Stránka 4 z 6
Napsal: 24. 3. 2006 15.22
od Návštěvník
Většiná tech co tu je pro zakázání jsou hráči hrajíci za mágy a jine kouzlíci povolaní...Jako zamyslete se nad sebou a jmenujte mi jednoho z vás kdo háže 1-10 nebo 1-12 kostkou? Ano jmenujte a pak se tu dohadujte ti vaši čaryfukové to ani nepocíti tak nevím oč vám de.Kdyby vám to několikrát spadlo špatně nic se neděje ale to u nás je zatraceně moc!Jediný plus ktery v tom vidím je rychle zabití ne-maxovaného bojovníka vašimi kouzly!A bojovník může jet celý napi*u char odznova!
Napsal: 24. 3. 2006 15.23
od Saiko
tak omezíme kouzla, ať se to vyrovná a rychle tě pak nezabijí

Napsal: 24. 3. 2006 15.25
od snowman
Uváděl jsem na lvl 6 30HP jako příklad, který může nastat a sem tam by nastal - ne jako průměr. Jen poukazuji na to, že i několik případů z vícero by znamenalo nerovnováhu, které se tady tolik bráníte.
Navíc tady padlo, že by průměr byl dejme tomu bla bla 36HP - ano, u všech by se to snížilo "stejně" - akorát, že by se rozdíl mezi průměrem u bojových povolání a průměrem u nebojových (bojovník vs mág) podstatně zmenšil a o tom to celé je.
Je jasné a neoddiskutovatelné, že ten, kdo nemaxuje, jako že se tací zde hrdě hlásí, tak jsou v nevýhodě, ale je to dobrovolné...
Zatím..
edit: Bojovník je i ve družině v první linii - tím myslím, že je to ON, kdo schytává rány a ON je tou pomyslnou "zdí", která pomáhá celé družině se ubránit útokům... To jen že tu někdo zmínil význam družiny - ten je samozřejmý...
Napsal: 24. 3. 2006 16.22
od Alcatraz
takze se tu myslim vsichni shodnete, ze vsechny hry (a tim myslim i P&P), kde je pocet zivotu nahodny jsou od zakladu spatne (ano, i ty DnD i ty dracaku tam vzadu), protoze uz z principu umoznuji aby highlevel postavy mely velmi malo zivotu a tudiz se stavaji nehratelnymi. Takove hry vlastne nikdo ani nehraje.
Myslim, ze tohle je hlavne o zvyku. Na A2 hody videt nejsou a nikomu to nikdy nevadilo. Muj mag mel 30 zivotu, barbar jich mel 120. Opravdu si nemuzu pomoct, ale proste mi to prijde prirozene hazet si na zivoty, zaradovat se kdyz se postesti, usklibnout se kdyz ne, nebo si toho radsi vubec nevsimat.
Napsal: 24. 3. 2006 17.02
od photter
a nezapomeňte, že nejhorší, co můžete hodit je 1/2 vašeho maxima, takže strašit tu jedničkama a dvojkama je trochu mimo

