Stránka 5 z 5
Re: Dotaz
Napsal: 13. 6. 2006 13.16
od Tholdrin
Labir píše:Tholdrin píše:…
Bohužel systémově nelze.
Nevím proč, ale nějak jsem si to myslel. Nicméně nevadí... napadla mě ještě iluze vyvolání portálu )Kouzelník se jenom zneviditelní ale vypadá to jako by fakt někam zdrhnul (Z bg2) a pak brána do pekel (Něco jako ohnivý portál... a případně dokonce ohnivá (Nebo jakákoliv jiná) zeď.
Nicméně to jsou jen návrhy takhle psané ve volné chvíli v práci takže nic převratného to asi nebude.
Re: Dotaz
Napsal: 13. 6. 2006 13.24
od Alcatraz
Tholdrin píše:
napadla mě ještě iluze vyvolání portálu )Kouzelník se jenom zneviditelní ale vypadá to jako by fakt někam zdrhnul (Z bg2) a pak brána do pekel (Něco jako ohnivý portál... a případně dokonce ohnivá (Nebo jakákoliv jiná) zeď.
Nicméně to jsou jen návrhy takhle psané ve volné chvíli v práci takže nic převratného to asi nebude.
technicky tohle vsechno mame. Neviditelnost mas, portaly mas, (i tu zed, i kdyz nevim na co), ohne mas (a velkou spoustu ohnu). Takze zrovna iluze portalu se dela dobre, chce to tak 4 kouzla, ale jde to dobre. Se zmizenim mas problem, protoze nejak zmizet musis. (Zneuzivani bugu v tomhle pripade prijimam s mensi zurivosti

) ale na objevovani nebo vyvolanani to jde pouzit dobre :)
Re: Dotaz
Napsal: 13. 6. 2006 13.25
od Tholdrin
[quote="Alcatraz"]
Technicka stranka: zneviditelnit zbran muze byt vetsi problem nez celeho cloveka. Vytvari se pole neviditelnosti, ktere ma velky a temer neurcity tvar. Muzes zneviditelnit mec na zemi vytvorenim maleho pole, ale predmety se lip ukryvaji shiftutim do jine sfery. Zneviditelnit vyhradne predmet, ktery drzis v ruce muze byt problem a viditelnost zvlastne na prechodu bude velmi nepresna a neostra (od zapesti po loket budes mit ruku polopruhlednou. Takze by to slo pouze na velkou vzdalenost. Napriklad jit ke generalovi na poli pred armadou s bilou vlajkou a neviditelnym lukem. Nez mu dojde do vidi, tak mozna budes mit sanci, ale nevim. ( ono je taky jednoddusi udelat stit na tank nez na jedineho cloveka )
Co tohoto se týče... já osobně si myslím, že v tomto případě je mnohem jednodušší než vytvářet nějaká abstraktní "Pole neviditelnosti" jednodušší vytvořit čistě světelný klam (Zakřivení světla, vytvoření iluze průhlednosti) - a už od obvyklého principu iluzionistické magie je čím větší počet očarovaných lidí či dokonce vytvoření všeobecné iluze tím dražší a náročnější čím více musí oklamat subjektů. A proto, se také iluzionisté většinou nenamáhají s očarováváním sebe sama... už proto, že je to mnohem náročnější - protože jsou zkušení a dokážou je sndno odhalit.
Alespoň logicky to tak je a ve valné části rpg systémů to tak je. Nicméně vzhledem k technické neproveditelnosti problému je tato debata více než méně OT a tak tedy bych ji ukončil. :)