Dotazy nového hráče - hraní za trpaslíka
Napsal: 12. 9. 2006 16.49
Ahoj všem,
tak jsem se po velmi dlouhé pauze opět rozhodl, že nainstaluju NWN a konečně se podívám na Equilibrii. Už pár dnů projíždím web a fóra, vše o světě a tak, abych byl v obraze. Mám pár dotazů.
1) Jak to vypadá s tím Rozšířením? Jestli jsem to dobře pochopil, tak některé části už jsou implementovány, ale asi ne všecho, že? Kdy počítáte, že by mohlo být uvedeno v provoz? Hlavně se mi jedná o craft.
2) S craftem souvisí další dotaz - chci hrát trpaslíka. Jaké jsou možnosti a zázemí? Abych pravdu řekl, moc jsem se z fóra nedozvěděl, a to jsem se fakt snažil (prolezl jsem snad všechno včetně Koše :) ). Vím, že bude z Hag Hargol a patrona bude mít Durmina. Ale co může takový trpaslík krom sezení v hospodě a popíjení piva dělat? :) Je tam nějaká možnost dolování. Kdysi jsem hrál na Demoně a tam jsem dělal kovařinu. Jsou už nějaké informace k Rozšíření, co se týče potřebných vlastností, aby trpaslík mohl dělat kováře? Když už budu vytvářet postavu, tak bych s tím rád počítal.
3) K trpaslíkovi coby buildu. Udělám z něj bojovníka (co taky jinýho :) ), ale přemýšlel jsem, jestli má cenu u trpaslíka nějaké další povolání. Snad jedině Trpasličí obránce (či jak to přesně je), ale nevím, jestli to má cenu. Co se týče IC, tak mám představu trpaslíka, který se nebude bát vrhnout se do přední linie, ale zase nebude za každou cenu boj vyhledávat. Prostě když to bude nutné, tak to nebude žádný "ořezávátko" :) Spíš takový kliďas. A až bude craft, tak nejspíš ten kovář.
4) Ještě k buildu. U trpaslíka předpokládám důležité vlastnosti sílu a odolnost (už z pozice rasy). Ale co obratnost? Přece jen, bojovník by měl být i obratný, ale zase trpaslíci jsou menší zavalitější postavy... Inteligence, moudrost a charisma počítám nanejvíš 10, prostě průměr, umí číst, psát, počítat, krásnýho trpaslíka jsem taky ještě neviděl... :)
5) Zatím mě nenapadá žádná "historie" postavy. Jedině zatím "narozen v Hag Hargol. Já vím, že je to lepší z hlediska RP, mít aspoň drobet propracovanou historii, ale je to opravdu nutné? Dá se historie upravit během hry? Zas je fakt, že když začnu a někdo se se mnou dá do řeči, tak nebudu pomalu vědět, co žbleptnout :)
No, to je zatím asi vše :)
tak jsem se po velmi dlouhé pauze opět rozhodl, že nainstaluju NWN a konečně se podívám na Equilibrii. Už pár dnů projíždím web a fóra, vše o světě a tak, abych byl v obraze. Mám pár dotazů.
1) Jak to vypadá s tím Rozšířením? Jestli jsem to dobře pochopil, tak některé části už jsou implementovány, ale asi ne všecho, že? Kdy počítáte, že by mohlo být uvedeno v provoz? Hlavně se mi jedná o craft.
2) S craftem souvisí další dotaz - chci hrát trpaslíka. Jaké jsou možnosti a zázemí? Abych pravdu řekl, moc jsem se z fóra nedozvěděl, a to jsem se fakt snažil (prolezl jsem snad všechno včetně Koše :) ). Vím, že bude z Hag Hargol a patrona bude mít Durmina. Ale co může takový trpaslík krom sezení v hospodě a popíjení piva dělat? :) Je tam nějaká možnost dolování. Kdysi jsem hrál na Demoně a tam jsem dělal kovařinu. Jsou už nějaké informace k Rozšíření, co se týče potřebných vlastností, aby trpaslík mohl dělat kováře? Když už budu vytvářet postavu, tak bych s tím rád počítal.
3) K trpaslíkovi coby buildu. Udělám z něj bojovníka (co taky jinýho :) ), ale přemýšlel jsem, jestli má cenu u trpaslíka nějaké další povolání. Snad jedině Trpasličí obránce (či jak to přesně je), ale nevím, jestli to má cenu. Co se týče IC, tak mám představu trpaslíka, který se nebude bát vrhnout se do přední linie, ale zase nebude za každou cenu boj vyhledávat. Prostě když to bude nutné, tak to nebude žádný "ořezávátko" :) Spíš takový kliďas. A až bude craft, tak nejspíš ten kovář.
4) Ještě k buildu. U trpaslíka předpokládám důležité vlastnosti sílu a odolnost (už z pozice rasy). Ale co obratnost? Přece jen, bojovník by měl být i obratný, ale zase trpaslíci jsou menší zavalitější postavy... Inteligence, moudrost a charisma počítám nanejvíš 10, prostě průměr, umí číst, psát, počítat, krásnýho trpaslíka jsem taky ještě neviděl... :)
5) Zatím mě nenapadá žádná "historie" postavy. Jedině zatím "narozen v Hag Hargol. Já vím, že je to lepší z hlediska RP, mít aspoň drobet propracovanou historii, ale je to opravdu nutné? Dá se historie upravit během hry? Zas je fakt, že když začnu a někdo se se mnou dá do řeči, tak nebudu pomalu vědět, co žbleptnout :)
No, to je zatím asi vše :)