Stránka 1 z 24

Info - Novinky a změny

Napsal: 20. 2. 2006 1.48
od labir
Novinky a změny

Tady budou aktuální novinky a změny, ke kterým došlo nebo dojde.

Napsal: 20. 2. 2006 1.49
od labir
Snížení opotřebení 3x
Snížení hladu a žízně cca 3x
Snížení ceny oprav 2x

Snížení postihů za respawn 4x
Snížení postihů za Znovuzrození 4x

Doplnění hlášky *přiopile se usmívá* do systému opilosti a jeho posun tak, že můžete víc chlastat :bigwink:

Meditace vyléčí 1/2 zranění
Spáněk vyléčí ne 30 životů, ale 60 životů

Bude aplikováno 20.2. cca v 20:00

Napsal: 20. 2. 2006 1.54
od labir
Sběr hub a lesních plodů
Pro konzumaci i prodej po hospodách a alchymistům. Pozor na jedovaté houby! Především oblast Tirínského království.

Dolování rud
Pro prodej v kovárnách. Především oblast Železné říše, speciálně Hag Hargol.

Sběr mušlí
Pro prodej. Ostrov vyvrženců

Rýžování drahých kamenů
Pro prodej klenotníků,. Potoky a říčky všude možně kde je písek.

Kácení stromů
Pro prodej dřeva kovářům a lukařům. Především železná říše, něco málo i Tirínské království.

Sběr pouštního skla
Pro prodej. Oblast Velké jižní pouště.

Trhání květin
Pro prodej. Na loukách a lučinách.

Předpokládané plné uvedení do provozu 22.2. okolo 20:00

Napsal: 20. 2. 2006 12.13
od labir
Pozměněno

Napsal: 20. 2. 2006 22.41
od labir
Verze 0.52.15
Novinky a opravy:

Provedeno - Snížení opotřebení 3x
Provedeno - Snížení hladu a žízně cca 3x
Provedeno - Snížení ceny oprav 2x

Provedeno - Snížení postihů za respawn 2x
Provedeno - Snížení postihů za Znovuzrození 3x

Provedeno - Doplnění hlášky *přiopile se usmívá* do systému opilosti a jeho posun tak, že můžete víc chlastat :bigwink:
Provedeno - Alkohol se odbourává nejen spánkem, ale postupně i časem

Provedeno - Meditace vyléčí 1/2 zranění
Provedeno - Spáněk vyléčí ne 30 životů, ale 60 životů

Provedeno - Překvapení pro vyvržence na ostrově
Provedeno - Opraven přechod Zlobří pláně / Železné vodopády
Provedeno - Opraven teleport u sídla jedné Mocnosti
Provedeno - Opraveny nefunkční ohniště na Tirínské straně
Provedeno - Sleva na čutory a jejich lepší distribuce po Desce
Provedeno - Šaty na nově příchozích postavách by měly jít opravovat u krejčího

VAROVÁNÍ - Nepoužívejte barvy na oblečení. Nepůjde poté to oblečení opravit. Na řešení se pracuje.

Napsal: 22. 2. 2006 0.01
od labir
Verze 0.52.18

Provedeno - Snad vyřešen problém s frakcemi. Pokud zabijete NPC, tak NPC stejné frakce na vás zaútočí. Ve vedlejší lokaci na vás NPC stejné frakce zaútočit mohou (ale nemusí) a v té další už nezaútočí.
Provedeno - Potraviny již fungují korektně i při lazích. S nápoji je to složitější :dry: Ale pracuje se na tom.
Provedeno - Opraven skript eq_area_enter
Provedeno - Posíleno zabezpečení obchodů s vyzkoušením
Provedeno - Zakázán Bioware craft
Provedeno - Opraveny barvy, již neničí nastavení itemů (takže ani nejde takhle krást z obchodů)
Provedeno - Ohniště se po cca 10 min samo zhasí
Provedeno - Iluze mají 1/2 dobu trvání
Provedeno - Dodána podmínka na větev rozhovoru kleriků v chráme pro svázání duše s místem. Nezobrazuje se pokud již svázáni jste.
Provedeno - Při spánku by již neměly být prováděny animace opilosti a nemocí.
Provedeno - Opraven blikající placeable na Ostrově vyvrženců
Provedeno - Opraven přechod z jeskyně do jižního pobřeží Ostrova vyvrženců
Provedeno - Posíleno hledisko používání itemů pro expící systém, použijete-li item tak systém vás detekuje delší dobu jako aktivního
Provedeno - Zkontrolovány a znovu zkompilovány skripty hladu a žízně. Při konzumaci doplněna hláška "Jsi zcela zasycen(a)/napojen(a)" Z tohoto stavu by se první hláška žízně měla objevit po cca 42 minutách real času. První hláška o hladu po 60 minutách u půlorků a půlčíků, 66 min u trpaslíků a gnómů, 75 min u lidí a půlelfů a 85 min u elfů. První hlášení se objevuje při dosažení 1/3 cesty k smrti žízní/hladem.

