Info - Novinky a změny
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.70.78
Takže slíbené překvapení je tu:
Provedeno - Opravy v lokacích a rozhovorech
Provedeno - Konta v bankách jsou úročena, úrokové sazby a období lze IC zjistit v jednotlivých bankách. Pokud již máte něco uložené v bankách, zastavte se tam a proveďte libovolnou bankovní transakci pro aktivování počítání úroků (např. uložit 1 zlatku).
Provedeno - Druidé při kázení stromů získávají postih na auru
Provedeno - Paladinský feat Divine Health je funkční i proti Equilibrijským nemocem s výjimkou těch co lze chytit ze zkažených potravin. Imunita platí i na jedy způsobující nemoce.
Provedeno - Stejně jako svíčky jsou nyní umístitelné i svícny a nová svíčka na lebce (lze vzít i do ruky). Pokud někdo již svícen máte, tak jej můžete vyměnit za navou verzi v bazéncích záměny v hlavních chrámech.
Provedeno - Nový DM nástroj na oceňování úprav a nové tvorby hráčských předmětů
Provedeno - Opraven skill Apraise - snížena účinnost o 50% vzhledem k nastavením cen na Equilibrii. Již tak není možné získat věc levněji než poté u toho samého obchodníka prodat. Druhá možnost řešení byla neakceptovatelná - snížení všechn výkupních cen, nebo zvýšení cen nebo zrušení appraise obchodů zcela.
Provedeno - Balík lokací 01 - Severní lesík, Hobitín, Kopečky a přidružené interiéry a dungeony
Celkem:
9x Exteriér
3x Interiér (na jedné lokaci)
7x Dungeon (na 4 lokacích)
35+ nových NPC (31 přátelských)
Brzo bude uveden do provozu balík lokací 02.
Takže slíbené překvapení je tu:
Provedeno - Opravy v lokacích a rozhovorech
Provedeno - Konta v bankách jsou úročena, úrokové sazby a období lze IC zjistit v jednotlivých bankách. Pokud již máte něco uložené v bankách, zastavte se tam a proveďte libovolnou bankovní transakci pro aktivování počítání úroků (např. uložit 1 zlatku).
Provedeno - Druidé při kázení stromů získávají postih na auru
Provedeno - Paladinský feat Divine Health je funkční i proti Equilibrijským nemocem s výjimkou těch co lze chytit ze zkažených potravin. Imunita platí i na jedy způsobující nemoce.
Provedeno - Stejně jako svíčky jsou nyní umístitelné i svícny a nová svíčka na lebce (lze vzít i do ruky). Pokud někdo již svícen máte, tak jej můžete vyměnit za navou verzi v bazéncích záměny v hlavních chrámech.
Provedeno - Nový DM nástroj na oceňování úprav a nové tvorby hráčských předmětů
Provedeno - Opraven skill Apraise - snížena účinnost o 50% vzhledem k nastavením cen na Equilibrii. Již tak není možné získat věc levněji než poté u toho samého obchodníka prodat. Druhá možnost řešení byla neakceptovatelná - snížení všechn výkupních cen, nebo zvýšení cen nebo zrušení appraise obchodů zcela.
Provedeno - Balík lokací 01 - Severní lesík, Hobitín, Kopečky a přidružené interiéry a dungeony
Celkem:
9x Exteriér
3x Interiér (na jedné lokaci)
7x Dungeon (na 4 lokacích)
35+ nových NPC (31 přátelských)
Brzo bude uveden do provozu balík lokací 02.
Naposledy upravil(a) labir dne 3. 4. 2006 0.58, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.71.81
Provedeno - Drobné opravy v lokacích, rozhovorech a systémech
Provedeno - Opravena chyba v NPC spawnu na rozhranní dne a noci. (taková pitomá chyba, která se projevovala jen na on-line verzi)
Provedeno - Oprava lootu nemrtvých bestií
Provedeno - Jedna nová externí lokace
Provedeno - Zvýšena nutriční hodnota některých potravin
Provedeno - Drobné opatření proti tzv. "vylákávání bestií po jednom". U tvorů, u kterých je předpoklad sociálního společenstva a komunikačního jazyka (skřeti, zlobři, banditi, gnollové, obři, troglodyté, koboldi, ještěrané atd...) nyní jedinec při spatření nepřítele vykřikne o pomoc a příslušníci stejné rasy v doslechu se seběhnou společně s ním na útok/obranu/útěk. Jiná rasa tomuto výkřiku nerozumí.
