uff, to mi prijde trochu zbesily se hned po smrti vracet na misto umrti a vyrizovat si uctyRodrigo píše:tk Sem se tam vráti a kostlive střeli pře dveře. jen jednou tak to asi byla chyba sytému a potm sem si toho kopstlive po zničení dveří podal.
Dungeon spawn a nastavení
Moderátor: Dungeon Master
Re: hrobka
Dives, qui sapiens est
hrobka
tím ístem se už několikrá tprošle dneska ale ni tam nebylo. bylo bloto hodne trdé a stoto doce hodně. Postava se jmenuje Aráto zbožný. jetli to budeš řesit tak dík.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: 28. 7. 2006 17.03
- Kontaktovat uživatele:
Re: hrobka
Myslím, že není co řešit. Prostě si šlápl na náhodně spawnutou past. To je prostě smůla a těžko se s tím dá něco dělat. Zkus se vic modlit k bohumRodrigo píše:tím ístem se už několikrá tprošle dneska ale ni tam nebylo. bylo bloto hodne trdé a stoto doce hodně. Postava se jmenuje Aráto zbožný. jetli to budeš řesit tak dík.
hrobka
jo jen že sem tam prošel niné 1min pře tím něž se ta past oběvila je to honě smuné třeba se najde někdo kdo pomůže ale ty pasti jsou totální snt to v trianu tam byli roumné ale tady mě jakákoliv pat zabije.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Od toho je to past přeci aby zabíjela ne? A že to není statické? Právě proto to není statické! Máš mít sebou zloděje co ti tohle ohlídá. Jinak se nediv že umřeš. Holt tady neplatí "jednou projdu = znám navěky". Equilibrie je dynamický svět a komu se to nelíbí tak má smůlu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Vy si myslíte, že ty lidi, co stavěli dungeony, byly snad úplně pitomý, nebo co .))
Těžký život tyrana - http://www.nokturno.net/index.php?stran … kaz&id=176
Těžký život tyrana - http://www.nokturno.net/index.php?stran … kaz&id=176
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
spawn
Abych se vrátil k tomu dung spawnu. To nastavení je asi opravdu moc drsný. Dnešní pokus v jinym dungeonu s třema dobře připravenejma postavama z toho jedna na vysokym levelu. Netušim jak je nastavená obtížnost toho spawnu, ale tohle bylo celkem zoufalý. Stane se že se něco pokazí a někdo zařve, ale tohle nebylo možný projít. Narážim na to, že kdyby do toho šly jen postavy s nižšim levelem, neměly by zdaleka tolik problémů. Tohle vážně trochu likviduje kooperativní akce.
Opravte mne jestli se mýlim.
Opravte mne jestli se mýlim.
Re: spawn
no, pravda :) ale uz se to tu resilo a je to i zpodpovezeno, takze …kucik píše:Abych se vrátil k tomu dung spawnu. To nastavení je asi opravdu moc drsný. Dnešní pokus v jinym dungeonu s třema dobře připravenejma postavama z toho jedna na vysokym levelu. Netušim jak je nastavená obtížnost toho spawnu, ale tohle bylo celkem zoufalý. Stane se že se něco pokazí a někdo zařve, ale tohle nebylo možný projít. Narážim na to, že kdyby do toho šly jen postavy s nižšim levelem, neměly by zdaleka tolik problémů. Tohle vážně trochu likviduje kooperativní akce.