Napsal: 22. 2. 2006 10.51
od labir
Priority:

1. Vychytání kritických chyb
2. Vyvážení systémů potravin a toku peněz
3. Opravy menších chyb
4. Úpravy hráčských postav
5. Rozšíření světa

Vzhledem k tomu, že bod 1. mi sebral většinu času, tak se uvedení sběru/dolování oddaluje o pár dní.

Napsal: 22. 2. 2006 23.23
od labir
Verze 0.52.22

Provedeno - Upraveny medikamenty a jedy aby fungovaly i při lazích
Provedeno - Upraveny nápoje aby fungovaly i při lazích
Provedeno - 2x zpomalení hladu a žízně
Provedeno - Přidány kostěné stráže na Druhou stranu do vesničky mrtvých
Provedeno - Jedno překvápko ve vesničce mrtvých
Provedeno - Posílena ostraha ATS (obchodů s vyzkoušením)
Provedeno - Opilostní hláška *přiopile se usmívá* už nezvedá ze židle
Provedeno - Nová runa uložení pro nucené uložení postavy. Zároveň přidána hláška při uložení postavy. Kontrolujte zda se vaše postava ukládá či ne. Jakmile se to odladí, tak hlášku opět vypnu.
Provedeno - Opravena cedulka alchymisty v Tirianu
Provedeno - Opraven přechod v Mithalliru
Provedeno - Přidán přechod pod hradbami Mithalliru
Provedeno - Opraveny dveře v Mithallirském podhradí
Provedeno - Opraven rozcestník v Tirianu
Provedeno - Opraven zdroj vody na studni v podhradí Mithalliru
Provedeno - Jdou stahovat všechny druhy netopýrů
Provedeno - Oživení těla v chrámech slevněno

Napsal: 23. 2. 2006 22.53
od labir
Verze 0.52.23

Provedeno - Příprava na sběr/dolování
Provedeno - Čutora hlásí "Jsi zcela napojen(a)"
Provedeno - Opraveny hlášky u pití a jídla
Provedeno - Drobná úprava magické univerzity
Provedeno - Rozmístěny po Desce astrální hodiny ukazující čas i datum s rokem
Provedeno - Neprůchozí iluze světelných sloupů nahrazeny průchozími světelnými sloupy
Provedeno - Opraven vchod do kasáren v podhradí Mithalliru
Provedeno - Oprava efektu u Ultravidění
Provedeno - Doplněny mnišské róby
Provedeno - Opraven překlep v názvu lokace Cesta na Amfiberai, les
Provedeno - Opraven rozcestník v Mithallirském podhradí

Napsal: 24. 2. 2006 23.16
od labir
Verze 0.52.25

Provedeno - Upraven, doplněn a rozšířen NPC spawn. Doplněn časový údaj pro spawn. Sledujte jestli systém spawnu NPC ve městech a bestií v exteriérech funguje tak jak má.
Provedeno - Identifikovány všechny předměty v ATS obchodech (obchody s vyzkoušením)
Provedeno - Speciální RP item a skript
Provedeno - Drobné opravy lokací +otočení jedné o 90 stupňů

