Rozšíření a postup prací
Napsal: 15. 10. 2006 22.40
Oznámení
Po blbé: Rozšíření zatím není, toto je topic o postupu prací na něm!
Až do odvolání je zastaven další vývoj aktuálního modulu včetně drobných změn s výjimkou případných kritických updatů a řešení chyb. Mé úsilí je nyní plně soustředěno na aplikaci CEP 2.0 a veškerých záležitostí do nových haků pro rozšíření.
CEP 2.0 slušně zahýbal plány, takže se skoro všechny haky musí udělat od základů znovu tak, aby byla zajištěna zpětná kompatibilita. Dá to spousty práce - při libovolném zásahu do aktuálního modulu by bylo třeba udržovat konzistentnost mezi třemi pracovními moduly což znamená 3x tolik práce. Proto jsou updaty stopnuty až do publikování nových haků.
Zároveň nebudu tolik aktivní jako DM a už vůbec nebudu řešit nějaké problémy. Soustředím se plně na tvorbu, jinak to není možné. Takže pokud něco potřebujete od DM obracejte se na zbytek týmu, nebo prostě počkejte, myslím že to bude stát za to.
Jak na tom pracuji tak narážím na hodně zajímavé věci. Na co se tedy můžete těšit?
* Nové šaty od modelů "klasika" přes modely "načinčaná šlechtična" až po modely "zvrhlá elfka".
* Nové pláště s možností jejich barvení
* Množství nových krásných placeablů
* Množství nových předmětů
* Množství nových modelů bestií
* Spousty efektů
* Nová Equilibrijská kouzla
* Toulce, batůžky, pochvy na dva meče, pochva na obouruční meč, kabelky. Pokusím se udělat nasazovací.
* Vybavitelné kouzelné hůlky a žezla
* A spousty dalších věcí na které jsem zapomněl nebo které jsem zatím neobjevil

Rámcový postup prací:
Provedeno - Webový dokumentační systém optimalizovaný na NWN
Provedeno - Webový nástroj pro normalizaci a kontrolu 2DA souborů
Provedeno - Sjednocení TLK souboru CEP 2.0 a Equilibrie
Provedeno - Upravení všech palet, aplikace na CEP 2.0
Provedeno - Převod nových placeblů z CEP 2.0 do Equilibrijské palety
Provedeno - Kompatibilita systémových 2DA souborů (animace, atd...)
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých placeablů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých portrétů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých loadscreenů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých skyboxů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých efektů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých zvuků
Provedeno - Zapracování Equilibrisjké hudby
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých itemů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých dveří
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých pastí
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých kouzel
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých bestií
Provedeno - Vytvoření placeablových obrazů z hráčských obrazových souborů.
Provedeno - Úprava a reorganizace blueprintů placeablů, dveří, itemů atd...
Provedeno - Připojení nových plášťů a dalších šatů
Provedeno - Vytvoření nových loadscreenů přímo pro Equilibrii
Provedeno - Dodání nových skladeb
Provedeno - Otestování nových efektů
Provedeno - Dodání nových přítelíčků
Provedeno - Aplikace AVU (Advanced Variables Unit)
Provedeno - Dodání nových zvířecích společníků
Provedeno - Aplikace systému koní
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých skillů, featů a úprav povolání
Provedeno - Vytvoření nových kouzel a modliteb
Provedeno - Úpravy a opravy kouzel a modliteb stávajících
Provedeno - Aplikace systému automatického přechodu postav a itemů na postavách
Provedeno - Nové pasti
Provedeno - Aplikace dohledového systému ISA (I See All)
Provedeno - Systém osobní pošty
Provedeno - Předělaný systém plášťů a nasazovacích doplňků
Provedeno - Hybridní velmi rychlá perzistence
Provedeno - Kompletace modulu
Provedeno - Přepracování některých lokací
Provedeno - Tvorba nových lokací nutných pro běh modulu
Provedeno - Přepracování Bioware spawnu na EQ dungeon spawn
Provedeno - Systém komb pro bojovníky
Provedeno - Testování kompatibility
Provádí se - Tvorba nových rozšiřujících lokací (Gnoris, Ohnivé hory, Ledové hory, dokončení Divočiny, nové dungeony)
Neprovedeno - Systém drogových závislostí
Neprovedeno - Aplikace systému soumarů
Neprovedeno - Aplikace systému aktivních strážných
Neprovedeno - Aplikace některých dalších systémů
Jakmile bude postup prací ukončen budou haky ve formě instalátoru zveřejněny a za 3 dny poté bude spuštěna nová verze modulu. Nový modul bude včetně nových lokací a úprav či předělávek (k lepšímu samozřejmě) lokací stávajících.

