Stránka 1 z 4
Nová kouzla v Rozšíření - nápady
Napsal: 28. 11. 2006 0.35
od labir
Nová kouzla v Rozšíření - nápady
Rozšířeí se blíží, práce na hacích jsou skoro u konce (uff), zbývá jen integrovat nová kouzla. A koneckonců proč bych měl napínat svou fantazii jen já sám, hrajete to zejména vy, tak pokud máte nějaký nápad jaké kouzlo byste rádi v Rozšíření viděli, tak sem s ním. Upřednostňována budou RP kouzla.
Napsal: 28. 11. 2006 1.26
od cybermisa
Prosil bych kouzlo na zmenu hlasu postavy

Napsal: 28. 11. 2006 8.28
od OneHeart
napadlo mě kouzlo Přání (Wish IX.)
daly by se mu dát třeba volby jako má Shadow Conjuration..
a jedna z nich by mohla být Raise Death- Wish z DnD umí replikovat kněžský kouzla až do 6.kruhu
-druhá varianta, používat ho s DM
Napsal: 28. 11. 2006 9.00
od Alcatraz
Ja se primlouvam za ty svoje pojmenovany :) A udelam ti sem rychlej vypis novych. Uz jsem ti je psal, ale nevim, jestlis je rovnou nezahodil :)
Napsal: 28. 11. 2006 9.46
od labir
cybermisa píše:Prosil bych kouzlo na zmenu hlasu postavy

Tohle je sice pěkné kouzlo, ale naráží na technický problém. I RP kouzlo musí být vidět, nemůže skončit hláškou sesilateli "Teď máš jiný hlas". Vcelku mě nenapadá jak tohle u tohohle technicky ošetřit.
Napsal: 28. 11. 2006 9.46
od labir
OneHeart píše:napadlo mě kouzlo Přání (Wish IX.)
daly by se mu dát třeba volby jako má Shadow Conjuration..
a jedna z nich by mohla být Raise Death- Wish z DnD umí replikovat kněžský kouzla až do 6.kruhu
-druhá varianta, používat ho s DM
Zajímavé, ale to je moc silné, to ne.
Napsal: 28. 11. 2006 9.49
od OneHeart
labir píše:
Zajímavé, ale to je moc silné, to ne.
jo, je to ultimátná kouzlo ,ale to je vyvážený tim že je to IX.kruh a v DnD to bylo
ještě vyřešený tak, že jeho použití bralo myslim 5 nebo 10 tisíc xp (casterovi samozřejmě

)
Napsal: 28. 11. 2006 9.50
od labir
Alcatraz píše:Ja se primlouvam za ty svoje pojmenovany :) A udelam ti sem rychlej vypis novych. Uz jsem ti je psal, ale nevim, jestlis je rovnou nezahodil :)
Hm? Aha vím která - ta se summony. Mno to je technicky dost blbě udělatelné musela by být nová kniha Vyvolávání, a dvě nechci, takže ne.
Napsal: 28. 11. 2006 9.53
od labir
OneHeart píše:labir píše:
Zajímavé, ale to je moc silné, to ne.
jo, je to ultimátná kouzlo ,ale to je vyvážený tim že je to IX.kruh a v DnD to bylo
ještě vyřešený tak, že jeho použití bralo myslim 5 nebo 10 tisíc xp (casterovi samozřejmě

)
Ne, stále moc silné.
Co bude navíc ještě novinkou, tak to, že některá silná kouzla už nepůjdou sesílat ze svitku i když půjdou ze svitku naučit. Speciálně všechny IX a některá VIII, VII a VI. Takže skončí éra zlodějů-pseudomágů co na 11 levelu sesílají proměnu do draka na dohled od hradeb nebo jen tak hodí ze svitku Kvílení bánší.
Napsal: 28. 11. 2006 10.43
od Alcatraz
labir píše:Hm? Aha vím která - ta se summony. Mno to je technicky dost blbě udělatelné musela by být
nová kniha Vyvolávání, a dvě nechci, takže ne.
ty sem zrovna nemyslel. Ale ne pres dve knihy. Musi jit nejak zduplikovat Shadow Conjuration. A proste udelas kouzlo 6.kruhu a naskladat tam ty obyc. summon creature z nizsich kruhu. Volalo by to stejny kouzlo, s tou knihou co je ted.
Napsal: 28. 11. 2006 11.09
od cybermisa
labir píše:cybermisa píše:Prosil bych kouzlo na zmenu hlasu postavy

