Přímo pod nosem... adresář NWN/utils/nwhak.exe ;)kolja píše:NO jestli zmena mena kategorie nenaboura strukturu CEPu, tak to fungovat bude.. melo by Ale nevim jestli se to musi udelat i na klientsky strane? Ikonky plastu se teoreticky muzou vypustit, ale ted se domnivam, ze by musely prepsat vsechny invisovy plaste do cloakmodel.2da nebo jak se to menuje, protoze nastaveni typu vetsiho nez 14 nevim co by udelalo... i kdyz vlastne by to mozna chodilo jako doted s tema co nejsou videt.. takze zbejva jedno:Vincent píše:Aby se pláště zprovoznily je prej skutečně nutný jenom přepsat v baseitem.2da řádek s cloaks. Vyzkoušeno a fungovalo to.. Díky tomu ale myslim můžete smazat všechny přidaný ikonky plášťů..
Nevite jak edituju/vytvořim hak soubor? Resp link na nakej hak editor? Hraju si s tim asi tak dve hodiny takze
Nejde o změnu jména kategorie. Ten řádek s cloaks v baseitems.2da Hacích Equilibrie by se přepsal řádkem, který je ve standardních 1.68 baseitems.2da. Upravil jsem si takhle doma CEP a funguje to úplně v pohodě. Je to hotový za 2minuty..