Stránka 1 z 4
Další rasy
Napsal: 4. 9. 2006 19.03
od Garret
Zdravím
Předně na Equilibrii jsem ještě nehrál. Zajímalo by mě, zda i jako hráč který tu ještě nehrál, bych mohl založit postavu s nestandartní rasou jako je drow či duegar, i když na Vašich stránkách se píše že tohle je umožněno jen za odměnu zkušeným a dobrým hráčům.
Díky za info
Napsal: 4. 9. 2006 19.48
od photter
tady něco do začátku
viewtopic.php?p=10026#10026
tolik pravidla
jinak nedoporučuju

žádný zázemí, postihy na světle a nikdo tu na "hodný drowy" nevěří, takže první setkání s ostatníma je téměř jistá smrt
pokud tohle všechno spolykáš, nic ti nebrání, kontaktuj ale DM ve hře, nastavi ti subrasu
Napsal: 4. 9. 2006 20.20
od Garret
A duegara tu někdo hraje? Asi to bude to samý co? Jedno křivý slovo a budou ho řezat na kousky.
Napsal: 4. 9. 2006 20.28
od photter
možná ani to slovo nebudeš potřebovat
ale jestli chceš hrát něco zlýho, nemusí to bejt hned černý

Napsal: 4. 9. 2006 21.02
od Psanec
duegara pokud budeš v tirianu , tak asi přežiješ, nejsou tam trpaslíci a tak ho nikdo znát nebude. Ale pokud půjdeš do říše k trpaslíkům, asi to tak opravdu skončí …
Napsal: 4. 9. 2006 21.07
od photter
nelakuj ho, žádnej trpaslik nemá v tirianu na růžích ustláno, že...

