Stránka 1 z 3
Napsal: 2. 11. 2006 23.56
od photter
tak mockrát děkuju neznámýmu DM za zmasakrování naší partičky v hrobce, fakt sme se výborně pobavili
kurva, to se vám ten dung zdá málo těžkej ? nebo je to letos už po třetí, co někdo vůbec našel odvahu tam vlízt a to je moc ? zřejmě máme klábosit u vohníčků, že
fakt ste mě hodně votrávili, ten dung se dá sotva uhrát tak jak je, umíráme tam občas i tak a masakr před koncem je opravdu úžasná zábava, eště jednou dík
Napsal: 3. 11. 2006 0.02
od Arto
Taky chci poděkovat, takhle dobře jsem nebyl znechucenej od dob, co jsem hrál na Alhambrii...
Házet na hráče takový kouzla o kterých vím že je 100% neustojí ať už díky low HP nebo díky low will save je prasárna.
Takže jak již zmínil photter, děkuji moc za super večerní zábavu
Napsal: 3. 11. 2006 0.49
od labir
Ehm. Jelikož mě samotného zajímalo který DM to byl abych mu domluvil (já měl ve hře zrovna svou postavu a Onyx byl mimo), tak jsem prošel logy. A hádejte co tam je... tedy spíš není...žádný DM nebyl ve hře. Alespoń podle logů a to jsem je prohlížel velmi pečlivě. Je vidět jak vás tam dostali kostlivci, ale DM žádný. Nevím co se tam dělo, ale mohu se zaručit že DM on-line nebyl.
Jestli chcete tak dám ten kus logů k dispozici se znečitelněnými accounty.
Co se tam vlastně dělo že jste si mysleli že je tam DM?
Napsal: 3. 11. 2006 1.02
od kolja
HH kolikrát já už takhle naletěl a zlobil se na imaginárního DM :) ale třeba se ti zase poplašili NPC ;)))
Napsal: 3. 11. 2006 1.11
od labir
Tam je z větší části dungeon spawn, ale možné to je. V tu dobu se zhruba střídal den za noc. Takže už asi možná vím jak to bylo...si tipnu...nebylo to tak že jste vykosili cestu a postupovali dál (sál s kostrami před zamčenými dveřmi) …. pak se změnil den v noc a spustil se automaticky NPC spawn (tuším že některé bestie tam mají NPC spawn co na tohle reaguje) a jelikož jste jako parta byli daleko od toho místa (jádro hrobky?) tak se NPC přeci naspawnovali - no a na zpáteční cestě najednou jste na ně nalítli ve "vyčištěném" místě. Podle logů vidím co vás dostalo, takže místo vím - nebylo to tak že jste otevřeli ty dveře pákou na cestě zpět a najednou přiletěla kouzla? Spawnuje se tam kostlivý velemág a asi dva mágové...
Pokud to tak bylo tak jste měli velký pech - hrobka se pomstila, vstali z kobek ve zdech (a že jich tam je) další služebníci a ti si na vás počíhali...
A nebo se pletu a bylo to jinak. Sám bych rád věděl jak.
Napsal: 3. 11. 2006 7.42
od photter
ty velemágové tam byly tutově dva a i tý ostatní havěti tam bylo nějak přespočet....labyrint pastí na zemi znemožňuje jak poziční taktiku (o lagách nemluvě) tak ústup a všechno z tý cimry se vyhrnulo ven, část dokonce dřív, než sme si sahli na dveře...no jestli todle umí tvoje AI tak před ní smekám....akorát mě sere, že se naučila i švindlovat, IGMS na jedinej cíl - kurva, za tudle prasárnu použitou v CvC sem se rozhodl k trvalý ignoraci jednoho "hráče" a vona to umí i AI, lol
v tom případě sorry za neoprávněnou kritiku a zároveň prosím o nový zamyšlení nad superproporcionalitou spawnu, pro vyšší lvly se svět stává nehratelnej
Napsal: 3. 11. 2006 8.52
od Arto
Jak říká photter, důvod proč jsme si mysleli že tam je DM, byl ten že jsme stáli v místnosti s labyrintem z pastí a najednou z ničeho nic na nás začaly ty kostry vybíhat ven, aniž by o nás věděly že tam jsme. Pak už to bylo jak na kolotoču, vybíhala jedna za druhou neviditelná, nebo viditelná. A už se to vezlo jak na másle...
Další podnět k tomu že nás napadlo to že to byl DM byl ten že kostry házeli kouzla na hráče takový, který jsme neměli šanci ustát. Přesně věděli co a jak.
A pak už ani nevím co se dělo, díky pastem na zemi se mi to tak sekalo, že si pamatuju jak se stahuju a bác, sundal mě přízračný zabiják.
Díky tomu co se tam včera dělo, ( a to byl tvůj spawn), tak si dovedu živě představit co se bude dít jinde až tam budou tvoje spawny...

