Stránka 1 z 1
víc útoků za kolo
Napsal: 13. 9. 2006 12.30
od The_Balrog
Zajímá mě tenhle problémek:
Na vyšší úrovni dostanete víc útoků za kolo. A teď jsem si střílel(a) do terče na turnajový louce a vidím, že střílím taky dvakrát za kolo - což je teda v pořádku, ale ten druhej útok je samozřejmě mnohem menší a nic moc. A když s někým budu závodit na "zásahy", potřeboval bych se ho zbavit, abych střílel jen jednou za kolo, tím prvním.
Jde to udělat nějak jinak, než po každým výstřelu přerušit útok a pak ho zase zahájit?
Re: víc útoků za kolo
Napsal: 13. 9. 2006 12.38
od Garret
The_Balrog píše:
Jde to udělat nějak jinak, než po každým výstřelu přerušit útok a pak ho zase zahájit?
nijak, AB klesa po 5 bodech. Takze prvni utok v danem kole budes mit vzdy nejsilnejsi. Toho co ches docilis leda tim ze postave zadas jinou akci, napr. pohyb. nebo nahore na obrazovce na leve strane zrusis kliknutim na ikonu mece prave probihajici akci, tedy utok. A pak musis znova kliknout na cil.
Re: víc útoků za kolo
Napsal: 13. 9. 2006 12.46
od Praetor
The_Balrog píše:
Jde to udělat nějak jinak, než po každým výstřelu přerušit útok a pak ho zase zahájit?
doufam ze se nepletu, ale snad photter tu psal ze staci swapnout zbrane, kdyz to mas na quickslotech tak to de rychle, ale nevypada to uplne nejlip

Napsal: 13. 9. 2006 13.08
od photter
jo, přehození zbraní přeruší akci, je to ochranný opatření proti bugu "věčnej první útok" ale schovávat po každým výstřelu luk nebo kuši vypadá fakt dost blbě - navíc samotný schování zbraně útok nepřerušuje, takže když jenom schováš luk, rozběhne se postava k terči
nejlepší je to kliknutí na ikonu útoku vlevu nahoře - když si nastavíš kameru, abys měl terč hned vedle tý ikony, vypadá to i celkem plynule
zajímavý to začne bejt až když máš 4 a víc útoků na kolo, pak už mezi prvním a druhým nepřerušíš a když k tomu přidáš možnost zapínat a vypínat rapidshot, je to matematická olympiáda, cože je vlastně nejvýhodnější
Napsal: 13. 9. 2006 13.23
od The_Balrog
Díky za rady, takže to vypadá, že to jinak nejde.
PS matematicky olympiady me fakt nebavej :D...
(ono - vlastne ani poradne nevim, jak tady ty utoky a obrany fungujou :D se mi sice vypisujou do logu nejaky cisla, ale ze bych je zrovna chtel analyzovat.. to ne. Hlavne me mate, jak je "hod kostkou" na prvnim miste, a ne jako "posledni", jak bych cekal...)
Napsal: 13. 9. 2006 13.29
od Garret
The_Balrog píše:
(ono - vlastne ani poradne nevim, jak tady ty utoky a obrany fungujou :D se mi sice vypisujou do logu nejaky cisla, ale ze bych je zrovna chtel analyzovat.. to ne.
cheche.. tady človek fakt vidi ze je to HCRP server
Napsal: 13. 9. 2006 13.46
od labir
Tak by to taky mělo být.
Hmm, že bych pohledal kde se ty výpisy dají vypnout všem na serveru?

*poťouchle*
Napsal: 13. 9. 2006 13.54
od The_Balrog
labir píše:Tak by to taky mělo být.
Hmm, že bych pohledal kde se ty výpisy dají vypnout všem na serveru?

*poťouchle*
hehe, to uz je asi az moc hardcore :D .. preci jen kdyz clovek vidi, ze na nej nekdo utoci se 40, tak ho asi napadne, ze je nekde pruser :D
Nebo ja jsem takhle prisel na dalsi celkem-dulezitou vec, kterou lidi, co NwN hrali i single asi ví, ale ja to netusil, ze to tak funguje.. (nechci tu vec rikat nahlas) takze vypis se asi hodi. Nektery informace, co postava v boji uvidi, se jinak nez z logu zjistit nedaji (ale jsou mezi takovzmi, ktere se postava zase nema sanci dozvedet ^_~
Napsal: 13. 9. 2006 13.59
od photter
labir píše:Tak by to taky mělo být.
Hmm, že bych pohledal kde se ty výpisy dají vypnout všem na serveru?

*poťouchle*
sem v podstatě pro ale jestli je to moc práce, je to zbytečný, vyčteš to i z charactersheetu, akorát nevidíš "kostku" ale s tou stejně nemůžeš počítat
Napsal: 13. 9. 2006 14.16
od Lord Xeen
photter píše:jo, přehození zbraní přeruší akci, je to ochranný opatření proti bugu "věčnej první útok" ale schovávat po každým výstřelu luk nebo kuši vypadá fakt dost blbě - navíc samotný schování zbraně útok nepřerušuje, takže když jenom schováš luk, rozběhne se postava k terči
nejlepší je to kliknutí na ikonu útoku vlevu nahoře - když si nastavíš kameru, abys měl terč hned vedle tý ikony, vypadá to i celkem plynule
zajímavý to začne bejt až když máš 4 a víc útoků na kolo, pak už mezi prvním a druhým nepřerušíš a když k tomu přidáš možnost zapínat a vypínat rapidshot, je to matematická olympiáda, cože je vlastně nejvýhodnější
Co prehodit mezi dvema identickymi luky?

Napsal: 13. 9. 2006 14.20
od photter
zajímavej nápad

Napsal: 13. 9. 2006 14.34
od The_Balrog
Lord Xeen píše:
Co prehodit mezi dvema identickymi luky?

Děkuju, dalších 20 tisíc na vyhazov nemám :D
Napsal: 13. 9. 2006 17.41
od kolja
Lord Xeen píše:Co prehodit mezi dvema identickymi luky?

Ale ten swap ti stejně přeruší útok ne? Mmt du to zkusit.…
A k rapidshotu - neni to az ten posledni utok? Sakra kde mam naky AAcko
