Item level restriction
Napsal: 18. 2. 2006 23.46
Hodně se mi líbí ceny zbraní a zbrojí, ale nejsem si jistý, jestli má opravdu smysl item level restriction.
Takhle to nutí (mluvím za bojovníky) hrát hráče nutně jen zelenáče, kteří ani nevědí, jak máchnout sekerou nebo jak upnout zbroj, což je v rozporu s otevřeností světa vůči postavám z jiných sfér.
Například chci-li hrát vysloužilce, bylo by logické, abych byl schopen obléknout i třeba plátovou zbroj. Dobrý hráč takovou postavu snadno zahraje, i když,začíná na prvním levelu (viz Matlafouskův Dux na Alhambrii).
Aby každý zelenáč nemohl mít na začátku zbroj je podle mne dostatečně omezeno cenou. A i když takové postavě třeba zbroj z IC důvodu někdo koupí, bude to pořád jen zelenáč ve zbroji. Představte si šlechtice, který z nějakého důvodu přišel o vojáky, a tak navlékne do plátových zbrojí mladé syny sedláků. Zbroj v pohodě obléknou, ale bude jim skoro k ničemu, protože jsou sami hrozně slabí a nic nevydrží, což je v systému ošetřeno především počtem hitpointů.
Takhle to nutí (mluvím za bojovníky) hrát hráče nutně jen zelenáče, kteří ani nevědí, jak máchnout sekerou nebo jak upnout zbroj, což je v rozporu s otevřeností světa vůči postavám z jiných sfér.
Například chci-li hrát vysloužilce, bylo by logické, abych byl schopen obléknout i třeba plátovou zbroj. Dobrý hráč takovou postavu snadno zahraje, i když,začíná na prvním levelu (viz Matlafouskův Dux na Alhambrii).
Aby každý zelenáč nemohl mít na začátku zbroj je podle mne dostatečně omezeno cenou. A i když takové postavě třeba zbroj z IC důvodu někdo koupí, bude to pořád jen zelenáč ve zbroji. Představte si šlechtice, který z nějakého důvodu přišel o vojáky, a tak navlékne do plátových zbrojí mladé syny sedláků. Zbroj v pohodě obléknou, ale bude jim skoro k ničemu, protože jsou sami hrozně slabí a nic nevydrží, což je v systému ošetřeno především počtem hitpointů.