Napsal: 3. 11. 2006 9.42
od labir
Mno na spawnu se pracuje a ladí se to víte - aby byl vůbec laditelný tak vznikl EQ dungeon spawn. Škoda že jsem u toho nebyl, rád bych viděl co se tam dělo z pozice DM.
Hm, nevyběhli ty velemágové postupně? Nejprve jeden a za chvíli druhý? Asi jste se totiž třefili opravdu na ten přechod den/noc a on se tam za rohem spawnul a byl přivolán zvuky boje.
To viditelná nebo neviditelná NPC - nebyla to lagová neviditelnost? Tj. po TAB je vidět jméno ale jinak nic? S tím se nedá nic dělat, je to "featura" NWN.
Ta AI je relativně inteligentní a volí kouzla inteligentně tak aby měla šanci vyhrát (i když apriori tam nic o IGMS není). I když se tam počítá i se zazmatkováním hráče, kdežto AI tohle nehrozí...ta emoce nemá.
To že na vás vybíhali je způsobeno zase AI - stačí aby jedna kostřička stála za dveřmi a vy jste se nachomýtli kousek od nich na druhé straně. Pak je šance že si vás všimne (cítí vás a slyší), respektive pojme podezření a jde tam. A jak to vidí přímo jedna, tak je konec, sdělují si to mezi sebou a svolávají se.
Takže ten labyrintek pastiček laguje? Škoda....tak já ho oddělám.
Napsal: 3. 11. 2006 9.55
od photter
nee, byli neviditelný normálně, to dělá jak malej mág tak velemág jako první, já měl see invis, tak sem je viděl normálně, tež mě zdispellhůlkovali....btw. tu dispell hůku maj v tomdle dungu VŠICHNI !!!!!
s tim tuplovaným spawnem to bude asi vono...šli sme to tendle tejden třikrát, tuhý to bylo dycky ale bylo to hratelný, včera to bylo úplně mimo mísu
btw. mezi první a druhou návštěvou udělal Goro lvl a rozdíl byl dost brutálně cejtit....opravdu se mi to nelíbí, že čím vyšší lvly, tim větší obtížnost.….myslim teda relativní obtížnost, tenhle dung se dá v pohodě dělat s postavama kolem lvlu 8, postavy 12+ maj šance tak 70% (pokud hrajou opatrně a takticky dobře a maj trochu štěstí) - IMHO by to mělo bejt naopak
skoro bych to někam přesunul
edit:labyrint laguje jaxswině, kdyby byly odstranitelný nevadil by, takhle je musim flagnout, jinak ostatní neprojdou, tím pádem se všem zobrazujou a to je trgédie
Napsal: 3. 11. 2006 12.37
od labir
To je teď jen o koeficientech. Takže labyrint z pastí holt odstraním (škoda), na ty koeficienty se kouknu, kdyžtak snížím level_based_koef o pár desetinek což by se mělo projevit. Pošlete mi do PM kdo tam byl jakého je levelu a jaké povolání, to by mi docela pomohlo.
Tu dispell hůlku tam nemají všichni...jen ti co kouzlí (ale je jich na počet dost).
Po aplikaci dungeon spawnu a vyladění koeficientů by měla být obtížost dungeonů zhruba takováto:
Pod minimální suma-level (vážený součet levelů postav) pro dungeon: Nemožné
Po dosažení minima s růstem suma-levelu: Pravděpodobnost projití má asymptotickou charakteristiku směrem k 1 (100%).
Napsal: 3. 11. 2006 14.00
od kucik
labir píše:
Tu dispell hůlku tam nemají všichni...jen ti co kouzlí (ale je jich na počet dost).
Ono je tam dole i něco co nekouzlí? … Moc takovejch se nenajde. Jinak s tim double spawnem to asi bude pravda těch kostrounů tam aspoň šest bylo (těch kouzlíčkářů)
Napsal: 3. 11. 2006 14.38
od snowman
To mi něco připomíná..heht.. taky jsme nejdřív obviňovali DM - a ono ejhle.. A.I.
Btw. to s tím přechodem noc---den se přesně stalo i naší skupině cca 6 postav u zlobří pevnosti. Vše jsme jakžtakž vybili, chvíli se vydýcháváme a najednou spawn -mág a spousta dalších. Všichni mrtví...

