Rozšíření a postup prací

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Rozšíření a postup prací

Příspěvek od labir »

Oznámení

Po blbé: Rozšíření zatím není, toto je topic o postupu prací na něm!

Až do odvolání je zastaven další vývoj aktuálního modulu včetně drobných změn s výjimkou případných kritických updatů a řešení chyb. Mé úsilí je nyní plně soustředěno na aplikaci CEP 2.0 a veškerých záležitostí do nových haků pro rozšíření.

CEP 2.0 slušně zahýbal plány, takže se skoro všechny haky musí udělat od základů znovu tak, aby byla zajištěna zpětná kompatibilita. Dá to spousty práce - při libovolném zásahu do aktuálního modulu by bylo třeba udržovat konzistentnost mezi třemi pracovními moduly což znamená 3x tolik práce. Proto jsou updaty stopnuty až do publikování nových haků.

Zároveň nebudu tolik aktivní jako DM a už vůbec nebudu řešit nějaké problémy. Soustředím se plně na tvorbu, jinak to není možné. Takže pokud něco potřebujete od DM obracejte se na zbytek týmu, nebo prostě počkejte, myslím že to bude stát za to.

Jak na tom pracuji tak narážím na hodně zajímavé věci. Na co se tedy můžete těšit?

* Nové šaty od modelů "klasika" přes modely "načinčaná šlechtična" až po modely "zvrhlá elfka".
* Nové pláště s možností jejich barvení
* Množství nových krásných placeablů
* Množství nových předmětů
* Množství nových modelů bestií
* Spousty efektů
* Nová Equilibrijská kouzla
* Toulce, batůžky, pochvy na dva meče, pochva na obouruční meč, kabelky. Pokusím se udělat nasazovací.
* Vybavitelné kouzelné hůlky a žezla
* A spousty dalších věcí na které jsem zapomněl nebo které jsem zatím neobjevil

Obrázek

Rámcový postup prací:

Provedeno - Webový dokumentační systém optimalizovaný na NWN
Provedeno - Webový nástroj pro normalizaci a kontrolu 2DA souborů

Provedeno - Sjednocení TLK souboru CEP 2.0 a Equilibrie
Provedeno - Upravení všech palet, aplikace na CEP 2.0
Provedeno - Převod nových placeblů z CEP 2.0 do Equilibrijské palety

Provedeno - Kompatibilita systémových 2DA souborů (animace, atd...)
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých placeablů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých portrétů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých loadscreenů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých skyboxů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých efektů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých zvuků
Provedeno - Zapracování Equilibrisjké hudby
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých itemů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých dveří
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých pastí
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých kouzel
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých bestií

Provedeno - Vytvoření placeablových obrazů z hráčských obrazových souborů.
Provedeno - Úprava a reorganizace blueprintů placeablů, dveří, itemů atd...
Provedeno - Připojení nových plášťů a dalších šatů
Provedeno - Vytvoření nových loadscreenů přímo pro Equilibrii
Provedeno - Dodání nových skladeb
Provedeno - Otestování nových efektů
Provedeno - Dodání nových přítelíčků
Provedeno - Aplikace AVU (Advanced Variables Unit)
Provedeno - Dodání nových zvířecích společníků
Provedeno - Aplikace systému koní
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých skillů, featů a úprav povolání
Provedeno - Vytvoření nových kouzel a modliteb
Provedeno - Úpravy a opravy kouzel a modliteb stávajících
Provedeno - Aplikace systému automatického přechodu postav a itemů na postavách
Provedeno - Nové pasti
Provedeno - Aplikace dohledového systému ISA (I See All)
Provedeno - Systém osobní pošty
Provedeno - Předělaný systém plášťů a nasazovacích doplňků
Provedeno - Hybridní velmi rychlá perzistence
Provedeno - Kompletace modulu
Provedeno - Přepracování některých lokací
Provedeno - Tvorba nových lokací nutných pro běh modulu
Provedeno - Přepracování Bioware spawnu na EQ dungeon spawn
Provedeno - Systém komb pro bojovníky
Provedeno - Testování kompatibility

Provádí se - Tvorba nových rozšiřujících lokací (Gnoris, Ohnivé hory, Ledové hory, dokončení Divočiny, nové dungeony)

Neprovedeno - Systém drogových závislostí
Neprovedeno - Aplikace systému soumarů
Neprovedeno - Aplikace systému aktivních strážných
Neprovedeno - Aplikace některých dalších systémů

Jakmile bude postup prací ukončen budou haky ve formě instalátoru zveřejněny a za 3 dny poté bude spuštěna nová verze modulu. Nový modul bude včetně nových lokací a úprav či předělávek (k lepšímu samozřejmě) lokací stávajících.

