Další pláště

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

to mě zase neznáš, už barvim, zobrazuju v toolsetu a pracuju s 19ti modelama, ne se 14ti ale musel sem si udělat extra modul, s EQ bází to nechce kamarádit
tu pavučinku vod Lisy bych na sebe možná vzala :bigwink: (pod ní už toho pochopitelně moc nebude)
a na vlasy mi nešahej, ty taky nemáš rád, když ti někdo plive do fousů :megalol: :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Lump
Příspěvky: 185
Registrován: 22. 7. 2006 23.06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lump »

2photter: yo dík
pláště sou squělý, škoda škoda,že nejdou nabarvit
ale aspoň takle, vypadaj fakt dobře.
až na ten co mám já :dry:
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Jenom k těm novejm animacím (v 3.0, nevim, jak je to s ostatníma)- zdá se, že u bioware plášťů způsobují jakousi "prkennost" a vypadá to pak fakt blbě :ermm:
Bratrstvo zabanovaných!
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

nejenom u těch alternativních ani se standartníma animacema pláště "nespolupracujou", obávám se, že tohle nevyřešíme, snad se do rozšíření objeví něco na vaultu :(
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Zatím jsem v žádném obchodě nenašel žádný upínací plášť, který by byl vez vlastností, vypadal jako obyčejný plášť (beze vzroků, run atd.) z nějaké hrubé látky a měl nějakou rozumnou cenu, bylo by možné s tím něco udělat? Můj barbar si na sebe nechce brát plášťě, ve kterejch vypadá jako nějakej šlechtic :)
Bratrstvo zabanovaných!
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

tak ty pláště mi dělaj neuvěřitelný věci:
v tom "plášťovým" modulu funguje všechno, jak má, v toolu vidím 3dmodel, je barvitelnej a všecko OK
když sem se to pokusil přivěsit na EQ bázi, nestalo se vůbec nic, pláště maj dál 2d model a barvit nejdou
pak sem z "plášťovýho" modulu exportoval jeden plášť a importoval ho do EQ báze - v paletě se neobjevil - není tam příslušná kategorie ale v toolu najednou vidím jak 3d modely, tak mi to de barvit
když to někomu voblíknu, sedí mu plášť na čele místo na ramenou ale má barvy jaký sem mu dal - když tam pak vlezu s postavou, vidí plášť na správným místě ale v defaultních barvách...
asi sem se dostal někam, kde už moje znalost NWN nestíhá :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ghost píše:Zatím jsem v žádném obchodě nenašel žádný upínací plášť, který by byl vez vlastností, vypadal jako obyčejný plášť (beze vzroků, run atd.) z nějaké hrubé látky a měl nějakou rozumnou cenu, bylo by možné s tím něco udělat? Můj barbar si na sebe nechce brát plášťě, ve kterejch vypadá jako nějakej šlechtic :)
Takové pláště existují pokud vím alespoň 3.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

hm, tak je možný, že byly vykoupený, díky
Bratrstvo zabanovaných!
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Ghost píše:Labire, teď nevím, jestli jsi říkal, jestli jdou ty bioware pláště nabarvit jinou barvou, jestli ne, tak se jukni na tohle: http://nwvault.ign.com/fms/Image.php?id=75254 http://nwvault.ign.com/fms/Image.php?id=75254 http://nwvault.ign.com/fms/Image.php?id=75256
Labire, měl jsi pravdu- jsou to změněný modely, nepřečet sem si pořádně co o tom psali. dwnload http://nwvault.ign.com/View.php?view=Pr … =878#Files
Bratrstvo zabanovaných!
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Mozna takovej hloupej dotaz, ale jakej mate CEP? Napadlo me jestli CEPovy veci a vsechno mozny nejsou taky vazany na verzi NWN a jestli neni treba je tez updatnout? Jestli by to nemohlo souviset s tema zvlastnostma co pozoruje photter?
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ne, na CEPu to nezáleží, hlavní jsou řídící 2da soubory.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

photter píše:tak ty pláště mi dělaj neuvěřitelný věci:
v tom "plášťovým" modulu funguje všechno, jak má, v toolu vidím 3dmodel, je barvitelnej a všecko OK
když sem se to pokusil přivěsit na EQ bázi, nestalo se vůbec nic, pláště maj dál 2d model a barvit nejdou
pak sem z "plášťovýho" modulu exportoval jeden plášť a importoval ho do EQ báze - v paletě se neobjevil - není tam příslušná kategorie ale v toolu najednou vidím jak 3d modely, tak mi to de barvit
když to někomu voblíknu, sedí mu plášť na čele místo na ramenou ale má barvy jaký sem mu dal - když tam pak vlezu s postavou, vidí plášť na správným místě ale v defaultních barvách...
asi sem se dostal někam, kde už moje znalost NWN nestíhá :megalol:
no podle toho co sem zkoušel všechno včetně barvení a zobrazování v toolu chodí v čistejch xp1+xp2 modulech bez žádnejch rozšiřujících haků.
Ne, na CEPu to nezáleží, hlavní jsou řídící 2da soubory.
nezapomeň, že CEP některý 2da mění

no, jakmile nacpu do modulu CEP nebo některý věci z něj, už to nejde, ikonky sou fuč a barvení nemožný :dry:
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

