Přidělování xp během "sedacích" událostí
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Přidělování xp během "sedacích" událostí
Navrhuju, aby DM zvážili změnu svých tabulek přidělovaných xp pro události, kde postavy sedí a tudíž nedostávají xp automaticky. Nebyl jsem na přechozím soudu s Garionem, ale docela si dokážu ty "vlny" představit.
Pointa je asi takováto. Hráči dostali (beru podle sebe) za soud s Nae celkem 4000 xp za zhruba 4 hodiny a 15 minut. Tj. pokud trochu zaokrouhlujeme 4000 xp / 250 min = 16 xp za minutu. To je pro postavu nižších lvlů méně, než automatické narůstání časem. Taková postava tedy na soudu (a určitě tam minimálně jedna byla) dostala méně xp, než kdyby třeba chodila po lese. To je IC nelogické a OOC demotivující.
Proto navrhuju zohlednit, když postavy dlouhou dobu sedí a tudíž nedostávají přirozené xp a o to navýšit objem xp, který dostanou navíc za "vyjímečnou zkušenost" (pokud něco takového je, jinak aspoň dorovnat na nějaké minimum).
Prosím neargumentujte, že xp nejsou pro RP hráče důležité. To je sice pravda (jinak by tam nebylo tolik lidí), ale to snad není důvod aby přidělování xp bylo nevyvážené.
Pointa je asi takováto. Hráči dostali (beru podle sebe) za soud s Nae celkem 4000 xp za zhruba 4 hodiny a 15 minut. Tj. pokud trochu zaokrouhlujeme 4000 xp / 250 min = 16 xp za minutu. To je pro postavu nižších lvlů méně, než automatické narůstání časem. Taková postava tedy na soudu (a určitě tam minimálně jedna byla) dostala méně xp, než kdyby třeba chodila po lese. To je IC nelogické a OOC demotivující.
Proto navrhuju zohlednit, když postavy dlouhou dobu sedí a tudíž nedostávají přirozené xp a o to navýšit objem xp, který dostanou navíc za "vyjímečnou zkušenost" (pokud něco takového je, jinak aspoň dorovnat na nějaké minimum).
Prosím neargumentujte, že xp nejsou pro RP hráče důležité. To je sice pravda (jinak by tam nebylo tolik lidí), ale to snad není důvod aby přidělování xp bylo nevyvážené.
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
jestli vás to, nevděčníci nebavilo, nemuseli ste tam lízt
ja dostal hovno a eště zlomenou haxnu, cca 200 000 zlatejch škody a deset let navrch a nestěžuju si
příště děte do lesa a nedostanete se aspoň na černou listinu
ja dostal hovno a eště zlomenou haxnu, cca 200 000 zlatejch škody a deset let navrch a nestěžuju si
příště děte do lesa a nedostanete se aspoň na černou listinu
Naposledy upravil(a) photter dne 18. 7. 2006 22.35, celkem upraveno 1 x.
Re: Přidělování xp během "sedacích" událostí
I ty mlsoune trpaslicka, vis ty, ze treba elf, kterych tam par taky bylo, zacina na 1. levelu na 12 expech?Jezura píše: Tj. pokud trochu zaokrouhlujeme 4000 xp / 250 min = 16 xp za minutu. To je pro postavu nižších lvlů méně, než automatické narůstání časem.
Podle me je 4000 xp adekvatni odmena za cca 4 hodiny hrani …
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
argument ?
chtěl sem bejt ftipnej, vickrát to neudělám
argument zní : nevim, proč by měl někdo dostávat expy ze dřepění na nějaký akci, já bych expy dával jenom za to, co tam předvede a za "poposedávání" bych navopak strhával
edit
kurwa nedá mi to, včera byla absolutně rekordní návštěva za posledních pár měsíců, jestli tam všichni přišli pro easy XP, tak je mi z toho kapku smutno, ve svý pýše sem se hloupě domníval, že všichni přišli proto, že vočekávali pěknou hru
chtěl sem bejt ftipnej, vickrát to neudělám
argument zní : nevim, proč by měl někdo dostávat expy ze dřepění na nějaký akci, já bych expy dával jenom za to, co tam předvede a za "poposedávání" bych navopak strhával
edit
kurwa nedá mi to, včera byla absolutně rekordní návštěva za posledních pár měsíců, jestli tam všichni přišli pro easy XP, tak je mi z toho kapku smutno, ve svý pýše sem se hloupě domníval, že všichni přišli proto, že vočekávali pěknou hru
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, souhlasím s photterem, vystihl to pěkně. Pokud jste tam šli zejména pro xp zisk tak mě je to taky líto. Myslel jsem že skutečnou odměnou byla ta akce, ale jak je o mě známo jsem naivní. *povzdechne si*
Pokud někdo chce získat víc xp tak má možnost místo soudu zabíjet potvory. Přijde o soud, ale to je jeho volba. Buď být na akci a v případě půlorků a trpaslíků na nízkých levelech třeba něco "ztratit" oproti zisku z XPC systému, ale být u toho. Jste příliš zmlsaní, teď si budete diktovat výši xp odměn od DM, za čas budete chtít i zlato, že tam postavy byly ne?
