Stránka 1 z 1

Shadow Conjuration

Napsal: 4. 10. 2006 22.27
od Lump
chtěl bych se zeptat na tohle kouzlo, trošku nechápu význam například stínové varianty magického brnění...
jediný, že se typ kouzla změní na shadow (bo jak to je) ?
v D&D to mělo význam, ale zajímalo by mě, jestli má v nwn normální kouzlo a jeho stínová varianta nějaké jiné vlastnosti, až na to že stínový zabírá vyšší sloty. :blink:
předem díky za rady :smile:

Napsal: 4. 10. 2006 22.38
od cybermisa
No nebudu vysvetlovat podstatu stinoveho kouzleni, o to ti asi nejde :biggrin: :bigwink:

Jo ma to smysl a hned dva (tedy ty ze systemoveho hlediska):
1. Pokud ti nezbydou sloty na obycejne MA, mas stinovou variantu zaroven spolu s jinymi kouzly -> univerzalnost …

2. DODGE bonus z MA se stackuje/scita s jeho stinovou variantou, tj. pri dostatecnem poctu slotu muzes si sesilanim SMA a pote MA vytvorit az bonus +20 dodge AC …

POZNAMKA:
Pro bonus +20 dodge by bylo nutne mit k dispozici 20 slotu prvniho kruhu a 20 ctvrteho --> :megalol: :megalol:
Na EQ se systemem interferenci vyse zminene naprosto postrada smysl --> Tj. odpoved na tvou otazku :biggrin: :bigwink:

Napsal: 4. 10. 2006 22.41
od Lump
cybermisa píše: 2. DODGE bonus z MA se stackuje/scita s jeho stinovou variantou, tj. pri dostatecnem poctu slotu muzes si sesilanim SMA a pote MA vytvorit az bonus +20 dodge AC …
ho, to je zajímavý

Napsal: 4. 10. 2006 22.50
od cybermisa
Lump píše:
cybermisa píše: 2. DODGE bonus z MA se stackuje/scita s jeho stinovou variantou, tj. pri dostatecnem poctu slotu muzes si sesilanim SMA a pote MA vytvorit az bonus +20 dodge AC …
ho, to je zajímavý
Zajimave ano, ale pouzitelne ne :biggrin: Si zkus kolik ma kouzelnik na jakym levelu slotu a uvidis, ze do nich nacpes radsi jinaci kouzla :biggrin:

Napsal: 4. 10. 2006 23.37
od Lump
cybermisa píše:
Lump píše:
cybermisa píše: 2. DODGE bonus z MA se stackuje/scita s jeho stinovou variantou, tj. pri dostatecnem poctu slotu muzes si sesilanim SMA a pote MA vytvorit az bonus +20 dodge AC …
ho, to je zajímavý
Zajimave ano, ale pouzitelne ne :biggrin: Si zkus kolik ma kouzelnik na jakym levelu slotu a uvidis, ze do nich nacpes radsi jinaci kouzla :biggrin:
zrovna sem to testoval, pěkný to je no...
a s tou interferencí, nebere to třeba jen typ boostu? jako že když mám víc MA tak jestli to nebere náhodou jako jeden boost stejnýho typu .
Ale to už bych chtěl zase moc :biggrin:
jinak dík za info

Napsal: 5. 10. 2006 0.30
od photter
se stínovejma kouzlama bylo spojeno víc roztomilejch bugů ale mám dojem, že už sou skoro všechny vychytaný :bigwink:

Napsal: 5. 10. 2006 7.50
od cybermisa
photter píše:se stínovejma kouzlama bylo spojeno víc roztomilejch bugů ale mám dojem, že už sou skoro všechny vychytaný :bigwink:
Jotojo, ale nemyslim ze to vyse je bug :bigwink:

Napsal: 5. 10. 2006 23.17
od kolja
cybermisa píše:Jotojo, ale nemyslim ze to vyse je bug :bigwink:
Abys tohle moh rozhodnout a přesvědčit ostatní o tom, je třeba uvést podstatu shadow kouzla a jak se liší.

Dál je ale nutný uvážit, jestli SMA+MA je to sečte ve výsledku +5, ale po dalšim seslání SMA by se mělo brát jako že SMA je už aktivní ne? Tim myslim, že princip tohohle je stejnej jako kdyby opakovaný sesílání MA přidávalo vždycky +1 což nemá a nedělá a tak by se jednalo o bug i v tomhle případě. Že normálně by to +1 přidalo jenom 1krát, ne dodge_cap-krát :))

Jinak to ale neni moc podstatný, protože použitelnost nejen na EQ je prakticky nulová vzhledem k počtu slotů.

Napsal: 6. 10. 2006 0.24
od cybermisa
kolja píše: Abys tohle moh rozhodnout a přesvědčit ostatní o tom, je třeba uvést podstatu shadow kouzla a jak se liší.
Myslim ze neni, nikoho to nezajima. Koho to zajima, uz si to davno nasel. Navic, kdyz to napisu a vysvetlim svymi slovy, akorat se spusti debata o tom, v jakem detailu sem se vyjadril nepresne, nebo co bylo z moji strany spatne vysvetleno nebo ze strany ctenare spatne pochopeno... Nakonec by to photter stejne utnul nejakou anti-prskafka hlaskou, takze … :biggrin: :bigwink:
kolja píše: Jinak to ale neni moc podstatný, protože použitelnost nejen na EQ je prakticky nulová vzhledem k počtu slotů.


Jasne, to tvrdim uz od zacatku a ten duvod nejsou jenom sloty, i kdyz je to duvod asi nejdulezitejsi …