Napsal: 25. 2. 2006 15.31
od labir
Verze 0.52.27

Provedeno - Oprava nošení těl do chrámu
Provedeno - Kněz Mahrug na ostrově Vyvrženců si už říká o odměnu za svázání duše
Provedeno - Drobné opravy v lokacích
Provedeno - Drobné vylepšení spawnu NPC ve městech
Provedeno - Opraveny všechny dveře s otevíráním ve dne/v noci. Pokud najdete staré dveře (vypisují *zamčeno* a zavřou se po otevření) prosím nahlašte je.
Provedeno - Při meditaci a spánku trochu vyhládne (dík za nápad)
Provedeno - Prodloužena doba mezi dvěma meditacemi na 3 hodiny (30 min real time)
Provedeno - Odstraněny hlášky "Postava uložena", vypadá to, že systém ukládání funguje.
Provedeno - Brána Mithallirské pevnosti se na noc zamyká. Kdo má k tomu vlohy tak může zkusit přesvědčit stráže aby ji odemkli. (dík za nápad)

Napsal: 25. 2. 2006 15.33
od labir
Co je v plánu teď:

1. Sběr a dolování
2. Oprava bugu s agresivní zvěří. Aby na lovce neútočilo všechno od kanců v lese až po myši ve sklepě. :shades:

Napsal: 26. 2. 2006 21.15
od labir
Verze 0.53.30

Provedeno - Posílení ATS obchodů (obchodů s vyzkoušením). Varování - v blízkosti truhel obchodníka neskoušejte získat žádný předmět. Strážní jsou ostražití a mysleli by si, že pocházel z truhly a zabavili by vám ho. To se týká i sbírání věcí ze země, přendání věcí mezi postavami, obarvení šatů či zbroje. Nebezpečnou oblast poznáte podle výpisu "Začátek obchodu" a "Konec obchodu".

Provedeno - Nové lokace na Ostrově vyvrženců
Provedeno - Oprava chyby u standardních obchodů
Provedeno - Drobné opravy chyb v lokacích
Provedeno - Oprava chyby zranění při meditaci
Provedeno - Doba mezi meditacemi zkrácena na 2 hodiny (20 min real time)
Provedeno - Při meditaci se vyléčíte pouze o 1/5 případného zranění a to pouze po dokončení meditace
Provedeno - Příprava na sběr a dolování (pro začátek bude 39 sbíratelných/dolovatelných typů zdrojů)

Napsal: 3. 3. 2006 21.59
od labir
Verze 0.54.36

Provedeno - Identifikovány snad už všechny předměty v ATS obchodech (s vyzkoušením)
Provedeno - Drobné opravy lokací
Provedeno - Sleva na RP věci
Provedeno - Vybalancování cen a efektů některých předmětů
Provedeno - Odstraněna lokace Hrobka Kuťase z Hlubokohradu
Provedeno - Možnost opustit Mihtalir v noci
Provedeno - První pokus o zamezení útočení NPC na dveře
Provedeno - Zrušeno krmení přítelíčků
Provedeno - Snad vyřešeno trestání přítelíčka a léčení někoho vedle
Provedeno - Na hradbách Mithalliru vyměněny sudy za koule
Provedeno - Dózy a krémy léčení by měly fungovat i při posledním zbytku
Provedeno - Odstraněna chyba se stolen helmicemi a kapucí v pokladech
Provedeno - Opravena drobná chyba v systému aury
Provedeno - Předěláno nastavení cen u výkupu kůží
Provedeno - Snížena cena všech kůží
Provedeno - Veškeré standardní NWN obchody nyní reagují na Odhad ceny (Appraise)
Provedeno - Sprovozněn sběr/dolování

Napsal: 3. 3. 2006 22.44
od labir
Verze 0.54.37

Provedeno - Opravena chyba v NPC spawnu

Napsal: 4. 3. 2006 13.40
od labir
Verze 0.54.40

Provedeno - Systém sběru propojen s únavou, hladem a žízní
Provedeno - Úprava některých bestií
Provedeno - Opraveny léčivé krémy a dózy
Provedeno - Opraveny nekonečné suroviny
Provedeno - Opravena chyba výkupu za víc než prodej
Provedeno - Modlitební knížky lze použít 1x za 3 hodiny (30 min real time) a to bez ohledu na jejich počet
Provedeno - Úpravy a balancování sběru/dolování