Pozoruji to už delší dobu, že chybí respekt k DM rozhodnutím. Je to asi způsobeno vlídností DM a snahou vyjít hráčům vstříc na čež se pěkně zvyká. Asi podobně jako když žáci začnou zkoušet "co ten mladej učitel co s nima chce bejt kamarád snese". Výsledek je ten že učitel si nabije o zeď reality (což teď činím) a stane se "běžným učitelem" s odstupem od žactva. Chcete to tak?
Odměnu vidím jako adekvátní až možná příliš vysokou. V první vlně poposedávači nedostali nic, a v sumě dostali víc ti kteří se snažili než jen seděli.
Nakonec to ještě pro jistotu zopakuji:
* Velikost xp odměn se měnit nebude. Už takhle si myslím že jsme štědří až až. Poposedávači na DM akcích budou vyvedeni a/nebo nedostanou žádnou odměnu dokud nezmění své chování.
Edit: Trochu jsem si to doplnil.
Pokud někdo chce získat víc xp tak má možnost místo soudu zabíjet potvory. Přijde o soud, ale to je jeho volba. Buď být na akci a v případě půlorků a trpaslíků na nízkých levelech třeba něco "ztratit" oproti zisku z XPC systému, ale být u toho. Jste příliš zmlsaní, teď si budete diktovat výši xp odměn od DM, za čas budete chtít i zlato, že tam postavy byly ne?
Pozoruji to už delší dobu, že chybí respekt k DM rozhodnutím. Je to asi způsobeno vlídností DM a snahou vyjít hráčům vstříc na čež se pěkně zvyká. Asi podobně jako když žáci začnou zkoušet "co ten mladej učitel co s nima chce bejt kamarád snese". Výsledek je ten že učitel si nabije o zeď reality (což teď činím) a stane se "běžným učitelem" s odstupem od žactva. Chcete to tak?
Odměnu vidím jako adekvátní až možná příliš vysokou. V první vlně poposedávači nedostali nic, a v sumě dostali víc ti kteří se snažili než jen seděli.
Nakonec to ještě pro jistotu zopakuji:
* Velikost xp odměn se měnit nebude. Už takhle si myslím že jsme štědří až až. Poposedávači na DM akcích budou vyvedeni a/nebo nedostanou žádnou odměnu dokud nezmění své chování.
Edit: Trochu jsem si to doplnil.
Naposledy upravil(a) labir dne 18. 7. 2006 23.18, celkem upraveno 3 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Re: Přidělování xp během "sedacích" událostí
Že jsem to vůbec psal..
Edit: Trochu jsem to doplnil
Jezura píše:Prosím neargumentujte, že xp nejsou pro RP hráče důležité. To je sice pravda (jinak by tam nebylo tolik lidí), ale to snad není důvod aby přidělování xp bylo nevyvážené.
Pardón, že jsem si dovolil dát návrh do sekce "OOC: Nápady a připomínky" s podtitulkem "Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat". Chápu, týkal se jedné z těch "měnit se to nebude" záležitostí..Labir píše:Pozoruji to už delší dobu, že chybí respekt k DM rozhodnutím. Je to asi způsobeno vlídností DM a snahou vyjít hráčům vstříc na čež se pěkně zvyká. Asi podobně jako když žáci začnou zkoušet "co ten mladej učitel co s nima chce bejt kamarád snese". Výsledek je ten že učitel si nabije o zeď reality (což teď činím) a stane se "běžným učitelem" s odstupem od žactva. Chcete to tak?
