Stránka 4 z 5
Napsal: 9. 5. 2012 19.19
od Mourisson1
No, v tom případě spočti kolik může taková oprava stát? Pár platinek? Myslím že o ty peníze jde taky...
Napsal: 10. 5. 2012 1.46
od George
A jak chcete IC reagovat na neaktivitu hráče? postava ve světě stále je, nezmizela. Proto na neaktivitu hráče těžko můžete reagovat IC.
Pokud chcete postavu vyštvat a nejde to, protože hráč nehraje, není nic jednoduššího hráče kontaktovat a domluvit s ním hru.
Zuzu, když už tu moji myšlenku dovádíš ad absurdum, nezapomínej na to, že spousta postav má zdroje na to, aby si postavily vlastní bydlení, ale ani se do toho nepouští, protože se jim to nepovede pokud DM team neuvidí snahu hráče. (nehledě na to, jestli na to postava má dost peněz, dostane různý povolení atd.)
Každopádně je principielně špatně omezovat hráče jen kvůli tomu, že nehrajou.. i přesto, že si ten byt jinak zaslouží... podmínky zakoupení mají stejné, jako všichni ostatní. (jen tu byli dřív)
A musím podotknout, že jsem v týhle věci neutrální, pač sice sem neaktivní, ale žádná moje postava nevlastní byt ani trezor.
Napsal: 10. 5. 2012 4.22
od Woxa
Ano, někde v tom světě ta postava možná je, ale vidět není, takže ji lze považovat za zmizelou, ztracenou, někde zalezlou... to je tak vše. Postavy neaktivního hráče jsou prostě neaktivní i IC, například ani nereagují na situaci v místě jejich "bydliště" a nejsou tam vidět. Nezlob se na mě, ale na to lze reagovat i IC.
Nejde o to, IC reagovat přímo na neaktivitu hráče. Jde o to, že ty můžeš reagovat na IC skutečnosti, kdy máš například spoustu majitelů bytů, kterým je lhostejná situace v místě onoho bytu a spoustu dalších postav, kterým tam ta situace lhostejná není, rádi by tam i bydlely a nemohou, protože není kde.
Jasně můžeš to řešit prostým zvednutím ceny, protože "nabídka vs poptávka", ale to shledávám jako řešení, které jen hráče postrčí k činnostem jako kolečkování dungů a podobně. Jenže postava 90% svého online času točí nějaký dung, zlato etc... není pro svět zrovna přínosem. Nicméně je mnohem snažší otočit takový dung, než stejnou částu vydělat nějakou "RP činností".
Byty se stávají jakousi "prestižní" záležitostí a mnohem více by se mi líbilo, kdyby jejich vlastnictví nebylo otázkou pouze peněz a toho, že je dotyčný ve správný čas navštíví správce.
No a co se týká toho kontaktu, či domluvit se s neaktivním hráčem vlastnícím byt? Ano, je to jednoduché, pokud zaprvé víš kdo ten byt vůbec vlastní a za druhé, pokud na něho máš kontakt. Další věcí pak je i skutečnost, jaký vliv takovéto zkontaktování (zvláště pokud mi nezbyde nic jiného, než se o to pokusit veřejně přes fórum) bude mít vliv na samotný průběh hry.
A na závěr trocha matematiky pokud budu hrát pravidelně cca měsíc, 1-2h denně, jsem schopen zaplatit nájem průměrného bytu na cca 30 IC let. A to prosím zcela určitě neznám nejlepší možnosti zisku, jaké EQ skýtá. Dejme tomu za reálný půlrok už je takovýmto způsobem možné odepsat klidně i 10-15 bytů na několik reálných let (s relativně malou časovou investicí). Nejsem takový blb, abych něco takového dělal, ale pokud bych to udělal budeš se stále držet toho, že si ty byty zasloužím?
Ty říkáš, že neaktivní hráči by neměli být omezováni, já zase říkám, že neaktivní hráči by neměli omezovat ty aktivní.