Napsal: 4. 9. 2006 21.14
od Psanec
Ale můžeš to udělat následovně.
Zrod se na ostrově. Z počátku to bude asi nuda, ale počkej , až získáš LVL a postava se trochu srovná. Možná potkáš postavy, co tě vezmou mezi sebe časem a udělají ti zázemí.
Nikde nemusíš rozhlašovat co jsi zač. Můžeš se chovat hrubě atd … Ale bude pak již záležet na tobě, jak budeš riskovat a hrát to.
Ale co vím, tak pokud se u postav na ostrově chytneš, tak to zázemí tam je. Jen to chce trpělivost. A to samé platí pro Drowi …
Napsal: 4. 9. 2006 21.26
od cybermisa
Ja osobne si myslim, ze k hrani nestandardnich subras je velmi vhodne znat prostredi EQ - tim samozrejme nemam na mysli vedet, kam pro co jit, ale dukladne si precist dulezite casti fora a na nejasne veci/systemy/pozadi se radsi dvakrat zeptat. Jinak souhlasim s tim, co vyse pisi Photter a Psanec.
Napsal: 4. 9. 2006 22.32
od Drog
Ale pokud půjdeš do říše k trpaslíkům, asi to tak opravdu skončí
Nevidím duvod proč by to tam mnělo pro něj skončit... Záleži jen na tom jak se zachová.Má veliké plus protože Eq trpoši Duegary neznaj.Mužou se ho vyptávat ale je to jen na něm jak to zahraje.Prostě jestli se bude chovat jak pravej zlej Duegar asi nejspíš na to rychle doplatí.Jestli se ovšem rozhodne hrát vychcaného Duegara kterej si dává pozor na to co plácne tak ma dost realnou šanci na přežití-neli věčí jak v Tyrianu
Napsal: 5. 9. 2006 9.14
od vafliik
No, moje první zkušenost s drowem na EQ byla dost rozporuplná.
Včera jsem si založil postavu, která má na drowy zrovna extrémní pifku (souvisí to s její minulostí, mj. přísahal, že zabije každýho drowa na potkání) a hned se přichomejtnu k situaci, kdy se odhalila drowka mezi větší skupinkou hráčů...
No, moje reakce byla logická - vytáh jsem meč a šel jsem po ní (i když jsem jako hráč věděl, že nemám šanci). Přesto jsem byl ostatníma neustále uklidňován, ať odložím zbraň, trpaslíci řikali, ať si radši dáme pivo a necháme to bejt, někdo pronesl - vždyť ona je hodná apod.
Nakonec mě museli zabít
Docela mě to zarazilo, myslel jsem, že tady jsou ve vztahu k drowům všichni zajedno.
Napsal: 5. 9. 2006 9.28
od Garret
Asi jsi narazil na skupinku drowů kteří si zkoušeli odhalení na veřejnosti.
Bohužel odhalen byl jen jeden, a zbytek sis spletl s trpaslíkama (drowove jsou povestni skvelym maskovaním)
Napsal: 5. 9. 2006 9.32
od labir
Tohle je bohužel hráčský nešvar. Ačkoliv se tam mohlo vyskytnout několik postav, které buď nevěděli co to je drow (nebo si to neuvědomovali) nebo měly postranní úmysly s tím drowem, tak většinou se jedná o hráčký metagame - je to hráčská postava, tj. není to "zlý" drow. Však z tohohle konkrétního případu vyplynou IC důsledky...
Napsal: 5. 9. 2006 9.38
od psin
to vafliik: pokud to bylo skutečně tak jak říkáš, a nenapadl jsi nikoho kromě té drowky pak ten kdo tě zabil je podle mého názoru vrah. Ostatní mu v tom měli bránit ještě vehementněji než když ty si chtěl zabít tu drow.
Bránit v zabití drowky je přinejmenší podivné, protože kdyby tam byla mithallirská stráž, tak se jí bude snažt uvěznit a když se bude bránit zabije jí taky.
Ovšem já u toho nebyl, takže nevím jak to proběhlo - řídím se tím co říkáš. Pokud máš screen nebo svědky a cítíš se poškozen obrátil bych se na DM.
Jakási pozitivní diskriminace jakékoliv rasy se mi nezamlouvá. Nehledě na to, že souhlasím s tím co říká photter - aby si byl zlý nemusíš být hned černý. Proto podle mého hráč nemusí být drow, aby byl drowí špeh nebo jakákoliv záporná postava. Ať každý hraje co chce, ale počítá s následky, které plynou z historie a prostředí.
Napsal: 5. 9. 2006 9.44
od labir
psin píše:…
Souhlas, však jak jsem psal, z této situace budou vyvozeny IC následky...
P.S. Koukám že asi Sela bude muset oprášit svoje drowí příběhy...
Napsal: 5. 9. 2006 9.45
od vafliik
No screen nemám. Ani rozhodně nemám v úmyslu někoho očerňovat
Hraju tady pouze chvilku, jednak by to asi nebylo zrovna vhodný ántré hned na někoho ukazovat prstem a házet to do prohřešků nebo tak něco...
Spíš jsem to napsal, že jsem si nebyl jistej, jestli tady nejsou vůči drowům všeobecně volnější vztahy.
Mám za sebou hraní na Arkhlaii 2, kde prostě zuřil boj mezi Povrchem a Podtemnem a každej střet znamenal automaticky boj a smrt.
Na druhou stranu třeba na Demoně jsou drowové spíš opálený elfové, který si klidně pobíhaj po městě a jsou na všechny hodný.
Tak jsem si nebyl jistej, jestli třeba EQ neni někde mezi a jestli jsem se spíš nějakýho průseru nedopustil já