Edit: Trochu jsem to doplnil
To Jezura:
Muj nazor je ze se expy rozdelovat nemusely vubec. Vzdit zabava pri ty hre byla vic nez dobra na to, abych se musel zamejslet nad tim, jestli jsem nejaky expy neztratil. Osobne bych kdykoliv radsi stravil cas, co hraji, s ostatnima hracema a to klidne bez expu, nez mit treba dalsi Lv a byt celou dobu sam.
Kazdopadne kazdy bere hru jinak a nerikam ze tvuj nazor je spatny. Jen sem chtel vijadrit svuj nazor na to jak se mi soud libil.
Muj nazor je ze se expy rozdelovat nemusely vubec. Vzdit zabava pri ty hre byla vic nez dobra na to, abych se musel zamejslet nad tim, jestli jsem nejaky expy neztratil. Osobne bych kdykoliv radsi stravil cas, co hraji, s ostatnima hracema a to klidne bez expu, nez mit treba dalsi Lv a byt celou dobu sam.
Kazdopadne kazdy bere hru jinak a nerikam ze tvuj nazor je spatny. Jen sem chtel vijadrit svuj nazor na to jak se mi soud libil.
Kde čert nic nezmůže, tam nastčí krávu … nebo dvě kozy.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přidělování xp během "sedacích" událostí
Musíš moc dobře chápat ten rozdíl. Ty chceš po DM, aby změnili své zvyklosti a chování, aby ti to vyhovovalo. To je něco co se skutečně měnit na žádost hráče nikdy nebude (a tedy ano, je to jedna z těch věcí "co se nikdy měnit nebudou"), to je něco co si DM případně mohou změnit jen z vlastního popudu a rozhodnutí. Z mnoha důvodů, které tu nechci, nemusím a ani nebudu rozebírat. Prostě to tak je.Jezura píše: Pardón, že jsem si dovolil dát návrh do sekce "OOC: Nápady a připomínky" s podtitulkem "Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat". Chápu, týkal se jedné z těch "měnit se to nebude" záležitostí..
Tohle mě jen utvrdilo v tom že asi mám pravdu. Neustoupím. Říkám ne, nebude se výše DM odměn měnit. Pokud má někdo problém "ne" brát jako odpověď tak je mi líto.
Něco absolutně jiného je, pokud někdo má nějaký nápad či kritiku co se týče systémů hry a provedení, jako třeba snížit váhu RP předmětů, udělat nebo zrušit tohle a tamto...atd...
Librovi: Pěkně řečeno.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Souhlas. Nejidealnejsi stav by podle me bylo zrusit XPC system a zisk XP za zabijeni potvor a vymyslet dokonalou AI, ktera by pridelovala expy na zaklade toho, zda se postava chova jako postava a za pekne RP, ktere by bylo prinosem pro server … Jenze to je asi utopieLabir píše: Pokud někdo chce získat víc xp tak má možnost místo soudu zabíjet potvory. Přijde o soud, ale to je jeho volba. Buď být na akci a v případě půlorků a trpaslíků na nízkých levelech třeba něco "ztratit" oproti zisku z XPC systému, ale být u toho. Jste příliš zmlsaní, teď si budete diktovat výši xp odměn od DM, za čas budete chtít i zlato, že tam postavy byly ne?
Vite, dlouho jsem hral na Ark2, kde XPC system nebyl a casem jsem se dostal do faze, kdy nejen ze za potvurky bylo naprosto mizive mnozstvi XP, ale zabijeni potvurek uz jsem mel plne zuby, stejne tak jako RP okecavani ruznych XP huntu na potvurkach - proste jedina sance jak si pekne zahrat, bylo dat dohromady RP hrace a jit se bavit. Bavili jsme se hodiny a hodiny, ani se to neda spocitat (at uz jsme resili stavbu krmelce pro jeleny nebo valcili s nesmrtelnym demonem, co chtel znicit svet) a to po vetsinu casu bez DM a bez jakekoli XP odmeny. Hodiny a hodiny hrani po vecerech bez zisku jedineho XP. Umite si to vubec predstavit?? Vite jaky to byl krasny pocit, kdyz ste se po chvili dozvedeli, ze vasi hru sleduje DM, ze se mu libi, ze se bavi s vami? To si pak jeden vazil toho zluteho napisu, na ktery si vsichni zmlsanci na EQ tak privykli a nikdo uz neresil velikost cisla … Proste byla to odmena, kazdy DM odmenoval jinak, ale vy ste pak predevsim meli dobry pocit, ze ste si pekne zahrali a ze se ostatni s vami pekne bavili … A o tom to je … Budiz Ark2 zeme lehka …
Já se málokdy zapojuju do diskuze, ale tohle mi nedá. Příde mi to malicherný a zbytečný - přece nikdo z nás nehraje pro XP. Přehnaný přirovnání: v životě jste do školy taky nechodili proto, aby jste si pak doma mohli notovat kolik jste se toho naučili - samozřejmě jednička v žákovský potěšila, ale daleko důležitější bylo jak jste si to ve škole užili s kámošema.
