Stránka 1 z 3

Umřít ve spánku vyčerpáním =)

Napsal: 24. 9. 2006 14.12
od Gran
To je docela dobrej joke, co? Ale napoprvé jsem se nesmál .)

Jako co s tím? Vidím, že to píše, že když si nedáchnu, tak riskuju smrt. Tak jsem vešel do pokoje v hostinci a dal spát. Spinkám spinkám - a najednou mrtvej =)

Problém je v tom, že ono to checkuje únavu během spánku, přičemž spánek sníží únavu až na samém konci.
Už předtím se mi stávalo, že jsem uprostřed spánku "upadl" (to, co dělá, když je tak vyčerpán), ale teprve tentokrát jsem se dostal tak daleko .)

Jako jsem hráč, co plánuje tvrdě dodržovat pernamentní smrt, ale tohle je taková hovadina že vám na to s prominutím se*u xD .))

Napsal: 24. 9. 2006 14.16
od Lump
myslel sem, že už je to pošéfený,aby se todle stát nemohlo...
jinak dobrej vtípek, no :smile:

Napsal: 24. 9. 2006 14.21
od Gran
No jo, ale co já teď? Pěkně mi to likviduje požitek ze hry .))

A nezdá se mi, že by nějaká dostatečně kompetentní osoba na řešení tohoto problému byla aktuálně online, takže mám tak trošku super-luck =/ .))

Napsal: 24. 9. 2006 14.22
od labir
Únava se snižuje během spánku průběžně, sice jen o trochu, ale o dost víc než se bere. Nakonec je odstraněna zcela. Takže umřít únavou ve spánku jde jen jedním způsobem - pokud jdeš spát v okamžiku když už se spustí skript únavy na postavě těsně před smrtí. Tenhle skript může být až o 30 sec zpožděný. Usněš...spíš... a prsk jsi mrtvý. Holt usnul únavou navěky. Nemáte to napínat až do poslední kapky.

Napsal: 24. 9. 2006 14.23
od Gran
A to, že už jsem dvě minuty spal, ti nevadí? =)

A taky vem v úvahu, že díky tomu, že nemůžeme spát všude, je potřeba dát nějakou toleranci k těmto případům.

Kdybych JÁ byl unavenej tak, že bych chcípal, tak nepůjdu šlapat schody do mého pokoje, ale vyspím se v předsíni... .)

Napsal: 24. 9. 2006 14.28
od Lump
a co kdyby třeba rest o trochu snižoval únavu?

Napsal: 24. 9. 2006 14.28
od Gran
A on nesnižuje? Lol a od čeho teda je? =P

Napsal: 24. 9. 2006 14.28
od labir
Teď jsem prohlédnul ten skript. Vše je tak jak má, i můj test dopadl dobře.

Varování před únavou je dáváno na 30% stavu. To je velmi, velmi dlouhá doba na to s tím něco udělat. Pokud tedy postava nesbírala/dolovala co to dalo a pak úprk na vyspání, pak je ta doba pochopitelně kratší. Prostě tvoje postava zemřela. Byla to tvoje volba, že jsi to napnul až tak daleko.

Napsal: 24. 9. 2006 14.29
od labir
Gran píše:A on nesnižuje? Lol a od čeho teda je? =P
Co kdyby sis přečetl alespoň to co dostala tvoje postava hm? Třeba minimum hráče. Tam to je.

Napsal: 24. 9. 2006 14.30
od labir
Lump píše:a co kdyby třeba rest o trochu snižoval únavu?
Ne, přímo vidím co by to provádělo a nelíbí se mi to.

Napsal: 24. 9. 2006 14.30
od Lump
Gran píše:A on nesnižuje? Lol a od čeho teda je? =P
spíš bych to nazýval meditací, prostě si tim obnovíš kouzla a spec.ability :bigwink:

Napsal: 24. 9. 2006 14.31
od Gran
Uvědomme si jednu věc.