Napsal: 10. 5. 2012 7.19
od Akruo
Třeba já si držím své byty v Hag Hargol a nepustím je jen tak, protože ve chvíli, kdy tam bude volný byt, tak se tam nastěhují elfové a podobná pakáž. Je to tak, vždycky se to stalo, pak s tím byly problémy - hráči ani postavy zřejmě neřeší to, že správce jakožto NPC má pro všechny stejný rozhovor, ale ve skutečnosti by tak "stejně" ke všem nepřistupoval. A byt prostě nepustím, dokud nebudu mít jistotu, že jej dostane trpaslík, který bude mnohem aktivnější a Hag Hargol se za něj nebude stydět, protože jak tu teĎ, myslím Woxa řekl, byty jsou přecejenom něco prestižnějšího... ale to je už věc, která se řešila, sice uzavřeně, ale řešila.
P.S.: a teď máš tu otázku: Jaké mám právo si určit, jestli ten a ten hráč toho a toho trpaslíka si "Zaslouží" abych mu předal byt? Hmm.. je to asi podle mne docela podobné, jako penalizovat neaktivní hráče, uvědomuji si, že jako aktivní jsi prozměnu penalizovaný ty, ale když začne neaktivní zase hráč, tak bude dělat co? :-) Jsem se do toho nějak zamotal, pardon.
Napsal: 10. 5. 2012 7.52
od Selvagion
Já osobně, pokud bych musel z nějakého důvodu přestat na určitou dobu hrát, bych se asi snažil byt Gardy prodat, předat nebo ho prostě jen nechal propanout. Rozhodně souhlasím, že byt je hlavně, a dost možná pouze, otázka prestiže a ukázka postavení, jelikož fakticky je to jen zbytečně velký prostor pro trezor :)
Myslím, že byt žádná postava k životu nikterak nepotřebuje. Nějaké vyvlastňování bytů dlouhodobě neaktivnch hráčů při zachování případného majetku v trezoru, bych osobně nebral jako, že jsem pro neaktivitu nějak trestán. IC by se to dalo vždycky nějak okecat - stížnosti sousedů na hluk, nezametá chodník, netřídí odpad :)
Co bych ale asi nikdy nepustil, i kdybych byl na delší čas neaktivní, a nesl těžce jeho ztrátu, je trezor. Myslím, že už to tady padlo, že když pak začnete po delší době hrát, máte postavu těžce přetíženou věcmi, které třeba nebudete mít hodně dlouho kam dát. Věcmi, které jsou pro vaši postavu důležité. A pokud má vaše postava nízkou nostnost, že i plátovka je pro ní dost velká zátěž, je to problém.
Nevím, jestli v tomhle směru je ze strany DM nějaké individuální řešení, aby člověk mohl pustit i ten trezor a nepřijít o cenný majetek a neodrovnat postavu přetížením.
George píše:...spousta postav má zdroje na to, aby si postavily vlastní bydlení, ale ani se do toho nepouští, protože se jim to nepovede pokud DM team neuvidí snahu hráče...
No, kdyby si každý, kdo na to má, mohl postavit nebo dát postavit vlastní dům, to bychom za chvíli museli vykácet a rozparcelovat Měsíční les :)
Hlavně takový dům je přece práce navíc pro WB. A já se vůbec nedivím, že se nechtějí namáhat pro každého, ale jsou značně vybíraví.
Napsal: 10. 5. 2012 8.08
od Ungo
Zadržování bytů z důvodu, aby je nezabraly pofidenrí existence? Ano jsem pro, ale ne hráčem který neloguje.
Nicméně je celá tato debata naprosto bezpředmětná hned z několika důvodů. Aby Onyx přidělal další byty či trezory není řešení, i kdyby jich přibylo padesát, zabrané by byly stejně.
Osobně bych byl pro již mnou zmíněné pravidlo Jeden hráč=jeden byt, plsu pokdu by měly být přidělány nové byty či trezory, tak bych tyto nepřiděloval správci do nabídky, ale dal možnost jejich zakoupení RP činným postavám.
Napsal: 10. 5. 2012 8.10
od Mourisson1
Hawkeye píše:
Osobně bych byl pro již mnou zmíněné pravidlo Jeden hráč=jeden byt, plsu pokdu by měly být přidělány nové byty či trezory, tak bych tyto nepřiděloval správci do nabídky, ale dal možnost jejich zakoupení RP činným postavám.
