Stránka 4 z 5
Napsal: 19. 8. 2006 18.36
od kolja
No.. no.. *premejsli*
Ghoul touch je nic moc.. radsi si tam dam boosty, otazka je jak to vypada prodlouzeny. Ale vzhledem k tomu, ze to ma prd trvani a prd DC, je to vyuzitelny mozna tak na nizsich urovnich nebo spis na slabsi priserky, ktery dou nicit jednodusejc i mozna. Ale mel sem promysleny jednoho nekro mága s expertizou kterej by to mozna i pouzil, ale jinak nic moc.
Vampiric touch je ale uz lepsi kouzlo :) Takovy posileny se poradnejma zamerenima na nekromancii ma i mozna jiny nez ciste RP vyuziti (ktery btw musi bejt skvely :) ), pekne to boostne zivoty, ale chte to vyssi lvl a velky AC aby to nebyla smrt... Ale presto vsechno sem to nikdy nevyuzial se svoji nekro sorckou...
Takze nevim ale u me by zmena asi nezmenila pohled na tyhle kouzla, vyuzil bych je jedine na spoutanou obet

A nejsem si jistej jestli de zrusit AO u konkretniho kouzla ale tipnu si ze ne :)
Napsal: 19. 8. 2006 18.50
od photter
v expertize dotykový kouizlo nepoužiješ, protože nemáš skoro šanci dotknout, to se používá v kombu s true strikem ;)
mám dojem, že ty doteky sou ale nějak buglý, hlavně potvory se myslim dotejkat nemusej :)
Napsal: 19. 8. 2006 19.07
od steel_martin
kolja píše:No.. no.. *premejsli*
Ghoul touch...
Vampiric touch je ale uz lepsi kouzlo :) Takovy posileny se poradnejma zamerenima na nekromancii ma i mozna jiny nez ciste RP vyuziti (ktery btw musi bejt skvely :) ), pekne to boostne zivoty, ale chte to vyssi lvl a velky AC aby to nebyla smrt... Ale presto vsechno sem to nikdy nevyuzial se svoji nekro sorckou...
Takze nevim ale u me by zmena asi nezmenila pohled na tyhle kouzla...
Mno tak na Vampíří dotyk vyšší DC nepotřebuješ, protože je bez záchrany
Jinak, abych pravdu řekl, je mi to jedno co je účinnější a co ne. Na nějaký přemrštěný boostování kašlu a budu používat to co by moje postava použila nejpravděpodobněji, bez ohledu na statistiky a maximální účinnost kouzel
Napsal: 20. 8. 2006 0.45
od kolja
steel_martin píše:
Mno tak na Vampíří dotyk vyšší DC nepotřebuješ, protože je bez záchrany
Jinak, abych pravdu řekl, je mi to jedno co je účinnější a co ne. Na nějaký přemrštěný boostování kašlu a budu používat to co by moje postava použila nejpravděpodobněji, bez ohledu na statistiky a maximální účinnost kouzel
Skvely melo by to nejt fakt bez zachrany.. to je dobry vedet :)) Ja sem zvyklej ze se hazi snad na vsechno... A moje postava by pouzila nejpravdepodobneji to co je silny a ma nejakej vysledek v dany chvili :) A pokud vi, ze jeji schopnosti (statistiky) znamenaji urcite smrt, kdyz se pokusi neco seslat nejlepe v houfu, tak to fakt neudela :))
A jestli expertiza snizuje touch attack... nevim ale asi jo, este to zkusim, ale mela by. Porad tu ale zustava moznost vysavat nakyho spoutanyho chudaka

Napsal: 20. 8. 2006 12.56
od steel_martin
photter píše:v expertize dotykový kouizlo nepoužiješ, protože nemáš skoro šanci dotknout, to se používá v kombu s true strikem ;)
mám dojem, že ty doteky sou ale nějak buglý, hlavně potvory se myslim dotejkat nemusej :)
Tak na true strike sem už taky přišel

, ale je smutný, že aby člověk zaručil alespoň částečně úspěšnost jednoho kouzla, musí použít jiné :'(
kolja píše: …
Jasně

Já taky nejsem sebevrah a co se týče boje s NPC potvorami, tak se jim taky musim přizpůsobit, ale na druhou stranu si myslim, že využití těchhle dotykových kouzel, může být při CvC konfliktech, za podpory kvalitního RP, docela zábavné.
Napsal: 20. 8. 2006 19.49
od Alcatraz
chj
- touch attack obchazi velkou spoustu AC cile, ale nepocita se z AB, ale BAB, takze expertiza na to vliv nema. Pokud prekoname problem, ze expertiza se normalne pocita pokud bojuji zbrani a pri kouzleni se vypina.
- touch attack muze byt i close i ranged, takze ze se potvory dotykat nemusi je zpusobeny vetsinou timhle. Typicky ranged touch attack maji ettercapove
- a kdyz je kouzlo "touch" neznamena to automaticky, ze se provadi touch attack, ale pouze minimalni vzdalenost.
poznamka mimo: True Strike meni AB a podle vsech dokumentaci nema vliv na touch attack - nevyzkouseno
Napsal: 21. 8. 2006 12.50
od kolja
Alcatraz píše:Pokud prekoname problem, ze expertiza se normalne pocita pokud bojuji zbrani a pri kouzleni se vypina.

