Napsal: 6. 1. 2010 19.23
Já bych řekl, že kušník má být chlápek v kožené zbroji a kroužkovým kyrysem. Typické kušníky měli třeba... husité
Jo, to je pěkné :-). Ale mně šlo spíše o NWN systém :-) , husity známe asi všichni.TT píše:Já bych řekl, že kušník má být chlápek v kožené zbroji a kroužkovým kyrysem. Typické kušníky měli třeba... husité
Ale husiti neměli na plátovky :DTT píše:Já bych řekl, že kušník má být chlápek v kožené zbroji a kroužkovým kyrysem. Typické kušníky měli třeba... husité
Pravdu díšGhost píše:Možná se pletu, ale mám pocit, že to snížení obratnosti se netýká AB u střelných zbraní.
Právě to "charakter tvého střelce, nějaký příběh, historii, cíle atd." není problém a existuje, taky neříkám, že za něj hodlám hrát. Jde o to, že jsem velice zvídavý a tak mne to zajímá.Panathian píše:Akruo: Nejdřív doporučuju vymyslet charakter tvého střelce, nějaký příběh, historii, cíle atd. Podle toho pak uděláš systémově. Základem bude asi v každém případě fighter s klasickými featy, co tu už vyjmenovali. Podle charakteru pak přidáš případně další classy.
Jenom pro zajímavost, co to je kroužkový kyrys?TT píše:Já bych řekl, že kušník má být chlápek v kožené zbroji a kroužkovým kyrysem. Typické kušníky měli třeba... husité
WM zaměřený na kuši nejde, protože všechny výhody WM lze použít pouze na zbraň z blízka.Lonewar píše:I střelci z kuše měli většinou nějakou zbraň na blízko na obranu když by šlo do tuhého a nepřítel se jim dostal na tělo.(Což se v NWN určitě stane)
Co takhle kuše plus krátký meč. Bojovník nebo zloděj,přez obratnost. Střední nebo lehká zbroj.
V těžké zbroji by už asi střelec z kuše nevypadal tak "hezky a klasicky"
(A na krátký meč by navíc snižovala obratnost)
Hmm..jak by asi fungoval WM s kuší. Asi slabota ale je to unikát.
Přesně tak. Souhlas.hoodedskull píše:však nejde o to vyrobit nejnadupanějšího kušaře, ale nějakej zajímavej charakter tak i ta omezeni za to stoji nebo ne?
Nebo Vilmu...Jon píše:Já bych stavěl jako fighter/rogue přes obratnost, těžká kuš, těžká nebo střední zbroj, pavéza a krátkej nebo dlouhej meč. Hned máš Viléma Tella :))
Podle mě je tím myšlený "topík" - nátělník z kroužků. Často tak vídám "převrácené" pletení anebo "ruskou" šizenku - křížové pletení. Ale odborník nejsem.Braenn píše: Jenom pro zajímavost, co to je kroužkový kyrys?
Není podporovaná NWN systémem. Kuše je cool. Udělal bych jí na EQ klidně silnější, s pořádným heverem...a minimální sílu na napnutí... hmm... :DAkruo píše:Toho se teda sešlo, díky. Zajímalo mne to, ale nehodlám to v blízké době hrát - ale je škoda, že kúše není vůbec podporovaná... Díky