Sorry, ale to je pitomost... co třeba hráč kterej má dvě postavy aktivní? Bude bydlet jen jedna? To je...podle mě hloupost. A ještě, jak chceš pak zjišťovat kdo má víc acců, kdo ne?
Napsal: 10. 5. 2012 8.18
od Ungo
No je to trochu totalitní pravidlo, ale asi jediné zaveditelné a nediskutabilní, které mne napadá ku zlepšení situace. Vyvlasňovaní bytů neaktivním postavám by bylo vždy sporné.
Co se acc týká, jsem přesvědčen o dokonalém přehledu DM a naivně bych se spolehl i na hráčskou slušnost toto pravidlo dodržet.
A vzhledem k počtu postav a počtu bytů platí, že ne všechyn mohou bydlet, proto mi podobné pravidlo přijde jedině fér, aby si z koláče kouslo co nejvíce lidí a nesežral ho někdo sám.
Napsal: 10. 5. 2012 8.21
od Woxa
Akruo píše:
P.S.: a teď máš tu otázku: Jaké mám právo si určit, jestli ten a ten hráč toho a toho trpaslíka si "Zaslouží" abych mu předal byt? Hmm.. je to asi podle mne docela podobné, jako penalizovat neaktivní hráče, uvědomuji si, že jako aktivní jsi prozměnu penalizovaný ty, ale když začne neaktivní zase hráč, tak bude dělat co? :-) Jsem se do toho nějak zamotal, pardon.
Nevím, ale já to vidím jednoduše:
- dělá něco pro Hag/trpaslíky atd...?
- reprezentuje Hag a nedělá mu ostudu?
- je na něho spolehnutí, je to aktivní hráč?
Čím vícekrát odpovíš ano, tím spíše si ten byt zaslouží.
Napsal: 10. 5. 2012 8.22
od Ungo
Jen bych ještě podotkl, že co se především Hargolu, Amfiberai a Hobitína týká, preferoval ybch silně rasistické podmínky pronajímání bytů.
Napsal: 10. 5. 2012 8.25
od Mourisson1
Jo, tak pro ty bych byl taky...nevím..zavýst tam hlídáček na rasu prostě...například v Amfi by to lidem zvedlo rapidně cenu, trpaslíkům znemožnilo koupit?
Napsal: 10. 5. 2012 8.32
od Ungo
Spíše bych mířil mněkam k formě pravidle či CI reakcí světa, jakýkoli nadbytečný zásah WB je zbytečná zátěž
Napsal: 10. 5. 2012 8.40
od Jelen343
Mourisson1 píše:Jo, tak pro ty bych byl taky...nevím..zavýst tam hlídáček na rasu prostě...například v Amfi by to lidem zvedlo rapidně cenu, trpaslíkům znemožnilo koupit?
situaci s byty by to nijak rapidně nezlepšilo, ale taky mně to několikrát napadlo.
Klidně bych Amfiberaiské byty prodával kromě elfů všem po RP konzultaci a přesvědčení že si ho zaslouží. Trpošům samozřejmě nemilosrdně neprodat.

V jiných městech obdobně
Napsal: 10. 5. 2012 9.15
od Mourisson1
Hawkeye píše:
Nicméně je celá tato debata naprosto bezpředmětná hned z několika důvodů. Aby Onyx přidělal další byty či trezory není řešení, i kdyby jich přibylo padesát, zabrané by byly stejně.
Můžu vědět prosím další?
Napsal: 10. 5. 2012 9.19
od Woxa
Jelen343 píše:Mourisson1 píše:Jo, tak pro ty bych byl taky...nevím..zavýst tam hlídáček na rasu prostě...například v Amfi by to lidem zvedlo rapidně cenu, trpaslíkům znemožnilo koupit?
situaci s byty by to nijak rapidně nezlepšilo, ale taky mně to několikrát napadlo.
Klidně bych Amfiberaiské byty prodával kromě elfů všem po RP konzultaci a přesvědčení že si ho zaslouží. Trpošům samozřejmě nemilosrdně neprodat.