Napsal: 21. 8. 2006 13.05
od Lord Xeen
Jeste k tomu stoneskinu, par stranek zpet.
Proc nenechat stavajici verzi a nepridat nove kouzlo bez grafickeho efektu?
Pak by si kazdy mag vybral verzi, ktera mu vyhovuje

Napsal: 21. 8. 2006 13.12
od labir
Lord Xeen píše:Jeste k tomu stoneskinu, par stranek zpet.
Proc nenechat stavajici verzi a nepridat nove kouzlo bez grafickeho efektu?
Pak by si kazdy mag vybral verzi, ktera mu vyhovuje

Velmi zajímavý nápad. Pak by se prostě řeklo že co je vidět je vidět a basta.
Napsal: 21. 8. 2006 13.20
od photter
jasně, takhle choděj imrvére naboostěný, teď budou chodit v permanentním neviditelným stoneskinu

Napsal: 21. 8. 2006 17.38
od kolja
photter píše:jasně, takhle choděj imrvére naboostěný, teď budou chodit v permanentním neviditelným stoneskinu

Ale ja myslim ze to muze byt jedno, protoze jak je to tedka, je stoneskin OOC efekt ;) A stoneskin neni zrovna problem, pro hidery je blby nedetekovatelny TS (ovsem opet OOC efekt, tak to ze neni videt spis hre prospeje - pokud by se teda nedohodlo ze to videt je...) :))
Ja bych to nejradsi bral tak, ze na poznani by se mel hazet spellcraft chcek.
Napsal: 21. 8. 2006 19.55
od Alcatraz
kolja píše:Ja bych to nejradsi bral tak, ze na poznani by se mel hazet spellcraft chcek.
jenze to v NWN neudelas, ani kdybys chtel (viz. problemy s ikonkama) a hazet si, jestli to poznas IC, to se dela i ted (alespon nekteri), ale tady je spis otazka OOC info, viz photter a jeho poznamka o stoneskinu.
Napsal: 21. 8. 2006 19.57
od Alcatraz
kolja píše:Alcatraz píše:Pokud prekoname problem, ze expertiza se normalne pocita pokud bojuji zbrani a pri kouzleni se vypina.

schopnost obejit toto pravidlo hry pomoci vlastnosti enginu povazuji za zneuziti bugu

Napsal: 22. 8. 2006 9.50
od kolja
Alcatraz píše:schopnost obejit toto pravidlo hry pomoci vlastnosti enginu povazuji za zneuziti bugu

Ale je to pravidlo DnD ne? No, kdyz chces byt VELKY hrdina, tak si musis trosisku pomoct

Napsal: 22. 8. 2006 20.06
od Alcatraz
kolja píše:Ale je to pravidlo DnD ne? No, kdyz chces byt VELKY hrdina, tak si musis trosisku pomoct

v DnD nevim (ja myslim, ze to je NWN specific), ale je nastavitelny, jestli je povolena expertiza behem kouzleni nebo ne (vychozi nastaveni je povoleno). Na EQ je to zakazany (alespon se to tak chova), ale presto jde engine presvedcit, aby ji zapocitaval.
Napsal: 23. 8. 2006 2.54
od kolja
Alcatraz píše:v DnD nevim (ja myslim, ze to je NWN specific), ale je nastavitelny, jestli je povolena expertiza behem kouzleni nebo ne (vychozi nastaveni je povoleno). Na EQ je to zakazany (alespon se to tak chova), ale presto jde engine presvedcit, aby ji zapocitaval.
no kdyz to zakazes (a zakazany to je na dost serverech - ale takova uprava by mela byt napsana ve zmenach), tak te to z ni vykopne, kdyz zacnes kouzlit ne? A na Eq... Labire tys zakazoval kouzleni v expertize? Jestli ano, je to nekde napsany? Protoze na tyhle upravy by meli hraci byt upozorneni stejne jako na zmeny v kouzlech ;)
Napsal: 23. 8. 2006 9.41
od labir
Pro mě polopatě prosím, v těhlech kličkách jak co naboostit/posílit/maximalizovat se nevyznám.
Napsal: 24. 8. 2006 2.49
od kolja
labir píše:Pro mě polopatě prosím, v těhlech kličkách jak co naboostit/posílit/maximalizovat se nevyznám.
Expertiza (Útok v obraně) je často zakázaná během kouzlení (nevim jak to vypadá - asi se vypne kdyz zacnu kouzlit), protoze je to silny. Ale myslim, ze tady to tak nemas (to Alcatraz - nebo si to testoval?). Kdyby to ovsem tak bylo, je to dobrý nekam napsat jako úpravu... aby nebyl chudak kouzelnik prekvapenej ze utopil 2 featy

Pokud to zaroven je nekde uz napsany, tak srry

Napsal: 24. 8. 2006 9.47
od labir
Aha, dík. S tímhle jsem nic nedělal.
Napsal: 24. 8. 2006 20.06
od Alcatraz
jo vypina, AC to odecte az po dokonceni kouzla (ale pred skoncenim kola), ale expertiza se pocita, pouze pokud je postava v bojovem modu (utoci na nekoho). Takze kdyz ji zapnu a lehnu si, tak sice ukazuje v charsheetu vyssi AC, ale kdyz dostanu ranu, tak stejne projde. Coz je stejny stav jako kdyz kouzlim.