Provedeno - Drobné opravy v lokacích, rozhovorech a systémech
Provedeno - Opravena chyba v NPC spawnu na rozhranní dne a noci. (taková pitomá chyba, která se projevovala jen na on-line verzi)
Provedeno - Oprava lootu nemrtvých bestií
Provedeno - Jedna nová externí lokace
Provedeno - Zvýšena nutriční hodnota některých potravin
Provedeno - Drobné opatření proti tzv. "vylákávání bestií po jednom". U tvorů, u kterých je předpoklad sociálního společenstva a komunikačního jazyka (skřeti, zlobři, banditi, gnollové, obři, troglodyté, koboldi, ještěrané atd...) nyní jedinec při spatření nepřítele vykřikne o pomoc a příslušníci stejné rasy v doslechu se seběhnou společně s ním na útok/obranu/útěk. Jiná rasa tomuto výkřiku nerozumí.
Naposledy upravil(a) labir dne 23. 4. 2006 20.14, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.75.83
Provedeno - Opraveny různé chyby
Provedeno - Balík lokací 02 - Severní cesta spojující pozemní cestou Železnou říši a Tirínské království.
8x Exteriérová lokace
Připravuje se větší update, tak mějte chvilku trpělivost.
Provedeno - Opraveny různé chyby
Provedeno - Balík lokací 02 - Severní cesta spojující pozemní cestou Železnou říši a Tirínské království.
8x Exteriérová lokace
Připravuje se větší update, tak mějte chvilku trpělivost.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.80.86
Provedeno - Různé drobné opravy
Provedeno - Léčivé dózy a krémy účinkují do vyléčení zranění nebo do vyčerpání své moci. Tj. jakmile se rána zahojí tak pomine i paralyzace.
Provedeno - Balík lokací 03
* Dokončení Měsíčního lesa
* Dokončení Kopečků
* Nové Obtočné vrchy
* Nové Obtočné hory
* 13x exteriérová lokace
* 18x jeskyně a malé dungeony na 8 lokacích
* Množství nových a těžkých bestií a ras
* Nejen silné bestie, ale i logické rébusy a hádanky
* Nové věci zejména pro mnichy
* Nová NPC
* Lokace kde zabloudím s mapou i já
Tímto je 95% lokací plánovaných pro Tirínskou stranu Desky v Rozšíření hotovo. Nyní se zaměřím především na nové systémy a další vychytávky, úpravu haků a unikátní krokově založený dynamický craft.
Provedeno - Různé drobné opravy
Provedeno - Léčivé dózy a krémy účinkují do vyléčení zranění nebo do vyčerpání své moci. Tj. jakmile se rána zahojí tak pomine i paralyzace.
Provedeno - Balík lokací 03
* Dokončení Měsíčního lesa
* Dokončení Kopečků
* Nové Obtočné vrchy
* Nové Obtočné hory
* 13x exteriérová lokace
* 18x jeskyně a malé dungeony na 8 lokacích
* Množství nových a těžkých bestií a ras
* Nejen silné bestie, ale i logické rébusy a hádanky
* Nové věci zejména pro mnichy
* Nová NPC
* Lokace kde zabloudím s mapou i já
Tímto je 95% lokací plánovaných pro Tirínskou stranu Desky v Rozšíření hotovo. Nyní se zaměřím především na nové systémy a další vychytávky, úpravu haků a unikátní krokově založený dynamický craft.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.81.90
Provedeno - Opraveny různé drobné chyby
Provedeno - Balík sladkostí, bónbónů, lízátek, bonboniér, sáčků s bonbóny, marcipánu a vybraných luxusních nápojů. Celkem 25+ druhů sladkostí a nápojů. Pro zvýšení prestiže i pro odliv peněz za požitky.
Provedeno - Zkušebně spuštěna hláška nad hlavou s popisem co postava jí (pití ne). Slouží i jako kontrola charisma - postavy se záporným bonusem nejedí, ale žerou.
Provedeno - Upraveny některé NPC, několik nových NPC.