Napsal: 3. 11. 2006 16.01
od Gran
Prosim prosim, co je to IGMS či jak se na to volá? Omluvte prosím nevědomost .)
Napsal: 3. 11. 2006 16.10
od photter
Issac's Greater Missile Storm - jedna z datadiskovejch "vychytávek" která svoji stupiditou převyšuje ostatní o několik tříd a zároveň základní vybavení každý prskavky
Napsal: 3. 11. 2006 16.23
od Alcatraz
photter píše:Issac's Greater Missile Storm - jedna z datadiskovejch "vychytávek" která svoji stupiditou převyšuje ostatní o několik tříd a zároveň základní vybavení každý prskavky
jinak je to celkem normalni kouzlo (CZ Isacova velka boure strel) rozumne pouzitelny snad jen v PvP, protoze na NPC to ucinek ani nema, ale je to nejvetsi nocni mura photterova, takze ho tim muzes strasit, kdyby ti nahodou delal problemy

Napsal: 3. 11. 2006 16.27
od labir
snowman píše:To mi něco připomíná..heht.. taky jsme nejdřív obviňovali DM - a ono ejhle.. A.I.
Btw. to s tím přechodem noc---den se přesně stalo i naší skupině cca 6 postav u zlobří pevnosti. Vše jsme jakžtakž vybili, chvíli se vydýcháváme a najednou spawn -mág a spousta dalších. Všichni mrtví...

Ten spawn je ošetřený aby se potvory nespawnovali "na hlavu" postavám. Tuším je tam minimální vzdálenost 30 nebo 40 m - mohli jste si to ozkoušet v jednu chvílu na lodích na moři když jsem zapomněl označit lokaci jako spawn-unlimited. Ovšem pokud jsou postavy mimo tuto ochrannou zónu od místa spawnu, tak se tam klidně ty bestie naspawnují (tj. ideálně nikdo nevidí jak se tam spawnují). Pokud je to ovšem za zády právě prošlé skupinky kudy se musí nic netušíc vracet... Tak to je holt pech...dorazily posily.

Napsal: 3. 11. 2006 17.11
od Psanec
Jen bych dosal, že Dispell hůlky bych omezil, jen na vyší mágy.… Aby je měl každý noobs mág je nahouby a je pravda, že v tomhle dungu jich je jak hub …
Plus Labirovo vychytávka na Interface kouzel a boostovat se nemá v tom dungu moc smysl. Prosím, aby se nad tímto Labir pozastavil a zapřemýšlel o omezení hůlk pro každého mága kostlivce … pochybuju, že i mocnosti zla dokáží každého blbého mága vybavit tak mocnou zbraní jako je hůlka.
Napsal: 3. 11. 2006 17.19
od labir
Psanec píše:Jen bych dosal, že Dispell hůlky bych omezil, jen na vyší mágy.… Aby je měl každý noobs mág je nahouby a je pravda, že v tomhle dungu jich je jak hub …
Plus Labirovo vychytávka na Interface kouzel a boostovat se nemá v tom dungu moc smysl. Prosím, aby se nad tímto Labir pozastavil a zapřemýšlel o omezení hůlk pro každého mága kostlivce … pochybuju, že i mocnosti zla dokáží každého blbého mága vybavit tak mocnou zbraní jako je hůlka.
Ok, to je asi fakt přehnané. Zase aby byly super-dungeony, ale prázdné je k ničemu. Takže to nějak projdu kdo ji má a kdo ne. S interferencemi teď už není tolik třeba.
*ukáže velitelsky do palety mezi nemrtvé - seřadit! Kdo má dispell hůlku krok vpřed!*
hrobka
Napsal: 3. 11. 2006 17.32
od Rodrigo
byl jsem tam a na zemi kde normálně není pat tak tam byla past aletrická která dávala 67 zranění.
a kdž jsem se oběvil dole na znovurození tak tam byla nějaká elfka od A dál neví jméno ale chtěla krám se zbraněma. tak neví jetli to byl účel mě zabít nebo ne. A potm co jsem přesel avatary tk Sem se tam vráti a kostlive střeli pře dveře. jen jednou tak to asi byla chyba sytému a potm sem si toho kopstlive po zničení dveří podal.
Napsal: 3. 11. 2006 17.34
od labir
Pozor na to - "normálně není past". TOHLE NEPLATÍ!!!
Viz:
viewtopic.php?t=854