Z RP hlediska postava začala být unavená a tak vyrazila domů. Byla unavenější a unavenější, navíc byla plně naložena, takže část nákladu nechala u cesty, protože by ho neunesla. Když došla do města, ani se nesnažila dojít do svého pokoje v hostinci, natáhla se hned za branami, v jedné uličce.

Z _technického hlediska_ postava začala být unavená a vyrazila domů. Pohazování předmětů po serveru je _zakázáno_, takže toto nemohla provést. Spát v uličce je _zakázáno_, takže to nemohla provést.

Čili

Z RP hlediska postava žije a spí.
Z _technického_ hlediska postava umřela.

A teď mi odpovězte: Je Equilibrie HCRP server? =)

Napsal: 24. 9. 2006 14.32
od Lump
labir píše:
Lump píše:a co kdyby třeba rest o trochu snižoval únavu?
Ne, přímo vidím co by to provádělo a nelíbí se mi to.
já vim, ale myslel sem jen o trošičku.
Když by postava umírala únavou, nikde blízko ohniště, tak by todle mohlo trochu simulovat to, že sebou prostě sekla a trochu si odpočinula. :smile:

Napsal: 24. 9. 2006 14.33
od photter
žádnej systém není dokonalej, určitě sis všim, že někdy se najíš a stejně eště dostaneš hlášku o hladu, napiješ a dostaneš zase eště jednu hlášku o žízni a zrovnatak spíš a dostaneš zpožděnou hlášku o únavě
pokud si to dohnal na ostří nože, může ta zpožděná "hláška" bejt smrt - nedávej to za vinu systému, od "začínáš bejt unavenej" do smrti je (nevim to přesně) aspoň šest hodin herního času a ta smrt je tam právě proto, aby nad tím hráči nemávali rukou, že jejich postavy sou unavený, že sotva lezou ale aby to nějak řešili - takže se skoro nabízí říct: neřešils ? umřels !
myslim, že aplikace permanentní smrti v tomhle případě je skoro mimo mísu ale to už je tvoje volba a jestli čekáš, že tě teď někdo zadarmo oživí tak se obávám, že čekáš marně :bigwink:

Napsal: 24. 9. 2006 14.36
od Gran
Jako co, mně ani tak nejde o expy či skutečnost, že postava technicky umřela. Mě jde o PRINCIP.

Jak říkám - prostě systém mi nedovolil učinit to, co bych normálně udělal. Kdybych zahodil nějaké věci, tak bych nebyl těžce přetížen a dostal bych se do města rychleji a žil bych. Jenže systém mi vlastně nedovoluje toto učinit - čili mě zabili strůjci pravidel. Takže mě zabil systém, tedy strůjci systému.

Takže můžu se zeptat, proč mě majitelé Equilibrie zabili? xD

Ne, to už ženu do extrému, když já si občas nemůžu pomoct .)

Btw nemyslím si, že od "začínáš bejt unavenej" do smrti je 6 hodin. Já jsem tuto hlášku dostal tuším hodinu před smrtí.

EDIT: Vlastně je také nesmysl, že nemůžu spát kde chci. Dobře, mimo hradby by mě sežrali vlci. Na hradě mě třeba vykopnou stráže a v podhradí po delší chvíli taky - ale prostě bych si _trochu dáchnul_.
Nehledě na to, že by si mě taky stráže nemuseli všimnout.

Equilibrie moc nepodporuje bezdomovce =)

Napsal: 24. 9. 2006 14.36
od labir
Gran píše:Uvědomme si jednu věc.

Z RP hlediska postava začala být unavená a tak vyrazila domů. Byla unavenější a unavenější, navíc byla plně naložena, takže část nákladu nechala u cesty, protože by ho neunesla. Když došla do města, ani se nesnažila dojít do svého pokoje v hostinci, natáhla se hned za branami, v jedné uličce.

Z _technického hlediska_ postava začala být unavená a vyrazila domů. Pohazování předmětů po serveru je _zakázáno_, takže toto nemohla provést. Spát v uličce je _zakázáno_, takže to nemohla provést.

Čili

Z RP hlediska postava žije a spí.
Z _technického_ hlediska postava umřela.