Osobně beru XP jako vedlejší produkt nebo třešničku na dortu toho, že se dobře bavim a vypnu - odpočnu si. Radši oželim x tisíc XP jenom když můžu s DM blbnout ve skřetích chodbách jako tupej půlork, kterej se honí se skřeťákama, opíjí je pivem, aby se dostal z klece a nechá si vod nich vokousávat hnáty.
Na druhou stranu chápu, že je to jeden z principů RPG a zkušenosti prostě být musí. Myslim, že Ježura neni hnanej touhou po XP (už proto, že jeho postavička to nemá zapotřebí) a nemyslel to nijak zle - vidim v tom snahu o spravedlivý přidělování bodů, zpřístupnění a zatraktivnění hry postavičkám s nižšími levely. I když si myslim, že hráčům s nízkým levelem, příde 4000 xp najednou děsně moc a byli rádi, že zažili kvalitní hru a ještě dostali takovej bonus. Ale to by měl říct někdo z nich...
Měl bych jeden návrh: myslim, že by nebylo od věci zrušit vypisování získaných zkušeností: "získané zkušenosti = 19" nebo jak to naskakuje v tom okýnku. V životě to taky nikde nevidíš kolik ti právě přiskočilo. Prostě až příde level tak příde, stejně má buď každej dopředu rozmyšlený jaký body kam dá nebo klikne "na doporučené". Pochybuju, že někdo přeruší boj s tim, že si musí jít zvednout level.
Proč tohle udělat? Snad to oslabí touhu po počítání "kolik mi ještě zbývá" … Navíc je to stejně OOC informace (viz, že v životě taky nevíš kolik přiskakuje).
Samozřejmě okýnko se dá zavřít, ale tam třeba sleduju jestli zrovna neumírám hlady apod.
Jistě, kdo bude chtít může sledovat naskakování bodů v okně charakteru a propočítávat si to, ale upřímně řečeno, kdo chce ať to dělá - mít kus obrazovky zakrytý nějakou tabulkou - mno nevim. Každej si může vybrat: buď si zahraje nebo bude sledovat body.
Osobně beru XP jako vedlejší produkt nebo třešničku na dortu toho, že se dobře bavim a vypnu - odpočnu si. Radši oželim x tisíc XP jenom když můžu s DM blbnout ve skřetích chodbách jako tupej půlork, kterej se honí se skřeťákama, opíjí je pivem, aby se dostal z klece a nechá si vod nich vokousávat hnáty.
Na druhou stranu chápu, že je to jeden z principů RPG a zkušenosti prostě být musí. Myslim, že Ježura neni hnanej touhou po XP (už proto, že jeho postavička to nemá zapotřebí) a nemyslel to nijak zle - vidim v tom snahu o spravedlivý přidělování bodů, zpřístupnění a zatraktivnění hry postavičkám s nižšími levely. I když si myslim, že hráčům s nízkým levelem, příde 4000 xp najednou děsně moc a byli rádi, že zažili kvalitní hru a ještě dostali takovej bonus. Ale to by měl říct někdo z nich...
Měl bych jeden návrh: myslim, že by nebylo od věci zrušit vypisování získaných zkušeností: "získané zkušenosti = 19" nebo jak to naskakuje v tom okýnku. V životě to taky nikde nevidíš kolik ti právě přiskočilo. Prostě až příde level tak příde, stejně má buď každej dopředu rozmyšlený jaký body kam dá nebo klikne "na doporučené". Pochybuju, že někdo přeruší boj s tim, že si musí jít zvednout level.