Provedeno - Upraven rozhovor Mithallirského strážce brány
Provedeno - Možnost opravit a zeptat se na cenu opravy nejen toho co má postava na sobě a v rukou, ale i toho co má v batohu. Zkontrolujte to, měly by tyto dvě nové volby být u všech správkařů.
Provedeno - Odlehčeny některé předměty. Stávající již zakoupené lze "odlehčit" neboli převést na novou verzi v bazéncích záměny v hlavních chrámech. Týká se: vějíře, deštníky, slunečníky, flétny, tamburíny, smyčce, míček a kniha do ruky.
Provedeno - Snad už opravena chyba s generováním Bioware craft kůží do inventářů mrtvých zviřátek.
Provedeno - Upraveny parametry rýžování. Týká se zejména bohatších nalezišť, která byla skutečnou dírou do ekonomiky. V rýžování je nyní kladen větší důraz na naučené zkušenosti nežli na statistiky postavy. Taktéž byla posunuta hodnotící stupnice v knize výroby. nejedná se o snížení schopností postavy, pouze o posun vyjádření. Otestujte to prosím jak to vypadá teď.
Provedeno - Opraveny různé drobné chyby
Provedeno - Balík sladkostí, bónbónů, lízátek, bonboniér, sáčků s bonbóny, marcipánu a vybraných luxusních nápojů. Celkem 25+ druhů sladkostí a nápojů. Pro zvýšení prestiže i pro odliv peněz za požitky.
Provedeno - Zkušebně spuštěna hláška nad hlavou s popisem co postava jí (pití ne). Slouží i jako kontrola charisma - postavy se záporným bonusem nejedí, ale žerou.
Provedeno - Upraveny některé NPC, několik nových NPC.
Provedeno - Upraven rozhovor Mithallirského strážce brány
Provedeno - Možnost opravit a zeptat se na cenu opravy nejen toho co má postava na sobě a v rukou, ale i toho co má v batohu. Zkontrolujte to, měly by tyto dvě nové volby být u všech správkařů.
Provedeno - Odlehčeny některé předměty. Stávající již zakoupené lze "odlehčit" neboli převést na novou verzi v bazéncích záměny v hlavních chrámech. Týká se: vějíře, deštníky, slunečníky, flétny, tamburíny, smyčce, míček a kniha do ruky.
Provedeno - Snad už opravena chyba s generováním Bioware craft kůží do inventářů mrtvých zviřátek.
Provedeno - Upraveny parametry rýžování. Týká se zejména bohatších nalezišť, která byla skutečnou dírou do ekonomiky. V rýžování je nyní kladen větší důraz na naučené zkušenosti nežli na statistiky postavy. Taktéž byla posunuta hodnotící stupnice v knize výroby. nejedná se o snížení schopností postavy, pouze o posun vyjádření. Otestujte to prosím jak to vypadá teď.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.82.91
Provedeno - Opravena chyba v bazéncích záměny
Provedeno - Opraveny drobné chyby
Provedeno - Nové předměty "orčí magie"
Provedeno - Nový obchodník s "orčí magií"
Provedeno - Kritérium pro jídelní hlášky jí/žere sníženo o jeden bod charisma
Provedeno - Opravena chyba v bazéncích záměny
Provedeno - Opraveny drobné chyby
Provedeno - Nové předměty "orčí magie"
Provedeno - Nový obchodník s "orčí magií"
Provedeno - Kritérium pro jídelní hlášky jí/žere sníženo o jeden bod charisma
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.82.94
Provedeno - Opravy menších chyb v lokacích a obchodech
Provedeno - Po zabití ovládnutého přítelíčka už by neměl zůstat memorizátor. Přítelíček by jej neměl vůbec dostat. Kdyby dostával tak je to chyba a prosím nahlašte mi ji.
Provedeno - Zabití ovládnutého přítelíčka už nesnižuje auru.
Provedeno - Opravy menších chyb v lokacích a obchodech
Provedeno - Po zabití ovládnutého přítelíčka už by neměl zůstat memorizátor. Přítelíček by jej neměl vůbec dostat. Kdyby dostával tak je to chyba a prosím nahlašte mi ji.