Obrázek

Již jisté novinky:

* 6 nových typů dveří (2 mříže, 1 pavučiny, 1 rozevírací, 2 dřevěné).
* Nové róby, šaty a pláště. Něco z CEP 2.0 něco integrováno od Lisy. Od prostých šatů přes nové úžasné zbroje (včetně několika dračích) a modely ala "zvrhlá elfka" po zkrácený kabátec a dámské šaty.
* Kouzelné hůlky a žezla se dají držet v rukou což je vyžadováno pro jejich použití.
* 52 velkých hráčských obrazů.
* 35 malých hráčských obrazů.
* Množství nových placeablů (krásné rudné žíly, rostliny, nekromantský nábytek, kusy těl, mrtvolky, mušle, nábotek, poklady, efekty, sníh, úly...).
* Množství nových úžasných grafických efektů včetně ohňostrojů.
* Opraveny popisky statistik ke všem předělávaným zbraním a předmětům.
* Množství nových křídel a ocásků (CEP 2.0).
* Množství nových CEP2.0-ových předmětů jako třeba: úžasné helmice, nádherné artefaktové magické štíty (budou ve hře jako artefakty), plně barvitelné pláště...
* Spousty nových potvor si na chutné masíčko dobrodruhů (a pardon i dobrodružek) už brousí v paletě zuby/drápy/chapadla.
* Něco pro mágy: Sarumanova a Gandalfova hůl (včetně případného svítícího krystalu).
* 60+ loadscreenů přímo pro Equilibrii, u důležitých lokací tak při nahrávání budete koukat na obrázek z té které lokace.
* 5 bitevních skladeb, 4 monumentální, 4 questové, 19 skladeb na pozadí a 37 nástrojových pro bardy
* Primitivní zbraně jako třeba kost nebo čelist jako kyj, pazourkové dýky a oštěpy, kus kamene na klacku, tomahawk (kamenná koule na dřevěné podsadě), mohutný kyj z kořene stromu atd...

Seznam se bude průběžně doplňovat.
Naposledy upravil(a) labir dne 25. 2. 2007 17.25, celkem upraveno 45 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Nové skladby v rozšíření

Bitevní
Alan Silvestri - Van Helsing - 07
Alan Silvestri - Van Helsing - Burn It Down!
Hans Zimmer, Lisa Gerrard - Barbarian Horde
Klaus Badelt - He's a Pirate
Klaus Badelt - Swords Crossed

Monumentální
Basil Poledouris - The Battle Montage
Codemasters - Elan Jines
Hans Zimmer, Lisa Gerrard - The Might of Rome
Paul Houseman - The Adventures of Link

Questové
Codemasters - Thoulan
David Arkenstone - The Quest
Glorian - First Battle
Jeremy Soule - Autumn in Ascalon

Na pozadí
Adventure Cargo - Across the Sands of Time
Ah Nee Mah - Rainbow Canyon
Jo Hisaishi - Princess Monoke - Main Theme
Basil Poledouris - Wifeing Love Theme
Benjamin Warren - Only Once
Bill Brown - Lovers Reunited
Brian Tyler - Children Of Dune - Farewell
David Arkenstone - Arwen And Aragorn
David Arkenstone - The Dream of the Gods
Final Fantasy X - Ending Theme
Hans Zimmer - Mutiny
Hans Zimmer - The Way Of The Sword
Hell Soundtrack - The Compass And The Ruler
James Horner - The Changing Seasons, Wild Horses
Jeremy Soule - Prince Ruriks Theme
Prince Ruriks Theme - Princess Monoke - Hime
Klaus Badelt - Barbossa is Hungry
Mark Knopfler - The Princess Bride Theme
Numius

