Napsal: 4. 8. 2010 14.14
Teď myslíte George?
Nemusíš vědět všeckoAefar píše:Teď myslíte George?
Já jen, že mi to na první pohled vyznělo na koulínka... (a to bych se ho musel zastat) tak aby nedocházelo k zbytečným nedorozuměním.Nalk píše:Nemusíš vědět všecko45% na tebe
Dneska velka akce, tuny mrtvych a opet jsem si nesiml zadne dispell hulky. Vlastovky se nam nejak houfujiSkurkaa píše:jedna vlašťovka(výprava) jaro nedělácybermisa píše:Popravde, mega vyprava o cca 14 PC, bitva trvajici nekolik hodin, kolik kdo zaregistroval dispel hulek?allekoo píše: ale hlavne neposobi na Dispell hulkyaby sme sa držali tematu
Ja to docela sledoval a rekl bych, ze na ty tuny mrtvola ani jedna ..
Jo, myslí mě, pořád si stěžuju jaký je Nicky seno (jakože je) a hrozně se těším na jeden feat :)), jenže se na to 1. asi nedostanu 2. stejně bude Nicky seno... si furt stěžuju na přesílený spawny a srovnávám jí s mým megabuildem, kterej by jí rozsekal o 5 levelů níž nezraněn. :) No tak furt říkaj, ať hraju... ale mě hrozně baví prozkoumávat, jenže EQ mě už moc nemá čím překvapit... upřímně, na na Nicky je spawn nevyváženej, takže jsou potvory vždycky o krok napřed, takže nic novýho neobjevím.Aefar píše:Teď myslíte George?
Nojo, jenze EQ neni o hrube sile postavy, vybijeni spawnu a prolizani dungu … Na to EQ proste neni v principu stavena a pokud nekdo bude hrat timto stylem, velmi rychle moznosti EQ "vycerpa" a velmi rychle ho hra na EQ prestane bavit (krom toho, ze dost casto narazi na PLACOS a pravidla). EQ je o tvorbe pribehu sve postavy a prozivani hry diky jejimu charakteru. V tomhle smeru je EQ predevsim diky ostatnim kvalitnim hracum temer nekonecnou studnici - tedy, dokud budou na EQ ti hraci …George píše:OTJo, myslí mě, pořád si stěžuju jaký je Nicky seno (jakože je) a hrozně se těším na jeden feat :)), jenže se na to 1. asi nedostanu 2. stejně bude Nicky seno... si furt stěžuju na přesílený spawny a srovnávám jí s mým megabuildem, kterej by jí rozsekal o 5 levelů níž nezraněn. :) No tak furt říkaj, ať hraju... ale mě hrozně baví prozkoumávat, jenže EQ mě už moc nemá čím překvapit... upřímně, na na Nicky je spawn nevyváženej, takže jsou potvory vždycky o krok napřed, takže nic novýho neobjevím.Aefar píše:Teď myslíte George?
No ale to sem hodně odbočil od tématu :) … ikdyž ano, na výpravě na gnolly jsem si připadal užitečný... imka na oheň se hodila, hůlka strachu taky udělala svoje, odemykání zámků vůči gnollímu lowDC zámku... ano, vyjimečně jsem si připadal užitečný.
Hrát charakter znamená hrát i alespoň částečně své povolání a takový bojovník a ještě k tomu RDD má občas chuť po krvi a kdo z nás obyčejnejch lidí nepocítil chuť zkoumat? Já za sebe mohu říct, že jsem se konečně pracně vyškrábal předtím na 18 lvl a řekl si, teď se konečně nemusím bát podělanýho jezevce juchůů (nadsázka). Georgovi bych ten feat přál, protože jak ho znám, ano, ta hra by ho začala bavit víc, protože by ho neproháněl nějakej přihlouplej bandita po celé lokaci a on by konečně neměl strach se jít podívat do dungu, kam chodí "low" lvly. Zde na EQ se RDD extra nevyplatí, protože jeho síla roste spolu s epic. lvlem (každej máme svůj názor), proto si i george stěžuje na Nicky, na to, jakej má lvl si nečrtne jak sám říká v téměř žádné průzkumné akci.cybermisa píše:Nojo, jenze EQ neni o hrube sile postavy, vybijeni spawnu a prolizani dungu … Na to EQ proste neni v principu stavena a pokud nekdo bude hrat timto stylem, velmi rychle moznosti EQ "vycerpa" a velmi rychle ho hra na EQ prestane bavit (krom toho, ze dost casto narazi na PLACOS a pravidla). EQ je o tvorbe pribehu sve postavy a prozivani hry diky jejimu charakteru. V tomhle smeru je EQ predevsim diky ostatnim kvalitnim hracum temer nekonecnou studnici - tedy, dokud budou na EQ ti hraci …George píše:OTJo, myslí mě, pořád si stěžuju jaký je Nicky seno (jakože je) a hrozně se těším na jeden feat :)), jenže se na to 1. asi nedostanu 2. stejně bude Nicky seno... si furt stěžuju na přesílený spawny a srovnávám jí s mým megabuildem, kterej by jí rozsekal o 5 levelů níž nezraněn. :) No tak furt říkaj, ať hraju... ale mě hrozně baví prozkoumávat, jenže EQ mě už moc nemá čím překvapit... upřímně, na na Nicky je spawn nevyváženej, takže jsou potvory vždycky o krok napřed, takže nic novýho neobjevím.Aefar píše:Teď myslíte George?
No ale to sem hodně odbočil od tématu :) … ikdyž ano, na výpravě na gnolly jsem si připadal užitečný... imka na oheň se hodila, hůlka strachu taky udělala svoje, odemykání zámků vůči gnollímu lowDC zámku... ano, vyjimečně jsem si připadal užitečný.