Napsal: 24. 3. 2006 17.26
od kolja
*povzdechne si* Ach jo... tak eště jednou snowwmane, doufam že mě teď už někdo pochopí.…
Když se chceš vrátit k těm číslům a k tomu, že někdo bude mít málo životů, tak takhle: Jednak je třeba ty čísla psát aspoň aby trochu odpovídaly, nestřílet (a když toho bojovníka hraješ moh bys to vědět), tzn. 36 life na šestý neee. Musíš počítat s tim že PRVNÍ 4 lvls sou maxovaný, takže minimum na šestý máš 42 + 6*CON bonus (při 14/+2 tzn 54 life, Maximum 72. Průměr 63). Neřikej že je takovej rozptyl problem. Ano, čim vyšší lvl, tim vyšší rozptyl, ale taky BRUTÁLNĚ klesaj četnosti extrémů. Tzn na šestý bude mít JEDEN ze STA wrs minimum. Na desátý jeden z MILIONU. To sou moc velký čísla... tzn ne že jich tu bude pár. Ale nebude nikdo takovej. "...vemte že několik lvlu vám to celkem padá už jste lvl 20 a začnou vám padat 1,2,3 a co pak..." - je nutný brát v potaz, že nejvyšší levely budou kolem desátý, patnáct max. Takže ten rozptyl NEPOČÍTEJTE na čtyřicátym lvlu. Dál - u mágů se to neprojeví. To není pravda, uvažujte , co udělá minimum s nima. Když připustim, že by to bylo možný dostat minimum (další věc - takovej mág má mnohem menší rozptyl kostky, takže četnost extrému je BRUTÁLNĚ větší než u bojovníka, na desátym už sou to TŘI ŘÁDY), tak muj mág na šestý s minimem má 18 životů... A tim právě roste význam CON taky... ne naopak jak si řikal (nebo někdo jinej).
Ale to všechno neni problem podle mě. Totiž máš tu dvě řešení toho problému o kterym sem mluvil - buď nechat auto maximum a nebo to zakrejt. O tom který je lepší se můžem dohadovat až se to někdy bude realizovat a pak počítat životy a co bude ve prospěch hratelnosti atd.…
Ten problem na kterej sem upozorňovalasi neni dost jasnej. Jsou to názory na hru který tu prezentujou Anonym, ethernity a možná eště někdo. A tyhle názory se DOST rychle šíří a podle mě sou doost nebezpečný, ačkoliv to tak vůbec nevypadá. Zkusim to znova naznačit:
"Myslim, ze tu pouzivate zbytecne silna slova … pokud bude v pravidlech Equilibrie jasne dane, zda je maxovani zakazane, pak teprve mluvte o podvodu a porusovani pravidel EQ. "
"Maxování v současnosti není porušením pravidel a dát to do pravidel by byl nesmysl"
Já vim je to slovíčkaření ale de o princip. Podle mě neni možnost dát cancel s tim že to ty life vygeneruje znova záměrem BW a tudíž je to bug. A zneužití bugu ve vlastní prospěch je zakázaný. A současná situace, ať už kuli tomu, že je to možný nebo kuli tomu že si myslíte že je blbý mít různej počet life vede k řešení používat maxování, ale na to já pohlížim jako na porušení pravidel. Resp obejití systému. místo jinýho řešení (např to systémově zapnout) - chápete ten princip? A proto příspěvky typu "Já musim maxovat, ptze jinak bych byl slabej, ptze s tim nesouhlasim jak je to udelaný, ptze to dělaj ostatní..." si pak můžu vyložit jako já musim nebo já můžu porušovat pravidla, protože... tzn porušování pravidel je vlastně normální... A tenhle názor se najednou začne šířit, a spousta hráčů, který by to nikdy třeba ani nenapadlo to začne dělat taky. A proč do toho tak rejpu, když de vlastně vo prkotinu? Jasně, teď je to třeba maxování, který se závažnym problémem teda nezdá. Ale větší věci začínaj vždycky těma menšíma. A tomu je třeba předcházet.
Podle mě by efekt mělo říct, že je to bug a jeho zneužití je zakázaný. Ano nejde to trestat, a to se tady nebudu chtít snažit prosadit, ale tim by ten zákaz toho nepozbyl smyslu. Totiž je rozdíl když někdo něco dělá (a buď ví, že to neni uplně OK a nebo to ani neví) a ostatní mu na to řeknou, že je to akceptovatelný, že by to neměl dělat, ale jinak v poho a pak když to někdo dělá s VĚDOMIM že porušuje pravidla. To už samo vo sobě má efekt.
další řešení byly navrhovaný dvě: buď, když se někomu systém hodů nelíbí, to nechat dávat pořád max a nebo znemožnit cheatování pomocí začernění tabulky a nechat to random. Jsem osobně pro to druhý, proč to sem už vysvětlil, a jo dá se vo tom kecat (proč co jak kolik a k čemu to povede) a záleží to hodně na osobnim názoru. Taky je možný eště třeba zvětšit počet lvlů kdy to hází max. Ale neni řešenim opakovat pokusy, když to systém povolovat nemá, ale omylem to jde.
Pod toto by som sa podpisal...:) R.
Napsal: 24. 3. 2006 18.18
od snowman
Ok. Vzdávám to. Začerněte to, než někdo začerní maximátory...

