Hráčská hůlka na hody na vlastnosti

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Wekslak
Příspěvky: 17
Registrován: 5. 10. 2006 11.21

Příspěvek od Wekslak »

kolja píše:
labir píše:
JO a možná tušim proč někdo chce hůlku na skilly. Protože tak jak je to teď se prozradí nebo částečně prozradí vlatnost skillu. Stejně jako NWN v logu blbě vyzradí záchranný hody cíle :( Opravdu nejlepší řešení který mě napadá je pořídit si kostku - nikdo neuvidí přesně kolik ste hodili, váš skill, a ani že ste hodili+hod bude hodně rychlá záležitost. Nebo jí nemějte a neházejte jako já :biggrin: (ovšem nepředpokládejte automatickej úspěch jako já :bleh: )
Nechci bejt vztahovacnej, ale nadtimhle jakozto RP hrac sem nepomyslel ani za tech nejbujnejsich snech...

proste a jasne...pride mi ze na odvaleni onoho balvanu z toho prikladu pri hodu jen d20 maji oba stejnou sanci...jak obr..tak hobit...modifikatory to myslim co se tyce realnosti upravuji jen k dobremu...a taky...jakozto hobit bych se ani balvan nepokousel odvalit...ale chapu je to jen priklad...tak doufam ze me tim balvanem neukamenujete :bigwink:
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Wekslak píše:ja jenom ze sem potkal hromadu hracu co RP vyuzivalo k prospechu svemu a kostka byla ta, ktera to zamezila, takze ty hody bych tam nechal proste aby je videli vsichni pritomni, jelikoz, nebudem si nic namlouvat, hodne lidi dokaze zalhat co jim padlo doma nastole...
Tady je problém že s takovym hráčem se často nedomluvíš ani na těch hodech. jako an takový je nejlepší hrubá síla plynoucí ze systému (nevýhoda online hry NWN) a nebo utéct :)

Situace se zlodějem se dá vyřešit teď s hůlkou jak je. Když si hodíš kostkou doma na stole a ten druhej ti začne oponovat žes švindloval, tak je prostě po hodech a "ležim snad? ne, nazdar, tečka", co vic dodat.
Ale samozřejmě ten přístup předpokládá že ten co si hází bude jednat fér, protože když mu to ten druhej věří, může to všechno nabourat, když se na to podívam z hlediska počítačový hry, je lepší aby ten druhej měl důkaz (v podobě zobrazení hodu jak to tak je např.). A jestli můžem předpokládat existenci alespoň jednoho takovýho hráče asi bude nutný problém řešit. Třeba tak že v důležitym případě budu tolerovat to, že mýmu skrytýmu hodu druhá strana nevěří a má právo požadovat důkaz.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Wekslak píše:proste a jasne...pride mi ze na odvaleni onoho balvanu z toho prikladu pri hodu jen d20 maji oba stejnou sanci...jak obr..tak hobit...modifikatory to myslim co se tyce realnosti upravuji jen k dobremu...a taky...jakozto hobit bych se ani balvan nepokousel odvalit...ale chapu je to jen priklad...tak doufam ze me tim balvanem neukamenujete :bigwink:
na to je vidět jeden z rozdílů mezi druhou a třetí generací. možná pak neni podstatnej konečnej výsledek, ale činnost samotná? Rozhodnutí se vytvoří subjektivně možná s prvekm náhody, ale systémy třetí generace považujou pravidla pro přesně rozhodnutí výsledku částečně jako restriktivní omezení hráče. V NWN si to de těžko představit, to na tohle neni vůbec stavěný, ale některý principy nebo přístupy jde ve hře částečně aplikovat a já vim (myslim si) že Labirovi by se hraní na takovym systému RPG třetí generace (ale lepší používat v souvislosti s PnP) hodně líbilo ;)
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

Wekslak píše:ja myslim ze se to zbytecne hroti...


jenom bych podotknul ze treba situace kdy prepadnou dva hraci (priklad s mnohem vetsim lvlem a dejme tomu otesanci) jednoho (napr pulcika, ktery je dost mrstny) nemusi to byt hned prohrany souboj - diky kostce ...staci dobra fantazie hrace ala pulcik a kdyz je chytrej dokaze vsechno uhrat na dex u ktery ma kuprikladu modifikator 6 takze uhyby ranam a tak...samozrejme neni bezchybny a kdyz si hodi napr 3+onech 6 =9 a jeden z otesanku hodi 10+napr 0 = 10 tadá pulcik dostava ranu a rekl bych ze i pro nej osudnou ale furt mel sanci...a bylo jen na osudu/nahode atd (aneb kostce) jak se co odehraje...