Opravte mne jestli se mýlim.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
Re: spawn
No, taky se mi povedlo pár Dungeonů neustát, nebo skoro neustát, hlavně kvůli laggům. Ale nikde přeci není psáno, že Dungy musejí jít projít. Potom, co mám za poslední dobu 2x reinstalovaný NWN, tak se mi i laggovitost lokací snížila na přijatelnou míru. Tak si myslím, že spawn je celkem v pohodě, kdyby nešlo o život, tak to je jen taková probíhačka pro cvičený myši, jestli si zapamatujou, co kde je. A tak zcela upřímně SPAWN BRAVóÓ!! Zároveň prosím Labira, aby přijal moji omluvu za soukromě vyjádřené pochybnosti o tom, co spawn umí a co dělá DM. Mluvila ze mne spíše zlost, než racio, snad se mi to příště nestane. Díky KaiAlcatraz píše:kucik píše:Abych se vrátil k tomu dung spawnu. To nastavení je asi opravdu moc drsný. Dnešní pokus v jinym dungeonu s třema dobře připravenejma postavama z toho jedna na vysokym levelu. Netušim jak je nastavená obtížnost toho spawnu, ale tohle bylo celkem zoufalý. Stane se že se něco pokazí a někdo zařve, ale tohle nebylo možný projít. Narážim na to, že kdyby do toho šly jen postavy s nižšim levelem, neměly by zdaleka tolik problémů. Tohle vážně trochu likviduje kooperativní akce.
Opravte mne jestli se mýlim.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Re: spawn
To je asi věc názoru. Samozřejmě, že by některý dungy mohli/měli bejt extrémně těžký/nemožný ale představuju si, že některý by mělo bejt možný udělat (samozřejmě s rozumnym složení týmu). Nevim, jestli se něco v nastavení změnilo nebo ne. Nevim jestli se moje postava přehoupla přes kritickou mez. Tohle jde mimo mě. Jak mi to teď přijde, tak v dungeonech se umírá (což podle mě patří k věci) ale jdou projít (ten zlomek dungeounů co znám). Takže nemůžu než chválit. Navíc občasné zpestření DM opravdu stojí za to.Kai Rivienta píše: No, taky se mi povedlo pár Dungeonů neustát, nebo skoro neustát, hlavně kvůli laggům. Ale nikde přeci není psáno, že Dungy musejí jít projít. Potom, co mám za poslední dobu 2x reinstalovaný NWN, tak se mi i laggovitost lokací snížila na přijatelnou míru. Tak si myslím, že spawn je celkem v pohodě, kdyby nešlo o život, tak to je jen taková probíhačka pro cvičený myši, jestli si zapamatujou, co kde je. A tak zcela upřímně SPAWN BRAVóÓ!! Zároveň prosím Labira, aby přijal moji omluvu za soukromě vyjádřené pochybnosti o tom, co spawn umí a co dělá DM. Mluvila ze mne spíše zlost, než racio, snad se mi to příště nestane. Díky Kai
Taky napisu svuj nazor …
Obtiznost dungu je podle me dana mnozstvim vyskytu dispel hulek. Je to zbran ultimatni a prakticky proti ni neni obrana (i kdyz jisty zpusob existuje, nahodou jsem na nej prisel, ale semka ho psat rozhodne nebudu ).
Dale … Pro dobre sehranou partu, idealne 2-3 postavy (+ max. 1 summon) a v idelanim slozeni povolani: kouzelnik, valecnik/bojovy klerik, zlodej se da projit vetsina dungu, ale je to samozrejme otazka skvele pripravy a dlouheho hrani - cim mene se specha a cim vic se jeden vzije do postavy a jedna opatrne, tim je vyprava uspesnejsi. Navic, pokud je parta jistena nekym, kdo v pripade neuspechu dokaze ozivit padle svitkem nebo kouzlem a umi sesilat neviditelnost, pak i neuspesna vyprava nemusi nezbytne koncit na druhe strane …
Dale … Podle me, vetsi a rozsahlejsi dungy neni mozne projit, pokud v parte neni schopny zlodej (epicke pasti) a aspon jeden mag, ktery se sikovne postara o bosse, zatimce naboosteny zbytek party mu drzi od tela tu ostatni havet
No nic …
Obtiznost dungu je podle me dana mnozstvim vyskytu dispel hulek. Je to zbran ultimatni a prakticky proti ni neni obrana (i kdyz jisty zpusob existuje, nahodou jsem na nej prisel, ale semka ho psat rozhodne nebudu ).
