Stránka 1 z 1

Déšť...

Napsal: 4. 11. 2006 0.38
od steel_martin
Equilibrijské mraky mi přijdou nějak rozkouskované... :)

Člověk vejde do lokace a tam leje, v další zas svítí slunce no a v tý další zas leje.. co takhle snížit pravděpodobnost srážek, ale když už by zapršelo, tak i v okolních lokacích? Vim, že se teď asi řeší důležitější věci, ale tohle je zavedeno na alfě a je to docela efektivní. Teda nevim nakolik složitý to je (Pravděpodobně by se muselo upravit i kouzlo Přivolej hezké počasí nebo jak se jmenuje)

Re: Déšť...

Napsal: 4. 11. 2006 9.42
od labir
steel_martin píše:Equilibrijské mraky mi přijdou nějak rozkouskované... :)

Člověk vejde do lokace a tam leje, v další zas svítí slunce no a v tý další zas leje.. co takhle snížit pravděpodobnost srážek, ale když už by zapršelo, tak i v okolních lokacích? Vim, že se teď asi řeší důležitější věci, ale tohle je zavedeno na alfě a je to docela efektivní. Teda nevim nakolik složitý to je (Pravděpodobně by se muselo upravit i kouzlo Přivolej hezké počasí nebo jak se jmenuje)
S tím se dá dělat jen velmi málo - lokace jsou v NWN plně nezávislé. Systém na globální počasí napsat lze, ale docela by bral výkon a myslím že zbytečně.

Napsal: 4. 11. 2006 10.50
od Alcatraz
tak alespon vyznamne prodlouzit ?

Napsal: 4. 11. 2006 10.52
od labir
Technicky nejde. Jde nastavit jediný parametr a to je četnost deště v % (asi času). Teď je na většině lokací 5%.

Napsal: 4. 11. 2006 11.26
od photter
já to řikám furt, že bioware procenta nemaj s těma našima nic společnýho :megalol:

Napsal: 4. 11. 2006 13.31
od kolja
labir píše:Technicky nejde. Jde nastavit jediný parametr a to je četnost deště v % (asi času). Teď je na většině lokací 5%.
No kdyby déšť trval 30 sec real, tak by s 5% mělo pršet jednou za 10 min real při pravidelnym rozložení, jestli se nepletu. Ale deště sou delší bych řek. Takže je to takový podezřelý. A nevim jak technicky řešili nepravidelný rozložení aby se zachovala četnost. Asi náhodně rozházenej pevnej počet srážek za pevnej časovej úsek. A eště je otázka jestli to běží i když v lokaci nikdo neni. Třeba jestli ne a nekompenzuje se to tak to by byla zásadní chyba a nedivim se že to pak vypadá že postavám prší furt :) NPC pak zase nikdy nezaprší :biggrin:

Napsal: 12. 1. 2007 20.30
od kucik
Nebylo by možný rozdělit dny na deštivý a suchý (cca 1:15 třeba)? Potom to nastavit tak, aby když je sucho tak by pršelo opravdu jen výjimečně a když je deštivo, tak klidně ať prší třeba pořád.

Neznám ten systém hry, ale představuju si to tak, že by se pro tu lokaci jednou za IC den generoval boolean a podle něho by se pak nastavovala pravděpodobnost deště.
Sloučit počasí třeba pro pětinu lokací dohromady by mi pak přišlo skoro ideální, ale to jsi psal že nejde.

Ve výsledku šlo o to, že by se ty deště nějak daly předpokládat, a postavy by pak nemusely zevlovat na dešti, nebo pořád v hospodě.

Je něco podobnýho možný?

Napsal: 12. 1. 2007 21.24
od labir
Možné to je, v původních plánech Equilibrie stále ještě je "systém globálního počasí", ale znamenalo by to velkou zátěž na server. Až bude nová výkonná mašina (podle předběžných výběrů bude výkonný vcelku dost) tak nějak časem až nebude co dělat možná.

Napsal: 13. 1. 2007 15.43
od kucik
….děkuju.