Stránka 1 z 2
Interference a zjistitelnost
Napsal: 17. 9. 2006 10.00
od Alcatraz
tohle nepatri zatim do flamu, protoze se chci objektivne zeptat.
1) z textu jsem to nevyrozumnel, ale z flamu jo. Ta interference nastava az pri zasahu zbrani?? Nebo ocekavatelneji pri nakouzlovani
2) Dostanu nejaky avizo? Nebo mi neviditelny kriticky boosty popadaji (ochrana proti mysli/smrti) a ja si toho proste ani nevsimnu (viz. problem s ikonama efektu - ne kouzel).
3) Technicka: jak je mozny takhle shodit konkretni kouzlo, kdyz jinak neni mozny zjistit ani seznam kouzel, ktery na sobe uz mam?
dik za odpoved
Napsal: 17. 9. 2006 10.50
od cybermisa
AD 1) Interference nastavaji prubezne s casem, neni tak tezke si overit …
Napsal: 17. 9. 2006 10.55
od Alcatraz
hmm, tak jo :) prave mi zmizel jeden z neviditelnych boostu, kdyz jsem jen tak stal.
btw. ja to mozna neposoudim, ale prijde mi to, ze server ma dost pomalejsi odezvy.
Napsal: 17. 9. 2006 11.33
od cybermisa
Zda se mi, ze neviditelne boosty mizi v pomeru ku videlnym tak 3:1, ale zatim nemam dostatek informaci tvrdit to s jistotou …
Oproti vcerejsku jsou odezvy vazne pomalejsi - nebo se mi deje neco s pripojenim

Napsal: 17. 9. 2006 13.45
od labir
* Lagy možné jsou, testuje se to. Ale interference není kontinuální zátěž - zapínají se na intervalu cca 2 sec jednou za cca 60 sec.
* Při interferenci je grafický efekt.
* Avizo samozřejmě je. Se jménem kouzla se nepočítá, znamenalo by to čtení z disku. Seznam kouzel na postavě lze zjistit nepřímo ze seznamu efektů. Ale jde to špatně.
Napsal: 17. 9. 2006 13.56
od cybermisa
labir píše:
* Při interferenci je grafický efekt.
Bohuzel, ne vzdycky

Napsal: 17. 9. 2006 14.06
od labir
Ten efekt je tam natvrdo, ale je jedním z těch "nenápadnějších". Pokud budeš třeba stát v dolíku tak se zobrazí pod zem nebo pod ploché placeably. Možná tam dodám i něco nad hlavou.
Napsal: 17. 9. 2006 17.23
od photter
hehe, tak došlo i na mě - zinterferoval mi iounskej kámen, kterej sem měl na sobě jako jedinej boost
je mi jasný, že pravděpodobnost tohoto bude 1:100000000 ale to bych nebyl já....přesto mě napadá: iounskej kámen je svinská vzácnost a velmi obtížně dostupná věc, podle mě by boost z něj měl bejt "nezinterferovatelnej" a taky nedispellnutelnej - pokud to tak není je prakticky degradovanej na "slabší bullstrenght one use per day", navíc na rozdíl od normálního kouzla viditelnej
Napsal: 17. 9. 2006 17.34
od kolja
photter píše:podle mě by boost z něj měl bejt "nezinterferovatelnej" a taky nedispellnutelnej - pokud to tak není je prakticky degradovanej na "slabší bullstrenght one use per day", navíc na rozdíl od normálního kouzla viditelnej
tohle ani nezkoušej!

