Magiometry a iluze

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Lump
Příspěvky: 185
Registrován: 22. 7. 2006 23.06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Magiometry a iluze

Příspěvek od Lump »

jen mě napadlo, jestli se nedá nějak udělat ,aby magiometry
detekovaly iluze.
Myslim si, že iluze okolo sebe nějaký to magický pole maj :smile:
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Re: Magiometry a iluze

Příspěvek od labir »

Lump píše:jen mě napadlo, jestli se nedá nějak udělat ,aby magiometry
detekovaly iluze.
Myslim si, že iluze okolo sebe nějaký to magický pole maj :smile:
Mají, tohle je na ToDO listu, udělat to jde jednoduše. V rozšíření bude.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Lump
Příspěvky: 185
Registrován: 22. 7. 2006 23.06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lump »

fajn, to se bude hodit :smile:
a ještě jedna věc mě napadla...jde systémově nějak udělat, aby se mohli summoni propustit
a stali se z nich normální červený bestie? (až do restu)
napadlo mě to, protože by se to hodilo na nějaký questíky :smile:
Naposledy upravil(a) Lump dne 8. 11. 2006 8.43, celkem upraveno 1 x.
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Lump píše:fajn, to se bude hodit :smile:
a ještě jedna věc mě napadla...jde systémově nějak udělat, aby se mohli summoni propustit
a styli se z nich normální červený bestie? (až do restu)
napadlo mě to, protože by se to hodilo na nějaký questíky :smile:
Hmmm...zní to dobře. Navíc za zabití summona nejsou prakticky xp, takže tohle by bylo v pohodě... Kouknu na to, ale myslím že by to nějak šlo, možná kouzlo "Zdivoč summona" ve dvou variantách - lehčí na svého a těžší na cizího summona s nějakým hodem... :biggrin:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Lump
Příspěvky: 185
Registrován: 22. 7. 2006 23.06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lump »

juhůů, konečně bude s nekromantem sranda :biggrin:
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Nesouhlasim

- uz z podstaty vyvolavani je divny, ze se urvou a zustanou (meli by se vratit domu). Podporeno ukazem, ze kdyz restnu, tak stejne zmizi
- kouzla pro manipulaci s cizimi summony tu uz jsou a jsou napsany dobre
- lze se takto zbavit systemove odpovednosti za planovane vrazdy
- z RP, je jedno, jestli ho mas u sebe, nebo ho nekde nechas. Cervenyho ho udelas i kdyz ho mas u sebe
- nechci se dozit toho, ze si nekdo vytvori takovych summonu hromady a bude je mit jako nekontrolovatelnou armadu. Ale kdyz uz atsi cerveny summon bojuje, tak proste posle dalsiho.

Daleko vic by se mi z IC hlediska libilo, mit tech zviratek kolem sebe vic. Jenze vzhledem k jejich bojovemu potencialu (a nemoznosti mit na to metamagii), se to udelat neda.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Lump
Příspěvky: 185
Registrován: 22. 7. 2006 23.06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lump »

mě jde hlavně o to, že když odejdu z lokace, tak se summon automaticky objeví se mnou
takže ho nemůžu nechat na jednom místě, jako takovou malou léčku :smile:
(je hromada věcí, na co by se to hodilo)
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Systémově nelze mít víc summonů, henchmanů a podobných NPC. Leda by se to napsalo separátně. Ale dělat to s největší pravděpodobností nebudu - zbytečná zátěž na server. Ale pouvažuji nad tím jestli by to nějak nešlo.

S tou nekontrolovatelnou armádou a zbavením se systémové odpovědnosti - takhle by to nefungovalo. I zdivočelý summon si stále pamatuje, že měl páneška (pánešku).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Lump
Příspěvky: 185
Registrován: 22. 7. 2006 23.06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lump »

a co kdyby bylo možný ovládat summona jako familiara? :smile:
vlízt do takýho kostrouna a vyhánět paladiny ze hřbitova...to by byla paráda :biggrin:
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Lump píše:a co kdyby bylo možný ovládat summona jako familiara? :smile:
vlízt do takýho kostrouna a vyhánět paladiny ze hřbitova...to by byla paráda :biggrin:
Technicky nelze.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Alcatraz píše:- uz z podstaty vyvolavani je divny, ze se urvou a zustanou (meli by se vratit domu). Podporeno ukazem, ze kdyz restnu, tak stejne zmizi
Nevím, jak to funguje v DnD (Na něm je NWN postaveno, nebo ne?), ale v DrD+ když někdo udělá summona, tak má tři vazby - autorství, vlastníctví a kontroly. Pokud summon vyprší, tak mizí všechny... ovšem existují schopnosti, které dokáží přerazit jen jednu z nich - třeba tu kontroly.
To je pak průser .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

noo, cisty summon (Vyvolej bytost) z Conjuration(summon), neprivola toho tvora skutecne, ale jen jeho neco jako rizene projevy do tve sfery. Podstata tvor zustane ve sve sfere, ale ty skrz otevrene spojeni ho vidis, ovladas a on interaguje s tvou sferou. Jeho vule do tohoto moc nezasahuje a kdyz ti umre, tak ve sve sfere neumre, ale pokracuje ve sve existenci (pokud nekomu dela ta predstava problem, tak summoni se netahaji z materialnich sfer, takze nevypadaji jako "nase" zvirata).

a pak je zcela jiny obor Conjuration(Calling), ktere vytvori klec, privola do nej skutecne cizi bytost a drzi ji v kleci tak dlouho, dokud ji nepropustis, nebo ti neodsouhlasi, ze ti teda pomuze odmenou za to, ze ji pustis z klece. Predpoklad je, ze je inteligentni. Pak ti pomuze a pak se vrati zpet. Kdyz umre, umre. Stejne jako se ti muze pozdeji mstit (to summoni nemuzou, ale ty jsou taky obvykle neinteligentni). Tady probiha hod na vuli a v podstate podobne chovani jako je ted na EQ (krome pripadu, ze zautoci na kouzelnika bez ohledu na to, jestli ho vidi nebo ne).

Na EQ je to trochu problematicke, protoze to je prehozene. Summoni se urvou a Calling se nehazi. Vysvetluje se to hur, protoze nevim jak vysvetlit, ze Panter a vubec zvirata maji vyssi vuli i nez kouzelnici. A demoni apod. zase poslouchaji bez otazek a problemu.

Ale protoze v NWN musis vsechno vyvolane drzet vuli (rest=zmizi), tak by bylo logicke, aby kdyz teda vule selze, se prerusilo spojeni a summon zmizel, ne ze zustane viset z neznameho duvodu a neznamou silou v nasi sfere.

Ale to je logika vs. OOC reseni jistych problemu s hraci.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Zamčeno