Nápad pro bojovníky. Libí/Nelíbí?

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Uživatelský avatar
Rodrigo
Příspěvky: 378
Registrován: 29. 10. 2006 9.48
Bydliště: Zleazná řise sever,Tvrz

Příspěvek od Rodrigo »

nebo nejaký RP komba jako setřelit koubouk nebo něco na ten spusob.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

Rodrigo píše:nebo nejaký RP komba jako setřelit koubouk nebo něco na ten spusob.
nic ti nebrani napsat to v *…* nebo jo? :bleh:
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Rodrigo píše:nebo nejaký RP komba jako setřelit koubouk nebo něco na ten spusob.
Přesně o tomhle jsem přemýšlel, protože většina věcí, co mám já vymyšlených, jsou podobného charakteru. Má to ale pár problémů:

1/ Jak Alfray napsal, jde to udělat šikovně do chat okna. Problém je v tom, že to tak může udělat každý a ztácí to tím celkem na výjimečnosti - protože to může prostě napsat každý. Další problém tohohle řešení je, že musíš (pokud to nemáš v quickslotu) ten tvůj manévr "vypsat", což uprostřed souboje někdy nejni moc šikovný *-*

2/ Pokud by to bylo jako kombo, bude se to vypisovat do chatokna - ale žlutě (mysolím... možná, že teď kecám) … takže si toho oběť určitě v půlce případů vůbec nevšimne

3/ Nemá to žádný viditelný efekt - takže pokud to oběť přehlédne, neví o tom ona, ani diváci.. prostě nikdo *-*

4/ moc rád bych si takváhle komba přál, ale jak to zatím vidím a jak jsem to zatím rozmyslel, asi to zrealizovat nijak nepůjde Q.Q
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Myslím že jsem to napsal v tom prvním příspěvku - komba se vypisují do hvězdiček nad postavu provádějící kombo a to tak že to vidí všichni kolem.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

labir píše:Myslím že jsem to napsal v tom prvním příspěvku - komba se vypisují do hvězdiček nad postavu provádějící kombo a to tak že to vidí všichni kolem.
No JASNĚ! Sem trouba! >.<;;; A zrovna nad tou větou jsem se při čtení pozastavil... ach jooo! ^_^;;;

Takže bod 2 je pouze nesmyslné blábolení .. o.O ..

Ovšem 1 stále platí *-*

A ted tu je jedna otázka, která mne už asi den trápí, protože něco jako odseknutí oblečení mi nedá spát ^_^ chi chi... je to teda nejspíš na Labira - zda je to vůbec možné a pokudf ano, jestli to jde zapracovat do enginu fint *-*

Odseknutí oblečení
podmínka: Cíl má oblečení o AC 0
při úspěchu se oběti sundá její oblečení a nandá "spodní prádlo". (1/ dle pohlaví.. asi... 2/ pokud postava u sebe spodní prádlo nemá.. co s tím? Nejspíš ji ho "dát", ale se stolen flag, aby se tak nemohlo vyrábět oblečení zadarmo... )
A při úspěšném použití finty na postavu ve spodním prádle by spadlo i to *-*

Ale něco mi říká že to asi nepůůjde Q.Q
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

The_Balrog píše:
labir píše:Myslím že jsem to napsal v tom prvním příspěvku - komba se vypisují do hvězdiček nad postavu provádějící kombo a to tak že to vidí všichni kolem.
No JASNĚ! Sem trouba! >.<;;; A zrovna nad tou větou jsem se při čtení pozastavil... ach jooo! ^_^;;;

Takže bod 2 je pouze nesmyslné blábolení .. o.O ..

Ovšem 1 stále platí *-*

A ted tu je jedna otázka, která mne už asi den trápí, protože něco jako odseknutí oblečení mi nedá spát ^_^ chi chi... je to teda nejspíš na Labira - zda je to vůbec možné a pokudf ano, jestli to jde zapracovat do enginu fint *-*

Odseknutí oblečení
podmínka: Cíl má oblečení o AC 0
při úspěchu se oběti sundá její oblečení a nandá "spodní prádlo". (1/ dle pohlaví.. asi... 2/ pokud postava u sebe spodní prádlo nemá.. co s tím? Nejspíš ji ho "dát", ale se stolen flag, aby se tak nemohlo vyrábět oblečení zadarmo... )
A při úspěšném použití finty na postavu ve spodním prádle by spadlo i to *-*

Ale něco mi říká že to asi nepůůjde Q.Q
moc koukas na zorra... :bleh:
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
psin
Příspěvky: 554
Registrován: 27. 5. 2006 20.11
Bydliště: Plzeň / západní pobřeží EQ

Příspěvek od psin »

Moc zajímavý nápad a jsem PRO, ty boje klikni a koukej / chlastej lektvary jsou poněkud jednotvárné. Myslím, že barbar a vlastně žádné bojové povolání nemělo být z toho vyjmuto. K tomu barbarovi - dovedu si představit roztětí oběti od shora dolů, obouruční zbraní a na to je podle mne potřeba právě brutální síla.

No a teď pár (ne)orignálních nápadů / nástřelů:
pozn. bojovníkem se níže rozumí i paladin
pozn. II: pokud je někde zmíněn nějaký druh sečné zbraně např. meč - lze použít kombo s obdobnou zbraní - tedy např s katanou.

Roztínač
Pravá ruka i Levá ruka: obouruční sečné zbraně
Minimální level: ?
Vyžadované featy: ?
Povolání: bojovník, barbar,
Rasa cíle: zde rozdělení v závislosti na velikosti cíle (tedy spíše na nižžší rasy) - těžko půjde rozseknout někdo od hlavy k patě když bude vyšší než ten sekáč
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, na sílu - nutná velká síla
Popis: Útočník velkou silou obouruč rozetne obeť od "hlavy k patě" .

Zarážeč
Pravá ruka i Levá ruka: obouruční kladivo (možno i jednoručním kladivem proti menším rasám)
Minimální level: ?
Vyžadované featy: ?
Povolání: : bojovník, barbar
Rasa cíle: : zde opět rozdělení v závislosti na velikosti cíle (tedy spíše na nižžší rasy)
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, sílu
Popis: Útočník udeří kladivem velkou silou oběť do hlavy, kterou jí zarazí do hrudníku nebo jí rozdrtí.

Zvedák
Pravá ruka: Dlouhý nebo krátký meč
Levá ruka: velký štít
Minimální level: ?
Vyžadované featy: ?
Povolání: Hraničář, bojovník
Rasa cíle: rozdělení podle velikosti - spíše proti středně velkým a velkým bytostem (zde možno dlouhý meč)
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, Výdrž
Popis: Útočník vykryje ránu protivníka štítem, odkloní jí, jde do kleku a zespoda bodá protivníka pod hrudní koš.

Podtínač
Obouruční, u malých ras i Dlouhý meč či bastard
Minimální level: ?
Vyžadované featy: Výřivý útok ?
Povolání: Hraničář, bojovník, barbar
Rasa cíle: univerzální - podle velikosti cíle nutno rozlišit možnosti jednoruční nebo dvouruční
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, sílu, obratnost
Popis: Útočník vykryje bočním sekem útok shora a pokračuje v otočce a velkou silou přesekne oběť v půli.

Pittův skok
Pravá ruka: krátký meč
Levá ruka: prázdná
Minimální level: ?
Vyžadované featy: ?
Povolání: Hraničář, bojovník
Rasa cíle: malé a střední rasy
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, obratnost
Popis: Útočník vyskočí co nejvýše a shora bodá oběť ke krku s využitím vlastní váhy.

Oslepovač
Pravá ruka: kord
Levá ruka: prázdná
Minimální level: ?
Vyžadované featy: výřivý útok
Povolání: Hraničář, bojovník
Rasa cíle: malé a střední rasy
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, obratnost
Popis: Útočník bleskurychle z otočky švihne protivníka přes oči nebo nad ně s cílem oslepit ho zcela ztrátou zraku nebo krví tekoucí z rány nad očima.

Žihadlo
Pravá ruka: kord, tenká dýka, kopí
Levá ruka: prázdná nebo s tenkou dýkou
Minimální level: ?
Vyžadované featy: cílený zásah
Povolání: Hraničář, bojovník
Rasa cíle: univerzální
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, Obratnost, Všímavost ?
Popis: Útočník sleduje slabá místa zbroje protivníka (podpaží, krk, a pod.) a provádí na ně bleskurychlé kritické výpady bodáním.

El Torro
Pravá ruka: krátký meč, dýka a podobné krátké rovné zbraně
Levá ruka: krátký meč, dýka
Minimální level: ? minimálně 3 útoky za kolo
Vyžadované featy: boj se dvěma zbraněmi
Povolání: Hraničář, bojovník
Rasa cíle: menší a střední velikosti
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, obratnost, nějaké další ?
Popis: Útočník bleskurychle bodá obět opakovanou sérií od mrzačících po kritcké body... např. ruka, stehno, plíce, srdce.

Kupírovač :biggrin:
Pravá ruka: Dlouhý meč
Levá ruka: Dlouhý meč nebo prázdná
i obouruční zbraně
Minimální level: ? minimálně 3 útoky za kolo
Vyžadované featy: ?
Povolání: Hraničář, bojovník, barbar
Rasa cíle: polodémon, jiná další ocasatá a rohatá stvoření
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, obratnost
Popis: Útočník bleskurychle odsekává neobvyklé a přebytečné části těla (rohy, ocas) postižené bytosti s cílem způsobit co nejvíce krvácení, potupy a vlastního potěšení :bleh:
Vše má své meze.

Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

psin píše: Kupírovač :biggrin:
Pravá ruka: Dlouhý meč
Levá ruka: Dlouhý meč nebo prázdná
i obouruční zbraně
Minimální level: ? minimálně 3 útoky za kolo
Vyžadované featy: ?
Povolání: Hraničář, bojovník, barbar
Rasa cíle: polodémon, jiná další ocasatá a rohatá stvoření
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, obratnost
Popis: Útočník bleskurychle odsekává neobvyklé a přebytečné části těla (rohy, ocas) postižené bytosti s cílem způsobit co nejvíce krvácení, potupy a vlastního potěšení :bleh:
:biggrin: :bleh: :bleh: :bleh:

Bych tam dodal podminku, ze funguje jen v pripade, ze ma utocnik vice utoku nez ocasaty/rohaty obrance misto tech trech, jinak by to nebylo moc logicky …
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Díky za návrhy, přispívejte dále většinu jich asi v nějaké formě skutečně využiji.

Došlo k nějakým vylepšením a změnám sv systému, kompletní info je zde:
viewtopic.php?p=15806#15806

Ve zkratce přibývá kritérium na fenotyp bojovníka, což umožňuje detekovat jak hubené a tlusté bojovníky, tak hlavně ty opěšatělé a ty na koních. Takže mohou vznikat i speciální jezdecká komba.

Byla doplněna 6-tá odbornost "Proveď bojovou finesu". Vyťukaný kód finesy (komba) musí být vždy zakončen použitím této odbornosti. Funguje tedy jakoby nějaký ENTER. Důvod je jasný - nyní je možné aby existovala komba např. 123 a současně 12345.

Dále jsem snad alespoň částečně vyřešil problém s rizikem "hráčského sdílení" kódů ke kombům a to zcela automatizovaně. Jakmile bojovník úspěšně napoprvé provede nové kombo, toto je zaznamenáno a další se naučí (tedy další jenž nezná) až za měsíc reálného času. Tento čas může skvěle simulovat čas nezbytný na zvládnutí techniky dalšího komba a zároveň to eliminuje možný nešvar "přesypání" kódů jednoho hráče na jiného a tím "nakombení" postavy nováčka během několika vteřin. Je tak zajištěn pomalý postup a zároveň není znemožněno testování a přicházení na nová komba. Navíc jako vedlejší efekt to dává DM nástroj kdy jedním klikem získávají soupis komb jenž daná postava ovládá.

Obrázek

Nůžkový decapitační sek
Pravá ruka: Dlouhý meč
Levá ruka: Dlouhý meč
Minimální level: 10
Fenotyp: (obsahuje seznam výběru z hodnot: normální, tlustý, kůň)
Vyžadované featy:
Povolání: Hraničář
Rasa cíle: Skřetoid
Pohlaví cíle:
Hody: Na útok
Popis: Útočník bleskurychle přiloží oba meče na krk cíle a jakoby nůžkami mu usekne hlavu.
Naposledy upravil(a) labir dne 18. 12. 2006 13.08, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

napadlo mě udělat celou skupinu fines pro dlouhý zbraně, který sou teď celkem znevýhodněný a tudíž nepoužívaný (quarterstaf, spear, polearm) - přecejenom by ta dýlka měla dávat nějakou vejhodu a když každej používá akorát meč nebo sekeru, je to nuda
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

photter píše:napadlo mě udělat celou skupinu fines pro dlouhý zbraně, který sou teď celkem znevýhodněný a tudíž nepoužívaný (quarterstaf, spear, polearm) - přecejenom by ta dýlka měla dávat nějakou vejhodu a když každej používá akorát meč nebo sekeru, je to nuda
:yes: :yes: neco jako ze pri pouziti behem boje si dokaze drzet protivniky od tela a tak se mu na par kol zvysi AC
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

A jestli jde detekovat unmístění postavy v prostoru, tak by se v chodbách a uličkách mohlo postavám používající tyčovky zvýšit AC i AB
Bratrstvo zabanovaných!
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ikkie »

Napadla mě nějaká komba se spearem, obzvláště při použití s koněm. Efektivitu by pak získávala v tom, že kůň je rozběhlej (útok kopím s rozběhem, což bývalo v reálných bojích poměrně drtící). Otázkou je, zda se tohle dá udělat v NwN? detekovat rozběh koně?
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Ikkie píše:Otázkou je, zda se tohle dá udělat v NwN? detekovat rozběh koně?
odpovedi budiz behajici postavy …
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Nelze. Taktéž nelze detekovat okolí co se průchodnosti/neprůchodnosti týče. Takže ani zdi a chodby.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Jezura
Příspěvky: 654
Registrován: 18. 12. 2005 5.30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jezura »

Já z tohohle systému mám celkem obavy. Nechci ho dopředu hodnotit, ale rád bych vypíchl několik věcí:

1. Myslím, že k OOC předávání informací o kombech mezi hráči docházet bude. Omezení jsou dobrá, ale imho tomu stejně nezabrání. Peníze nebo předměty se sice snadno na Eq nepředávají, zato vědomosti imho ano. Speciálně ve skupinkách nových hráčů, kteří třeba ani moc nechodí na fórum, se informace např. co se týká toho, kde a jak vydělat co nejrychleji peníze, šíří velmi rychle. Víc by se mi zamlouval systém ala učení kouzel, kde to přece jen takhle nejde.

2. Myslím, že spektrum bojových trků je v NWN celkem široké, jen je moc bojovníků nevyužívá. Skoro všechny tady zmíněné návrhy se dají pomocí nějakého z nich zahrát. A v doplnění libovolného popisu triku do hvězdiček hráči bojové postavy nic nebrání. Osobně jsem se v bojích nikdy nenudil a naopak jsem byl vždycky rád, když jsem je mohl třebas přes zkratkovou klávesu nějakou hláškou oživit. Konkrétně:

Amputace prstů
vykryje ránu protivníka a v protipohybu mu vysekne zbraň z ruky
Účinek: odzbrojení, znefunkčnění ruky
Podmínky:
Obratnost
rapír, kord, nebo obdobná zbraň

= Disarm

Vratké nohy
Mohutně se rozmáchne a kladivem přerazí protivníkovi koleno
Účinek: snížení pohyblivosti 50%
Podmínky:
Obratnost?
těžké kladivo
cíl >= útočníkovi

= Crippling Strike

přišpendlení
Vykryje útko, skrčí se a přibodne protivníkovu nohu k zemi
Účinek znehybnění cíle, ztráta zbraně
Podmínky:
Obratnost
Bodná zbraň v ruce

= Disarm

Odražení nepřátel
Ukročí zpět, zapře štít o rameno a plnou vahou narazí do nepřátel.
Účinek: sražení nepřátel v nejbližšim okolí.
Podmínky:
Pavéza
velká síla
velikost nepřítele <= velikost útočníka

= Knockdow

Podlý útok
Naznačí špatně provedený kryt, přikrčí se a dýkou v levé ruce zasadí těžkou ránu do slabin.
Účinek: ??
Podmínky:
dýka v levé ruce
Obratnost
velikost nepřítele >= velikost útočníka

= Sneak attack

Nabodeníčko sekyrou
Přetočí sekyru v ruce a rukojetí napřed jí vrazí do protivníka.
Účinek: těžké bodné zranění
Podmínky:
obouruční sekera
obratnost?

= Power attack

Páčení kostí
Vklíní meč do prázdného hrudníku a pootočením zbraní rozpůlí kostlivce vedví.
Účinek: krytický zásah protivníka
Podmínky:
meč v pravé ruce
úhlavní nepřítel nemrtví
cíl: nemrtví
obratnost

= KI damage

Roztínač
Pravá ruka i Levá ruka: obouruční sečné zbraně
Minimální level: ?
Vyžadované featy: ?
Povolání: bojovník, barbar,
Rasa cíle: zde rozdělení v závislosti na velikosti cíle (tedy spíše na nižžší rasy) - těžko půjde rozseknout někdo od hlavy k patě když bude vyšší než ten sekáč
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, na sílu - nutná velká síla
Popis: Útočník velkou silou obouruč rozetne obeť od "hlavy k patě" .

= Power attack

Zarážeč
Pravá ruka i Levá ruka: obouruční kladivo (možno i jednoručním kladivem proti menším rasám)
Minimální level: ?
Vyžadované featy: ?
Povolání: : bojovník, barbar
Rasa cíle: : zde opět rozdělení v závislosti na velikosti cíle (tedy spíše na nižžší rasy)
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, sílu
Popis: Útočník udeří kladivem velkou silou oběť do hlavy, kterou jí zarazí do hrudníku nebo jí rozdrtí.

= Power attack

Zvedák
Pravá ruka: Dlouhý nebo krátký meč
Levá ruka: velký štít
Minimální level: ?
Vyžadované featy: ?
Povolání: Hraničář, bojovník
Rasa cíle: rozdělení podle velikosti - spíše proti středně velkým a velkým bytostem (zde možno dlouhý meč)
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, Výdrž
Popis: Útočník vykryje ránu protivníka štítem, odkloní jí, jde do kleku a zespoda bodá protivníka pod hrudní koš.

= Sneak attack

Podtínač
Obouruční, u malých ras i Dlouhý meč či bastard
Minimální level: ?
Vyžadované featy: Výřivý útok ?
Povolání: Hraničář, bojovník, barbar
Rasa cíle: univerzální - podle velikosti cíle nutno rozlišit možnosti jednoruční nebo dvouruční
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, sílu, obratnost
Popis: Útočník vykryje bočním sekem útok shora a pokračuje v otočce a velkou silou přesekne oběť v půli.

= Power attack

Pittův skok
Pravá ruka: krátký meč
Levá ruka: prázdná
Minimální level: ?
Vyžadované featy: ?
Povolání: Hraničář, bojovník
Rasa cíle: malé a střední rasy
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, obratnost
Popis: Útočník vyskočí co nejvýše a shora bodá oběť ke krku s využitím vlastní váhy.

= Sneak attack

Oslepovač
Pravá ruka: kord
Levá ruka: prázdná
Minimální level: ?
Vyžadované featy: výřivý útok
Povolání: Hraničář, bojovník
Rasa cíle: malé a střední rasy
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, obratnost
Popis: Útočník bleskurychle z otočky švihne protivníka přes oči nebo nad ně s cílem oslepit ho zcela ztrátou zraku nebo krví tekoucí z rány nad očima.

= Crippling strike

Žihadlo
Pravá ruka: kord, tenká dýka, kopí
Levá ruka: prázdná nebo s tenkou dýkou
Minimální level: ?
Vyžadované featy: cílený zásah
Povolání: Hraničář, bojovník
Rasa cíle: univerzální
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, Obratnost, Všímavost ?
Popis: Útočník sleduje slabá místa zbroje protivníka (podpaží, krk, a pod.) a provádí na ně bleskurychlé kritické výpady bodáním.

= Crippling strike

El Torro
Pravá ruka: krátký meč, dýka a podobné krátké rovné zbraně
Levá ruka: krátký meč, dýka
Minimální level: ? minimálně 3 útoky za kolo
Vyžadované featy: boj se dvěma zbraněmi
Povolání: Hraničář, bojovník
Rasa cíle: menší a střední velikosti
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, obratnost, nějaké další ?
Popis: Útočník bleskurychle bodá obět opakovanou sérií od mrzačících po kritcké body... např. ruka, stehno, plíce, srdce.

= Crippling strike

Kupírovač
Pravá ruka: Dlouhý meč
Levá ruka: Dlouhý meč nebo prázdná
i obouruční zbraně
Minimální level: ? minimálně 3 útoky za kolo
Vyžadované featy: ?
Povolání: Hraničář, bojovník, barbar
Rasa cíle: polodémon, jiná další ocasatá a rohatá stvoření
Pohlaví cíle: univerzální
Hody: Na útok, obratnost
Popis: Útočník bleskurychle odsekává neobvyklé a přebytečné části těla (rohy, ocas) postižené bytosti s cílem způsobit co nejvíce krvácení, potupy a vlastního potěšení

= Crippling strike


3. Dost se bojím toho, že na úkor nových komb dojde k nevyváženosti vzhledem k standartním bojovým trikům. Například vůbec nemám představu, jak to bude s výsledkem úspěšného komba, o tom jste se tady zatím vůbec nabavili. Co si bude výsledkem "Útočník velkou silou obouruč rozetne obeť od hlavy k patě"? Instant kill?
chlorofil
Příspěvky: 214
Registrován: 8. 9. 2006 21.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chlorofil »

Jezura píše:
sireni ooc informaci nezabranis, ale tak to bohuzel je a bude. Zas na druhou stranu, neni důvod proč by postava ve hře nemohla kámošovi poradit jak bojovat proti nepřátelům. A nějakýmu náhodnýmu kolemjdoucímu to asi povídat nebude...

a k tomu že je v NWN dost featů který by komba nahradily-mozna bojovník jich má dost, ale to je tak vsechno.. treba ranger archer muze pouzit jeden jedinej feat kterej aspon priblizne tomuto odpovídá. A i ranger closecombatista si techhle spešl útoků moc neužije... Samozrejme se da namitat ze nwn je na to delaný a tudiz by to takhle melo bejt vyrovnany, ale s takovouhle argumentaci by nemelo smysl vymejslet nic novyho, ze jo.
Jezura píše:Co si bude výsledkem "Útočník velkou silou obouruč rozetne obeť od hlavy k patě"? Instant kill?
...to mi pripomíná ze fotr se nekde tesil na neco jako "magion pro bojovniky" :smile: v tom pripade by ten instant kill byl na místě :bigwink:
coirëa oialë
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

chlorofil píše: Samozrejme se da namitat ze nwn je na to delaný a tudiz by to takhle melo bejt vyrovnany, ale s takovouhle argumentaci by nemelo smysl vymejslet nic novyho, ze jo.
No nwn jako takovy vyrovnany nejsou, ono by se totiz zase dalo namitnout, ze valecnik narozdil od rangera nema zadneho pritelicka a ani kouzlit neumi … Jojo, ty komba jsou zajimavy a jsem pro.
Jezura píše:Co si bude výsledkem "Útočník velkou silou obouruč rozetne obeť od hlavy k patě"? Instant kill?
chlorofil píše: ...to mi pripomíná ze fotr se nekde tesil na neco jako "magion pro bojovniky" :smile: v tom pripade by ten instant kill byl na místě :bigwink:
No ja bych jen pripomnel, ze instatnt kill fajtr ma, jmenuje se to devastating critical a prestoze je to pro epic postavy, vsichni se tak nejak pokud vim shodnou, ze nejlepe ho zakazat uplne :biggrin: :bigwink:
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ikkie »

cybermisa píše:No ja bych jen pripomnel, ze instatnt kill fajtr ma, jmenuje se to devastating critical a prestoze je to pro epic postavy, vsichni se tak nejak pokud vim shodnou, ze nejlepe ho zakazat uplne :biggrin: :bigwink:
Já proti devastu mám akorát to, že se nedá kontrolovat, kdy dáš kritičák a kdy ne. Takže pak někoho můžeš omylem killnout třeba dřevěným mečem :megalol:
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Ikkie píše:
cybermisa píše:No ja bych jen pripomnel, ze instatnt kill fajtr ma, jmenuje se to devastating critical a prestoze je to pro epic postavy, vsichni se tak nejak pokud vim shodnou, ze nejlepe ho zakazat uplne :biggrin: :bigwink:
Já proti devastu mám akorát to, že se nedá kontrolovat, kdy dáš kritičák a kdy ne. Takže pak někoho můžeš omylem killnout třeba dřevěným mečem :megalol:
ja mam proti devastu snad uplne vsechno, tenhle feat se stejne jako IGMS nemel nikdy v NWN objevit :angry: :ermm:
Zamčeno