ja jenom ze sem potkal hromadu hracu co RP vyuzivalo k prospechu svemu a kostka byla ta, ktera to zamezila, takze ty hody bych tam nechal proste aby je videli vsichni pritomni, jelikoz, nebudem si nic namlouvat, hodne lidi dokaze zalhat co jim padlo doma nastole...

dam priklad...pride zlodej k hraci a rekne "naval prachy"…"nenavalim"…"ne?" *podkopne ti nohy* ("lepsi" hrac napise *pokusi se podkopnout nohy*)… a co ted? pristoupim na jeho hru? padnu na zem? ...e e hodim si treba na reflexy, protoze jinak je ta hra zabavna jenom pro jednu stranu a nejakou loutku fakt nikomu delat nechci

muj nazor...*povzdechne,shybne se a zapocne sbirat kameny...po chvili je odnese k pritomnym...sam odejde par kroku dal, roztahne ruce a zvola* do toho, hazejte!
tohle je IMHO přesně to, na co se kostka používat NEMÁ - nelze pomocí kostky obcházet herní mechaniku !!!
když ti chce někdo podkopnout nohy, má na to knockdown, stunning fist, paralýzu, omráčení a já nevim, co eště a hra už mu to spočítá, jestli se mu to povedlo nebo ne - žádný hvězdičky v tomdle případě, žádný ochcávání hry OOC kostkou !!! Chceš někomu dát ránu ? Tak mu ji dej !! Bojíš se ? Tak to nech plavat !! Jaká kostka ? Jaký hvězdičky ? Buď chceš zaútočit a nést následky nebo seš zbabělej a ustoupíš. Žádná kostka - nic mezi tam neni.

Něco jinýho je řešit kostkou sporný situace, na který herní mechanika nepamatuje ale je to DYCKY vo dohodě, tzn., že na to musí přistoupit obě strany, předem se domluvit jak a na co se hází a pokud je potřeba DC.
Nebo máš dojem, že když k tobě někdo přijde a řekne ti, že pravě hodil 20 na vypíchnutí vočí, tak musíš postavu hrát navěky slepou ?
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

kolja píše: Opravdu nejlepší řešení který mě napadá je pořídit si kostku - nikdo neuvidí přesně kolik ste hodili, váš skill, a ani že ste hodili+hod bude hodně rychlá záležitost.
Nemusis si porizovat kostku, ja to resim pres konzoli NWN prikazem: dX Y, kde X = pocet sten kostky, Y = pocet hodu …

Jinak obecne k tem hodum:

AD PODKOPNUTI: Pokud vim, v rozsireni na to bude skill, momentalne kdyz chce nekdo nekoho podkopnout, mela by mit jeho postava feat Knockdown a aplikovat jej na cil regulernim utokem, tj. AB vs. AC, zadne podivne hody na DEX a reflexy a slozite dohadovani pres tell (Nemluve ze DEX v tomto pripade ma smysl jedine ma-li postava Weapon Finesse nebo lvl mnicha … ). Zaroven samozrejme zapnout dislike ze systemoveho duvodu …

O chovani a jednani postavy rozhoduje hrac, rozhodujici je ale system …

Na Ark2 jsem si na hody na skilly/ability zvyknul, pouzival jsem to ze zacatku, pak me to ale preslo, protoze ve vetsine pripadu to vedlo jen na dohady, jak vlastne ze se to hazi a co proti cemu. NAPR.: Nekdo si pod pojemem *odstrci ho* nebo *strci do nej* predstavi hod na DEX (vetsinou ten, co hraje postavu zamerenou na DEX), jiny zase hod na STR (vetsinou ten, co hraje postavu zamerenou na STR), ja osobne bych videl kdyz uz tak AB vs. AC, s tim, ze kdyz to cil neceka, tak si to spocita jako flat footed. Kazdopadne, tohle neni dulezite …

Co tim chci rict: hraju EQ pro zabavu a chci pri hre relaxovat, odpocinout si, vcitit se do postavy. Hody samotne mi hru nekazi, jakekoli OOC dohadovani vsak ano.