Napsal: 24. 3. 2006 18.27
od Talmarin
kolja píše:Ten problem na kterej sem upozorňovalasi neni dost jasnej. Jsou to názory na hru který tu prezentujou Anonym, ethernity a možná eště někdo. A tyhle názory se DOST rychle šíří a podle mě sou doost nebezpečný, ačkoliv to tak vůbec nevypadá. Zkusim to znova naznačit:
"Myslim, ze tu pouzivate zbytecne silna slova … pokud bude v pravidlech Equilibrie jasne dane, zda je maxovani zakazane, pak teprve mluvte o podvodu a porusovani pravidel EQ. "
Pouziju tu tvoji retoriku:
"*povzdechne si* Ach jo... tak eště jednou koljo, doufam že mě teď už někdo pochopí.…"
Moje citovana slova nemaji jiny vyznam, nez ten, ze dokud se k tomuto problemu jasne nepostavi nase mocnosti, tak NEMUZES nekoho oznacovat za PODVODNIKA, ci za toho, kdo porusuje pravidla EQ.
Podle mne tento problem se trochu odlisuje od ostatnich (je na to vice ruznych pohledu a vysvetleni) a narknout nas tim, ze tim spoustime lavinu hromadneho porusovani pravidel, mne prijde dosti vagni
Jinak ja jsem take pro zacerneni … celkove to upravi zivoty vsech a svet se bude potom vyvazovat/upravovat dle nove situace.
Napsal: 24. 3. 2006 20.15
od Drog
Jestli zmněnu tak jedině nechat dávat max HP:

Taky je to nefér začernovat ted když už tu má plno hráču namaxováné 7-8 lvly by bylo trochu nefer pro hráče kteří maj postavu s lvlem 1-3 a začernila se jim tabulka:) Myslim že se to mnělo řešit dřív ted když je hra rozjetá bych to neřešil a jestli ano tak jedině s wipem postav,který doufam nikdy nebude

Napsal: 24. 3. 2006 20.20
od Talmarin
Drog píše:Jestli zmněnu tak jedině nechat dávat max HP:

Taky je to nefér začernovat ted když už tu má plno hráču namaxováné 7-8 lvly by bylo trochu nefer pro hráče kteří maj postavu s lvlem 1-3 a začernila se jim tabulka:) Myslim že se to mnělo řešit dřív ted když je hra rozjetá bych to neřešil a jestli ano tak jedině s wipem postav,který doufam nikdy nebude

Asi by to slo udelat jako releveling … objevil by ses jako postava na 1 levelu s kupou XP a postupne bys navysil do aktualniho levelu.
Napsal: 24. 3. 2006 20.45
od kashe
a nepsal nekdo že to do 5lvl dava stejne max ?
edit : Alkatraz to psal.
Napsal: 24. 3. 2006 20.51
od cybermisa
kashe píše:a nepsal nekdo že to do 5lvl dava stejne max ?
AD Wipe nebo relevel:

Do 6 lvlu vcetne mi to davalo samo max, pak sem si celkem slusne 2x hodil a kvuli tomu bych mel mit relevel nebo dokonce wipe?

