Stránka 1 z 1

Subdual mod

Napsal: 1. 1. 2007 20.06
od Kai Rivienta
Při hře na Efu jsem se setkala s nastavitelným subdual módem spočívá v tom, že při boji mezi hráčskými postavami je možné v tomto módu dostat soupeře na 0 HP a další zranění se promítá jen do délky tohoto stavu. Tento subduální (zajímací) mód jde v nabídce bioware craftu přepnout do dalších třech módů, včetně full damage.(plného poškození)
Proč o tom píšu:
Prostě mi vadí uvozovkové hraní. Už se před časem řešilo a tak nechci rozviřovat další besedu k němu, ale psát do úvozovek:"dá mu facku, přiloží mu meč ke krku" atd. mi přijde velmi nešťastné. Obvykle by to mohlo vyvolat velmi rychlou a nepříjemnou reakci, která ale bez subduálního módu může velice snadno skončit smrtí postavy, kterou chci třeba jen odstrčit.
A tak chci předejít uvozovkovému psaní,:"bere jí meč a dělá jí z něj vývrtku", s následujícím dohadováním.

Napsal: 1. 1. 2007 20.14
od labir
Takovéhle stínové zranění nebo mlácení na zem se mi nelíbí. Od zajímání je tu sražení, povalení, omračující pasti, pouta, kouzla atd... Ono pak dost blbě vypadá když zakrvácená postava v bezvědomí je mlácena někám s těžkým kladivem a "nic" ji to nedělá a nemůže umřít. Když někdo dá ránu tak holt může být poslední a musí s tím počítat.

A hra ve hvězdičkové konvenci - to je myslím už dost rozebrané. Engine má přednost, tj. těžko mu něco ve hvězdičkách z ruky když enginem mu to mohu ukrást. Je to o citu pro hru a na to nikdy pravidlo být nemůže.

Takže díky za nápad, ale touhle cestou Equilibrie nepůjde.