Nástrojové
A Fond Farewell (klavír)
Ancor Terzi (loutna)
Anoushiravan Rohani - Pretext (klavír)
Behzad - Touch My Soul (kytara)
Bill Brown - Shepards Flute (kytara+flétna)
Canaris (loutna)
Cantiga Domingo (loutna)
Thomas Berghan - Chaconne d'Arlequin (loutna)
Thomas Berghan - Chiaconna Piccinini live (loutna)
Thomas Berghan - Ciaconna, Kapsberger (loutna)
Dance of the Washerwoman (loutna)
Sally Fletcher - Hymns for Healing (harfa)
Ding Dong Merrily on High (loutna)
Down in Yon Forest (loutna)
Edwards de Visee - Menuet (kytara)
Edwards de Visee - Prelude (kytara)
Edwards de Visee - Sanz Canarios Guitar (kytara)
Geordie - Celtic Spirit (flétna+harfa)
Thomas Berghan - Gigue, Theobaldo Gatti (loutna)
Sally Fletcher - Greensleeves (harfa)
Thomas Berghan - I wish I were where Helen lies (kytara)
Sally Fletcher - Memory (harfa)
Thomas Berghan - Menuet, Gallot-Mouton (kytara)
Michael Flatley - Dance of Love (flétna+harfa+housle)
Michael Flatley - Lament (housle)
Michael Flatley - Whispering Wind (flétna+housle)
Michael Nyman - The heart asks pleasure first (klavír+housle)
Ray Lynch - Over Easy (kytara+loutna)
Pantagruel Passingmeasures (loutna)
Riverdance - Firedance (loutna+housle)
Sally Fletcher - Silent Night (harfa)
Sojiro - Sea (flétna+kytara+housle)
Sally Fletcher - Sunrise Sunset (harfa)
Toy (loutna)
Volte (loutna)
Wild Mountian Thyme (kytara)
Sally Fletcher - Winter Wonderland (harfa)

+všechny současné skladby
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

V současné době intenzivně probíhá generování nových přítelíčků a zvířecích společníků. Stávající přítelíčci a zvířecí společníci byli upraveni. Podrobnosti budou co nevidět. Pokud vše vyjde jak plánuji tak by mělo přibýt mnoho nových potvůrek s unikátními vlastnostmi - 9 nových přítelíčků a 9 nových zvířecích společníků (6 z nich jsou různá plemena psů). Speciálně přítelíčci jsou koncipováni jako přínost pro RP s unikátními vlastnostmi než do boje.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Přítelíčci (familiáři)

U všech přítelíčků odebrány redukce zranění.

Netopýr
Netopýr, čili Noční lovec, je magické stvoření schopné zvláštních útoků, které může vyděsit i nejodvážnější protivníky. Navíc zastavit netopýra není až tak snadné, vždy nějak vyklouzne a to i těm nejsilnějším kouzlům polapení. Netopýři samozřejmě skvěle "vidí" ve tmě díky ultrazvukovému smyslu.

Panter
Panteři jsou silné kočkovité šelmy, které doplňují kouzla svého pána brutální silou. Navíc s oblibou splývají s pozadím a skočičí ladností nevidění sledují a stopují cíl.

Pekelný pes
Tento děsivý pes je rychlý a časem získá schopnost vypouštět z tlamy plameny.

Imp
Impové jsou záludné bytosti, schopné používat proti svým nepřátelům jedy a kouzla. Impové jsou velmi náchylní a citliví na zranění pozitivní energií. Oproti tomu se dokáží dosti rychle samovolně regenerovat. Spolu s rostoucí mocí svého pána získávají schopnosti útočit čím dál prudšími jedy a sesílat Neviditelnost.

Ohnivý mephit
Ohnivý mephit může vypouštět ohnivé střely. Ohniví mephiti jsou jako všechny elementální či poloelementální bytosti více odolný na svůj živel, tedy ohěň, a jsou zranitelní k protikladnému živlu, tedy mrazu. Mephiti se dokáží velmi rychle samovolně regenerovat.

Ledový mephit
Ledový mephit může vypouštět ledové střely. Jako všechny elementální či poloelementální bytosti jsou i ledoví mephiti značně odolní proti působení svého živlu, tedy mrazu, a jsou citliví na protikladný živel, tedy oheň. Mephiti se dokáží velmi rychle samovolně regenerovat.

Pixie
Pixie jsou záludné a zlomyslné bytosti, které se těší na dobrodružství, ale raději zmizí, když jsou ohroženy. Díky své malé velikosti a šikovnosti jsou pixie většinou velmi dobré v odstraňování pastí a odemykání zámků - díky svým rozměrům je mohou často odemknout zevnitř mechanismu. Spolu s rostoucí mocí svého pána získávají schopnosti sesílat Neviditelnost. Pixie jsou velmi křehké bytosti a proto se vůbec nehodí pro přímý boj. //Omezeny zlodějské schopnosti, má je ale ne tak moc dobré

Havran
Havrani jsou záludní podvodníci, kteří nejraději rychle zaútočí a bleskově se stáhnou. Vyžívají se v pozorování kdy jsou sami nepozorováni.

