No, nejdřív jsem sepsal instalační návod, vcelku blbuvzdorný. Taky CD klíče sdílím na základě žádosti, protože to je jediná věc, která se do návodu úplně napsat nedá. Ne pro každého.
NEJDŘÍV STAHNI HRU
Napiš mi o link ke stažení
NAINSTALUJ JI PAK STAHNI PATCH 1.69
https://neverwintervault.org/sites/all/ … e&nid=1585
DVOJKLIK + NAINSTALUJ DO KOŘENOVÉ SLOŽKY (POZOR AŤ SE NEVYTVOŘÍ NOVÁ SLOŽKA) PAK STAHNI TZV. CEP 2.64
https://neverwintervault.org/sites/all/ … z&nid=8011
NAINSTALUJ HO STEJNÝM POSTUPEM JAKO PATCH 1.68 DALŠÍ NA:
https://www.equilibrie.cz/downloads … _setup.exe
Pak instalátor co teď stahuješ ze stránek serveru V PODOBĚ .EXE SOUBORU.
NAINSTALUJ A DEJ POZOR AŤ NEVYTVOŘÍŠ NOVOU SLOŽKU.
Pak češtinu. TA SE NAJDE SAMA, VĚTŠINOU. ALE ZCHECKNI.
Tenhle návod pomůže vyhnout se potřebě troubleshootingu na foru. Předpokládám ale, že jste měli na mysli spíše návod při vstupu do hry, že?
Patrně se tu nedozvíme moc nového, ale je to pár poznatků, které kdyby mi někdo řekl na začátku, líp se mi bude hrát.
Můžu snad jen říct, aby četli, hráli v Mamoníně nebo Tirianu a co nejdřív si našli skrz DM zaměstnání, k čemuž je potřeba, aby používali forum, nebo se doptali, jak nejlépe DM kontaktovat.
EDIT /dík Van/ : Mezi těmito prvními pěti levely by se hráč měl postupně proklikat do run "pokročilého ovládání postavy" a emocí, kde se má soustředit zejména na:
- informace o postavě
- činnosti postavy
Do pátého levelu takřka nevycházet z města a současně se snažit udělat si na levelech 1-5 co nejvíce povrchních známostí. Taky se vyplatí nefarmit, protože v momentě, kdy má postava zaměstnání, tohle vlastně takřka není třeba. Zaměstnání dá postavě účel, ale ne hlubší, než účel založený na správně vyplněném charakterníku. Klíčový faktor k tomu, aby člověka postava bavila a měl co RPit, je zejména konflikt, a to v drtivé většině konflikt vnitřní, společenský, náboženský nebo morální. V tomhle bodě je člověk většinou na tom pátém a vyšším levelu a může něco plánovat, rozumí trochu svému okolí. Klíčové je vlastně vžít se do role postavy, která přišla na nový svět, nebo která jinýma očima pozoruje ten starý.
Často se taky stane, že postava trochu zláme věci, které hráč napíše do charakterníku, což není nutně špatně. Dřív nebo později takový jev vede, nebo může vést, k tomu, že postava získá možnost zvláštního vnitřního boje, který ji často i zajímavě vybarví. Psychologie postav a emoce jsou to, co mezi nimi vytváří chemii, kterou nenahradí žádný dungeon, žádný quest, prostě nic.
Nevím co víc k tomu říct, myslím, že to není tak úplně o tom, že by to hráči nechápali, ale o tom, že EQ prostě nemá propagaci, kterou si zaslouží. Přitom na roleplay scéně čpí tolik nekvalitních serverů, většinou na platformě WoW, na které vydrží většinou nanejvýš rok, a to přeháním.
Equilibrie toho má tolik, tolik, co tyhle servery nejsou schopny nabídnout ani po 5 letech vývoje (rekordní doba trvání jednoho z nich), a to je platforma WoW oproti Equilibrii, co se vývoje týče, toliko složitá jako rozepnutí poklopce.
Věřím, že chyba je trošku jinde a Equilibrie toho vzhledem k rostoucím požadavkům spousty hráčů na "immersion" (vtahnutí do světa, pro neangličtináře), má mnohem více co nabídnout.
For your consideration.