Proč tohle udělat? Snad to oslabí touhu po počítání "kolik mi ještě zbývá" … Navíc je to stejně OOC informace (viz, že v životě taky nevíš kolik přiskakuje).
Samozřejmě okýnko se dá zavřít, ale tam třeba sleduju jestli zrovna neumírám hlady apod.
Jistě, kdo bude chtít může sledovat naskakování bodů v okně charakteru a propočítávat si to, ale upřímně řečeno, kdo chce ať to dělá - mít kus obrazovky zakrytý nějakou tabulkou - mno nevim. Každej si může vybrat: buď si zahraje nebo bude sledovat body.
Vše má své meze.
Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Připojuji se k návrhu zakázat zobrazování naskakování XP ve výpisu ..
Edit:
*opatrně bere příspěvek a šoupe ho pod Nae*
Edit:
*opatrně bere příspěvek a šoupe ho pod Nae*
Naposledy upravil(a) Psanec dne 19. 7. 2006 10.01, celkem upraveno 1 x.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
zobrazování přídělu expů bohužel nejde vypnout
jinak s tebou viceméně souhlasim ale už jenom spojení slov "spravedlivý přidělování bodů" je trošku podivný, skoro to zavání, jako by si na to moh někdo dělat nárok a to je přesně ten způsob myšlení, proti kterýmu se bouřim
edit:
kua, garione, kam se cpeš, to je reakce na psina
jinak s tebou viceméně souhlasim ale už jenom spojení slov "spravedlivý přidělování bodů" je trošku podivný, skoro to zavání, jako by si na to moh někdo dělat nárok a to je přesně ten způsob myšlení, proti kterýmu se bouřim
edit:
kua, garione, kam se cpeš, to je reakce na psina
To je jasny, myslim ze tady nikdo ani nenaznacoval, ze Jezura hraje jen pro expy. Na podobne tema uz byla i debata na srazu. Jezura proste jen prisel s navrhempsin píše: Na druhou stranu chápu, že je to jeden z principů RPG a zkušenosti prostě být musí. Myslim, že Ježura neni hnanej touhou po XP (už proto, že jeho postavička to nemá zapotřebí) …
psin píše: Měl bych jeden návrh: myslim, že by nebylo od věci zrušit vypisování získaných zkušeností …
Myslim, ze je to rozhodne zajimavy napad. Minimalne by pak logy ze hry byly citelnejsi a nemusely by se tak moc upravovat
spíš by si měl vidět slovní spojení "snahu o spravedlivý přidělování bodů" Protože tak to bylo myšleno - jako snaha o zlepšení něčeho z Ježurovo strany. Jedinej kdo si na může dělat nárok spravedlivý je DM případně WB toho kterého světa.photter píše:zobrazování přídělu expů bohužel nejde vypnout
jinak s tebou viceméně souhlasim ale už jenom spojení slov "spravedlivý přidělování bodů" je trošku podivný, skoro to zavání, jako by si na to moh někdo dělat nárok a to je přesně ten způsob myšlení, proti kterýmu se bouřim
edit:
kua, garione, kam se cpeš, to je reakce na psina
Pokud nejde tahle hláška o přidělení bodů zcela odstranit, tak bych ji velmi zobecnil - něco jako: "získal jsi další zkušenosti" nebo "jsi o něco zkušenější". Podobně jako je to u dovedností, když se ti napíše "trochu jsi se zlepšil".
Samozřejmě nemam představu jak to technicky funguje, takže mi promiňtě laickej přístup.
Vše má své meze.
Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
:) no vypada to skoro na dalsi flame o XP :) v jednom podobnem na alh sme i dospeli k tomu ze xp by bylo dobrý z logu vyodit, jenomze se nam nepovedlo najit zpusob jak by se to dalo udelat, tak to asi nejde :((Psanec píše:Připojuji se k návrhu zakázat zobrazování naskakování XP ve výpisu ..