To snad ne

Napsal: 24. 3. 2006 20.51
od kolja
Talmarin píše: Moje citovana slova nemaji jiny vyznam, nez ten, ze dokud se k tomuto problemu jasne nepostavi nase mocnosti, tak NEMUZES nekoho oznacovat za PODVODNIKA, ci za toho, kdo porusuje pravidla EQ.
A zase podle mě to v těch pravidlech je

Nesouhlasit nebo vymlouvat mi to můžeš, mocnosti můžou říct že to neni porušení pravidel, může mi spadnout střecha na hlavu, ale já to tak dál budu vidět. Je to muj subjektivní názor, na kterej mam právo stejně jako ty na svuj, že to neni porušení pravidel. Muj názor nemusí nic znamenat, a tak se k němu stavim.
Talmarin píše: a narknout nas tim, ze tim spoustime lavinu hromadneho porusovani pravidel
Hmm, a neřikej že to tak neni. Nejhorší je že je to většinou záležitost podvědomí a přirozenýho lidskýho chování a ani si to neuvědomuješ. A to na co sem chtěl upozornit, je, že právě ono už to porušení pak nebude. Dojde k přirozenýmu vývoji v pravidlech, kterej bude tak pomalej a nenápadnej, že si toho sotva někdo všimne, ale jednou... bysme mohli mít pravidla najednou takový, jaký bysme teď sotva chtěli. Toho se děsně bojim. A věř, že to neni nereálný, a vono to nemusí bejt oficiálně, ale dojde k posunu ve zvycích, a tohle odhadnout dopředu je děsně těžký, skoro to nejde, proto se bojim všech takovejch věcí.
Ale myslim že svuj nazor sem řek a dělejte s nim co chcete, stejně je to jenom muj názor - nedam

Du si radši zahrát a až budu mít novej level... budu se modlit ať mi nepadne jednička

(kdyžtak to schytá myš no...)
Napsal: 24. 3. 2006 21.11
od Drog
Ale ono to zas taková strašná věc není.Když by se jelo bez maxováni napadl by mně jiný bojovník a sejmul mně tak bych si v duchu řekl:Hmm ten sráč mněl lepší štestí na hody. Ale takhle si nic takového neřeknu žádna závíst nad lepším štestim mého spoluhráče při hodech na životy.Prostě mně sejmul protože byl lepší.Takže to zas taková strašná chyba není jak se tu o to jistě někteří snaží.Tadle chybka není nijak obzvášt nebezpečná a to že to vede k páchaní horších věcí jak už tu někdo říkal si nemyslim..
Napsal: 24. 3. 2006 21.30
od kolja
Drog píše:Ale ono to zas taková strašná věc není.Když by se jelo bez maxováni napadl by mně jiný bojovník a sejmul mně tak bych si v duchu řekl:Hmm ten sráč mněl lepší štestí na hody. Ale takhle si nic takového neřeknu žádna závíst nad lepším štestim mého spoluhráče při hodech na životy.Prostě mně sejmul protože byl lepší.Takže to zas taková strašná chyba není jak se tu o to jistě někteří snaží.Tadle chybka není nijak obzvášt nebezpečná a to že to vede k páchaní horších věcí jak už tu někdo říkal si nemyslim..
Ale já sem paranoidní a bojim bojim!

A nejlepší na tom všem je Rastor... 64 life = 16 x 4

Nevim jak se to mohlo stát, asi měl štěstí 1:16 777 216

Napsal: 24. 3. 2006 23.37
od Danseur
photter píše:a nezapomeňte, že nejhorší, co můžete hodit je 1/2 vašeho maxima, takže strašit tu jedničkama a dvojkama je trochu mimo

Tohle mne zajima. Pokud muzu dostat nejmene polovinu maxima tak proc se neuvadi napr. 6-12 misto 1-12 ?
Napsal: 25. 3. 2006 0.28
od photter
to se ptej ty trubky, co psala manuál, ne mně

Napsal: 25. 3. 2006 0.39
od OneIceOne
photter píše:to se ptej ty trubky, co psala manuál, ne mně

Manual, grimoar a podobný ptákoviny máj jen občas pravdu, nwnje jedno velky tajemství a jedinej kdo ti může regulerní odpovědět je zkušenej hráč a nebo ty sám, když to vyzkoušíš nekde...
Napsal: 25. 3. 2006 0.58
od Alcatraz
Edited: hihi, musel sem to vyzkouset
Napsal: 25. 3. 2006 1.58
od photter
jenom, pokud máš hd4 a const. modifier -2, jinak ne