Vílí drak
Vílí drak je malý dráček, který má rád žerty a vylomeniny. Ale kvůli hravé náladě se nesmí podceňovat. Časem s rostoucími schopnostmi svého pána dráček získá schopnosti sesílat Vylepšené neviditelnosti a nebo dokonce blesky a schopnost mást nepřátele. Díky křehkosti svých křídel a celkové konstituci jsou vílí dráčci hodně citliví na fyzické zranení.

Bahenní dráček
Bahenní dráčci připomínají miniaturní červené draky, ale pouze vzhledem. Neprovádějí žádné zlé činy, ve skutečnosti zlo hluboce nenávidí ačkoliv provést nějakou vylomeninu jim není vůbec cizí. Ovšem téměř nikdy tak nečiní se zlým úmyslem. Jedná se o dosti svéhlavé tvory. Mezi mágy koluje vtip, že ani tak neadoptuje mág dráčka, jako dráček mága. Podobně jako jejich velcí příbuzní mohou ovládat oheň, podle toho jak mocný je jejich pán. Ovšem jsou také velmi citliví na fyzické zranění.

Bulva
Tyto malé bytosti jsou příbuzné beholderů. Jako jejich bratranci dokáží s pomocí svých očí sesílat kouzla. Zlí kouzelníci si obvykle berou bulvy jako přátelíčky.

Rosnička
Rosničky jsou malé žabky, které podle pověstí mají schopnost ovládat počasí. A možná to ani nejsou tak pověsti jako zkreslená pravda. Kolikrát bylo pozorováno jak mág s pomocí své žabky zastavuje déšť či sněhovou vánici nebo naopak přivolává bouři a plískanici. Navíc jsou tyto žabky velmi citlivé na jedy v nápojích či potravinách a mohou tak svého pána včas varovat.

Ropucha
Ropuchy jsou velké jedovaté žáby. Nejen že jed dokáží produkovat a útočit s použitím jedu, ale jsou také citlivé na jedy v tekutinách a potravinách a tak mohou svého majitele varovat.

Had
Hadi jsou oblíbenými přítelíčky čarodějnic a černokněžníků. Jsou houževnatí, bleskurychlí a se svým jedem velmi obávaní. Jejich velikost se zvětšuje společně s mocí jejich pána.

Černá kočka
Černá kočka je často považována za znamení ochrany před temnými silami. Dospělá kočka prý dokáže vidět auru kolem živé bytosti. Kočky víborně vidí ve tmě a díky jejich malé velikosti je pro ně jednoduché se skrývat. Černá kočka navíc prý může přeběhnutím přes cestu nosit smůlu.

Bílá kočka
Bílá kočka je často považována za znamení čistoty. Dospělá kočka prý dokáže vidět auru kolem živé bytosti. Kočky víborně vidí ve tmě a díky jejich malé velikosti je pro ně jednoduché se skrývat. Bílá kočka navíc může svým předením uklidňovat bytosti.

Pavouček
Pavouci jsou považováni za symboly štěstí a příslib bohatství. Nebylo ovšem zjištěno, že by generovali zlato, to ne. Nicméně trochu štěstí svému majiteli přinést mohou. Jsou sice velmi křehcí a v boji neupotřebitelní, ale díky tomu, že vnímají vibrace z podkladu dokáží vysledovat i neviditelné a skryté objekty.

Skřet
Někteří mágové si oblíbili používat jako svého přítelíčka civilizovaného skřeta. Otázkou je jestli se vyplatí investovat čas na civilizaci takovéhoto necivilizovaného tvora. Na druhou stranu díky svým rukoum je skřet velmi šikovný, může odstraňovat pasti a odemykat zámky a i v boji není tak úplně k ničemu. Navíc skřeti mají tradičně velmi dobrý zrak ve tmě a jsou díky svým smyslům velmi dobrými zvědy ačkoliv se moc neumí skrývat. Díky své relativně vysoké inteligenci může vyřizovat i jednodušší úkoly a vzkazy. Ovšem pozor! Nikdy jej nespouštějte z dohledu pokud jsou poblíž nesmiřitelní skřetí nepřátelé - koboldi.