EDIT: Chjo, nez jsem to napsal, tak me Photter predbehl :ermm: :biggrin:
Wekslak
Příspěvky: 17
Registrován: 5. 10. 2006 11.21

Příspěvek od Wekslak »

photter píše:
Wekslak píše:ja myslim ze se to zbytecne hroti...


jenom bych podotknul ze treba situace kdy prepadnou dva hraci (priklad s mnohem vetsim lvlem a dejme tomu otesanci) jednoho (napr pulcika, ktery je dost mrstny) nemusi to byt hned prohrany souboj - diky kostce ...staci dobra fantazie hrace ala pulcik a kdyz je chytrej dokaze vsechno uhrat na dex u ktery ma kuprikladu modifikator 6 takze uhyby ranam a tak...samozrejme neni bezchybny a kdyz si hodi napr 3+onech 6 =9 a jeden z otesanku hodi 10+napr 0 = 10 tadá pulcik dostava ranu a rekl bych ze i pro nej osudnou ale furt mel sanci...a bylo jen na osudu/nahode atd (aneb kostce) jak se co odehraje...


ja jenom ze sem potkal hromadu hracu co RP vyuzivalo k prospechu svemu a kostka byla ta, ktera to zamezila, takze ty hody bych tam nechal proste aby je videli vsichni pritomni, jelikoz, nebudem si nic namlouvat, hodne lidi dokaze zalhat co jim padlo doma nastole...

dam priklad...pride zlodej k hraci a rekne "naval prachy"…"nenavalim"…"ne?" *podkopne ti nohy* ("lepsi" hrac napise *pokusi se podkopnout nohy*)… a co ted? pristoupim na jeho hru? padnu na zem? ...e e hodim si treba na reflexy, protoze jinak je ta hra zabavna jenom pro jednu stranu a nejakou loutku fakt nikomu delat nechci

muj nazor...*povzdechne,shybne se a zapocne sbirat kameny...po chvili je odnese k pritomnym...sam odejde par kroku dal, roztahne ruce a zvola* do toho, hazejte!
tohle je IMHO přesně to, na co se kostka používat NEMÁ - nelze pomocí kostky obcházet herní mechaniku !!!
když ti chce někdo podkopnout nohy, má na to knockdown, stunning fist, paralýzu, omráčení a já nevim, co eště a hra už mu to spočítá, jestli se mu to povedlo nebo ne - žádný hvězdičky v tomdle případě, žádný ochcávání hry OOC kostkou !!! Chceš někomu dát ránu ? Tak mu ji dej !! Bojíš se ? Tak to nech plavat !! Jaká kostka ? Jaký hvězdičky ? Buď chceš zaútočit a nést následky nebo seš zbabělej a ustoupíš. Žádná kostka - nic mezi tam neni.

Něco jinýho je řešit kostkou sporný situace, na který herní mechanika nepamatuje ale je to DYCKY vo dohodě, tzn., že na to musí přistoupit obě strany, předem se domluvit jak a na co se hází a pokud je potřeba DC.
Nebo máš dojem, že když k tobě někdo přijde a řekne ti, že pravě hodil 20 na vypíchnutí vočí, tak musíš postavu hrát navěky slepou ?
to chce klid *opatrne si osaha vsechny utrzene rany od kamenu*...jo a klidne ji hrat slepou budu...lepsi nez kdyby prisel a napsal *vypichne ti oci*...takle to mam s tim prvkem nahody a furt mam sanci se tomu vyhnout uhnutim atd (tady mi mechanika na uhybani nic nespocita) a jako kdyby to fakt nekdo udelal ze by mi vypichl oci...sem tu od toho abych si zahral a pokud z toho nekdo bude mit fajn hru klidne toho slepyho hrat budu...to je proste zivot.…..a to musim mit feat knockdown? ty ses taky nekde ucil knockdown v zivote abys mohl podkopavat?...myslim ze zrovna knockdown je pro pgcka a pro lidi bez fantazie, ktery si nedokazou uzit bez hvezdicek aniz by si dokazali jak toho druhyho otrocky poslali na zem...a jak sem rekl na zacatku to chce klid...je to muj styl RP hry...muj nazor to ze na me vytahnes vykricniky mi ho nezmeni

haugh...nebo jak to je
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

ASI před deseti lety jsme řešili v jednom

Příspěvek od Kai Rivienta »

našem papírovém světě problém hodů na atributy a prováděli jsme hody tak, že se s výší atributu měnila kostka, kterou se házelo, bez subjektivních modifikátorů tak vycházely smysluplné hody a síla 6 nemohla v páce nikdy přetáhnout sílu 18 protože síla 6 používala k4 a síla 18 k12.