Dale … Pro dobre sehranou partu, idealne 2-3 postavy (+ max. 1 summon) a v idelanim slozeni povolani: kouzelnik, valecnik/bojovy klerik, zlodej se da projit vetsina dungu, ale je to samozrejme otazka skvele pripravy a dlouheho hrani - cim mene se specha a cim vic se jeden vzije do postavy a jedna opatrne, tim je vyprava uspesnejsi. Navic, pokud je parta jistena nekym, kdo v pripade neuspechu dokaze ozivit padle svitkem nebo kouzlem a umi sesilat neviditelnost, pak i neuspesna vyprava nemusi nezbytne koncit na druhe strane …
Dale … Podle me, vetsi a rozsahlejsi dungy neni mozne projit, pokud v parte neni schopny zlodej (epicke pasti) a aspon jeden mag, ktery se sikovne postara o bosse, zatimce naboosteny zbytek party mu drzi od tela tu ostatni havet
No nic …
Dneska se mi stala ošklivá věc. Paladin vybíjel zombíky v hrobce Teskentera, což odpovídá jeho úrovni. Ale do dungu vkročila postava asi přes 10lvl a kousek od paladina se objevili 2 silní neviditelní kostlivci … za 3 vteřiny se paladin loučil … Prostě smůla.
Nevím jak je teď nastaven spawn, ale pokud by šlo tomuhle nějak šikovně zamezit, byl bych rád.
Nevím jak je teď nastaven spawn, ale pokud by šlo tomuhle nějak šikovně zamezit, byl bych rád.
Slyšíš to srdce? Ještě tluče...
Naylun Swordplay, Sidi
Naylun Swordplay, Sidi
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Tohle nebude omezené prakticky nikdy. Podobný efekt dělá i Bioware spawn. Dát tam podmínku na nepřítomnost PC znamená udělat tam velmi lehce zneužitelnou díru. Pokud byli neviditelní - Bioware lag chyba, s tou nic neudělám, mají ji i DM. Holt smůla.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
OneHeart píše:…
Aha, invis. - prostě jsem utloukl zombíka a najednou mi začaly ubíhat životy po dvacítkách a nic jsem neviděl …
Byl jsem tam sám teprve podruhé takže ještě nemám moc vyzkoušený, co se tam všechno děje, ale když je tam můj (asi) spawn, tak je to pro paladina dobrý. Chvili si zabojovat a odejít. Do dalších pater samozřejmě vůbec. Ale náhoda blbá, zvlášť to naštve někoho, kdo hraje spíš opatrně jako já.
Slyšíš to srdce? Ještě tluče...
Naylun Swordplay, Sidi
Naylun Swordplay, Sidi
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Stejně jako nechat tam vejít bandu lov level postav a nebo jen jednu postavičku a pak tam vlézt a spustit ji/m těžkej spawn .. Také lehce zneužitelný.labir píše: Dát tam podmínku na nepřítomnost PC znamená udělat tam velmi lehce zneužitelnou díru.
To jen pro představu, že vše je zneužitelné a vše je o morálce hráčů ..
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
To jistě je, ale díra ve spawnu lze zneužít na to dostat se dál a tím získat poklady a tím rozvracet ekonomiku inflačním chováním - a co si budem nalhávat vždy se někdo najde kdo jede gp-creep.Psanec píše:Stejně jako nechat tam vejít bandu lov level postav a nebo jen jednu postavičku a pak tam vlézt a spustit ji/m těžkej spawn .. Také lehce zneužitelný.labir píše: Dát tam podmínku na nepřítomnost PC znamená udělat tam velmi lehce zneužitelnou díru.
To jen pro představu, že vše je zneužitelné a vše je o morálce hráčů ..
Kdežto spuštění spawnu na PC lze zneužít jen pro zabití toho PC, ne pro obohacení se a ne pro inflační chování. A co si budem nalhávat - tohle je použitelné jen při low-level v dungeonu a hi-level spouštěče spawnu a ten hi-level má miliony jiných možností jak i elegantněji zlikvidovat ten low-level.
Takže tuhle argumentaci neberu. Ale jinak ano, většina věcí je o morálce hráčů.
Naposledy upravil(a) labir dne 13. 1. 2007 10.23, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.