Kobold
Někteří mágové si oblíbili používat jako svého přítelíčka civilizovaného kobolda. Tato plazí rasa je dosti inteligentní, možná se výcvik takového tvora i vyplatí. Díky svým rukoum je kobold velmi šikovný, může odstraňovat pasti a odemykat zámky a i v boji není tak úplně k ničemu i když preferují útočení z dálky. Díky svým citlivým smyslům jsou koboldi dobrými zvědy i když se neumějí tolik skrývat. A díky své relativně vysoké inteligenci může vyřizovat i jednodušší úkoly a vzkazy. Ovšem pozor! Nikdy jej nespouštějte z dohledu pokud jsou poblíž nesmiřitelní koboldí nepřátelé - skřeti.

Plivnik
Plivníci jsou chimérovitá stvoření. Napůl had, napůl kohout a ještě něco navíc. Plivníci mají mnoho zvláštních a užitečných vlastností, ale odolnost a houževnatost mezi nimi není. Plivník postupně jak roste moc jeho pána dokáže sesílat Neviditelnost, neutralizovat jedy, zrychlovat se, zrušit prokletí a dokonce i proklínat. Plivníci jsou od přírody velmi odolní proti magii a sami regenerují svá zranení.

Bílá sova
Sovy jsou noční draví ptáci a u starších a čarodějů jsou velmi oblíbenými společníky. Traduje se, že sova je velmi moudré zvíře. Sova díky svému bystrému zraku skvěle vidí ve tmě a dokáže neslyšně klouzat vzduchem. Starší sovy takovýchto čarodějů prý dokáží i v omezené míže čarovat.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Zvířecí společníci (animal companion)

Jezevec
Jezevec je malé, rychlé a chlupaté zvíře, které je výtečným pomocníkem. Ačkoliv je malý, dokáže se pořádně rozparádit. Výborné zvíře na hraní, ovšem když se zakousne, tak nepustí.

Vlk
Vlci milují smečky a vlčí společník se s hraničářem či druidem rychle spřátelí. Vlk se skvěle plíží a klame a časem může také použít své truchlivé vytí k vyděšení nepřátel.

Hnědý medvěd
Tento mohutný masožravec je mocným spojencem, který je velmi houževnatý a ovládá smrtící útoky.

Divočák
Divočák je silným spojencem a postupem času je v boji čím dál dravější, pak útočí s vyšší razancí i pádností.

Jestřáb
Jestřáb je tichý a nenápadný zvířecí společník, který díky svým schopnostem ukrývání a sledování je skvělým zvědem. Také časem dokáže odzbrojit nepřátele.

Panter
Tichý a smrtící panter dokáže zmizet a znovu se objevit tam, kde to nepřítel nejméně čeká.

Obří pavouk
Jen nejodvážnější druidé a hraničáři si vybírají obřího pavouka jako společníka, ale ti potom získají mazaného a smrtícího společníka. Časem pavouk dokáže metat pavučiny a útočit smrtícím jedem.

Lítý vlk
Lítý vlk je silný společník, který dokáže bojovat v přední linii a bránit svého pána. Ovšem hůře se cvičí.

Lítá krysa
Lítá krysa je malé, rychlé a chlupaté zvíře, které je dobrým společníkem. Je sice docela malá, ale zato pořádně mazaná. Podle síly svého pána je stále těžší odolat jejímu nakažlivému kousnutí.

Dalmatin
Psi byli odjakživa nejvěrnější z pomocníků hraničářů. Toto plémě sice spíše díky svému zbarvení patří do města, ale přesto si jej někteří hraničáři oblíbili.

Dobrman
Psi byli odjakživa nejvěrnější z pomocníků hraničářů. Toto plemeno je ponejvíce šlechtěno na boj.

Husky
Psi byli odjakživa nejvěrnější z pomocníků hraničářů. Oddané a houževnaté plemeno, dokáže dobře snášet i nízké teploty.

Malamut
Psi byli odjakživa nejvěrnější z pomocníků hraničářů. Toto plémě je velmi houževnaté a rve se až do posledního dechu.

Mastiff
Psi byli odjakživa nejvěrnější z pomocníků hraničářů. Díky své velikosti je tento pes v boji velmi vytrvalý i kyž méně obratný.

Teriér
Psi byli odjakživa nejvěrnější z pomocníků hraničářů. Teriéři, neboli norníci- slouží především k lovu zvěře a jsou v něm opravdu dobří.

