Stránka 35 z 40

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 21. 11. 2014 7.53
od zdech
Zní to zajímavě. K realizaci ale potřebuji zaměstnanou/spící drobotinu, takže pokud by to nezapadlo do opačného časového intervalu, musel bych větší část oželet.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 21. 11. 2014 9.10
od Brambor
Obávám se, že ne, ale zní to zajímavě. :-)

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 21. 11. 2014 9.45
od placidity
Pracující člověk si těžko ukradne většinu dne na hraní, pokud zrovna není fakt hodně volný víkend... (Takže za mě ne, já jsem rád že mám volné večery)

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 21. 11. 2014 10.57
od Woxa
No, kdysi jsem podobný maraton zažil s jedním Zuzuho questem, kdy jsme začli někdy odpoledne a končilo se asi v jednu v noci a už to na mě bylo docela dost. Navíc začínat v osm ráno, tak brzo nevstávám pomalu ani do práce :) Hrozně by asi záleželo kdy by to bylo a v jakém rozpoložení bych byl konkrétní den.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 21. 11. 2014 11.18
od Niko
Myšlenka hodně zajímavá. Jestli bude vyhovující datum, asi bych si to i rád zkusil (pokud by to nějak zajímalo postavu).

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 21. 11. 2014 11.48
od Van
Zajímavá myšlenka, ale myslím že by bylo vhodnější čas investovat na zanedbanější části EQ.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 21. 11. 2014 12.23
od Braenn
Čas by se našel, ale mám obavu (a zkušenost), že po víc jak třeba pěti+ hodinách nepřetržité hry (hry, u které se musím neustále soustředit, řešit, přemýšlet) nastává útlum, únava a ať to je jak chce zábavný Q, klesá kvalita hry. Po osmi hodinách je to jistý druh sebemrskačství. Zuzuův (jinak skvělý) Q toho byl příkladem. Hlavní cíl hráče se pak v posledních hodinách smrsknul na touhu ukončit to co nejdřív. A už tehdy jsme se shodli, že lepší řešení (pro hru i hráče) by bylo odložit dohru na další den.

Ne že bych do jednolitého Q nešla, ale osobně se přikláním k blokům, mezi kterými by se neřešil uplynulý herní čas. Čtyři hoďky kolem poledne, jedna, dvě hodinky pauza, pokračování odpoledne, pauza, večer. Ideální však stále zůstávají dva večery či odpoledne po sobě.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 21. 11. 2014 13.24
od Ogar
Obrázek

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 15. 1. 2015 17.38
od Alfray
Dotaz na lidi znalé mechaniky hry. Když mám zbraň s vylepšením +3 a přidá se té věci "zranění: 2 sekáním". Není to k ničemu, protože se stále bere max bonus a ten je v tomhle případě +3 za vylepšení?

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 15. 1. 2015 17.41
od Woxa
Pokud máš sečnou zbraň +3, tak zranění: +2 sečné jí už nepomůže, přesně z toho důvodu jak píšeš.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 15. 1. 2015 17.43
od Alfray
Woxa píše:Pokud máš sečnou zbraň +3, tak zranění: +2 sečné jí už nepomůže, přesně z toho důvodu jak píšeš.
Děkuji za odpověď. Asi tolik k úpravě artefaktů :D.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 15. 1. 2015 17.49
od Braenn
Počkat, tady si nejsem jistá. +3 je vlastnost zbraně, která nijak neovlivní to, že každé kolo dostane oběť navíc 2 body zranění sečným, ne? Nebo to +3 (4, 5) se taky váže na zranění, když je zbraň sečná? Je to ta samá vlastnost, kterou nakouzlím jako mág, ne?

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 15. 1. 2015 17.52
od placidity
Pokud má zbraň jen bonus do útoku, tak se další zranění sčítají. Pokud má ale bonus vylepšení (aspoň doufám že to tak je v cz překladu), tak má zároveň útok i poškození.

U poškození pak platí, že větší bere, a sčítají se pouze rozdílné typy (sečná zbraň + bodný bonus například)

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 15. 1. 2015 17.53
od Alfray
Koukám teď na dlouhý meč +1. Samotné vylepšení +1 dá zároveň +1 sečným zraněním.
EDIT: To bylo pro braenn :).

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 15. 1. 2015 17.53
od Tomyn
+5 zbran a +2 sečné je dohromady 7dmg, +3 zbraň a +2 sečné je 5dmg, je to jiná vlastnost dle mýho, čili se sčítají

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 15. 1. 2015 17.57
od Alfray
Myslím, že nemáš pravdu. Tedy alespoň character sheet se tváří, že se s tebou neshodne.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 15. 1. 2015 17.59
od placidity
http://nwn.wikia.com/wiki/Enhancement_bonus

Čili +5 zbraň a klidně až +5 dmg stejného typu jako má daná zbraň je pořád jen 5 dmg navíc. A tak dále. Opakuji, sčítají se pouze rozdílné typy zranění a je nutné zohlednit základní typ poškození, které má daná zbraň.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 15. 1. 2015 18.02
od Woxa
http://nwn.wikia.com/wiki/Damage_bonus

Tady je to vysvětleno trochu lépe.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 5. 2. 2015 16.53
od Woxa
Asi nebudu jediný, kdo si není 100% principem těch regulací a tak se tu zeptám.
Pokud chci cestovat přes hranice, musím si k tomu nahnat nějaké DX, abych získal příslušné papíry?
A nebo stačí Artovi/Alquistovi poslat PM s obsahem dokumentů?

Dík

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 6. 2. 2015 0.07
od Alquist
Napsat do PM mě (Mamonín) Artovi (Tirian) + mít u sebe dokument (u písaře napsat nebo hostitel vygenerovat/ nebo stačí říct že ho *má* - pokud lže je to metagame)