Stránka 1 z 2
Postih za časté nemoci
Napsal: 15. 9. 2006 11.11
od Psanec
Uvažovali jsme tak nad tím, že některé postavy využívají toho, že je v chrámu vyléči za pár zlatek z nemoci toho využívají pro větší zisk. Jelikož když vleze do hrobek a nebo chytne breberky, tak věci prodá a léčení stojí tak 30 zlatek … Za kůže, či poklad získá mnohonásobně víc a tak pořád lezou tam a chodi s nemocema do chrámu.
Proto padnul nápad, zdali by nešlo zavéct, že pokud postava onemocní moc často posobě (3 - 4 do měsíce), tak by dostala postih. Třeba horší zrak, snížení nekteré vlastnosti dočasně. Třeba na domu jednoho měsíce a nesměla by chytnout jinou nemoc.
Nevím zdali je to možné takto provéct, ale pokud by šlo aspon něco podobného, bylo by to super.
To samý bych udělal pro opilost... když je někdo často nažranej, postihuje to paměť , zrak ledviny... má víc žízeň
Napsal: 15. 9. 2006 11.18
od photter
to zní pěkně ale asi je to těžko udělatelný...
možná by mohli stráže takovou permanentně blijící postavu pokutovat
Napsal: 15. 9. 2006 11.38
od Lump
dobrej nápad, byl bych pro..
akorát by se mi tlusťoch po pár dnech rozsypal

Napsal: 15. 9. 2006 11.53
od labir
Technicky to jde, ale není to jednoduché. Ale díky za velmi zajímavý nápad. Přidám to do ToDo listu.
Napsal: 15. 9. 2006 11.57
od Psanec
Super!
Konečně lidé začnou nemoci brát opravdu vážně a né jen jako nepříjemnost, která se vyléčí v chrámu a tím to pro ně končí a vesele jdou zase zpět ….
Napsal: 15. 9. 2006 12.03
od labir
Mno mě v hlavě pomalu krystalizuje něco čemu zatím říkám VAU - Variables Administration Utility, a s trochou práce to vypadá že toto sjednotí všechny systémy (nesundatelnost, hlad, žízeň, únavu, nemoci, subrasy, prokletí, jedy, zvracení z lektvarů, silná zranění, pomocné proměnné, trvalé efekty na postavách atd...) pod jeden univerzální systém.
Implementace by si sice vyžádala komplet přepsání všeho, takže si to asi nechám na EQ2, ale pokud by se toto povedlo, tak to bude nabízet zatím netušené možnosti. Včetně takovýhlech odstupňovaných nemocí, možností mít víc nemocí najednou, nastavovat časovou dobu platnosti a úbytku efektů, jednoznačnou identifikaci postavy nezávisle na jménu atd...

Napsal: 15. 9. 2006 12.05
od Psanec
ehm … *sklidní se* Takže to nebudet ted na EQ , ty postihy za nemoci ?
Napsal: 15. 9. 2006 12.07
od labir
Psanec píše:ehm … *sklidní se* Takže to nebudet ted na EQ , ty postihy za nemoci ?
To jsem neřekl, ale nebude to hned.
Napsal: 15. 9. 2006 13.10
od Psanec
Jasně
Hlaní je, že to bude

Napsal: 15. 9. 2006 13.38
od kolja
Ja si myslim že je to hodně drsný. Už teď ztratily veškerý dungeony pro mojí postavu absolutně význam, ale jestli bude někdy tohle tak je pro ní můžete rovnou vymazat protože tam ani nepáchne. A prolejzání dungů je podstatná součást hry, nezapomeňte, že to taky postihne stejnou měrou ty, co tam lezou v partě ne jenom dokola loot.
Napsal: 15. 9. 2006 13.40
od Lump
Psanec píše:Super!
Konečně lidé začnou nemoci brát opravdu vážně a né jen jako nepříjemnost, která se vyléčí v chrámu a tím to pro ně končí a vesele jdou zase zpět ….
no to zas ne :)
tuhle sem chytil jednu obzvlášť ohavnou...byl to fakt survival dostat se do chrámu, pár metrů před kněžkou už sem málem umřel,ale nakonec sem měl ultraluck a ta holčina mě uzdravila
jestli todle neni nejhorší nemoc na EQ tak nechci znát ostatní
Napsal: 15. 9. 2006 13.41
od Lump
kolja píše:Ja si myslim že je to hodně drsný. Už teď ztratily veškerý dungeony pro mojí postavu absolutně význam, ale jestli bude někdy tohle tak je pro ní můžete rovnou vymazat protože tam ani nepáchne. A prolejzání dungů je podstatná součást hry, nezapomeňte, že to taky postihne stejnou měrou ty, co tam lezou v partě ne jenom dokola loot.
von má Garion málo kšeftů, tak lobbuje za horší nemoci

Napsal: 15. 9. 2006 13.53
od Arto
Souhlas s Koljou.
Už takhle choděj hráči dokola vykrádat hřbitovy místo toho, aby prozkoumávaly jiné dungeony...
Napsal: 15. 9. 2006 14.12
od labir
Na hřbitovech jsou taky nemoci...