V jiných městech obdobně
Asi tak... dokud to bude jen o penězích, tak to nic neřeší. Ty se vždy nějak nafarmí. Je sice pravda, že kdyby byla ta cena desetinásobná, tak se ty nejdražší byty hodně omezí jen pro některé rasy, ale...
Hezky pěkně pokec a obhájit si, proč bych zrovna já měl ten byt dostat.
Mourisson1 píše:Můžu vědět prosím další?
źe dokud to bude jen o systému, tak si vždy někdo najde skulinku... a aby to řešili přímo DX, no nevím.
Napsal: 10. 5. 2012 9.25
od Ungo
Mourisson1 píše:Můžu vědět prosím další?
Jistě
1) drtivá nekolegialita většiny hráčů
2) fakt, že málokdo přestává hrát s tím, že by jistě věděl jistě, že se již nevrátí
3) fakt, že at se tu řekne cokoli, Onyxe (potažmo tým) to k ničemu co by neměl na 99 % v plánu nepřínutí
4) fakt, že se daná věc již dávno řeší
5) a především(viz 3), čím více věcí se zde naplácá, tím spíše to nikdo podstatný nebude číst

Napsal: 10. 5. 2012 9.28
od Mourisson1
Kdyby se účinně ta věc řešila, tak tu kolem toho asi nebude taková diskuze, ale s ostatníma důvodama (až na jedničku) asik souhlasím
Napsal: 10. 5. 2012 11.26
od Akruo
Woxa píše:Akruo píše:
P.S.: a teď máš tu otázku: Jaké mám právo si určit, jestli ten a ten hráč toho a toho trpaslíka si "Zaslouží" abych mu předal byt? Hmm.. je to asi podle mne docela podobné, jako penalizovat neaktivní hráče, uvědomuji si, že jako aktivní jsi prozměnu penalizovaný ty, ale když začne neaktivní zase hráč, tak bude dělat co? :-) Jsem se do toho nějak zamotal, pardon.
Nevím, ale já to vidím jednoduše:
- dělá něco pro Hag/trpaslíky atd...?
- reprezentuje Hag a nedělá mu ostudu?
- je na něho spolehnutí, je to aktivní hráč?
Čím vícekrát odpovíš ano, tím spíše si ten byt zaslouží.
No jasně, já to tak beru, spíš, že si někdo může říci, že si hraju na "boha" :-) A že o tom nemám právo rozhodovat...
Napsal: 10. 5. 2012 15.44
od Mourisson1
zuzuPD píše:Mourisson1 píše:Kdyby se účinně ta věc řešila, tak tu kolem toho asi nebude taková diskuze, ale s ostatníma důvodama (až na jedničku) asik souhlasím
Až budeme mít na řešení jen nedostatek bytů a trezorů, budu si pískat.
Každopádně mi tahle diskuze přijde vyčerpaná už někde na první stránce. Návrh padl, padl dokonce už dříve.
Promiň jestli to tak vyznělo, nemělo to vyznít že na EQ nic neděláte... jen prostě že je to další věc na kterou není prostě čas
Napsal: 10. 5. 2012 16.57
od George
Hele.. konkrétně já budu na EQ už pátým rokem, řekněme, že bych měl od začátku jeden byt, kterej sem si vždycky platil a měl ho jen já. Řekněme, že k němu mám nějakej vztah. Proč si ho zaslouží někdo, kdo je na EQ půl roku a právě hraje, zatímco já už půl roku nehraju, víc, než já?
Tohle je takovej napůl příklad, takovej byt nemám, jen se snažím naznačit, že tahat do toho aktivitu hráče je už z principu špatně.
EDIT: Podle mě jste jen plyšáci a je to jako byste chtěli sebrat neaktivním hráčům artefakty, protože si je nezaslouží, a protože byste jim je vzali, kdyby hráli, jenže nehrajou a proto by jim je měli sebrat a rozmístit do dungů, aby byli kolegiální.
Mimochodem pokud nevíš, kdo má ten byt, takže ho nemůžeš kontaktovat, jak bys ho kontaktoval IC ve hře??