Ale jsem rád, že tomu tak nebylo...
Napsal: 5. 9. 2006 10.04
od cybermisa
O takovyhlech podobnych situacich je ted bohuzel slyset cim dal tim casteji a jak pise Labir, bylo by moc fajn, kdyby z to melo IC nasledky.
AD Ark2: Na Ark2 jasme hral dlouho a konflikt podtemno vs. povrch mel svoji atmosferu a jak padla tma, bali se postavy i hraci. Drowove si po lognuti davali inhned dislike na nedrowy, takze obcas ani jeden nevedel, odkud prisla rana … Bohuzel, u nekterych hracu se tohle zvrhlo v PK low levelu
AD metagame: Na EQ je zazito, ze se hraci CvC spise vyhybaji a nechteji hrotit konflikty na smrt nekoho z ucastniku, coz je metagame, pac kdyby slo o NPC, ihned by ho zabili. Bohuzel …
Ono by to ve skutecnosti mozna pomohlo, kdyby drowove provedli neco vazne zlyho a osklivyho, aby to hrace trosku nakoplo. Kdyz konflikt na Ark2 trosku ztracel na sile, drowove vypalili vesnici za Brosnou, primo na hlavni ceste a kazdy, kdo po ceste sel, videl tu ohavnost …
Napsal: 5. 9. 2006 10.46
od labir
cybermisa píše:…
Ono by to ve skutecnosti mozna pomohlo, kdyby drowove provedli neco vazne zlyho a osklivyho, aby to hrace trosku nakoplo. Kdyz konflikt na Ark2 trosku ztracel na sile, drowove vypalili vesnici za Brosnou, primo na hlavni ceste a kazdy, kdo po ceste sel, videl tu ohavnost …
Mno...těch činů bylo docela dost...a zrovna několik postav co u této situace bylo se takového drowího zvěrstva účastnilo (nebo bylo pácháno přímo na nich či jejich blízkých)...takže tímhle to nebude. Dneska budu až pozdě večer, ale pak rozjedu kolotoč následků...
Napsal: 5. 9. 2006 10.48
od photter
labir píše:Tohle je bohužel hráčský nešvar...
Labir jako dycky diplomatickej a slušnej.…
to neni nešvar, to je prasárna, metagame a jak já říkám "kooperativní hraní" - všichni proti světu, ať seš petr nebo pavel, hlavněže mám kámoše na výpravu
doufám, že IC následky budou patřičně drastický
i moje už rok v base zavřená postava ví, jaký prasárny drowové v poslední době nadělali
tak mě napadá, nestál by za založení uzamčenej IC topic, do kterýho by DMka zapisovali v hrubejch rysech podstatný dění ve světě, to co by se postava dozvěděla napřiklad od hostinskýho, stráže v bráně, trhovce, etc.., kdyby to nebylo tupý NPCčko ? třeba i maličko zkreslený z pohledu vypravěče...hm ?
Napsal: 5. 9. 2006 11.56
od kolja
vafliik píše:Hraju tady pouze chvilku, jednak by to asi nebylo zrovna vhodný ántré hned na někoho ukazovat prstem a házet to do prohřešků nebo tak něco...
Muj přístup je ten, že se nejedná o prohřešek hráče, ale prostě o akci postavy. Je chyba pokud je tohle proti povaze a charakteru postavy, to uz by se dalo resit i jinym nez IC zpusobem, typu zmena presvedceni atd.
Dal prostě takova akce neni něco "špatnýho" nebo "proti pravidlum", je vždycky na hráči jak se rozhodne co jeho postava udělá. A taky na tom jak zvazi vsechny nasledky ke kterejm to pro postavu povede a porovna s postavou.
Tohle nefunguje když ty následky pak nepřichází a všichni sou si toho vědomí že nepřijdou - podle mě nejčastější příčina těhle situací (a nemusí to bejt ani chtěný; "kooperativní hraní", jak píše photter, by mohlo bejt z části side effect toho, že prostředí nereaguje).
Pokud odezva prostředí bude vždycky a správná (viz. IC důsledky) tak podle mě to donutí hráče i podvědomě aniž by chtěli dívat se víc očima postavy, která tam stojí. Ono je to hned něco jinýho, když moc dobře víte, že když tohle před svědkama uděláte, tak druhej den visíte...
Napsal: 5. 9. 2006 12.13
od vafliik
Přesně.
Já tam totiž předtim sáhodlouze vyprávěl svůj příběh - o tom, jak se z vznešeného paladina stal zahořklý odpadlík, který dobrovolně zavrhl svého boha, ztratil víru a zcela změnil svoje hodnoty... a to vše kvůli tomu, že drowové kdysi umučili jedinou osobu, na které mu záleželo, přestože přísahal, že ji ochrání. Po její smrti přísahal, že zabije každého drowa, kterého potká...
… a v tu chvíli právě byla odhalena ta drowka, která celou dobu seděla poblíž. Je těžký, zvlášť po tom proslovu, dělat že se vlastně nic neděje, že si dáme radši to pivko

Když jsem se pak na ní chystal vrhnout a viděl jsem jak na mě všichni křičej "uklidni se", "polož tu zbraň" apod... bylo mi jasný, že přežiju asi tak dlouho, jako jepice ve sněhový bouři

Jako hráč jsem to věděl, jako postavě mi to bylo jedno
Nepřišlo mi ale, že by jí ostatní hájili, protože by byli kamarádi s tim hráčem. Jen prostě asi nechtěli zabít někoho "nevinnýho". Proto jsem byl přesvědčenej, že tady jsou drowové bráni mírněji no.