Pokud někomu vadí světy, kde se dozví: Vnímání 26 a seš hraničář, tak ten těžkooděnec, co tě tu v trávě naháněl se třema dalšíma zmizel úplně beze stopy - je asi fakt fakt lepší neházet otevřeně. Myslím, že většina hráčů se chce bavit a ne riskovat záchvat mrtvice po podobném sdělení.
Dobro zvítězí až nakonec. W
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Wekslak píše:a to musim mit feat knockdown? ty ses taky nekde ucil knockdown v zivote abys mohl podkopavat?...myslim ze zrovna knockdown je pro pgcka a pro lidi bez fantazie, ktery si nedokazou uzit bez hvezdicek aniz by si dokazali jak toho druhyho otrocky poslali na zem...a jak sem rekl na zacatku to chce klid...je to muj styl RP hry...
1. SRY ale neverim ti, ze by nekdo netrenovany dokazal podkopnout nekoho jineho jinak nez s velkou davkou stesti a to spis stylem, ze se cil lekne a spadne sam. Ja sam vidim na trenincich, jak zkuseni borci maji problem provest spravne podmet proti nehybnemu cili - vetsinou to konci kopnutim do nohy. Na podmet musis mit techniku a jestli tvrdis neco jineho, pak nevis co to je podmet.

2. Promin, ale tvuj styl RP, jak ho popisujes, mi vazne pripomina spis obchazeni systemu. Jiste, tva postava se muze POKUSIT podkopnout kohokoli, v tom ti nic nebrani, ale kdyz nemas knockdown, tak holt smula. Snaha mit postavu s nabouchanou DEX a vvsechno chytre resit hodem na DEX mi spis prijde jako takove chytre PG :biggrin: :bigwink: To uz pak rovnou muzes tvrdit, ze se kdejaky valecnik bez jedineho bodiku ve spellcraftu muze naucit poznavat kouzla podle gest a toho, co kouzelnik dela (omezene mnozstvi animaci pri kouzleni v NWN). Proste to za ty roky *okoukal a priucil se* :biggrin: :bigwink:
Wekslak
Příspěvky: 17
Registrován: 5. 10. 2006 11.21

Příspěvek od Wekslak »

cybermisa píše:
Wekslak píše:a to musim mit feat knockdown? ty ses taky nekde ucil knockdown v zivote abys mohl podkopavat?...myslim ze zrovna knockdown je pro pgcka a pro lidi bez fantazie, ktery si nedokazou uzit bez hvezdicek aniz by si dokazali jak toho druhyho otrocky poslali na zem...a jak sem rekl na zacatku to chce klid...je to muj styl RP hry...
1. SRY ale neverim ti, ze by nekdo netrenovany dokazal podkopnout nekoho jineho jinak nez s velkou davkou stesti a to spis stylem, ze se cil lekne a spadne sam. Ja sam vidim na trenincich, jak zkuseni borci maji problem provest spravne podmet proti nehybnemu cili - vetsinou to konci kopnutim do nohy. Na podmet musis mit techniku a jestli tvrdis neco jineho, pak nevis co to je podmet.