Napsal: 17. 9. 2006 17.37
od photter
why ?
Napsal: 17. 9. 2006 18.01
od labir
Technicky to jde zajistit snadno, stačí ho přidat mezi nezinterferovatelná kouzla. U toho kamene by to tak myslím mělo být.
Napsal: 17. 9. 2006 19.30
od photter
já si to myslim taky, ne proto, že náhodou nějakej vlastnim ale proto, že si myslim, že takovej šutr má status artefaktu (vzhledem k tomu, jak je těžký ho získat) a když pak porovnám flašku za dvěstě a artefakt nevyčíslitelný hodnoty:
flaška: boost 1d4+1, nezjistitelný
kámen: boost: +2, z dálky viditelný
tak mi to přijde mimo logiku
nechci se mejlit ale na Alhambrii byly tuším taky nedispellnutelný
Napsal: 17. 9. 2006 20.54
od kolja
photter píše:nechci se mejlit ale na Alhambrii byly tuším taky nedispellnutelný
tak to se mejlíš
omg iol stone je nechutně silnej tak jak už je, prakticky permanentní +2 aditivní boost do vlastnosti kterej těžko nahradíš dává slušnou výhodu, 40tkový buildy ho s oblibou používaj - takovejch boostů neni nikdy dost, vydrží dlouho a po vyspání znova - to na něm dělá jeho cenu
nedispelnutelný a nezničitelný sou akorát epciký kouzla a imho je to hovadina
neviditelnost vážně nechápu když kolem tebe lítá...
to Labir: někde si mluvil o ňákym jednotnym základu a že je boost jako boost ale najednou je to jinak, hmm
Napsal: 17. 9. 2006 21.45
od labir
Ioun jde dispelnout, na tom se nebude nic měnit. Ale neinterferuje - není to kouzlo jako takové, tj. jnevytvoří se sesláním a pak pasivně spotřebovává magii do něj vloženou. Ioun je aktivní - stále obnovuje svou činnost, tj. pokud by se dispellnul jeho efekt, ihned se sám nahodí znovu.
Dalo by se to přirovnat k balónu nafouknutém jednou, který pomalu uchází (kouzlo) a k balónu nafukovanému kompresorem (ioun). Když povolíš první tak uteče a nenafoukne se. Když povolíš druhý tak uteče, ale jen do té doby než se kompresorem opět nafoukne. IIouny jsou napojené přímo na svého nositele a berou si svou sílu při běhu ze sil nositele, u mágů z jejich zásoby magie, u ostatních z jejich životní síly.
Napsal: 18. 9. 2006 14.21
od Praetor
zatim jsou interference "prijatelnejsi" nez vcera

Napsal: 18. 9. 2006 15.01
od Lord Xeen
Bere se barkskin jako kouzlo bez efektu? Mne inteferuje kura nejak casto...
Napsal: 18. 9. 2006 17.41
od labir
Tak dobře nějaké menší skoročíselné info o interferencích:
* Předně se systém ladí, podle dat co jsem dostal a nasbíral se zdá že je pravděpodobnost nějak posunutá ačkoliv na off-line modulu se mi to neukázalo. Ale mám přesnou konfiguraci kouzel, tak to teď ověřím a uvidím.
* Aktivní kouzla jsou detekována podle efektů (jinak nejde). Každé aktivní kouzlo zvyšuje pravděpodobnost interference. A to podle modelu, že při přidání N+1-ního kouzla k N existujícím je Nx kumulativně vypočten součet pravděpodobnosti interference N kouzel se základní pravděpodobností. Nastavení této základní pravděpodobnosti se teď děje. Vzhledem k tomu, že se jedná o náročný výpočet součtu polynomiální dvojité řady je provedena aproximace jednoduchou mocninnou řadou (na dolní části křivky přesnost do -15%).
* Z funkčních efektů kouzla se bere pouze 1. Tj. například Ochrana před elementy má 6 funkčních efektů, ale vezme se pouze jeden.
* Z vizuálních efektů se bere každý efekt s pevnou pravděpodobností jenž je 5-násobkem základní pravděpodobnosti. Tj. např. Ochrana před elementy tak dodá do celkové pravděpodobnosti interference 1x pravděpodobnost za všechny funkční efekty + 1x 5-násobek základní pravděpodobnosti za vizuální efekt "sněžení".
* První vizuální efekt kouzla se nepočítá. To je z důvodu, že většina kouzel aplikuje i neviditelný vizuální efekt DUR_CESSANE_POSITIVE, který zajišťuje po vyprchání kouzla ono grafické Pššš nad hlavou postavy. Index vizuálního efektu na postavě bohužel zjistit nelze. Některá kouzla ovšem aplikují víc neviditelných vizuálních efektů, pak jsou ty po prvním započítávány jako viditelné jelikož nelze detekovat že jsou neviditelní.
* Do interference se nezapočívávají kouzla na předmětech (např. plaměnný meč), bonusy získané modlením či obětováním, bonusy subras, iounských kamenů atd... Započítávají se pouze bonusy získané kouzlem/modlitbou ať již z seslaného z hlavy, předmětu, nebo svitku.
* A pro číselné mágy několik málo čísel na uklidnění jak by to mělo fungovat:
** Pro 3 kouzla bez viditelných efektů je pravděpodobnost interference 0.28% za minutu což činí 2.7% za 10 min.
** Pro 3 kouzla po dvou viditelných efektech (první je vždy ignorován) je pravděpodobnost interference 1.78% za minutu což činí 16.4% za 10 min.
Napsal: 18. 9. 2006 20.44
od labir
Aktuální
info o interferenci zde.
Příspěvek nahoře zastaral.
Napsal: 24. 9. 2006 19.10
od cybermisa
Je mozne, aby interferovali summoni?
Napsal: 24. 9. 2006 19.44
od labir
Teď jsi mě zaskočil... Ehm...to jsem nezkoušel...že by to kouzlo bylo..ale jo...je na postavě aktivní až do vyprchání.… Ehm jo možné to je. Do další verze vyjmu summony z interference.