Tohle je sice pěkné kouzlo, ale naráží na technický problém. I RP kouzlo musí být vidět, nemůže skončit hláškou sesilateli "Teď máš jiný hlas". Vcelku mě nenapadá jak tohle u tohohle technicky ošetřit.
No pokud by nesel s kouzlem menit voice set, tak coz treba vypsat do popisku postavy hlasku: "Mluvi nevyraznym zenskym hlasem"?
Jinak teda ja bych z RP hlediska tohle kouzlo docela ocenil a pouzival, i kdyz by se to ve hre technicky treba ani nijak neprojevilo
Pak dalsi napady, ale ty asi budou zamitnuty:
1. Vysoky kruh iluze (7 a vys), kdy sesilatel zvlada jiz sesilat realne iluze, coz takhle nejak ta iluze maleho pristresku, stanu, chaticky kde by se dalo vyspat?
2. Jeste k iluzim, coz treba iluze zvuku? hudby?
3. Pak take by se mi treba libilo kouzlo na chozeni po vode

tj. voda by nezpomalovala a postav by bezela "nad ni" …
Napsal: 28. 11. 2006 12.46
od labir
Alcatraz píše:labir píše:Hm? Aha vím která - ta se summony. Mno to je technicky dost blbě udělatelné musela by být
nová kniha Vyvolávání, a dvě nechci, takže ne.
ty sem zrovna nemyslel. Ale ne pres dve knihy. Musi jit nejak zduplikovat Shadow Conjuration. A proste udelas kouzlo 6.kruhu a naskladat tam ty obyc. summon creature z nizsich kruhu. Volalo by to stejny kouzlo, s tou knihou co je ted.
Kruhová kouzla možná jsou ale v podstatě je to N (kde N je 2-6) různých kouzel slinkovaných dohromady. Nejsem těhlech multikouzel příznivcem. Takže ty myslíš třeba MultiSummon IV, 1-3, MultiSummon VII 4-6, MultiSummon IX 7-8? Pak by to technicky šlo, ale znamená to 9 nových kouzel (nejde použít vyvolání 1-9, musí to být nové nastavené do kruhu) +3 master ta která to slinkují. Stojí to za to?
Napsal: 28. 11. 2006 12.50
od labir
cybermisa píše:labir píše:cybermisa píše:Prosil bych kouzlo na zmenu hlasu postavy

Tohle je sice pěkné kouzlo, ale naráží na technický problém. I RP kouzlo musí být vidět, nemůže skončit hláškou sesilateli "Teď máš jiný hlas". Vcelku mě nenapadá jak tohle u tohohle technicky ošetřit.
No pokud by nesel s kouzlem menit voice set, tak coz treba vypsat do popisku postavy hlasku: "Mluvi nevyraznym zenskym hlasem"?
Jinak teda ja bych z RP hlediska tohle kouzlo docela ocenil a pouzival, i kdyz by se to ve hre technicky treba ani nijak neprojevilo
Pak dalsi napady, ale ty asi budou zamitnuty:
1. Vysoky kruh iluze (7 a vys), kdy sesilatel zvlada jiz sesilat realne iluze, coz takhle nejak ta iluze maleho pristresku, stanu, chaticky kde by se dalo vyspat?
2. Jeste k iluzim, coz treba iluze zvuku? hudby?
3. Pak take by se mi treba libilo kouzlo na chozeni po vode

tj. voda by nezpomalovala a postav by bezela "nad ni" …
Měnit voiceset možná nějak lze od patche 1.68, kouknu na to. Do popisku zasahovat nelze skrptem nijak, ničemu a nikdy.
1. To ne, příliš silné - až extrémně když se to vezle ve spojitosti s magiony - mág udělá gigadamage, únavou padá na hubu, zakouzlí tohle vychrní se uprostřed dungu a hurá na další gigadamage. Ani nehodou! Kouzla co zasahují do únavy jakýmkoliv způsobem nebudou. Únava je ideální věcička na různé balancování síly.
2. Zvuku by šlo. Hudby ne, to by ten mág musel mít hudební talent.
3. Technicky nelze. Ovšem možná (MOŽNÁ velkými písmeny) půjde udělat aktivní let kdy se postava nebude graficky dotýkat země, ale v praxi jakoby chodila (tj stejně spustí past, či trigger i když nad ním "přeletí"). U NPC to jde, tak uvidíme u PC.
Napsal: 28. 11. 2006 12.52
od Lord Xeen
Ja bych zavedl novy typ castera, za ktereho by nemohlo hrat zadne PC a jediny zpusob jak by sel seslat tento typ kouzel by byl ze svitku pres UMD.