2. Promin, ale tvuj styl RP, jak ho popisujes, mi vazne pripomina spis obchazeni systemu. Jiste, tva postava se muze POKUSIT podkopnout kohokoli, v tom ti nic nebrani, ale kdyz nemas knockdown, tak holt smula. Snaha mit postavu s nabouchanou DEX a vvsechno chytre resit hodem na DEX mi spis prijde jako takove chytre PG :biggrin: :bigwink: To uz pak rovnou muzes tvrdit, ze se kdejaky valecnik bez jedineho bodiku ve spellcraftu muze naucit poznavat kouzla podle gest a toho, co kouzelnik dela (omezene mnozstvi animaci pri kouzleni v NWN). Proste to za ty roky *okoukal a priucil se* :biggrin: :bigwink:
prd snaha...jako v zivote, kdyz sem mrstnej tak radsi budu uhejbat nez abych sel na pestni souboj...je to fuk nema cenu to resit, tvrzeni proti tvrzeni, vy ste tu sefove tak si to diktujte, ja se jenom chtel sverit s mym nazorem...uz vim ze to priste radsi delat nebudu a pudu za stadem
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Apropos

Příspěvek od Kai Rivienta »

Jestli vám někdo říkal, že k šermu a bojovým uměním nepotřebujete sílu, lhal vám. :biggrin: :bleh:
Dobro zvítězí až nakonec. W
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

A dokonce.

Příspěvek od Kai Rivienta »

Dost velkou sílu potřebujete i na napnutí luku. Třeba na to tady taky dojde, když už je tu luk jedna z nejničivějších zbraní.
Dobro zvítězí až nakonec. W
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Wekslak píše:hrat budu...to je proste zivot.…..a to musim mit feat knockdown? ty ses taky nekde ucil knockdown v zivote abys mohl podkopavat?
Systém tcrdí, že musíš (nemusí to bejt knockdown ale něco co ti to umožní). Tak si na to zkus "našroubovat" logický vysvětlení, např. každá postava na prvním levelu ze kromě obyčejného člověka (elfa, …) stává hrdinou a tim se naučí soubojový techniky pro účast v souboji podle systému jak ho máme a zároveň díky těmhle technikám nikdo nemůže použít nějakej "naivní" způsob (viz. pokusit se o povalení jak ho uměl) protože ty to jednoduše eliminujou. Musíš se proto naučit způsob jak ty techniky obejít. Např. knockdown. Tady je vidět jak je to hezky šroubovaný - kdyby každá postava dostala knockdown na prvnim levelu, změníš pár slov a namontuješ to i na tuhle systémovou situaci. Prostě pravidla se snaží vycházet z reality jak jí subjektivně vnímáme, ale herní realita vychází z pravidel, a pro náš popis si můžem našroubovat logický vysvětlení :))

Připadá ti to padlý na hlavu? jak už sem psal, přesná pravidla pro rozhodnutí výsledku tý daný situace můžou bejt restriktivnim omezenim hráčů. Ale budeš je potřebovat dokud nebudeš chtít aby tě někdo srazil, resp. dokud aspoň jednomu člověku bude skutečně záležet na výsledku nějaký činnosti, ne na činnosti samotný.

Prostě v online NWN sou třeba, když se sejdou lidi se stejnym názorem na určitý věci někde, tak takový pravidla pak nemusej potřebovat.
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

A do třetice a naposled.

Příspěvek od Kai Rivienta »

Ten kdo má obratnost bez síly je možná mrštnej, ale není to moc poznat ani v krizových situacích viz pravidlo hraní postav podle statistik. protože udělat hvězdu nebo přemet, se prostě nepovede, když se ti prolomí ruce, bez tréninku ani neudržíš stabilitu a trénováním zase získáš sílu, i když se to nehodí do krámu, ale co se zase rozdělávám.
Dobro zvítězí až nakonec. W
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: A dokonce.

Příspěvek od kolja »

Kai Rivienta píše:Dost velkou sílu potřebujete i na napnutí luku. Třeba na to tady taky dojde, když už je tu luk jedna z nejničivějších zbraní.
Btw tohle simulujou might luky (ne dostřelem myslim ale přes DMG ano), jenomže to tu bylo zrušeno :(
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Wekslak píše: prd snaha...jako v zivote, kdyz sem mrstnej tak radsi budu uhejbat nez abych sel na pestni souboj...je to fuk nema cenu to resit, tvrzeni proti tvrzeni, vy ste tu sefove tak si to diktujte, ja se jenom chtel sverit s mym nazorem...uz vim ze to priste radsi delat nebudu a pudu za stadem
Hele, tady nikdo nema nic proti tomu, ze jsi se sveril se svym nazorem :biggrin: Jen proste se snaz prosim pochopit, ze nektere situace, ktere jsi zminil jako priklad, JSOU resitelne systemem a snaha resit je JINAK, je snaha se tomu VYHNOUT.