Je hezke, ze se tesis na nejaky feat (tusim jaky), ale proc? Co z toho? Bude te hra vic bavit?Neber to prosim jako nejaky utok nebo kritiku, ale myslim si, ze stale jeste tapes v tom, o cem hra na EQ je … A soudim predevsim z toho, kdyz uzitecnost postavy vztahujes k hrube vymlacovaci vyprave … Skoda no …
George píše: …
Ano IC jsem to udělal asi včera nebo předevčírem, takže se na tom pracuje... ale jsem si celkem jistej, že ty ten obří spawn přežiješ, nebo ne?cybermisa píše:George píše: …
Nojo Georgi, jenze EQ neni stavena na to, aby ji nekdo prozkoumaval sam nebo ve dvou. Kdybys videl, co se treba Daemianovi spawne hnedka za dverma tirinsky hrobky (12-16 silnejsich zombii, 6x kostlivec valecnik s halapartnou, 3x kostlivec knez, 2x kostlivec kouzelnik, mraky obyc zombiku a stinu …) a diky tomu, ze vyciti zivot, invis nepomuze ...Proste, pres socialni interakci s jinyma postavama si utvor zazemi, dejte si nejaky rozumny cil (byt treba nedosazitelny) a pomalu jej zacnete plnit - zkoumani EQ se dostavi jako vedlejsi produkt![]()
zažil tu někdo spawn, když do prvního patra tirinské hrobky vleze *počítá na prstech* tak.. čtyři bo pět kleriků?allekoo píše:mno... kto nehral wiznu (vlastna skusenost), alebo klerika nevie čo je Eq spawn
Tak jako jo, zdrhnu … Ale vzhledem k tomu, ze moje postava minimalne IRL rok a pul nechcipla, tak cekam, kdy to prijdeGeorge píše:Ano IC jsem to udělal asi včera nebo předevčírem, takže se na tom pracuje... ale jsem si celkem jistej, že ty ten obří spawn přežiješ, nebo ne?cybermisa píše:Nojo Georgi, jenze EQ neni stavena na to, aby ji nekdo prozkoumaval sam nebo ve dvou. Kdybys videl, co se treba Daemianovi spawne hnedka za dverma tirinsky hrobky (12-16 silnejsich zombii, 6x kostlivec valecnik s halapartnou, 3x kostlivec knez, 2x kostlivec kouzelnik, mraky obyc zombiku a stinu …) a diky tomu, ze vyciti zivot, invis nepomuze ...Proste, pres socialni interakci s jinyma postavama si utvor zazemi, dejte si nejaky rozumny cil (byt treba nedosazitelny) a pomalu jej zacnete plnit - zkoumani EQ se dostavi jako vedlejsi produktGeorge píše: …![]()
Heh.. to můžu říct taky, kdyby mojí postavě nesebrali kostlivci v prvním patře 50% hp a pak jí nedorazila past právě kvůli tomu, že hráč moc často nechodí na výpravy a neví o ní.cybermisa píše:Tak jako jo, zdrhnu … Ale vzhledem k tomu, ze moje postava minimalne IRL rok a pul nechcipla, tak cekam, kdy to prijdeGeorge píše:Ano IC jsem to udělal asi včera nebo předevčírem, takže se na tom pracuje... ale jsem si celkem jistej, že ty ten obří spawn přežiješ, nebo ne?cybermisa píše: Nojo Georgi, jenze EQ neni stavena na to, aby ji nekdo prozkoumaval sam nebo ve dvou. Kdybys videl, co se treba Daemianovi spawne hnedka za dverma tirinsky hrobky (12-16 silnejsich zombii, 6x kostlivec valecnik s halapartnou, 3x kostlivec knez, 2x kostlivec kouzelnik, mraky obyc zombiku a stinu …) a diky tomu, ze vyciti zivot, invis nepomuze ...Proste, pres socialni interakci s jinyma postavama si utvor zazemi, dejte si nejaky rozumny cil (byt treba nedosazitelny) a pomalu jej zacnete plnit - zkoumani EQ se dostavi jako vedlejsi produkt![]()
Ale no tak … POSTAVA preci o pasti nevi, protoze pastem malo rozumi (malo bodiku ve skillu hledani), ne kvuli tomu, ze neleze do dungu 20x denne a nasladne si hrac pamatuje spawn pasti … Nemluve o tom, ze pasti maji i random spawn …George píše: Heh.. to můžu říct taky, kdyby mojí postavě nesebrali kostlivci v prvním patře 50% hp a pak jí nedorazila past právě kvůli tomu, že hráč moc často nechodí na výpravy a neví o ní.
Pokud by tam už někdy byla, tak by o ní věděla... a i kdyby pastem rozuměla málo, bude o ní vědět a nešlápne do ní... vzhledem k tomu, že je to vesměs moje jediná postava, tak co ví postava, ví i hráč.. proto je jedno, jestli napíšu postava nebo hráč... pokud nechodí hráč na výpravy, nechodí tam ani postava (za předpokladu, že hraje hráč za jednu postavu, tento předpoklad je splněn). Chápeš, co tím chci říct, že? :)cybermisa píše:Ale no tak … POSTAVA preci o pasti nevi, protoze pastem malo rozumi (malo bodiku ve skillu hledani), ne kvuli tomu, ze neleze do dungu 20x denne a nasladne si hrac pamatuje spawn pasti … Nemluve o tom, ze pasti maji i random spawn …George píše: Heh.. to můžu říct taky, kdyby mojí postavě nesebrali kostlivci v prvním patře 50% hp a pak jí nedorazila past právě kvůli tomu, že hráč moc často nechodí na výpravy a neví o ní.