Fretka
Fretky jsou malá roztomilá chlupatá zviřátka. Ale nenechte se mýlit jejich roztomilostí, jedná se o bleskurychlé šelmičky. Svými pány jsou často používány pro přenášení vzkazů.

Orel
Orli - králové ptáků, tak se jim říká. Jen málokterý hraničář či druid si troufne na výcvik tohoto dravce. Pokud se jej ovšem podaří zkrotit, odměnou je nevšední společník. Postupně jak orel roste dokáže odzbrojit či povalit na zem protivníka a pro jeho ostrý zrak má dobrou šanci odhalit i to co je skryté.

Papoušek
V jižních teplých krajích je papoušek oblíbeným společníkem. Často slouží jako mluvící chytrý zápisník nebo pro vyřizování vzkazů. Také dokáže imitovat různá zvířata a tím je lákat do pastí svého pána.

Sojka
Sojky hlídačky jsou velmi oblíbené mezi druidy. Sojky jsou malí nenápadní ptáčci s výborným zrakem a vysokou rychlostí pohybu. Pro svého pána většinou plní sledovací úkoly - v boji nejsou moc platní, ale neunikne jim skutečně nic.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Další pokrok, byly implementovány a otestovány všechny nové featy a skilly do Rozšíření.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Abych navnadil, tak tady je zatím nekompletní seznam nových kouzel jenž se může (a asi bude) měnit. Až budou kouzla implementována a bude tak jisté, že se v rozšíření skutečně budou vyskytovat, tak bude zveřejněn samozřejmě i jejich popisek.

Pokud máte nějaký nápad co za kouzlo byste rádi viděli v Rozšíření tak prosím do tohoto topicu. Upřednostňována budou RP kouzla.

Kouzla v Rozšíření:

Povstaňte!
Dvojník
Falešní dvojníci
Démonické vyvolání 1. třídy
Démonické vyvolání 2. třídy
Démonické vyvolání 3. třídy
Démonické vyvolání 4. třídy
Ocejchuj
Odstraň ocejchování
Zraň ocejchovaného
Vysaj ocejchovaného
Vyléč ocejchovaného
Zabij ocejchovaného
Paralyzuj ocejchovaného
Ochraň ocejchovaného
Najdi ocejchovaného
Vyléč slintavku
Vyléč nachlazení
Vyléč zánět spojivek
Vyléč vybranou nemoc
Nadpozemská záře
Vyvolej nemoc
Zruš trvalý plamen
Elvířin základní ohňostroj
Elvířin pokročilý ohňostroj
Elvířin nedostižný ohňostroj
Skrytá kamenná kůže
Zjisti auru
Slabší chaotické vyvolávání
Střední chaotické vyvolávání
Silnější chaotické vyvolávání
Vzývání pekel
Časový posun
Sférální brána
Telekineze
Vysaj magii
Proklej předmět
Zvuková iluze
Změň hlas
Vyvolej slabšího tvora
Vycolej středně silného tvora
Vyvolej silnějšího tvora
Démonizace
Povznesení
Proměna do licha
Ubliž nemrtvým
Vyvolání předmětu
Sleduj stopu
Osobní elementární štít
Zjisti čas
Bolest
Ochrana před nemocemi
Iluze pasti
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Upraven seznam nových kouzel. V současné době se implementují do haků. Jen prozradím že některá z nich jsou pro sesilatele permanentní a perzistentní i s možností permanentní smrti v případě neúspěchu či ohrožením celé oblasti (ale o to větší a lákavější je výsledný efekt).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Sledujte změny v topicu Nová a upravená kouzla. Pokud se tam objeví či je upraveno nějaké kouzlo, tak to znamená že již bylo úspěšně implementováno.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Všechna nová kouzla úspěšně aplikována a otestována.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Jednoruční kopí nebude. NWN nereaguje na nastavení v 2DA souborech a dva příklady co jsem našel a dostal že by snad měly fungovat, nefungují (pravděpodobně nekompatibilita s 1.68 nebo nižší verzí).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Dokončeny úpravy a opravy kouzel. Podařilo se i s mírnou změnou opravit Ochranný kruh proti přesvědčení.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Implementovány nové pasti pro zloděje a jinou verbež. A na co se můžete těšit?