Napsal: 15. 9. 2006 14.40
od Psanec
Lidičkové. Nemoci se chytájí právě na hřbytovech, kde jsou mrtvol, neboli nemrtví.
V dungeonech máte skřety a vlky. A z breberek se neumírá. Nemoc na Vás může zakouzlit nepřítel a to pak vyjde na stejně.
Tady ten návrh padnul právě proto, že určité postavy, pořád dokola a dokola lezou právě do krypt na hřbitovech a nevadí jim, že dostávají nemoci.
Napsal: 15. 9. 2006 14.55
od steel_martin
Psanec píše:Tady ten návrh padnul právě proto, že určité postavy, pořád dokola a dokola lezou právě do krypt na hřbitovech a nevadí jim, že dostávají nemoci.
Nejenom do krypt... kanály v Tirianu sou taky oblíbenou "vobíhačkou". Zrovna nedavno jsem viděl jednoho hráče, jak vyskočil z kanálu v přístavu a zvracel si to do chámu.. potom vyšel s úsměvem na tváři a šup do poklopu zase

Napsal: 15. 9. 2006 15.31
od kolja
No já myslel že na hřbitovech sou ty nejhorší nemoci a po tom, co sem jednou viděl, mam za to že by to moje postava nepřežila a proto se jí tam vůbec nechce.
No zase pokud by to bylo opravdu tak, jak říkáte - to znamená hodně častý onemocnění, tak to snad opravdu postihne jenom toho, kdo lootí neustále. Otázka je co je hodně častý, když někdo hraje 13 hodin denně, tak 4x do měsíce je hoodně tvrdý

Chci jenom upozornit, že moje postava chytí ňákou nemoc prakticky kdykoliv, když se pustí do boje s čimkoliv co potká, tzn. když vyleze mimo město. I když naposledy nemocnej sem byl před dlouhou dobou, ale jestli někdo hraje bojovníka a hraje hodně často, tak dřív nebo pozdějc něco chytí, a myslim že i třeba jednou za den nebo dva IRL, a to nelootuje. Takže nejdůležitější na tom bude nastavit, co je to moc často. A nemělo by to podle mě moc postihovat postavy (neřikam že vůbec, zase je to HC prvek kterej by nemusel bejt špatnej - ale kdo chce mít permanentně chromou postavu

) který choděj s partou zkoumat dungeony, třeba i častějc, ale ne pořád dokola a ne víc než jednou.
Napsal: 16. 9. 2006 10.01
od Dedek
No ja mel za to, ze jste HCRP server,ni? Tudiz mi prijde vybehnuti polomrtvej nemoci z kanalu a za minutku cilej jako rybicka zpatky dost mimo. Normalne bych to videl jako prohresek a na tech par, co nekde lootujou by si dmka taky mohla posvitit, ne? Prijde mi zbytecna spousta prace se systemem, kterej tu navrhujete, navic se desim, ze az ja se jednou vydam na vypravu na hrbitov, tak tam na eventuelni novej system scitani nemoci krute doplatim...
No, i kdyz ona je celkem jistota ze tam hebneme aj bez nemoci, cheche.
No proste sem chtel rict, ze mi to prijde jako fakt uz zbytecnej vopruz. Ty co to zneuzivaj potrestat a nas normalni nechat na pokoji.
Kdybyste radsi zavedli vic druhu
malin!
Napsal: 16. 9. 2006 10.16
od labir
To je sice hezké, ale DM nejsou ve hře stále, systém ano. DM nebaví a otravuje někoho někde za něco upozorňovat/důrazně upozorňovat/trestat a pak se s dotyčným dohadovat/poslouchat stesky. Systému je to jedno. Časem to udělám.
Napsal: 16. 9. 2006 10.31
od cybermisa
Dedek píše:No ja mel za to, ze jste HCRP server,ni?
No pokud ja vim, tak HCRP v popisu serveru znamena, jak by hraci MELI hrat, ne jak hraji

Ty, co porusuji pravidla a doporuceni najdes proste vsude.
DM neni policajt, DM ma pravo si zahrat stejne jako ostatni hraci a je jasny, ze holt si DM k rhani vybere ty hrace, kteri pravidla serveru neporusuji …
