Stránka 4 z 4

Napsal: 13. 11. 2007 13.53
od sciorp
když už jsme uplně OT zeptám se teda na jednu věc která mi vrtá hlavou bude nutný při přechodu na EQ3 relevel aby se mi zpřístupnili nové možnosti třeba u fightera??

Napsal: 13. 11. 2007 13.57
od The_Balrog
sciorp píše:když už jsme uplně OT zeptám se teda na jednu věc která mi vrtá hlavou bude nutný při přechodu na EQ3 relevel aby se mi zpřístupnili nové možnosti třeba u fightera??
zkus odpoved najit zde:

viewtopic.php?t=2365

Napsal: 13. 11. 2007 14.26
od sciorp
The_Balrog píše:
sciorp píše:když už jsme uplně OT zeptám se teda na jednu věc která mi vrtá hlavou bude nutný při přechodu na EQ3 relevel aby se mi zpřístupnili nové možnosti třeba u fightera??
zkus odpoved najit zde:

viewtopic.php?t=2365
jojo tohle mam pročtený je tam napsaný že bude potřeba, tudíž sem myslel že nebude nutný ale dík za odpověd protože první postavu jsem jaksi musel dát spát protože se mi nepoved relevel ale to nic na foru jsem hledal rady jak relvlit a všecko jsem udělal ale nic ono 4 lvly moc nenaštvali tady jde spíš o to že ted budu mít asi višší levl než dojde k přechodu tak doufám že kdybych to zase zryl najde se nějaká možnost manuálního relevlu jako minule ale díky

Napsal: 13. 11. 2007 15.05
od OneHeart
@sciorp: chlape, nechápu tvojí logiku. Pokud je psáno, že bude pořeba relvlátor, tak to znamená, že si postavy projdou relevelem :buba:

Napsal: 13. 11. 2007 15.11
od sciorp
OneHeart píše:@sciorp: chlape, nechápu tvojí logiku. Pokud je psáno, že bude pořeba relvlátor, tak to znamená, že si postavy projdou relevelem :buba:
no hele jsou věci které jsou potřeba (auta mhd atd)
a jsou věci které být musí (jídlo pití atd) a v tom je podstatný rozdíl ale mysli si co chceš každej člověk prostě chápe význam textu jinak no

Napsal: 13. 11. 2007 16.37
od Kirros
Psanec píše:Pokus umí někdo z vás programovat, myslím, že by neměl být takový problém, si udělat externí prográmek, který toto nakliká během chvilky za Vás ….
O tom jsem přemýšlel ale pak jsem si řekl jestli by mě nechytil nějaky hlásící script jako podlého uživatele maker :bigwink:

Napsal: 14. 11. 2007 12.13
od kolja
Psanec píše:Pokus umí někdo z vás programovat, myslím, že by neměl být takový problém, si udělat externí prográmek, který toto nakliká během chvilky za Vás ….
No divil by ses ale docela byl :D Musel bys sakra umět v assembleru :) Samozřejmě situace by byla jednodušší, kdybys měl k dispozici kód nwclienta nebo aspoň úplnej popis protokolu kterym mezi sebou klient a server komunikujou. Což ale nejni...
Možná by mohla vést cesta přes emulaci instrukcí ze vstupních zařízení což jednak neni tak snadný a hlavně by to možná nechodilo (možná na danym PC, danym rozlišení a daný situace za hry...).
O tom jsem přemýšlel ale pak jsem si řekl jestli by mě nechytil nějaky hlásící script jako podlého uživatele maker
Skript by tě nejspíš nechytil, protože bez extenderu těžko přes NWN skripty zjistíž, že nesouhlasí formát instrukcí od klienta (to zjistí leda server a měl by tě kicknout ze hry :) ale hlášku o tom asi nikam nepodá... jen v určitejch případech udělá automatickej ban :D to samozřejmě nemůžeš nijak ovlivnit, leda bys napsal vlastní nwserver...). Skriptama můžeš detekovat spíš periodickou činnost (pobíhání dokolečka apod...) ale házení levelů mi moc periodický nepřijde.

Napsal: 14. 11. 2007 12.51
od labir
kolja píše:
O tom jsem přemýšlel ale pak jsem si řekl jestli by mě nechytil nějaky hlásící script jako podlého uživatele maker
Skript by tě nejspíš nechytil, protože bez extenderu těžko přes NWN skripty zjistíž, že nesouhlasí formát instrukcí od klienta (to zjistí leda server a měl by tě kicknout ze hry :) ale hlášku o tom asi nikam nepodá... jen v určitejch případech udělá automatickej ban :D to samozřejmě nemůžeš nijak ovlivnit, leda bys napsal vlastní nwserver...). Skriptama můžeš detekovat spíš periodickou činnost (pobíhání dokolečka apod...) ale házení levelů mi moc periodický nepřijde.
Ty taky všechno vyžbreptáš. :biggrin:
Si hráčstvo mohlo myslet že jsem pomalu schopný hlídat skripty jestli u monitoru jedí nebo ne... Rahwin tomuhle říkal "ošetření problému fámou" a někdy to vážně funguje. :bigwink:

Napsal: 15. 11. 2007 15.14
od kolja
Ty taky všechno vyžbreptáš. :biggrin:
Si hráčstvo mohlo myslet že jsem pomalu schopný hlídat skripty jestli u monitoru jedí nebo ne... Rahwin tomuhle říkal "ošetření problému fámou" a někdy to vážně funguje. :bigwink:
Skriptama se přesto dá dělat ledacos, a myslim že ty to víš a umíš líp než já... :biggrin: a ty lidi co zkoušeli podvody a viděli ty logy apod už to taky ví... a ostatní se to doví :D:D:D
A když ti někdo napíše "jak to že mám ban?" a jednalo by se o automatickej ban serveru pranděpodobně z výše uvedenejch důvodů... tak se tim sám přizná :D (esi pamatuješ na mě, taky se mi to jednou stalo :bleh: :biggrin: )

Napsal: 16. 11. 2007 22.47
od OneHeart
Zajímavý článek k té budoucí změně systému magie

Napsal: 16. 11. 2007 23.02
od Kirros
K clanku: No a prave system Mage: The Awakening jsem pouzil pro cast sveho navrhu magickeho systemu a Labir mel podobny... tak ci tak idea toho co je tam popsane se hodne blizi tomu jak bude vypadat budouci system (ne presne ale urcite zhruba). :sorcerer:

Jinak jsi mi pripomel ze Monte Cookuv Svet temnoty nekde mam jako scan z DriveThruRPG... moc se mi nelibil original WoD je mnohokrat lepsi.

EDIT: Jinak system magie v MCWoD jsem zkoumal ale je dobry jen do P&P RPG protoze stejne jako v MtA je vetsina efektu a cen za ne ve zvazeni DM a mohou se ruzne lisit. Do scriptu je nutne pouzit upravy.