Dispell past, slabší
Dispell past, střední
Dispell past, silná
Dispell past, epická (hromadná)

Falešná past (velmi snadno nalezitelná)

Paralyzační past, slabší (záchranné hody na vůli)
Paralyzační past, střední (záchranné hody na vůli)
Paralyzační past, silná (záchranné hody na vůli)
Paralyzační past, epická (záchranné hody na vůli)

Vyvolávací past, lítý jezevec
Vyvolávací past, lítý kanec
Vyvolávací past, lítý vlk
Vyvolávací past, lítý pavouk
Vyvolávací past, lítý medvěd
Vyvolávací past, lítý tygr
Vyvolávací past, hadi
Vyvolávací past, krysy
Vyvolávací past, netopýři
Vyvolávací past, pavouci
Vyvolávací past, nemrtví
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Dohledový systém ISA implementován.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Úspěšně implementován systém osobních vzkazů:

Vzkazy jenž se dají vyvěsit na nástěnku je možné i zasílat do soukromých schránek. Každá schránka je identifikována jedinečným kódem. Může být jakkoliv dlouhý a to včetně alfanumerických znaků, ale používá se pro zjednodušení jen číselná čtyřkombinace, např. 1234. Číslo schránky je v jejím popisku.

Tyto schránky se nalézají ve všech soukromých objektech jako jsou domy, pronajímatelné byty, sídla a jiné soukromé rezidence. Jedna schránka patří i DM. Kdokoliv kdo otevře schránku vidí celý její obsah. Doručení zprávy do schránky je detekováno grafickým efektem.

Poštovní vzkazy lze odeslat do libovolné takovéto schránky z libovolné pošty, stačí jen vědět číslo schránky. Taktéž je k odeslání možné použít poštovního démonka.

Vzkazy jsou uchovávány perzistentně v databázi a po otevření schránky jsou vzkazy v ní rekonstruovány z databáze včetně jinak neviditelných metadat pro DM (autor, písař, datum). Takto doručené vzkazy lze stále nadále vyvěsit či opět poslat. Navíc po vložení vzkazu do schránky je jeho obsah opět zakódován do databáze - schránka se tak pro vzkazy chová jako perzistentní kontejner. Velikost schránky není omezena.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Implementován systém módních doplňků

Pokus o implementaci nasazovacích kukavic, chráničů a bot nevykazoval uspokojivé výsledky a proto nebude. Místo toho jse zde systém doplňků na krk:

Předělaný systém plášťů. Kromě plně funkčních modelových 3D plášťů od Bioware a několika navíc, je nově uveden do provozu i systém připínacích plášťů a doplňků. Jedná se o předměty, kterými se lze vybavit jako by se jednalo o plášť. Po vybavení je ovšem předmět zakomponován jako součást oblečení, konkrétně krku. Odepnutí je zajištěno pomocí odbornosti "Pokročilá kontrola postavy" - poté je doplněk odebrán z šatů a je opět vytvořen v inventáři postavy jako předmět.

Nasazený doplněk na šatech je samozřejmě perzistentní a stává se nedílnou součástí šatů. Tj. pokud je například dáte někomu jiménu, tak mu je dáváte i s tímto doplňkem - dotyčný jej opět bude moci odepnout. Tak je i zaručena kompatibilita s dosavadním oblečením - například u šatů s pláštěm lze nyní tento plášť odepnout a připnout jej na jiné šaty (pozor, u některých šatů se nemusí model zobrazit, klasicky celotělové róby).

Doplňky budou běžně v prodeji za nízké ceny neboť mají pouze RP funkci. U každého doplňku je uvedena i barevná kombinace - po nasazení totiž doplňek přejímá barvu oblečení, bude tedy vždy ladit. Někdy je od jednoho doplňku několik variant, které se liší právě barevným rozložením (permutace barev).

Zároveň platí několik logických i systémových omezení:
* Připínací pláště a doplňky nelze aplikovat na nahou postavu
* Připínací pláště a doplňky nelze aplikovat na šaty s již aplikovaným doplňkem (musí se nejprve sundat ten stávající)
* Připínací pláště a doplňky nelze aplikovat pokud má postava oblečen 3D plášť
* Nelze nasadit 3D plášť pokud má postava na sobě šaty s nějakým aplikovaným doplňkem (sundat doplněk a pak vzít 3D plášť)

Konkrétně se jedná o následující doplňky:
* Připínací kovový obojek
* Připínací kabela přes rameno
* Připínací batůžek na záda
* Připínací brož na krk (2 typy)
* Připínací kovový pásek na krk (3 typy)
* Připínací kožený pásek na krk
* Připínací látkový pásek na krk (2 typy)
* Připínací náhrdelník se zuby
* Připínací pochva na meč na záda
* Připínací dvě pochvy na záda (ve tvaru X)
* Připínací toulec s šípy
* Připínací látkový plášť (2 typy)
* Připínací kožešinový plášť
* Připínací plášť s lemem, užší (2 typy)
* Připínací plášť s lemem, širší (2 typy)