Již jisté novinky:
* 6 nových typů dveří (2 mříže, 1 pavučiny, 1 rozevírací, 2 dřevěné).
* Nové róby, šaty a pláště. Něco z CEP 2.0 něco integrováno od Lisy. Od prostých šatů přes nové úžasné zbroje (včetně několika dračích) a modely ala "zvrhlá elfka" po zkrácený kabátec a dámské šaty.
* Kouzelné hůlky a žezla se dají držet v rukou což je vyžadováno pro jejich použití.
* 52 velkých hráčských obrazů.
* 35 malých hráčských obrazů.
* Množství nových placeablů (krásné rudné žíly, rostliny, nekromantský nábytek, kusy těl, mrtvolky, mušle, nábotek, poklady, efekty, sníh, úly...).
* Množství nových úžasných grafických efektů včetně ohňostrojů.
* Opraveny popisky statistik ke všem předělávaným zbraním a předmětům.
* Množství nových křídel a ocásků (CEP 2.0).
* Množství nových CEP2.0-ových předmětů jako třeba: úžasné helmice, nádherné artefaktové magické štíty (budou ve hře jako artefakty), plně barvitelné pláště...
* Spousty nových potvor si na chutné masíčko dobrodruhů (a pardon i dobrodružek) už brousí v paletě zuby/drápy/chapadla.
* Něco pro mágy: Sarumanova a Gandalfova hůl (včetně případného svítícího krystalu).
* 60+ loadscreenů přímo pro Equilibrii, u důležitých lokací tak při nahrávání budete koukat na obrázek z té které lokace.
* 5 bitevních skladeb, 4 monumentální, 4 questové, 19 skladeb na pozadí a 37 nástrojových pro bardy
* Primitivní zbraně jako třeba kost nebo čelist jako kyj, pazourkové dýky a oštěpy, kus kamene na klacku, tomahawk (kamenná koule na dřevěné podsadě), mohutný kyj z kořene stromu atd...
Seznam se bude průběžně doplňovat.
Po blbé: Rozšíření zatím není, toto je topic o postupu prací na něm!
Až do odvolání je zastaven další vývoj aktuálního modulu včetně drobných změn s výjimkou případných kritických updatů a řešení chyb. Mé úsilí je nyní plně soustředěno na aplikaci CEP 2.0 a veškerých záležitostí do nových haků pro rozšíření.
CEP 2.0 slušně zahýbal plány, takže se skoro všechny haky musí udělat od základů znovu tak, aby byla zajištěna zpětná kompatibilita. Dá to spousty práce - při libovolném zásahu do aktuálního modulu by bylo třeba udržovat konzistentnost mezi třemi pracovními moduly což znamená 3x tolik práce. Proto jsou updaty stopnuty až do publikování nových haků.
Zároveň nebudu tolik aktivní jako DM a už vůbec nebudu řešit nějaké problémy. Soustředím se plně na tvorbu, jinak to není možné. Takže pokud něco potřebujete od DM obracejte se na zbytek týmu, nebo prostě počkejte, myslím že to bude stát za to.
Jak na tom pracuji tak narážím na hodně zajímavé věci. Na co se tedy můžete těšit?
* Nové šaty od modelů "klasika" přes modely "načinčaná šlechtična" až po modely "zvrhlá elfka".
* Nové pláště s možností jejich barvení
* Množství nových krásných placeablů
* Množství nových předmětů
* Množství nových modelů bestií
* Spousty efektů
* Nová Equilibrijská kouzla
* Toulce, batůžky, pochvy na dva meče, pochva na obouruční meč, kabelky. Pokusím se udělat nasazovací.
* Vybavitelné kouzelné hůlky a žezla
* A spousty dalších věcí na které jsem zapomněl nebo které jsem zatím neobjevil

Rámcový postup prací:
Provedeno - Webový dokumentační systém optimalizovaný na NWN
Provedeno - Webový nástroj pro normalizaci a kontrolu 2DA souborů
Provedeno - Sjednocení TLK souboru CEP 2.0 a Equilibrie
Provedeno - Upravení všech palet, aplikace na CEP 2.0
Provedeno - Převod nových placeblů z CEP 2.0 do Equilibrijské palety
Provedeno - Kompatibilita systémových 2DA souborů (animace, atd...)
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých placeablů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých portrétů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých loadscreenů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých skyboxů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých efektů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých zvuků
Provedeno - Zapracování Equilibrisjké hudby
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých itemů
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých dveří
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých pastí
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých kouzel
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých bestií
Provedeno - Vytvoření placeablových obrazů z hráčských obrazových souborů.
Provedeno - Úprava a reorganizace blueprintů placeablů, dveří, itemů atd...
Provedeno - Připojení nových plášťů a dalších šatů
Provedeno - Vytvoření nových loadscreenů přímo pro Equilibrii
Provedeno - Dodání nových skladeb
Provedeno - Otestování nových efektů
Provedeno - Dodání nových přítelíčků
Provedeno - Aplikace AVU (Advanced Variables Unit)
Provedeno - Dodání nových zvířecích společníků
Provedeno - Aplikace systému koní
Provedeno - Zapracování Equilibrisjkých skillů, featů a úprav povolání
Provedeno - Vytvoření nových kouzel a modliteb
Provedeno - Úpravy a opravy kouzel a modliteb stávajících
Provedeno - Aplikace systému automatického přechodu postav a itemů na postavách
Provedeno - Nové pasti
Provedeno - Aplikace dohledového systému ISA (I See All)
Provedeno - Systém osobní pošty
Provedeno - Předělaný systém plášťů a nasazovacích doplňků
Provedeno - Hybridní velmi rychlá perzistence
Provedeno - Kompletace modulu
Provedeno - Přepracování některých lokací
Provedeno - Tvorba nových lokací nutných pro běh modulu
Provedeno - Přepracování Bioware spawnu na EQ dungeon spawn
Provedeno - Systém komb pro bojovníky
Provedeno - Testování kompatibility
Provádí se - Tvorba nových rozšiřujících lokací (Gnoris, Ohnivé hory, Ledové hory, dokončení Divočiny, nové dungeony)
Neprovedeno - Systém drogových závislostí
Neprovedeno - Aplikace systému soumarů
Neprovedeno - Aplikace systému aktivních strážných
Neprovedeno - Aplikace některých dalších systémů
Jakmile bude postup prací ukončen budou haky ve formě instalátoru zveřejněny a za 3 dny poté bude spuštěna nová verze modulu. Nový modul bude včetně nových lokací a úprav či předělávek (k lepšímu samozřejmě) lokací stávajících.

Již jisté novinky:
* 6 nových typů dveří (2 mříže, 1 pavučiny, 1 rozevírací, 2 dřevěné).
* Nové róby, šaty a pláště. Něco z CEP 2.0 něco integrováno od Lisy. Od prostých šatů přes nové úžasné zbroje (včetně několika dračích) a modely ala "zvrhlá elfka" po zkrácený kabátec a dámské šaty.
* Kouzelné hůlky a žezla se dají držet v rukou což je vyžadováno pro jejich použití.
* 52 velkých hráčských obrazů.
* 35 malých hráčských obrazů.
* Množství nových placeablů (krásné rudné žíly, rostliny, nekromantský nábytek, kusy těl, mrtvolky, mušle, nábotek, poklady, efekty, sníh, úly...).
* Množství nových úžasných grafických efektů včetně ohňostrojů.
* Opraveny popisky statistik ke všem předělávaným zbraním a předmětům.
* Množství nových křídel a ocásků (CEP 2.0).
* Množství nových CEP2.0-ových předmětů jako třeba: úžasné helmice, nádherné artefaktové magické štíty (budou ve hře jako artefakty), plně barvitelné pláště...
* Spousty nových potvor si na chutné masíčko dobrodruhů (a pardon i dobrodružek) už brousí v paletě zuby/drápy/chapadla.
* Něco pro mágy: Sarumanova a Gandalfova hůl (včetně případného svítícího krystalu).
* 60+ loadscreenů přímo pro Equilibrii, u důležitých lokací tak při nahrávání budete koukat na obrázek z té které lokace.
* 5 bitevních skladeb, 4 monumentální, 4 questové, 19 skladeb na pozadí a 37 nástrojových pro bardy
* Primitivní zbraně jako třeba kost nebo čelist jako kyj, pazourkové dýky a oštěpy, kus kamene na klacku, tomahawk (kamenná koule na dřevěné podsadě), mohutný kyj z kořene stromu atd...
Seznam se bude průběžně doplňovat.