Provedeno - Zabití ovládnutého přítelíčka už nesnižuje auru.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.83.96
Provedeno - Opraveny menší chyby
Provedeno - Odebrán vizuální efekt kouzla Clairaudience & Clairvoydance
Provedeno - Nově založené postavy obdrží svitek "Hráčské minimum" s nejnutnějšími informacemi pro hraní na Equilibrii. Svitek nelze odložit, ale lze jej použít a po potvrzení tak zničit, aby nezabíral místo v inventáři.
Provedeno - Přidány střelecké terče. Návod k použití je součástí jejich popisu.
Provedeno - Nové luxusní předměty, tentokráte s použitím (sada pro péči o vous a holení, dámská líčidla)
Provedeno - Upraveni medvědi
Provedeno - Pokusně zprovozněn systém detekce vodních ploch. NPC by tak již neměly až na výjimky a povolené bestie vcházet do vodních ploch. Zkombinováno s detekcí i pro hráče - pokud vejdete do hlubší vody tak je postava zpomalena. Konec běhání přes rybník
Vybrané bestie vodu zcela ignorují (např netopýr, žáby, krabi atd..). Některé se naopak vody štítí, jiné se bojí do hloubky a jiné jdou i do hloubky, ale se zpomalením.
Vodní plochy jsou označeny na všech lokacích tilesetu DOA. Nejsou označeny na lokacích tilesetu Les a Elfí město - tam jsou potůčky vesměs velmi mělké.
Provedeno - Opraveny menší chyby
Provedeno - Odebrán vizuální efekt kouzla Clairaudience & Clairvoydance
Provedeno - Nově založené postavy obdrží svitek "Hráčské minimum" s nejnutnějšími informacemi pro hraní na Equilibrii. Svitek nelze odložit, ale lze jej použít a po potvrzení tak zničit, aby nezabíral místo v inventáři.
Provedeno - Přidány střelecké terče. Návod k použití je součástí jejich popisu.
Provedeno - Nové luxusní předměty, tentokráte s použitím (sada pro péči o vous a holení, dámská líčidla)
Provedeno - Upraveni medvědi
Provedeno - Pokusně zprovozněn systém detekce vodních ploch. NPC by tak již neměly až na výjimky a povolené bestie vcházet do vodních ploch. Zkombinováno s detekcí i pro hráče - pokud vejdete do hlubší vody tak je postava zpomalena. Konec běhání přes rybník
Vybrané bestie vodu zcela ignorují (např netopýr, žáby, krabi atd..). Některé se naopak vody štítí, jiné se bojí do hloubky a jiné jdou i do hloubky, ale se zpomalením.
Vodní plochy jsou označeny na všech lokacích tilesetu DOA. Nejsou označeny na lokacích tilesetu Les a Elfí město - tam jsou potůčky vesměs velmi mělké.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.83.99
Provedeno - Drobné opravy všude možně
Provedeno - Opraven systém pronájmu pokojů, zároveň dodána podmínka, že klíče od pokojů s extrémně dlouhým nájmem a ty s vypršeným nájmem se odstraňují z inventáře při nalogování (netýká se bankovních klíčů, tedy nemělo by se týkat).
Provedeno - Drobné opravy všude možně
Provedeno - Opraven systém pronájmu pokojů, zároveň dodána podmínka, že klíče od pokojů s extrémně dlouhým nájmem a ty s vypršeným nájmem se odstraňují z inventáře při nalogování (netýká se bankovních klíčů, tedy nemělo by se týkat).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.84.100
Provedeno - V některých místech opravena doba spawnu bestií
Provedeno - Některé činnosti sběru/dolování nyní odmaskují skrytou postavu, jedná se o činnosti:
Provedeno - Slevněni poštovní démonci, nyní v prodeji i v Železné říši.
Provedeno - Nový levný psací démonek pro zaznamenání vzkazu kdekoliv a kdykoliv.
Provedeno - Nové nástroje a možnosti pro DM
Provedeno - DM mají nyní možnost nejen upravovat parametry předmětů, ale i vzhled a barvu zbrojí, šatů a většiny zbraní přímo ve hře.
Provedeno - Kniha světel - pomocí této knihy lze nastavit intenzitu a barvu světla vyčarovaného kouzlem Světlo
Provedeno - Odebrán grafický efekt (velmi rychle vyprchá) z kouzla Ochrana proti dobru/zlu
Provedeno - Odebrán grafický efekt (velmi rychle vyprchá) z kouzla Rozjasnění
Provedeno - Zcela přepracováno kouzlo Spánek, nyní je použitelné i na EQ bestie. Detailní popis viz fórum.
Provedeno - Zatím pokusně byl na několika lokacích zapojen systém dynamického spawnu pastí. Hezky si to užijte.
Provedeno - V některých místech opravena doba spawnu bestií
Provedeno - Některé činnosti sběru/dolování nyní odmaskují skrytou postavu, jedná se o činnosti:
- Hledání věcí
Rýžování
Kopání rud a uhlí
Kácení stromů
Stahování kůží
Tábornické vaření
- Rýžování (šplouchání vody)
Kopání rud a uhlí (zvuk, vibrace)
Kácení stromů (zvuk, vibrace)
Stahování kůží (zápach krve)
Tábornické vaření (vůně jídla)
Provedeno - Slevněni poštovní démonci, nyní v prodeji i v Železné říši.
Provedeno - Nový levný psací démonek pro zaznamenání vzkazu kdekoliv a kdykoliv.
Provedeno - Nové nástroje a možnosti pro DM
Provedeno - DM mají nyní možnost nejen upravovat parametry předmětů, ale i vzhled a barvu zbrojí, šatů a většiny zbraní přímo ve hře.
Provedeno - Kniha světel - pomocí této knihy lze nastavit intenzitu a barvu světla vyčarovaného kouzlem Světlo
Provedeno - Odebrán grafický efekt (velmi rychle vyprchá) z kouzla Ochrana proti dobru/zlu
Provedeno - Odebrán grafický efekt (velmi rychle vyprchá) z kouzla Rozjasnění
Provedeno - Zcela přepracováno kouzlo Spánek, nyní je použitelné i na EQ bestie. Detailní popis viz fórum.
Provedeno - Zatím pokusně byl na několika lokacích zapojen systém dynamického spawnu pastí. Hezky si to užijte.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.84.101
Provedeno - Opraveny různé chyby
Provedeno - Opraveni někteří nemrtví a konstrukty
Provedeno - Rozšířena působnost dynamického spawnu pastí na další lokace
Provedeno - Několik nových holí včetně tří krásných přírodních
Provedeno - Upraveno otevírání truhel s poklady - stále se snižuje schopnost zloděje se schovat (nevyhodí ho to z hidu, jen se mu na několik vteřin sníží schopnost skrýt se), ale namísto možného zrušení neviditelnosti se okolojsoucí bestie jdou podívat co se to tam děje. Podotýkám, že neviditelnou postavu na blízko NPC mohou vidět.
//Pokud mi někdo něco psal 1.5.2006 odpoledne na ICQ, tak se mi zbuglo a zřejmě jsem přišel o některé zprávy
Provedeno - Opraveny různé chyby
Provedeno - Opraveni někteří nemrtví a konstrukty
Provedeno - Rozšířena působnost dynamického spawnu pastí na další lokace
Provedeno - Několik nových holí včetně tří krásných přírodních
Provedeno - Upraveno otevírání truhel s poklady - stále se snižuje schopnost zloděje se schovat (nevyhodí ho to z hidu, jen se mu na několik vteřin sníží schopnost skrýt se), ale namísto možného zrušení neviditelnosti se okolojsoucí bestie jdou podívat co se to tam děje. Podotýkám, že neviditelnou postavu na blízko NPC mohou vidět.
//Pokud mi někdo něco psal 1.5.2006 odpoledne na ICQ, tak se mi zbuglo a zřejmě jsem přišel o některé zprávy
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.85.102
Provedeno - Opraveny drobné chyby
Provedeno - Klíče od pronajímaných pokojů či trezorů jsou nyní automaticky přejmenovávány dle hospody nebo banky.
Provedeno - Slevněna cena a snížena váha vrhacích sekerek. Protože stále je dosti vysoká na předmět pro jednorázové použití je nově možnost je sbírat po použití. Pro získání vyhozené sekerky zpět je nutné, aby se rána trefila do bestie a nejednalo se o poslední sekerku (sysémové omezení). Jakmile se vrh mine tak se sekerka ztrácí. Sekerky je možné získat až z mrtvé bestie. Pokud se jedná o kožešinovou zvěř, tak je nutné ji nejprv stáhnout a pak z ní páčit sekerky (jsou v inventáři), opačně si znemožníte stažení mrtvolky.
