Stránka 4 z 456

Napsal: 19. 3. 2006 13.00
od Ixtremist
:newconfus: :clover: :biggrin:

Napsal: 19. 3. 2006 13.29
od Ixtremist
Ja bych chtěl poděkovat labirovi za dynamickou DM perzistenci lokaci. Funguje to chlape a je to ten nejmocnejši nastroj co sem kdy viděl v NWN.

:flowers1: :clap: :thumbup:

Napsal: 19. 3. 2006 14.57
od photter
IxTremist píše:Ja bych chtěl poděkovat labirovi za dynamickou DM perzistenci lokaci. Funguje to chlape a je to ten nejmocnejši nastroj co sem kdy viděl v NWN.

:flowers1: :clap: :thumbup:
jj absolutni bomba

Napsal: 20. 3. 2006 16.32
od Drog
Málem bych zapomněl poděkovat tvůrcum Equilibrie za skvělou přidanou hudbu:morowindskou,conanovskou icewindaleskou ale hlavně hudbu s pro mně nej single RPG hry *Baldurs Gate* Taková hudba dokáže dobře naladit,takže díky :smile:

Napsal: 20. 3. 2006 17.28
od labir
IxTremist píše:Ja bych chtěl poděkovat labirovi za dynamickou DM perzistenci lokaci. Funguje to chlape a je to ten nejmocnejši nastroj co sem kdy viděl v NWN.

:flowers1: :clap: :thumbup:
:blush: Hlavně že to funguje.

Napsal: 20. 3. 2006 17.49
od Saiko
jaká lokace?

Napsal: 20. 3. 2006 20.09
od Fantalas
Saiko píše:jaká lokace?
všechny :bigwink:

Napsal: 20. 3. 2006 21.45
od Libra
Za hudbu dekuji tez … a hlavne za nastroje pro bardy,na ktere se da hrat !! :clap_1:
Uz se nemohu dockat az se naucim hrat nejake dalsi skladby :dribble:

Napsal: 20. 3. 2006 21.50
od Alcatraz
Libra píše:Za hudbu dekuji tez … a hlavne za nastroje pro bardy,na ktere se da hrat !! :clap_1:
Uz se nemohu dockat az se naucim hrat nejake dalsi skladby :dribble:

ja taky ne :dribble:

Napsal: 21. 3. 2006 21.42
od Saiko
Fantalas píše:
Saiko píše:jaká lokace?
všechny :bigwink:
a co je ta DM perzistentní lokace? Že je to nejmocnější nástroj, to nechápu a nevím, co je tím myšleno.

Napsal: 21. 3. 2006 22.06
od Rahwin
Dm moze robit trvale zmeny v module priamo z hry...
Aspon nieco podobne bude zakladnym principom...:)

Napsal: 21. 3. 2006 22.35
od labir
Rahwin píše:Dm moze robit trvale zmeny v module priamo z hry...
Aspon nieco podobne bude zakladnym principom...:)
Tak zhruba. :smile:
V podstatě DM může upravit libovolnou lokaci - třeba zatarasit průchod (zavalili ho skřeti), nechat zarůst cestu, udělat nové ohniště a dát stan vedle, postavit tábor, nachystat svatební hostinu, vybavit nábytkem prázdný dům atd... A poté zajistit, aby to tak zůstalo trvale. I po pádu nebo restartu serveru až do doby kdy DM uzná za vhodné něco opět změnit, nebo se vrátit k původní verzi lokace (k takové jakou ji udělal WB).

Zatím to funguje jen u placeablů (věcí jako nahoře vyjmenované), ale chystá se i verze s NPC. Pak půjde nejen postavit tábor, ale dát do něj i třeba bandity - a rázem je tu nový dynamický prvek. Za pár dnů (real time) může nějaká parta dobrodruhů ten tábor srovnat se zemí a spálit, DM lokaci prostě odperzistentní a je po táboru. :bigwink:

Napsal: 22. 3. 2006 12.21
od snowman
:clap: :thumbup:

Napsal: 22. 3. 2006 19.26
od Saiko
vynikající, takže tam, kde dříve bylo pár skřetů, může přes noc vyrůst tábor skřetů, kteří se třeba budou chystat zaútočit na město či někde, kde byl klid, se náhle objeví tajemná věž, které se třeba objevuje jednou za 500 let na krátkou dobu a budou v ní třeba poklady a tak dále … :)

supa :dribble:

Napsal: 22. 3. 2006 21.42
od OneIceOne
ooooo umistitelny svicky, to budou meditace, to se bude mučit, bežím do obchodu :dribble: (tenhle smajl miluju), o za to osobně děkuji velké mocnosti :clover:

Ix: POMOC! :megalol:

Napsal: 23. 3. 2006 0.03
od Arto
Díky Iksovi za parádní mlátičku v horách s horskýma obrama. Po těch jejích ranách sem vlál jak panenka ve větru. :biggrin:

Napsal: 25. 3. 2006 3.44
od kohen
Pod dvěma smrky, jo bylo mi krásně , guláš jsme jedli a skládali básně.
Největší jedlík, ač meje se málo ,roztáhl deštník a to za to stálo.
A z řádu světla ,Garion statečný, zapíchl prase, což nebylo zbytečný.
Sensai se v klidu u chatky modlil, ustál jsem sotva to ,abych se poblil.
Byl jsem dost napranej, gulášem z kance, který z nás udělal ,nachvíli psance.

Napsal: 27. 3. 2006 1.44
od Psanec
Diky IxTremist za fajn vikend s Quesatama :biggrin:

Napsal: 27. 3. 2006 15.25
od Drog
Ano taky bych rád poděkoval IxTremistovi,jde vidět že se jako DM maximalně snaží aby hráče hra pobavila*pokloní se* :bigwink: :biggrin:

Napsal: 28. 3. 2006 0.10
od Jezura
Díky všem hráčum, kteří se podíleli na dnešní úžasné hře, při které jsem se chvílemi mohl uchechtat, chvílemi cítil sílu trpasličího národa, chvílemi řval v zápalu boje a jednu chvíli byl skoro posraný strachy. Děkuji

Drogovi
hipsy
snowmanovi
cybermisovi

A jeden citát:
Babin: "Co víš vo kladivu?"
Lidya: "Zatloukají se jím hřebíky." :megalol: