Stránka 1 z 1

Item level restriction

Napsal: 18. 2. 2006 23.46
od Jezura
Hodně se mi líbí ceny zbraní a zbrojí, ale nejsem si jistý, jestli má opravdu smysl item level restriction.

Takhle to nutí (mluvím za bojovníky) hrát hráče nutně jen zelenáče, kteří ani nevědí, jak máchnout sekerou nebo jak upnout zbroj, což je v rozporu s otevřeností světa vůči postavám z jiných sfér.

Například chci-li hrát vysloužilce, bylo by logické, abych byl schopen obléknout i třeba plátovou zbroj. Dobrý hráč takovou postavu snadno zahraje, i když,začíná na prvním levelu (viz Matlafouskův Dux na Alhambrii).

Aby každý zelenáč nemohl mít na začátku zbroj je podle mne dostatečně omezeno cenou. A i když takové postavě třeba zbroj z IC důvodu někdo koupí, bude to pořád jen zelenáč ve zbroji. Představte si šlechtice, který z nějakého důvodu přišel o vojáky, a tak navlékne do plátových zbrojí mladé syny sedláků. Zbroj v pohodě obléknou, ale bude jim skoro k ničemu, protože jsou sami hrozně slabí a nic nevydrží, což je v systému ošetřeno především počtem hitpointů.

Re: Item level restriction

Napsal: 19. 2. 2006 9.37
od snowman
Jezura píše:Hodně se mi líbí ceny zbraní a zbrojí, ale nejsem si jistý, jestli má opravdu smysl item level restriction.

Takhle to nutí (mluvím za bojovníky) hrát hráče nutně jen zelenáče, kteří ani nevědí, jak máchnout sekerou nebo jak upnout zbroj, což je v rozporu s otevřeností světa vůči postavám z jiných sfér.

Například chci-li hrát vysloužilce, bylo by logické, abych byl schopen obléknout i třeba plátovou zbroj. Dobrý hráč takovou postavu snadno zahraje, i když,začíná na prvním levelu (viz Matlafouskův Dux na Alhambrii).

Aby každý zelenáč nemohl mít na začátku zbroj je podle mne dostatečně omezeno cenou. A i když takové postavě třeba zbroj z IC důvodu někdo koupí, bude to pořád jen zelenáč ve zbroji. Představte si šlechtice, který z nějakého důvodu přišel o vojáky, a tak navlékne do plátových zbrojí mladé syny sedláků. Zbroj v pohodě obléknou, ale bude jim skoro k ničemu, protože jsou sami hrozně slabí a nic nevydrží, což je v systému ošetřeno především počtem hitpointů.
Mno jo, bylo by asi zajímavé, kdyby si ji mohl obléknout už na 1. levelu, ale měl by největší postihy a ty by se s dalšími lvl snižovaly...

Jinak zase aby ji dal na sebe i na 1. nebo 2. lvl, aniž by byl nějak znevýhodněn, je škoda. Vzpomeň na trpasličí bibli a panoše Jenika - než je někdo schopen se pohybovat natož bojovat v něčem tak těžkém, musí dloooooouho a tvrdě trénovat - jinak by totiž zhebul při první bitce... :smile:

Napsal: 19. 2. 2006 10.32
od labir
Technicky jsou jen dva jednoduché způsoby jak to ošetřit.

1. Buď item level restriction na všem s tím, že se automaticky vypočítává z cen (vyšší cena = automaticky vyšší ILR)

2. Nebo ILR na ničem

Systém s postihy jde napsat, ale byl by nesmírně složitý a zasáhnul by dost hluboko do systémů. Navíc je pro něj podmínkou varianta 2.

Je to o dohodě s DM, pokud chcete hrát vysloužilce tak kontaktujte s návrhem postavy a životopisem hlavního DM a když uzná, že postava bude přínos tak vám udělá např. speciální "brnění vysloužilce", třeba oprýskaný poloplát, který budete moci nosit od 1 lvl. :bigwink:

Napsal: 19. 2. 2006 19.03
od Jezura
ILR je vypnut, server nastaven dle varianty 2.