Provedeno - Pokusně zprovozněn systém automatického přejmenovávání bestií. Bestie, jenž se vyskytují ve více než jedné verzi (např. skřeti - lesní skřet barbar, lesní skřet šaman atd..) se nyní jmenují pouze jménem druhu (tj. jen lesní skřet, nebo kostlivec a ne kostlivec kněz). V 95% případů lze jednotlivé verze bezpečně odlišit vizuálně. DM samozřejmě v paletě vidí původní názvy (tj. lesní skřet barbar), ovšem když bestii použití tak se automaticky přejmenuje (tj. lesní skřet).
Provedeno - Opraveny drobné chyby
Provedeno - Klíče od pronajímaných pokojů či trezorů jsou nyní automaticky přejmenovávány dle hospody nebo banky.
Provedeno - Slevněna cena a snížena váha vrhacích sekerek. Protože stále je dosti vysoká na předmět pro jednorázové použití je nově možnost je sbírat po použití. Pro získání vyhozené sekerky zpět je nutné, aby se rána trefila do bestie a nejednalo se o poslední sekerku (sysémové omezení). Jakmile se vrh mine tak se sekerka ztrácí. Sekerky je možné získat až z mrtvé bestie. Pokud se jedná o kožešinovou zvěř, tak je nutné ji nejprv stáhnout a pak z ní páčit sekerky (jsou v inventáři), opačně si znemožníte stažení mrtvolky.
Provedeno - Pokusně zprovozněn systém automatického přejmenovávání bestií. Bestie, jenž se vyskytují ve více než jedné verzi (např. skřeti - lesní skřet barbar, lesní skřet šaman atd..) se nyní jmenují pouze jménem druhu (tj. jen lesní skřet, nebo kostlivec a ne kostlivec kněz). V 95% případů lze jednotlivé verze bezpečně odlišit vizuálně. DM samozřejmě v paletě vidí původní názvy (tj. lesní skřet barbar), ovšem když bestii použití tak se automaticky přejmenuje (tj. lesní skřet).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Vzhledem k tomu, že v současné době probíhají intenzivní práce na Rozšíření a úpravě haků, tak se frekvence odstraňování chyb a publikování nových systémů zpomalí.
Ale abyste věděli na co se můžete těšit, tak v tomto novém topicu najdete vždy to co je již implementováno z Rozšíření. Samozřejmě nečekejte úplný a podrobný výpis, jen takové rámcové info co určitě (na 99%) bude v Rozšíření. Veškeré implementace novinky a změny z Rozšíření budou uvedeny najednou.
Ale abyste věděli na co se můžete těšit, tak v tomto novém topicu najdete vždy to co je již implementováno z Rozšíření. Samozřejmě nečekejte úplný a podrobný výpis, jen takové rámcové info co určitě (na 99%) bude v Rozšíření. Veškeré implementace novinky a změny z Rozšíření budou uvedeny najednou.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 0.85.104
Provedeno - Opraveny drobné chyby v lokacích
Provedeno - Mrtvoly postav jsou nyní pojmenovány jménem zemřelého
Provedeno - Opraveno nastavení opraváře u některých luků, ty stávající si můžete opravit v bazéncích záměny v hlavních chrámech
Provedeno - Kouzlo světlo nyní přidává +1 k Hledání a -2 ke Skrývání. Vztahuje se pouze na Světlo, Trvalý plamen takto nikdy ošetřen nebude (snadná možnost boostování Hledání).
Provedeno - Rozšíření dynamického spawnu pastí do všech dungeonů a míst s pastmi
Provedeno - Opraveny drobné chyby v lokacích
Provedeno - Mrtvoly postav jsou nyní pojmenovány jménem zemřelého
Provedeno - Opraveno nastavení opraváře u některých luků, ty stávající si můžete opravit v bazéncích záměny v hlavních chrámech
Provedeno - Kouzlo světlo nyní přidává +1 k Hledání a -2 ke Skrývání. Vztahuje se pouze na Světlo, Trvalý plamen takto nikdy ošetřen nebude (snadná možnost boostování Hledání).
Provedeno - Rozšíření dynamického spawnu pastí do všech dungeonů a míst s pastmi
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.