Ja na counter zakackavam pravy mysitko a cislodrake127 píše:Popravdě ale v boji stíhám rychleji zakliknout IGMS (nebo FtS). Counterspell bohužel nejde hodit na quickslot :/
MAGICKE SOUBOJE a vse okolo
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Jaký číslo? Myslíš to 948 na numerice? To mi nejde, páč mám notebookovou klávesnici.cybermisa píše:Ja na counter zakackavam pravy mysitko a cislodrake127 píše:Popravdě ale v boji stíhám rychleji zakliknout IGMS (nebo FtS). Counterspell bohužel nejde hodit na quickslot :/
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
ten návrh nebyl o dělení na kategorie v soutěži. pouze by se vědělo, jakého stupně dosáhl dotyčný mág - jen pro vysvětlení.cybermisa píše:Prosim berte ve svych navrzich v uvahu pocet hracu hrajicich kouzelniky, kteri by o takove souteze vubec meli zajem. Pokud bychom meli jeste striktne kategorizovat levely, muze se lehce stat, ze kazdy soutezici ve sve kategorii pujde rovnou do finale …
samozřejmě by mělo smysl pouze v případě, že by se turnaje provozovaly často a pravidelně, u turnaje 1x za rok nemá další specifikace příliš smysl.
k summonovým soubojům s účastí pro kleriky a druidy: možné to jistě je, ale měli by se zamyslet, jestli účast v takovém turnaji je v souladu s jejich vírou a cítěním, případně posláním (druid, jehož les terorizují bandité či jiní vetřelci by se mohl rozhodnout, že využije turnaje k tomu, aby jim ukázal, jakou mocí vládnou ochránci hvozdu atd.). jak napsal OneHeart, ne každý kouzelník se chce ukazovat v aréně, ale to je svobodná volba postavy. mohly by se konat i tajné turnaje neomezené ofic. předpisy, ale to už je IC záležitost, pokud je někdo zorganizuje.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Kouzelnicka liga mistru je zajimavy napad, ale opet narazime na stejny problem … Prilisny vliv rozdilu levelu na pocet moznych zajemcu … A pri takove lize urcite pravidla maximalniho kruhu je tak trosku zcestne ...Organizovat to stylem: mas slabsiho soupere tak nesmis pouzivat silna kouzla, aby mel sanci vyhrat … o cem to pak je? NO proste paradox nwn …
No a co třeba přidělený počet bodů do kouzel? (někde už tady bylo cosi podobného zmíněno...). Kouzla by se ocenila podle užitnosti a každý by si rozhodil, jaká kouzla použije (vyšší levely by mohly použít silnější kouzla, ale zase méně), případně by se daly ocenit i předměty, které pomáhají atd. Takový systém by byl pružný, neobíral by high-levely o tvrdou dřinu nad studiem svitků po nocích/vysedáváním u svačinky/drancováním skřetích doupat/rýžováním drahokamů (nehodící se škrtněte) a zároveň by dal možnost i low-levelům... i když si netroufám odhadnout jakou, to by se muselo IC zkusit.
To bohuzel nas paradox neresi … High level ustoji deset low levelovych kouzel, low level stezi ustoji jedno high level kouzlo …DenGrasse píše:No a co třeba přidělený počet bodů do kouzel? (někde už tady bylo cosi podobného zmíněno...). Kouzla by se ocenila podle užitnosti a každý by si rozhodil, jaká kouzla použije (vyšší levely by mohly použít silnější kouzla, ale zase méně), případně by se daly ocenit i předměty, které pomáhají atd. Takový systém by byl pružný, neobíral by high-levely o tvrdou dřinu nad studiem svitků po nocích/vysedáváním u svačinky/drancováním skřetích doupat/rýžováním drahokamů (nehodící se škrtněte) a zároveň by dal možnost i low-levelům... i když si netroufám odhadnout jakou, to by se muselo IC zkusit.