
asi tak jinak bys hodně na severu neutrh ani kopretinku

Napsal: 16. 8. 2009 10.46
od Akruo
Nevím, jestli se to už řešilo, ale mám dotaz. Bude v plánovaném CRAFTU zahrnuta výroba pastí? Bylo by to velice zajímavé a dobré, ale uvědomuji si, že je toho asi i tak moc.. :clover:

Napsal: 28. 8. 2009 14.46
od Ghost
Poměrně pěkný hak, který mění textury, ikony, pár tilesetů a některé modely monster, aby vypadaly o mnoho lépe: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7807

Napsal: 7. 3. 2010 1.17
od Braenn
Lokace střed lesa. Kdysi to snad mělo IC účel při střetu ze skřety, ale teď se přimlouvám za nahrazení těch několik epických zvukových pastí nějakými .. více sedícimi k obtížnosti celé lokace, vzhledem k její dostupnosti. Přes 150 HP při neúspěchu, k tomu plošně pro všechny kolem, to je dost ultimátní záležitost na takové místo.

Napsal: 17. 3. 2010 10.15
od OneHeart
Mortovy užasnénádherný tilesety

http://www.escapefromunderdark.com/foru … post172564

Ta džungle je uplně nádherná!

Napsal: 17. 3. 2010 10.18
od OneHeart
jo hlavně si to může nahodit každý, je to změna na straně klienta, takže jsem to vůbec nemusel dávat do tohoto zbytečného topicu :smile:

Napsal: 17. 3. 2010 16.11
od Wendigo
Jop nejde o nove tilesety ale jen retextury tech starych. Neco podobneho vlastni vyroby pouzivam i ja.

Napsal: 26. 4. 2010 8.25
od Ghost
Nové modely nestvůr (pavouci a šelmy vypadají obzvlášť dobře): http://nwvault.ign.com/View.php?view=Cr … ail&id=648

Napsal: 5. 6. 2010 19.42
od Alfray
Poslechnul jsem si soundtrack ze hry Age of Conan a je fakt povedenej. Kdyby se někdy přidávala muzika, rozhodně by stálo za to, tam po něčem sáhnout.
EDIT: Age of Conan .. ještě 9x by to mělo jít stáhnout:).

Napsal: 6. 6. 2010 9.21
od Pavel Urban
Nové haky připravovala Pitikule (a několik lidí kolem) - měl to být balíček všeho možného od modelů, přes hlavy až po hudbu (tu jsem pro to dával do kupy já a soundtrack z AoC jsem pochopitelně prošel). S jejím odchodem to ale nejspíš uvízlo na mrtvém bodě - vybranou hudbu stále mám, ale užší výběr a další hledání momentálně nedělám, protože není nálada, ani motivace.