Napsal: 28. 11. 2006 13.03
od Alcatraz
Lord Xeen píše:Ja bych zavedl novy typ castera, za ktereho by nemohlo hrat zadne PC a jediny zpusob jak by sel seslat tento typ kouzel by byl ze svitku pres UMD.

tohle nevim jestli de. Uz tak (a to je podle me velka chyba) nejde, ze by nektery kouzelnik umel kouzla, ktera se nauci treba ze svitku, ktery ostatni neumi. Vzdycky vsechna kouzla budes mit v tom seznamu postupu na level.
Napsal: 28. 11. 2006 13.05
od cybermisa
labir píše:
1. To ne, příliš silné - až extrémně když se to vezle ve spojitosti s magiony - mág udělá gigadamage, únavou padá na hubu, zakouzlí tohle vychrní se uprostřed dungu a hurá na další gigadamage. Ani nehodou! Kouzla co zasahují do únavy jakýmkoliv způsobem nebudou. Únava je ideální věcička na různé balancování síly.
Ok, souhlas, a coz treba kouzlo na vytvoreni nejake sfericke bubliny, stanu, nebo nejakeho maleho mistecka, kam by si kouzelnik vlezl, v klidu se tam treba najedl a nameditoval a pak zase hups zpatky? Neslouzilo by to jako utociste v boji. I kdyz to by bylo asi taky moc silny …

Napsal: 28. 11. 2006 13.06
od Alcatraz
labir píše:Kruhová kouzla možná jsou ale v podstatě je to N (kde N je 2-6) různých kouzel slinkovaných dohromady. Nejsem těhlech multikouzel příznivcem. Takže ty myslíš třeba MultiSummon IV, 1-3, MultiSummon VII 4-6, MultiSummon IX 7-8? Pak by to technicky šlo, ale znamená to 9 nových kouzel (nejde použít vyvolání 1-9, musí to být nové nastavené do kruhu) +3 master ta která to slinkují. Stojí to za to?
hmm, hmm, to ze musi byt nova je mrzute. Jinak z praktickeho hlediska by asi stacili nejaky nizsi. Od 7 uz tam sou snad stejne jen elementalove. to si vybirat dynamicky nemusim jak silnyho, ze jo. On ten puvodni navrh vzesel pro 0-2 kruh, kde jsou zviratka na hrani, ale je potreba nosit spoustu kouzel, abych mohl mit mys a psa.
Napsal: 28. 11. 2006 13.40
od Alcatraz
jako predvoj rikam, ze sou to jen navrhy. Spousta inspirovana DnD a upravena tak aby bylo mozne je alespon nejak uskutecnit a aby mela na EQ smysl. A zacal bych vyvolavanim, ale ne zvirat, ale veci (conjuration - create). Sedacich zidli, nabytku, lavicek...
Napsal: 28. 11. 2006 14.10
od Alcatraz
Ubliz nemrtvym
Wiz/Sor 0, necro,
Ublizi nemrtvym za 1-6 zivotu.
Posli zpravu
Wiz/Sor 0, Brd 0, trans
Moznost poslat jednosmerny "vzdaleny" whisper jedne osobe v dohledu (na dlouhou vzdalenost). {jako kdyby u zdrojove a cilove postavy bylo neviditelna sonda, ktera by prenasela zvuky: co jedna zaslechne, posle druhe}
Zavrit/otevrit
wiz/sor 0, Brd 0, trans
otevrit/zavrit male predmety. Bedny, dvere. Na dalku. Ne odemknout, jen otevrit.
Vytvor znacku
wiz/sor 0, -
umisti na predmet viditelnou/neviditelnou znacku castera, ktera je detekovatelna pomoci kouzla Najdi znacku
Napsal: 28. 11. 2006 14.10
od labir
Alcatraz píše:jako predvoj rikam, ze sou to jen navrhy. A zacal bych vyvolavanim, ale ne zvirat, ale veci (conjuration - create). Sedacich zidli, nabytku, lavicek...
Tohle je zajímavé. Vyvolávání předmětů...hmm, musím si rozmyslet dopady na hru.