Ale vidis Labire, to je to o cem jsem se bavili, Jezuruv prvni prispevek byl kuli tomu, ze proste poposedavani je negativnim jevem systemu. To si proste budu myslet vzdy a nikdo mi to nevymluví. ALe neznamená to, ze bys mel neco menit
Jinak na soudu sem nebyl (na listine sem stejne tak, hehe ) ale snazil sem se, kdyz sem tam v pul jedny pribeh, uz bylo po vsem :(
Ale k tomu soudu mam jednu poznamku: kdyz sem tam prisel okamzite to padlo, pak sem mel problemy se pripojit a v hradu to byla naprosto nehratelná slide show, a venku to nebylo az tak o moc lepsi :( Takze nevim, chtete delat hromadny akce vzdycky tam? Ta lokace nesmirne laguje i kdyz tam nikdo neni
Já se domnívam ze je to hardcoded a kdyz ziskas jakykoliv expy jakkoliv, tak to hodi tuhle hlasku v pevne danym formatupsin píše:Pokud nejde tahle hláška o přidělení bodů zcela odstranit, tak bych ji velmi zobecnil - něco jako: "získal jsi další zkušenosti" nebo "jsi o něco zkušenější". Podobně jako je to u dovedností, když se ti napíše "trochu jsi se zlepšil".
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Díky za reakce.
Bohužel výpisy xp jsou přímo v kódu hry natvrdo. Před časem jsem to testoval a všechny funkce, které manipulují s xp nebo zlatem automaticky vypisují tuto hlášku. Bohužel to nelze nijak změnit. Trochu prasáckým způsobem lze změnit lokálně (tj. na každém PC hráče) text výpisu, ale číslo kolik xp to bylo tam bude stále.
Co technicky jde (zásah do haků), je zakrytí v okně statistik postavy aktuální stav xp a potřebnou částku do dalšího levelu. Ale to je myslím už hodně radikální, i když bylo by to velmi zajímavé bez těchto informací hrát.
Cybermisovi: Ten tvůj příklad z Ark2 mě dost potěšil, přesně tak by to mělo být a na hru tohoto stylu je Equilibrie stavěná.
Bohužel výpisy xp jsou přímo v kódu hry natvrdo. Před časem jsem to testoval a všechny funkce, které manipulují s xp nebo zlatem automaticky vypisují tuto hlášku. Bohužel to nelze nijak změnit. Trochu prasáckým způsobem lze změnit lokálně (tj. na každém PC hráče) text výpisu, ale číslo kolik xp to bylo tam bude stále.
Co technicky jde (zásah do haků), je zakrytí v okně statistik postavy aktuální stav xp a potřebnou částku do dalšího levelu. Ale to je myslím už hodně radikální, i když bylo by to velmi zajímavé bez těchto informací hrát.
Cybermisovi: Ten tvůj příklad z Ark2 mě dost potěšil, přesně tak by to mělo být a na hru tohoto stylu je Equilibrie stavěná.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
NN to zase pls nedelej :( To uz je blbý, zakrej konkretni cislo je vyhodny v tom ze se proste prestanes starat a nezajima te to a je to ok. Ale vedet kdy priblizne bude lvl je docela dulezita info (aspon pro me).. Kdyz udelam cerstve lvl a rikam si ze nez udelam dalsi tak se mi nechce vubec hrat, ale tesne pred lvl me to najednou desne bavi Akorat sou ty cisla konkretni :) stacil by jakejkoliv takovej prouzek kterej by priblizne to ukazoval :) Ale to udelat nepujdeLabir píše:Co technicky jde (zásah do haků), je zakrytí v okně statistik postavy aktuální stav xp a potřebnou částku do dalšího levelu. Ale to je myslím už hodně radikální, i když bylo by to velmi zajímavé bez těchto informací hrát.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Aha...něco jako "Už jsi hodně blízko ke svému zlepšení." nebo "Bude ti ještě nějakou dobu trvat než se zlepšíš." Hmm. Mno nevim, vypsat to na to místo asi nepůjde, to by muselo být zakomponované do nějakého nástroje nebo featu - volba "Za jak dlouho se zlepším?".kolja píše:..
NN to zase pls nedelej :( To uz je blbý, zakrej konkretni cislo je vyhodny v tom ze se proste prestanes starat a nezajima te to a je to ok. Ale vedet kdy priblizne bude lvl je docela dulezita info (aspon pro me).. Kdyz udelam cerstve lvl a rikam si ze nez udelam dalsi tak se mi nechce vubec hrat, ale tesne pred lvl me to najednou desne bavi Akorat sou ty cisla konkretni :) stacil by jakejkoliv takovej prouzek kterej by priblizne to ukazoval :) Ale to udelat nepujde
Hmm ale zní to zajímavě. Jenže asi to nic řešit nebude a zásah do hry a zejména do psychiky hráčů je to až děsivých rozměrů.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.