Napsal: 5. 3. 2006 14.43
od labir
Verze 0.56.43

Provedeno - Úprava sběru/dolování - činnost nyní lze přerušit. Pořádně to otestujte, zda nedělají problémy lagy.
Provedeno - Zpomaleno učení při sběru/dolování
Provedeno - Kompletně dokončen Ostrov vyvrženců (+4 ext lokace, +dungeony)
Provedeno - Možnost zvýšit si auru na Ostrově vyvrženců v chrámu Harguda
Provedeno - Hraničář v Tirianu opravuje luky
Provedeno - Drobné chyby v rozhovorech a lokacích
Provedeno - Z kouzla Kůra odebrán permanentní grafický efekt - zobrazí se jen krátce, kouzlo ale dále trvá.
Provedeno - Specialita Ostrova vyvrženců - sběr larev a brouků na jídlo (třeba vám to na ostrově zvedne turistický ruch :biggrin: )
Provedeno - Opravena chyba s různou cenou při prodeji surovin a otázce na cenu u hospodských
Provedeno - Zrušeno léčení krmením zvířecích společníků
Provedeno - Únava při dolování a kácení stromů je závislá na odolnosti postavy

Napsal: 5. 3. 2006 16.43
od labir
Verze 0.56.44

Provedeno - Opraveny dva zmizlé přechody na Ostrově vyvrženců
Provedeno - Opravena chyba v systému sběru/dolování
Provedeno - Drobné chyby v rozhovorech
Provedeno - Dolování a sběr je nyní chápáno jako činnost pro expící systém

Napsal: 6. 3. 2006 19.12
od labir
Verze 0.56.46

Provedeno - Opravena chyba sběru/dolování se zanikajícími surovinami (houby např).
Provedeno - Opravy drobných chyb v lokacích
Provedeno - Nastavena individualita některých NWN obchodů

Napsal: 8. 3. 2006 21.58
od labir
Verze 0.57.49

Provedeno - Oprava DM nástroje
Provedeno - Konverzace při čtení vývěsních tabulí je nyní soukromá (ostatní ji nevidí)
Provedeno - Opraveny dveře v Mithalliru - chrám Ajris do knihkupectví/knihovny
Provedeno - Opraveny nemoci - odstraněna chyba s okamžitou smrtí
Provedeno - Lokace Amfiberai, pošta a banka natočena do správné polohy
Provedeno - Úprava pravděpodobnosti úspěchu rýžování
Provedeno - Úprava XPC systému pro podporu skupinkování. Vzhledem k tomu, že většina postav poslední dobou jedná na vlastní pěst a nestará se o zbytek světa, bylo přistoupeno k bonifikaci postav postupujících společně. Pakliže blízko postavy se vyskytuje jiná hráčská postava, je navýšena částka zkušeností, kterou postava získává cca 1x za minutu. Přijmutí/nepřijmutí do družiny na toto nemá vliv. Choďte, jednejte a bavte se společně - odnesete si nejen více expů, ale hlavně mnohem lepší zážitky.
Provedeno - Úprava některých bestií
Provedeno - Přesun stahování kůží pod sběr/dolování. Ne každý tak má stejně dobré předpoklady ke stažení zvířete.
Provedeno - Úprava summonů - při povolání summonu je nutné aby sesilatel zvítězil v souboji vůlí nad summonem (prováděno automaticky). Sesilatel získává bonus. Pakliže prohraje, summon se vymaní z jeho vůle a napadne jej. Při zranění summona nepřítelem je zde šance že bude muset být sveden další opakovaný souboj vůle pána a summona. Tím přestávají být summoni náhražkou bojovníků, ale spíše možností. Týká se všech kouzel vyvolávání a svázání plání.
Provedeno - Úprava přítelíčků a zvířecích společníků. Pakliže je přítelíček či zvířecí společník raněn je zde možnost přenosu zranění na majitele.