Stránka 1 z 1

Postihy na ability

Napsal: 24. 9. 2006 0.54
od steel_martin
Tak mě napadlo.. postihy na ability působením jedů, nemocí a dalších kouzel mizí ihned po skončení meditace. Co takhle, že by mizely až po 4 minutovém odpočinku? Nebo je to hardcoded? Nebo nechat při meditaci pouze obnovu inteligence?

Napsal: 24. 9. 2006 0.59
od Psanec
Proč Inteligence …
To rovnou můžu napsat i Moudrosti a nebo charisma :))

Napsal: 24. 9. 2006 1.38
od photter
hele, magická lobby má posilu ?
přece každej ví, že obnovit se má akorát obratnost, ne ?

Napsal: 24. 9. 2006 1.42
od mkov
Tim odpocinkem ziskas cas na vzpaatovani organizmu
takze se obnovi vse :happy:

Napsal: 24. 9. 2006 10.37
od steel_martin
Ale prd lobby... prostě se mi stalo, že mě nakazil pavouk, poodešel jsem, dal jsem meditaci a zas sem byl zdravej jako rybička..

edit: A na obnovu síly je třeba spánek a tak, to je můj názor

Napsal: 24. 9. 2006 11.31
od photter
tam je tuším hod na odolnost, pokud hodíš, uzdravíš se, pokud ne, dostaneš postih, kterej už "nevodmedituješ" a musíš použít lektvar nebo kouzlo "obnovení" (restoration)

Napsal: 24. 9. 2006 13.36
od labir
Tak tak, standardní jedy a nemoci to dělají takhle.

Napsal: 24. 9. 2006 13.37
od kolja
A to, že když nehodíte druhej save u jedu, tak ste automaticky mrtvý, tady asi neni co? Já sem na to někde narazil a koukal sem jak puk teda :biggrin:

Já myslim, že steel_martin narážel na to, že když postava vleze dejme tomu do hrobky, za pár vteřin je prokletá do morku kostí, má dva levely dole a všechny ability skoro v mínusu, tak stačí dát Rko a za chvíli ste jako rybička :smile: Zase tu ale sou hnusný nemoci, kterejch se jen tak nezbavíte...
Takhle co já vim to chodilo snad všude v NWN, ale nevim jestli je to nastavitelný. Myslim, že vysátí od uperja nejde vyspat a funguje jenom silnější obnova a eště ňáký snad postihy se neodstraní restem. Myslim, že i standardní NWN jedy a nemoci se neodstraní restem, ale jejich následky (po dvou hodech a vyprchání nemoci zůstane třeba snížená odolnost) možná ano, to teď nevim.

Napsal: 24. 9. 2006 14.12
od steel_martin
kolja píše:Já myslim, že steel_martin narážel na to, že když postava vleze dejme tomu do hrobky, za pár vteřin je prokletá do morku kostí, má dva levely dole a všechny ability skoro v mínusu, tak stačí dát Rko a za chvíli ste jako rybička
:yes:

Já teda v životě v hrobce nebyl, zatim sem chytil jen kanálovou horečku. Já myslel jako to, že když už někdo ten postih na ability má, tak stačí dát meditaci a má je zas restored..

Napsal: 24. 9. 2006 14.17
od labir
Aha! Equilibrijské nemoci - tam to funguje jinak. Chytneš nemoc, dáš R zbavíš se průvodních efektů, ale jen na chvilku. Do 60 sec je tam máš znovu, ale to se jich už R nezbavíš, protože meditovat jde jen 1x za 20 min.

Mimochodem nemoci se upravovaly, kouknete na to: viewtopic.php?p=11399#11399

Napsal: 24. 9. 2006 14.22
od steel_martin
Aha, takže si nám tu otevřel Pandořinu skříňku... :megalol: No sem na to zvědavej.. ale určitě to bude pozitivní co se využitelnosti PC felčarů týče..

Napsal: 24. 9. 2006 14.22
od kolja
labir píše:Aha! Equilibrijské nemoci - tam to funguje jinak. Chytneš nemoc, dáš R zbavíš se průvodních efektů, ale jen na chvilku. Do 60 sec je tam máš znovu, ale to se jich už R nezbavíš, protože meditovat jde jen 1x za 20 min.
Před tímhle bych chtěl varovat. Občas to udělá něco podobnýho jako rest s naboostěnou odolností. Když teda nemoc hejbe s odolností a vyjí máte právě sníženou, tak sem dal kdysi rest a pak sem koupil tafku za 44 HP, a eště sem teda nezkoumal proč no...

Napsal: 24. 9. 2006 14.32
od labir
Jo s úpravou odolnosti je nutné aby postava počítala. Ono když máš horečky 41, tak se nevyplatí jít meditovat...to už by ses nemusel probrat. :bigwink:

Napsal: 24. 9. 2006 14.38
od Psanec
labir píše:Aha! Equilibrijské nemoci - tam to funguje jinak. Chytneš nemoc, dáš R zbavíš se průvodních efektů, ale jen na chvilku. Do 60 sec je tam máš znovu, ale to se jich už R nezbavíš, protože meditovat jde jen 1x za 20 min.

Mimochodem nemoci se upravovaly, kouknete na to: viewtopic.php?p=11399#11399

Takže klerik co má kouzlona vyléčení všech těžkých nemocí a ani kněžka nedokáží již vyléčit všechny nemoci ? :ermm:

Napsal: 24. 9. 2006 14.42
od photter
joo, to se mi líbí :biggrin: :biggrin: :biggrin:
aspoň nebude Âsar jediná, kdo padá na držku :shades:

Napsal: 24. 9. 2006 14.45
od Psanec
photter píše:joo, to se mi líbí :biggrin: :biggrin: :biggrin:
aspoň nebude Âsar jediná, kdo padá na držku :shades:
Mě právě taky a moc! :yes:

Přesně tohle tu chybělo .. :biggrin:

Dík Labire za super věcičku. :shades:

Napsal: 24. 9. 2006 15.11
od labir
NZ. :bigwink:

Koho zajímají detaily, tak po restartu IC jdou najít ve hře.