A teď mi odpovězte: Je Equilibrie HCRP server? =)
Z RP i technického hledika je postava mrtvá. O tom, že nejde spát všude (myšleno posuilující spánek) víš ty jako hráč a ví to i postava. To že to je in-real jinak neznamená vůbec nic.

Technická:
* Spaní v uličkách zakázáno není. Spát tam můžeš. Jen se ti neobnoví síly.
* Nechání někde předmětů v lokacích také zakázáno není (předávání zpráv, věcí, tvorba autoquestů, odložení si něčeho atd...). Je zakázáno vyhození předmětů v lokaci z důvodu jejich zbavení se (lokace ala koš).

Jistě že Equilibrie je HC RP. A právě proto tvoje postava zemřela a je mrtvá. Pokud se snažíš o zvednutí či nahrazení expů tak je mi líto, nulová šance.

Napsal: 24. 9. 2006 14.40
od labir
Takže můžu se zeptat, proč mě majitelé Equilibrie zabili? xD
Jdi jěště chvilku tímhle směrem a stane se tak a permanentně.
Btw nemyslím si, že od "začínáš bejt unavenej" do smrti je 6 hodin. Já jsem tuto hlášku dostal tuším hodinu před smrtí.
Jistě pokud ta postava vykonávala nějakou činnost sběru/dolování nebo pokud běhá ve zbroji. Nebo pokud měla nějakou chorobu co ji zvyšuje únavu.

Napsal: 24. 9. 2006 14.40
od steel_martin
Možná by to šlo vyřešit něčím na způsob, že by postava omdlela a nebyla schopná se probudit (NPC sežerte si mě), a po probuzení by musela vyhledat místo odpočinku nebo by se to opakovalo...

Napsal: 24. 9. 2006 14.41
od Gran
labir píše:Z RP i technického hledika je postava mrtvá. O tom, že nejde spát všude (myšleno posuilující spánek) víš ty jako hráč a ví to i postava. To že to je in-real jinak neznamená vůbec nic.

Technická:
* Spaní v uličkách zakázáno není. Spát tam můžeš. Jen se ti neobnoví síly.
* Nechání někde předmětů v lokacích také zakázáno není (předávání zpráv, věcí, tvorba autoquestů, odložení si něčeho atd...). Je zakázáno vyhození předmětů v lokaci z důvodu jejich zbavení se (lokace ala koš).

Jistě že Equilibrie je HC RP. A právě proto tvoje postava zemřela a je mrtvá. pokud se snažíš o zvednutí či nahrazení expů tak je mi líto, nulová šance.
Ne, z RP hlediska postava mrtvá _není_. Jako sorry - vidím trávu. Jak můžu vědět, že na ní _nesmím_ spát? To je přece blbost a tohle přece nemůžeš tvrdit.
Když jdeš do práce po chodníku a podíváš se na chodník, tak víš, že ty by sis třeba na chodník nelehl, protože nejsi bezdomovec, ale víš, že prostě na chodníku se spát _dá_. V Equilibrii nikoliv. A vzhledem k tomu, že RP hry jsou simulací reality, tak pokud je Equilibrie HCRP server, tak prostě moje postava z RP hlediska _není_.

Proboha mě nezáleží na nějakých expech, naopak, je to otrava, když chodím a kolem mě samé desetileveli, samí nabušenci a normálního člověka aby člověk dlouhá léta hledal.
Klidně mi strhněte celé úrovně, mě to nezajímá.

Mě je jedno, jakou má postava úroveň.
Není mi ovšem jedno, že se tady neshodujou možnosti systému s "RP".

Prostě pokud by se na to autoři podívali trochu jinak, než jen pohledem "otce, co obhajuje syna, ač třebas vraha", tak by si to museli také uvědomit.

Napsal: 24. 9. 2006 14.41
od labir
Ne, žádné řešení "jako". nelíbí se mi stále změkčovat věci když už na ně někdo dojede. Dojels? Tvůj problém. Mrtvá postava má možnost vrácení se do života.