CEP je irelevantní na Equilibrii, 80% jeho 2da je přepsáno Equilibrijskými 2da.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Vincent
Příspěvky: 5
Registrován: 20. 2. 2006 19.26

Příspěvek od Vincent »

Byla tu diskuze od báglících, mrkněte na dnešní přírustek na Waultu:
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=6948

Jedná se o báglíky fungující na stejném principu jako nové pláště. Není to ještě úplně ideální, ale dost dobré. Ideálně by totiž měly fungovat stejně jako křídla. Tzn. daly by se řidat skriptem nezávisle na tom, co má postava ve skutečnosti na sobě...
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

To vypadá ultimátně! Díky za link. Pokusím se implementovat.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

labir píše:To vypadá ultimátně! Díky za link. Pokusím se implementovat.
:dribble: :dribble: :dribble:
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

joo, to vypadá slušně a spolupracuje to s koňma … :smile:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Tak sem na to koukal, a i když to spolupracuje s koňma, tak to nechce spolupracovat se mnou :biggrin: Možná bych to ale moh přinutit ke spolupráci pomocí ITP...

Jinak proč ty pláště blbnou - podle mě to bude v baseitems.2da, projížděl sem to a našel sem v řádku u pláště mezi tim co používá modul bez haků a Eq hakama asi 3 rozdílný hodnoty. Možná kdybych je přepsal tak by to mohlo fungovat, ale spíš si myslim, že když přepíšu název kterej na něco odkazuje, tak budu muset přepsat dalších 1000 hodnot aby to vůbec chodilo :biggrin: Každopádně to zkusim, až přídu na to, jak editovat to blbý 2da v haku, resp jak vůbec editovat nebo dělat haky :smile:
Vincent
Příspěvky: 5
Registrován: 20. 2. 2006 19.26

Příspěvek od Vincent »

kolja píše:Tak sem na to koukal, a i když to spolupracuje s koňma, tak to nechce spolupracovat se mnou :biggrin: Možná bych to ale moh přinutit ke spolupráci pomocí ITP...

Jinak proč ty pláště blbnou - podle mě to bude v baseitems.2da, projížděl sem to a našel sem v řádku u pláště mezi tim co používá modul bez haků a Eq hakama asi 3 rozdílný hodnoty. Možná kdybych je přepsal tak by to mohlo fungovat, ale spíš si myslim, že když přepíšu název kterej na něco odkazuje, tak budu muset přepsat dalších 1000 hodnot aby to vůbec chodilo :biggrin: Každopádně to zkusim, až přídu na to, jak editovat to blbý 2da v haku, resp jak vůbec editovat nebo dělat haky :smile:
Aby se pláště zprovoznily je prej skutečně nutný jenom přepsat v baseitem.2da řádek s cloaks. Vyzkoušeno a fungovalo to.. Díky tomu ale myslim můžete smazat všechny přidaný ikonky plášťů..

BTW Ty báglíky fungujou prej jenom s koněma, který chystá ten týpek, co to vyrobil.. S těma, co jsou třeba na Kandelabrii prej ne. Ale nezkoušel jsem to, možná se pletu.. Každopádně, jestli máte někoho schopného, nemohl by ještě přidat i model toulce? ;)
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Vincent píše:Aby se pláště zprovoznily je prej skutečně nutný jenom přepsat v baseitem.2da řádek s cloaks. Vyzkoušeno a fungovalo to.. Díky tomu ale myslim můžete smazat všechny přidaný ikonky plášťů..
NO jestli zmena mena kategorie nenaboura strukturu CEPu, tak to fungovat bude.. melo by :biggrin: Ale nevim jestli se to musi udelat i na klientsky strane? Ikonky plastu se teoreticky muzou vypustit, ale ted se domnivam, ze by musely prepsat vsechny invisovy plaste do cloakmodel.2da nebo jak se to menuje, protoze nastaveni typu vetsiho nez 14 nevim co by udelalo... i kdyz vlastne by to mozna chodilo jako doted s tema co nejsou videt.. takze zbejva jedno:
Nevite jak edituju/vytvořim hak soubor? Resp link na nakej hak editor? Hraju si s tim asi tak dve hodiny takze :smile:
Zamčeno