Mrstnej muzes byt jak chces, kdyz si nedas weapon finesse, tak soupere netrefis lip, nez kdybys mrstny nebyl (priklad systemu). To same naopak. Kdyz si nedas Dodge, Mobility a Spring Attack, nebo proste jen body do tumble, muzes mit DEX treba 30, ale porad budes dostavat attack of opportunity a porad te potvory budou trefovat misto toho, abys mezi nima uspesne proklickoval (mimo jine taky proto, ze postava mimo streh je flat footed a nepocita se ji bonus z DEX do AC). To je proste system. Proc by melo na hrace fungovat *mrstne uhyba jeho ranam* nebo *udela kotoul a rychle okolo nej proklickuje* kdyz na daleko slabsi NPC by to proste nefungovalo (bylo by to resene systemem)? Na druhou stranu, mrstna postava zase zvladne krasne spoousty veci, an ktere system neni, jen to chce mit fantazii, kterou ty urcite mas.

BTW: aby to nevypadalo jako anti-dex lobby, taky hraju postavu hoodne zamerenou na DEX :biggrin: :bigwink:
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Re: A dokonce.

Příspěvek od Kai Rivienta »

kolja píše:
Kai Rivienta píše:Dost velkou sílu potřebujete i na napnutí luku. Třeba na to tady taky dojde, když už je tu luk jedna z nejničivějších zbraní.
Btw tohle simulujou might luky (ne dostřelem myslim ale přes DMG ano), jenomže to tu bylo zrušeno :(
Ve staré dobré BG II jsi bez síly 18 pořádný luk nenatáhnul a samozřejmě bez výcviku, který pramení z povolání.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Příspěvek od Kai Rivienta »

Ostatně elfí dalekonosný je tady myslím jediná seriově vyráběná zbraň, která má +2/+2 a může ho používat každý elf, bez výcvikových featů.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Wekslak
Příspěvky: 17
Registrován: 5. 10. 2006 11.21

Příspěvek od Wekslak »

cybermisa píše:
a jeste neco co si neodpustim...slysela sem par nekterych prihod z ark2 a myslim ze zrovna ty bys nemel moc o RP poucovat ani ho nijak komentovat ostatnim hracum, hraj si to svy a do myho nerejpej :bigwink:
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

proč hned tak zvostra ?
nikdo neříká, že tak nemůžeš hrát ale nepočítej s tím, že na to musí přistoupit někdo druhej, pokud nechce
za sebe můžu říct, že jestli začneš kolem mojí postavy pobíhat a psát věci jako *podkopnul ho*, *prastil ho* a podobně tak se to asi nesetká s velkým úspěchem a návštěvu druhý srany máš skoro zaručenou
na druhou stranu nikdo ti nebrání hrát takhle s někým, kdo na to přistoupit chce

a cybermisa presně vystih tu podstatu - nemáš hoho co podkopávat, když to tvoje postava neumí - DnD je lvl and skill based systém (ať se nám to líbí nebo ne) a jestli chces podkopávat - nauč se to
jestli to neumíš a nechceš se to naučit, neobcházej to kostkama a hvězdička, prostě to respektuj
napadlo by tě sesílat kostkou a hvězdičkama kouzlo, který nemůžeš umět ?
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

eště k těm lukům, i když je to tu OT
mighty u luků připočítavá STR bonus k DMG, což je pěkná pitomost, luk nenapneš málo nebo fest, prostě dáš tětivu k držce a pustíš, jakou máš u toho sílu je úplně putna, leda bys ten luk vůbec nenapnul
pak ale proč mít omezení na sílu u luku a ne u velký sekery, greatswordu a nakonec i u všech těžkejch zbrojí ?

BG mělo plno věcí řešeno daleko líp, je to daný tím, že vycházi z druhý edice DnD která eště měla hlavu a patu, ne jako ty hrůzy potom

a nezapomeň, Kai, že v BG sis postavu rolloval a to nekonečným množstvím pokusů, takže v NWN se my PGčka musíme smířit s konečným počtem "atributovejch" bodů, kdežto v BG se dalo s trochou trpělivosti udělat 18/18/18/18/18/18 :megalol: :megalol: :megalol: :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Odpovědět