Doplněk: Veškeré stávající pláště, tj. upínací i ty původní čistě ikonové jsou převedeny na 3D modely Bioware (tj. jakoby upínací, ale už se tak nejmenují). Stávající pláště je možné převést na novou verzi v bazíncích záměny v hlavních chrámech.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ještě doplněny do haků nějaké nové šaty od Lisy. Velmi pěkné, 2 róby, 2 hrudní pláty, 2 rukávy.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Dodány poslední dveře do Rozšíření - 11 úžasných závěsů včetně 2 kovových sítí a závěsu jako popínavých rostlin. Dodáno 9 úžasných dveří včetně vykládaných dračí mozaikou či trpasličích ozdobných dveří nebo umělecky kovaných či drowích dveří.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Implementován systém hybridní perzistence

Úspěšně se podařilo implementovat velmi složitý, ale výpočetně nenáročný a stabilní hybridní systém předmětové perzistence. Po spuštění Rozšíření bude podroben zátěžové zkoušce, avšak z testů vypadá velmi dobře, ačkoliv odladit za běhu bude určitě potřebovat.

Co nového to přináší? Prvně velmi vysokou míru stability - pojme prakticky jakýkoliv předmět i včetně těch které Bioware perzistence nepojala. Taktéž dokáže uschovat i sgrupující se předměty (pití, svitky, kameny, atd...) kdy poté jednu takovou skupinu počítá jako jeden předmět (o N-kusech). Dále je systém dosti nenáročný na výpočet i na ukládání dat. Odhadem při uložení 10 předmětů je dosažena minimálně 100-násobná úspora oproti Bioware perzistenci.

Systém také samozřejmě zohleďňuje předměty jenž nejsou součástí palety (DM dodané předměty) a předměty jenž sice součástí palety jsou, ale postava je vlastní v pozměněné formě (obarvené, nasvícené, připnutý plášť či brož, změněné vlastnosti atd...). Takovéto předměty perzistence uchovává podle testů bez chyb. Samozřejmě uchovávány jsou i všechny řídící proměnné na předmětech a to včetně obsahů zpráv na nástěnky či obsahů démončích knih.

Jak to funguje? Jednoduše. Každý perzistentní kontejner má dvě databázové tabulky - předmětovou a parametrovou. Pokud vkládaný předmět není v paletě je uložen standardní Bioware perzistencí. Takových předmětů je však ve hře minimum. Zbytek (99.9%) je rozložen na parametry a uloženy jsou pouze klíčové parametry a ty parametry, které se liší od originálu v paletě. Při otevření kontejneru tak je vygenerován předmět z palety a na něj jsou aplikovány změny uložené v databázi - a máme tu původní předmět. Separátně se pak ukládají proměnné předmětu. Navíc obě databáze se boří a staví při otevření a zavření kontejneru, takže není možné aby bobtnaly jak Bioware databáze mají ve zvyku.

A co s tím? Pokud se systém plně osvědčí, tak bude v masové míře nasazen téměř všude. Pak podle plánu by měla být perzistence dostupná prakticky každému - snížení cen perzistentních trezorů v bankách a zvýšení jejich počtu, perzistentní trezory na 30+ věcí v každém pronajímatelném bytě či domě nebo v jiném soukromém zařízení. A možná perzistentní trezory i v pokojích v hostincích na 10+ věcí. Pokud by míra zátěže byla mnohem nižší než předpokládám možná by bylo možné s jistými omezeními zperzistentnit i zemi (zakopávání), samozřejmě s hnitím a rozkladem.
Naposledy upravil(a) labir dne 16. 1. 2007 18.12, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Rozšířeny možnosti barvení šatů, zbrojí, přilbic a plášťů

Přepracovány a značně rozšířeny barvy na šaty, zbroje, přilbice a pláště. Nyní jsou graficky rozlišené barvy na látku, kůži a kov. Celkem ve volném prodeji 172 barev na látku, 172 barev na kůži a 172 barev na kov. V názvu barvy se vyskytuje jak popis barvy tak i číslo barvy dle Toolsetu pro snažší orientaci.

Ve volném prodeji se nenalézají barvy:
* rtuťová
* absolutní bílá
* absolutní černá
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno