Trosku by tomu mohlo zabranit prave to, ze budou komba natolik specificky, ze kazdy bude moct zvladnout jen malo postav. Napriklad to co jsem psal (jestli je to pouzitelny), je kazdy pro jinou zbran. Ale je fakt, ze ty vymene informaci je potreba zabranit. Zalezi teda, jak se takovy kombo bude ziskavat.labir píše: Tohle není až tak obtížné. Co může zlikvidovat jakékoliv a jakkoliv dobré nastavení je OOC kooperace mezi hráči. Ten získá tamto ten tohle a začnou si to vyměňovat a směňovat až postupně každý má všechno. Pak jde nastavení přístupu do háje.
Nápad pro bojovníky. Libí/Nelíbí?
Moderátor: Dungeon Master
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
No původně jsem svůj příspěvek tak myslel (a je to jenom moje neschopnost se vyjádřit, že to z toho nevyznělo) - toho že si je lidi budou jen tak z plezíru vyměňovat, se bojím nejvíc … >.>; Chtělo by na to vymyslet nějakej trik.. akorátže mě vůbec nic nenapadá... nicméně je toto téma pro mne velice důležité až ožehavé, neboť se mi tím začíná rýsovat druhá půlka živnosti ^_^
Vono totiž se systémem, kde musíš znát pouze kombinaci kláves, nejde bohužel regulovat přes systém, jak se co kdo naučí ._o Leda že by se každé postavě manévr musel nejdřív nějakým způsobem "odemknout" - a to mi přijde jako konina. Kromě jiného to taky znemožňuje náhodné přijití na fintičku *-* (Což se asi stane jednou za uherskej rok, ale zcela jsitě to potěší *-* chi chi)
Vono totiž se systémem, kde musíš znát pouze kombinaci kláves, nejde bohužel regulovat přes systém, jak se co kdo naučí ._o Leda že by se každé postavě manévr musel nejdřív nějakým způsobem "odemknout" - a to mi přijde jako konina. Kromě jiného to taky znemožňuje náhodné přijití na fintičku *-* (Což se asi stane jednou za uherskej rok, ale zcela jsitě to potěší *-* chi chi)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
no, obvyklej kooperativní model hraní z toho udělá frašku
asi by nebylo špatný, kdyby ty komba byly opravdu silný a jejich silu by kompenzovalo určitý nezanedbatelný riziko při použití a rozkecávání by mohly zčásti bránit pravidelný turnaje s pěknejma cenama, von by si pak každej to "svý" kombo střežil aby ho v takovým turnaji uplatnil jako překvápko
asi by nebylo špatný, kdyby ty komba byly opravdu silný a jejich silu by kompenzovalo určitý nezanedbatelný riziko při použití a rozkecávání by mohly zčásti bránit pravidelný turnaje s pěknejma cenama, von by si pak každej to "svý" kombo střežil aby ho v takovým turnaji uplatnil jako překvápko
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Photter:
No hele, můžeme použít analogii s předmětama a penězma. Nemyslím, že by tu prachatý lidi dávali cizincům na potkání zlaťáky jen tak, stejně tak magický, nebo drahý předměty. Snad to bude s válečnickou zkušeností stejně tak o.O;
(samozřejmě to není stejný případ, protože předáním komba fakticky o nic nepřijdeš, zatímco ty zlaťáky nebo meč by ti chyběly *-* )
No hele, můžeme použít analogii s předmětama a penězma. Nemyslím, že by tu prachatý lidi dávali cizincům na potkání zlaťáky jen tak, stejně tak magický, nebo drahý předměty. Snad to bude s válečnickou zkušeností stejně tak o.O;
(samozřejmě to není stejný případ, protože předáním komba fakticky o nic nepřijdeš, zatímco ty zlaťáky nebo meč by ti chyběly *-* )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
jestli máš pravdu, budu jenom rád, bohužel moje zkušnosti z našich serverů mi řikaj opak, asi sis všimnul jak často reju do "kooperativního hraní proti světu" - je to neštěstí našich světů, je to genetický poškození postkomunistickejch lidiček, který po několik generací hráli kooperativní život proti systému a vychovali tak svoje děti a budeme se toho zase několik generací zbavovat
to neni otázka "lepších" nebo "horších" hráčů, zkušenejch nebo nováčků to je zakódovaný hluboko v podvědomí a pokud s tim hráč vědomě a cíleně nebojuje, pořád do toho sklouzává, navíc zkušenosti z "papírovejch" her tohle bohužel taky podporujou, ačkoli hráči papíráku maj většinou daleko trénovanější fantazii a dokážou se snadněji oprostit od systémovejch omezení
to neni otázka "lepších" nebo "horších" hráčů, zkušenejch nebo nováčků to je zakódovaný hluboko v podvědomí a pokud s tim hráč vědomě a cíleně nebojuje, pořád do toho sklouzává, navíc zkušenosti z "papírovejch" her tohle bohužel taky podporujou, ačkoli hráči papíráku maj většinou daleko trénovanější fantazii a dokážou se snadněji oprostit od systémovejch omezení
-
- Příspěvky: 1692
- Registrován: 1. 12. 2006 1.10
- Bydliště: Nejjižnější Morava
- Kontaktovat uživatele:
ten nápad pro bojovníky je dost dobrej...fakt že jo...tak mě napadlo, když se mluví o tom vylepšování...(jakože nevim jsetli se to neřeší v jinym tématu) ale co takhle kuše třeba na dvě šipky?aby byl přece jen větší výběr zbraní pro boj na dálku...samozřejmě by u toho byla pak větší pravděpodobnost že trefí alespoň jednou šipkou cíl a už menší že objema...a to samé by mohlo být s lukem...nevím jestli to není vyřešený nějakýma skillama, zas tak zkušenej hráč NwN nejsem...ale zdá se mě to jako zajímavej nápad...
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
ne-e, tohle neni dobrej napad (pac posilovat luky je zbytecnost) a ani se to tu neresi ^_^magnumik píše:ten nápad pro bojovníky je dost dobrej...fakt že jo...tak mě napadlo, když se mluví o tom vylepšování...(jakože nevim jsetli se to neřeší v jinym tématu) ale co takhle kuše třeba na dvě šipky?aby byl přece jen větší výběr zbraní pro boj na dálku...samozřejmě by u toho byla pak větší pravděpodobnost že trefí alespoň jednou šipkou cíl a už menší že objema...a to samé by mohlo být s lukem...nevím jestli to není vyřešený nějakýma skillama, zas tak zkušenej hráč NwN nejsem...ale zdá se mě to jako zajímavej nápad...
photter: opet jeden z mala tvych postu, se kterym skoro naprosto nesouhlasim *-* chi chi... ale to je na dlouhou a OT debatu. Takze to si kdyztak vyridime v Saigonu a ted tu zase nechame prostor pro finty.
(Ja taky mam nejaky rozdelany, ale ve stavu schopnem publikace to bude az nekdy v patek, sobotu -.-
Ach jo.. ty nejlepsi finty tu nijak moc nejdou udelat *-* (jako to odsekavani obleceni, vysekavani monogramu do cehokoliv a podobne *-* chi chi))
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
to s šípem v hlavě jsem opravdu nemyslel vážně ;)
ale nějaký kombo pro hraničáře-archera by bejt mohl. třeba něco jako *chytne luk obouma rukama a srazí dorážejícího útočníka* nebo *píchne útočníka lukem do žeber* nebo *vytáhne z toulce šíp a zapíchne ho skřetovi do břicha* .. Prostě něco, kdy útočník doběhne až k lučistníkovi.
ale nějaký kombo pro hraničáře-archera by bejt mohl. třeba něco jako *chytne luk obouma rukama a srazí dorážejícího útočníka* nebo *píchne útočníka lukem do žeber* nebo *vytáhne z toulce šíp a zapíchne ho skřetovi do břicha* .. Prostě něco, kdy útočník doběhne až k lučistníkovi.
coirëa oialë
je to sice OT a jestli na to bude chtit nekdo reagovat, tak by to chtelo zalozit jinej topic..Alcatraz píše: ….
protoze ja zase hodne nerad, kdyz vsichni umi to samy a jsou uplne stejny. To ze kazdej zna magsky kouzla, protoze jsou pro vsechny stejny.
Asi mě za to všichni mágové budou bít do hlavy, ale stejně mi to nedá.
Podle mýho osobního názoru je rozdíl mezi fighterem a mágem v tom, že fajtr kterej je aspon trochu silnej si veme meč a už může někoho zabít. Lukař, aspoň trochu šikovnej veme luk a taky něco trefí... Ale mág musí dlooooohu studovat magii, než je schopnej něco vykouzlit. (a pak ať je hafo silnej, proč ne, pokdu studuje dobře) A jak je to na EQ? fajtr si koupí meč a mlátí, lukař luk a střílí a mág si nakoupí svitky a kouzlí. Navíc když se to porovná (jenom tak orientačně, fakt tim nechci na nic narážet) tak fighter si koupí zbraň která je odpovídající jeho lvlu asi tak do lvlu 5? 6? Ale mágové si svou "zbraň" můžou koupit i na lvlu třeba 11, kde už z nich začínaj být docela řízci. Takže třeba když budu bojovat s fajtrem na vyšší úrovni, kterej už nemá "obyč" zbraň, tak vůbec netušim co taková zbraň umí. Kdyby se mágové na vyššim lvlu museli magii učit tak složitě, jako si fajtři sháněj lepší zbraně, tak už nebude tak jasný, kterej mág má jaký kouzlo...
mno to byl můj názor na to, jak je to s mágama. Je mi ale jasný, že takhle to na EQ asi nikdy nebude, ať už kvůli systému, zlodějům nebo čemukoliv dalšímu...
coirëa oialë
Kdyby tě slyšel nějakej lučištník, tak asi sundá tětivu a bude tě škrtit tak dlouho, dokud ti neoddělí hlavu od těla.magnumik píše:ten nápad pro bojovníky je dost dobrej...fakt že jo...tak mě napadlo, když se mluví o tom vylepšování...(jakože nevim jsetli se to neřeší v jinym tématu) ale co takhle kuše třeba na dvě šipky? ...a to samé by mohlo být s lukem...nevím jestli to není vyřešený nějakýma skillama, zas tak zkušenej hráč NwN nejsem...ale zdá se mě to jako zajímavej nápad...
Nic proti, jen mě ta představa fakt dostala.
Když už jsme u toho, to by bylo pěkný kombo co?
Mam sem ted psát další výtvory chorýho mozku, nebo to je k ničemu?
No kdyz uz jsi nakousnul ty magy a valecniky, jen bych poznamenal, ze co se valecnika tyce, tak jeho zbrani neni jen ten kus zeleza, ale predevsim schopnosti s nim zachazet a ty se mu vylepsuji s levelem stejne jako magovi. Valecnik sice muze mit obycejny mec, ale pokud treba umi srazeni, tak je najednou z toho mece daaaleko nebezpecnejsi zbran (o devastu nemluve). Nemluve o tom, jak valecnikovi roste s levelm AB, pocet utoku atd … Krom toho, nema podle me cenu ted rypat do itemu, pac se po rozsireni objevi craft a itemova paleta se najednou tak rozroste, ze budem vsichni koukat. A verim, ze pak to bude co valecnik to jiny mecchlorofil píše: Podle mýho osobního názoru je rozdíl mezi fighterem a mágem v tom, že fajtr kterej je aspon trochu silnej si veme meč a už může někoho zabít. Lukař, aspoň trochu šikovnej veme luk a taky něco trefí... Ale mág musí dlooooohu studovat magii, než je schopnej něco vykouzlit. (a pak ať je hafo silnej, proč ne, pokdu studuje dobře) A jak je to na EQ? fajtr si koupí meč a mlátí, lukař luk a střílí a mág si nakoupí svitky a kouzlí. Navíc když se to porovná (jenom tak orientačně, fakt tim nechci na nic narážet) tak fighter si koupí zbraň která je odpovídající jeho lvlu asi tak do lvlu 5? 6? Ale mágové si svou "zbraň" můžou koupit i na lvlu třeba 11, kde už z nich začínaj být docela řízci. Takže třeba když budu bojovat s fajtrem na vyšší úrovni, kterej už nemá "obyč" zbraň, tak vůbec netušim co taková zbraň umí. Kdyby se mágové na vyššim lvlu museli magii učit tak složitě, jako si fajtři sháněj lepší zbraně, tak už nebude tak jasný, kterej mág má jaký kouzlo...
mno to byl můj názor na to, jak je to s mágama. Je mi ale jasný, že takhle to na EQ asi nikdy nebude, ať už kvůli systému, zlodějům nebo čemukoliv dalšímu...
Tak se jako hráč, který zatím hraje pouze bojové postavy, taky vyjádřím.
Navrhoval bych:
1. Každé kombo s nějakým výsledkem by mělo být podmíněno featem tomu odpovídajícím.
Např. je-li výstupem featu sražení protivníka, mělo by být nutnou podmínkou použití komba feat Sražení.
2. Komba by neměla být podmíněna povoláním, ale pouze featy.
Tím se vyřeší problém s tím, co dát kterému povolání, protože to bude dáno featy. Bojovník má už ze své podstaty nejvíc featů, takže myšlenka, že by měl být nejlepší v kombech bude naplěna.
Imho pokud tyto dva body nebudou splněny a budou na to nějaké jiné mechanismy, je to jen rozvažování dobře nastaveného systému.
Navrhoval bych:
1. Každé kombo s nějakým výsledkem by mělo být podmíněno featem tomu odpovídajícím.
Např. je-li výstupem featu sražení protivníka, mělo by být nutnou podmínkou použití komba feat Sražení.
2. Komba by neměla být podmíněna povoláním, ale pouze featy.
Tím se vyřeší problém s tím, co dát kterému povolání, protože to bude dáno featy. Bojovník má už ze své podstaty nejvíc featů, takže myšlenka, že by měl být nejlepší v kombech bude naplěna.
Imho pokud tyto dva body nebudou splněny a budou na to nějaké jiné mechanismy, je to jen rozvažování dobře nastaveného systému.
nějaká slabsí komba pro zábavu třeba jako zpomaléná střela ktrerá by vypadala jako dobrá ukázka jak postava trénovat míření a útok by měl stejné hodnocení jako normální.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice