Info - Novinky a změny
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.50.204
Patch 1.69 zvýšil hmotnost pavéz cca 2x, vzhledem k tomu aby nebylo nutné dělat opět změnu konfiguračních haků bylo na pavézy aplikováno snížení hmotnosti. Stávající pavézy si můžete obnovit na novou verzi v bazéncích záměny v hlavních chrámech.
Opravena chyba s abilit boosty z extras, modliteb, subras a obětin.
Patch 1.69 zvýšil hmotnost pavéz cca 2x, vzhledem k tomu aby nebylo nutné dělat opět změnu konfiguračních haků bylo na pavézy aplikováno snížení hmotnosti. Stávající pavézy si můžete obnovit na novou verzi v bazéncích záměny v hlavních chrámech.
Opravena chyba s abilit boosty z extras, modliteb, subras a obětin.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.58.222
Tak...dnes je toho zase balík a kromě oprav chyb jsou tu i první (a rozhodně ne poslední) vymoženosti umožněné patchem 1.69:
Opotřebení
Sníženo opotřebení předmětů po vezmutí do rukou na 1/3.
Opravena chyba s nefunkční opravou opasků pokud je má postava oblečené na sobě.
Obchody
Upravena kontrola odebrání nezaplacených předmětů aby nebylo možné předměty vynášet zneužitím Bioware sgrupovací chyby.
Vylepšena distribuce gnollské kuše.
Několik nových palcátů ke koupi.
Ovládání
Vzhledem k tomu, že patch 1.69 přepsal dvě animace (zkřížení rukou na prsou a bolest hlavy) jsou tyto animace odebrány z featu i runy gest a emocí. Začínám se přiklánět pomalu k tomu, že budou nové haky o něco dříve, pak to tam bude opravené.
DM a hostitelé získávají možnost kdykoliv a kdekoliv měnit název a popisek libovolného předmětu. Stačí jej pouze položit na zem vedle postavy a název či popisek říci jako postava s přepínačem "/name " či "/info " před vlastním názvem či popiskem. Pochopitelně bez uvozovek, ale s mezerou za přepínačem.
Všechny postavy mají možnost mluvit za své přítelíčky (familiary), zvířecí společníky (animal companiony) a společníky (henchmany). K tomu stačí normálně promluvit za postavu jen s přepínačem před vlastní mluvou - "/f " pro přítelíčky a zvířecí společníky a nebo "/h " pro společníky (koně, RP společníci). Pochopitelně bez uvozovek. Postava pak nic neřekne a část za přepínačem řekne přítelíček, zvířecí společník nebo společník. Mluvení za summony implementováno není a nebude.
Příklad:
Hráč postavy X má přítelíčka Z. Napíše bez uvozovek jako by chtěla postava X mluvit: "/f *kráká*" a
odentruje. Postava X nic neřekne - zato přítelíček Z ihned řekne "*kráká*".
Měla by být opravena chyba druidské tišící moci - druidé na 1-9 levelu by ji jako runu měli dostat automaticky. U featu je chyba v hacích, bude opraveno s novými haky.
EXTRAS
Upraven systém boostů do abilit z EXTRAS run, modliteb, obětin a subras. Nyní se zpětně kontroluje skutečná přítomnost boostů např. po smrti či DM healu a případně se bonusy opět do cca 1 real min zapínají.
Magie
Kouzlo Mass Charm (Hromadné zmámení) otestováno na skřetech a zdá se že funguje dobře. Opravena chybka s hodem i u sesilatele.
Opravena chyba u kouzla Zabij nemrtvé.
Opravena chyba vyvolávání stínů pomocí kouzel Stínové vyvolávání, Silnější stínové vyvolávání a Stíny.
Spěr a dolování
Opravena chyba se zvukem u sběru/dolování. Funkce pro přehrávání zvuku se totiž chová na PC jako akce a přehraje se tak až po dokončení činnosti, nyní se přehrává jak má.
Upraven sběr dolování, některé velmi vzácné zdroje je nyní skutečně vzácné najít.
Ostatní
Upraveno několik lokací.
Nová kapitola nápovědy s názvem "Možnosti hostitelských postav". Kapitolu vidí pouze hráči hostitelských postav.
Démončí knihy jsou nyní psány již klasicky jako běžné knihy - tj. jejich text je jako jejich popisek. Démončí knihy je samozřejmě možné i editovat. Koupené knihy, nenapsané pomocí démonka, editovat nelze. Stávající démončí knihy jsou při prvním pokusu o jejich přečtení automaticky převedeny do nového formátu. Zároveň doplněno 14 nových vzhledů démončíh knih.
Vzkazy na nástěnku a poštu mají nyní svůj text jako popisek.
Bankovní šeky mají nyní údaje o platbě napsané i ve svém popisku.
K dispozici v prodeji předmět "Zápisník" pomocí něhož a psacího brku lze jednoduše zapsat poznámky či knihu. Stačí do levé ruky vzít brk, do pravé zápisník a cokoliv postava od této chvíle řekne tak se automaticky připíše i do knihy. U zápisníku není možné měnit vzhled nebo název, ale zápisník lze upravit pomocí psacího démonka. Takže po zapsání je možné pomocí démonka změnit vzhled i nastavit název knihy.
Hybridní perzistnce, obarvování šatů, helmic a plášťů jakož i snímatelné módní doplňky a pláště nyní počítají s předměty se změněným popiskem a s novým formátem démnočích knih.
Perzistentní trezory nyní hlásí polopaticky kdy je možné je bezpečně zavřít a kdy je nutné počkat na obnovení věcí z databáze.
Tak...dnes je toho zase balík a kromě oprav chyb jsou tu i první (a rozhodně ne poslední) vymoženosti umožněné patchem 1.69:
Opotřebení
Sníženo opotřebení předmětů po vezmutí do rukou na 1/3.
Opravena chyba s nefunkční opravou opasků pokud je má postava oblečené na sobě.
Obchody
Upravena kontrola odebrání nezaplacených předmětů aby nebylo možné předměty vynášet zneužitím Bioware sgrupovací chyby.
Vylepšena distribuce gnollské kuše.
Několik nových palcátů ke koupi.
Ovládání
Vzhledem k tomu, že patch 1.69 přepsal dvě animace (zkřížení rukou na prsou a bolest hlavy) jsou tyto animace odebrány z featu i runy gest a emocí. Začínám se přiklánět pomalu k tomu, že budou nové haky o něco dříve, pak to tam bude opravené.
DM a hostitelé získávají možnost kdykoliv a kdekoliv měnit název a popisek libovolného předmětu. Stačí jej pouze položit na zem vedle postavy a název či popisek říci jako postava s přepínačem "/name " či "/info " před vlastním názvem či popiskem. Pochopitelně bez uvozovek, ale s mezerou za přepínačem.
Všechny postavy mají možnost mluvit za své přítelíčky (familiary), zvířecí společníky (animal companiony) a společníky (henchmany). K tomu stačí normálně promluvit za postavu jen s přepínačem před vlastní mluvou - "/f " pro přítelíčky a zvířecí společníky a nebo "/h " pro společníky (koně, RP společníci). Pochopitelně bez uvozovek. Postava pak nic neřekne a část za přepínačem řekne přítelíček, zvířecí společník nebo společník. Mluvení za summony implementováno není a nebude.
Příklad:
Hráč postavy X má přítelíčka Z. Napíše bez uvozovek jako by chtěla postava X mluvit: "/f *kráká*" a
odentruje. Postava X nic neřekne - zato přítelíček Z ihned řekne "*kráká*".
Měla by být opravena chyba druidské tišící moci - druidé na 1-9 levelu by ji jako runu měli dostat automaticky. U featu je chyba v hacích, bude opraveno s novými haky.
EXTRAS
Upraven systém boostů do abilit z EXTRAS run, modliteb, obětin a subras. Nyní se zpětně kontroluje skutečná přítomnost boostů např. po smrti či DM healu a případně se bonusy opět do cca 1 real min zapínají.
Magie
Kouzlo Mass Charm (Hromadné zmámení) otestováno na skřetech a zdá se že funguje dobře. Opravena chybka s hodem i u sesilatele.
Opravena chyba u kouzla Zabij nemrtvé.
Opravena chyba vyvolávání stínů pomocí kouzel Stínové vyvolávání, Silnější stínové vyvolávání a Stíny.
Spěr a dolování
Opravena chyba se zvukem u sběru/dolování. Funkce pro přehrávání zvuku se totiž chová na PC jako akce a přehraje se tak až po dokončení činnosti, nyní se přehrává jak má.
Upraven sběr dolování, některé velmi vzácné zdroje je nyní skutečně vzácné najít.
Ostatní
Upraveno několik lokací.
Nová kapitola nápovědy s názvem "Možnosti hostitelských postav". Kapitolu vidí pouze hráči hostitelských postav.
Démončí knihy jsou nyní psány již klasicky jako běžné knihy - tj. jejich text je jako jejich popisek. Démončí knihy je samozřejmě možné i editovat. Koupené knihy, nenapsané pomocí démonka, editovat nelze. Stávající démončí knihy jsou při prvním pokusu o jejich přečtení automaticky převedeny do nového formátu. Zároveň doplněno 14 nových vzhledů démončíh knih.
Vzkazy na nástěnku a poštu mají nyní svůj text jako popisek.
Bankovní šeky mají nyní údaje o platbě napsané i ve svém popisku.
K dispozici v prodeji předmět "Zápisník" pomocí něhož a psacího brku lze jednoduše zapsat poznámky či knihu. Stačí do levé ruky vzít brk, do pravé zápisník a cokoliv postava od této chvíle řekne tak se automaticky připíše i do knihy. U zápisníku není možné měnit vzhled nebo název, ale zápisník lze upravit pomocí psacího démonka. Takže po zapsání je možné pomocí démonka změnit vzhled i nastavit název knihy.
Hybridní perzistnce, obarvování šatů, helmic a plášťů jakož i snímatelné módní doplňky a pláště nyní počítají s předměty se změněným popiskem a s novým formátem démnočích knih.
Perzistentní trezory nyní hlásí polopaticky kdy je možné je bezpečně zavřít a kdy je nutné počkat na obnovení věcí z databáze.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.58.228
Opravena chyba s neopravovanými opasky.
Opravena chyba s přejmenováním koní v Mithallirských stájích.
Opravena chyba s kopírováním démončích knih.
Opravena chyba nových vzhledů démončích knih.
Do rozhovoru Dveřníka na prvotním kameni doplněny zmínky o podnebí cílových míst.
PLACOS PGR bonus změněn z bonusu do dovedností na skrytý bonus do štěstí (o trochu vyšší pravděpodobnost D20 hodů mimo boj).
Opraveny EXTRAS fóbie aby se nespouštěly na Druhé straně a v OOC lokacích.
Vylepšena detekce waypointů u AI.
Opravena chyba s neopravovanými opasky.
Opravena chyba s přejmenováním koní v Mithallirských stájích.
Opravena chyba s kopírováním démončích knih.
Opravena chyba nových vzhledů démončích knih.
Do rozhovoru Dveřníka na prvotním kameni doplněny zmínky o podnebí cílových míst.
PLACOS PGR bonus změněn z bonusu do dovedností na skrytý bonus do štěstí (o trochu vyšší pravděpodobnost D20 hodů mimo boj).
Opraveny EXTRAS fóbie aby se nespouštěly na Druhé straně a v OOC lokacích.
Vylepšena detekce waypointů u AI.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.58.230
Opravena chyba v systému pronájmu. Při nalogování postavy s vypršeným klíčem od pokoje/bytu/domu jenž byl mezitím znovu pronajat byl anulován záznam o pronájmu novému nájemci takže bylo možné nemovitost pronajmout znovu nadvakráte.
Úprava PLACOS PGR. Nově zaveden interní systém verzí, při změně verze dojde k anulování PLACOS statistik postavy. Nyní úprava a oprava několika koeficientů a přechod na verzi PGR 1 i PWB 1 (doteď byly verze 0). Vypnuty PLACOS hlášky u PGR.
Upraven jeden interiér.
Opravena chyba v systému pronájmu. Při nalogování postavy s vypršeným klíčem od pokoje/bytu/domu jenž byl mezitím znovu pronajat byl anulován záznam o pronájmu novému nájemci takže bylo možné nemovitost pronajmout znovu nadvakráte.
Úprava PLACOS PGR. Nově zaveden interní systém verzí, při změně verze dojde k anulování PLACOS statistik postavy. Nyní úprava a oprava několika koeficientů a přechod na verzi PGR 1 i PWB 1 (doteď byly verze 0). Vypnuty PLACOS hlášky u PGR.
Upraven jeden interiér.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.60.235
Možnost perzistentně upravovat popisek své postavy. Je možné popisek vymazat, přepsat, doplnit, vrátit se k původnímu, atd... Podrobný návod najdete v Nápovědě v části Nové možnosti mé postavy. Pokud tuto část nápovědy již máte vygenerovanou v inventáři postavy, tak ji nejprve zničte a pak nagenerujte znovu, jinak tenhle nový odstavec nebude obsahovat.
Možnost perzistentně měnit portrét postavy. Návod opět najdete v Nápovědě v části Nové možnosti mé postavy.
Upraven systém nájmu. Při nalogování postav s platným klíčem od pronájmu u kterého se projevila chyba vymazání z databáze dojde z obnovení záznamu databáze z tohoto klíče. Tj. nic se neobnovuje dokud se nenaloguje právoplatný nájemce. V případě že mají dvě postavy platný klíč tak se bere v potaz ta s klíčem jenž bude ještě platit delší dobu.
Staré démončí knihy v perzistentních trezorech jsou nyní automaticky při prvním otevření trezoru převedeny na novou verzi.
Upraven rozhovor kapitána Elwithara.
Upravena distribuce slunečnicového chleba.
Upraveno několik lokací.
Možnost perzistentně upravovat popisek své postavy. Je možné popisek vymazat, přepsat, doplnit, vrátit se k původnímu, atd... Podrobný návod najdete v Nápovědě v části Nové možnosti mé postavy. Pokud tuto část nápovědy již máte vygenerovanou v inventáři postavy, tak ji nejprve zničte a pak nagenerujte znovu, jinak tenhle nový odstavec nebude obsahovat.
Možnost perzistentně měnit portrét postavy. Návod opět najdete v Nápovědě v části Nové možnosti mé postavy.
Upraven systém nájmu. Při nalogování postav s platným klíčem od pronájmu u kterého se projevila chyba vymazání z databáze dojde z obnovení záznamu databáze z tohoto klíče. Tj. nic se neobnovuje dokud se nenaloguje právoplatný nájemce. V případě že mají dvě postavy platný klíč tak se bere v potaz ta s klíčem jenž bude ještě platit delší dobu.
Staré démončí knihy v perzistentních trezorech jsou nyní automaticky při prvním otevření trezoru převedeny na novou verzi.
Upraven rozhovor kapitána Elwithara.
Upravena distribuce slunečnicového chleba.
Upraveno několik lokací.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.61.240
Upraveny globální koeficienty všech obchodů. Konkrétně snížen koeficient marže obchodníka (nižší ceny při koupi od obchodníka), zvýšen koeficient výkupu (vyšší ceny při prodeji obchodníkovi) a upraven appraise koeficient (nepatrně vylepšen).
Snížena výtěžnost magických krystalů (šlo to až moc dobře).
Kalibrace PLACOS PGR.
Upraveno několik lokací.
Upraveno několik bestií.
Několik nových NPC.
Upraveny globální koeficienty všech obchodů. Konkrétně snížen koeficient marže obchodníka (nižší ceny při koupi od obchodníka), zvýšen koeficient výkupu (vyšší ceny při prodeji obchodníkovi) a upraven appraise koeficient (nepatrně vylepšen).
Snížena výtěžnost magických krystalů (šlo to až moc dobře).
Kalibrace PLACOS PGR.
Upraveno několik lokací.
Upraveno několik bestií.
Několik nových NPC.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.65.244
Opravena přetěžovací chyba démončích knih. Nově jakmile je kniha konvertována, tak pokud má nad 50 odstavců tak je automaticky rozdělena do několika knih. Zároveň jsou démonci upraveni tak, aby si dokázali rozložit zátěž v čase (při tvorbě a čtení knihy). Teď zvládnou teoreticky libovilně dlouhé knihy (je dáno pro jistotu to omezení na 50 což je až až), ale u delších knih musíte být trpěliví než to démonek přelouská (až 5+ sec). Řiďte se tím co říká a když už po něm chcete aby strávil vaš sáhodlouhý elaborát tak mu dejte čas!
Opravena chyba v systému nemocí. Když jste několikrát za sebou chytli nemoc (nejčastěji asi úpal při dlouhém pobytu v horkých prostorách) tak se doba jeho působení postupně naakumulovala (tj. 5+5+5+5+...dnů).
Nově můžete při psaní pomocí démonka i brkem používat metaznak // jenž zaručí odřádkování textu.
Upraveno několik rozhovorů.
Různé drobné opravy.
Jedna nová lokace s velmi, velmi unikátní a zajímavou věcí (zatím nepřístupná). Staví se pomalu Gnoris... Myslím že tahle lokace bude stát Univerzitu několik mágů...bude fungovat jako mucholapka, vejdou, ale už nevyjdou i když by mohli...
70+ nových knih v nové lokaci (zatím nedostupné).
Opravena přetěžovací chyba démončích knih. Nově jakmile je kniha konvertována, tak pokud má nad 50 odstavců tak je automaticky rozdělena do několika knih. Zároveň jsou démonci upraveni tak, aby si dokázali rozložit zátěž v čase (při tvorbě a čtení knihy). Teď zvládnou teoreticky libovilně dlouhé knihy (je dáno pro jistotu to omezení na 50 což je až až), ale u delších knih musíte být trpěliví než to démonek přelouská (až 5+ sec). Řiďte se tím co říká a když už po něm chcete aby strávil vaš sáhodlouhý elaborát tak mu dejte čas!
Opravena chyba v systému nemocí. Když jste několikrát za sebou chytli nemoc (nejčastěji asi úpal při dlouhém pobytu v horkých prostorách) tak se doba jeho působení postupně naakumulovala (tj. 5+5+5+5+...dnů).
Nově můžete při psaní pomocí démonka i brkem používat metaznak // jenž zaručí odřádkování textu.
Upraveno několik rozhovorů.
Různé drobné opravy.
Jedna nová lokace s velmi, velmi unikátní a zajímavou věcí (zatím nepřístupná). Staví se pomalu Gnoris... Myslím že tahle lokace bude stát Univerzitu několik mágů...bude fungovat jako mucholapka, vejdou, ale už nevyjdou i když by mohli...
70+ nových knih v nové lokaci (zatím nedostupné).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.67.247
Opravena chyba v drudské tišící moci (a silnější moci) kdy šlo tišit i postavy proměněné do zvířat.
Úpravy několika lokací
Kouzlo Zmatení (Confusion) nyní nepůsobí na sesilatele.
Trochu upraveno kouzlo Kruh smrti.
Opraveno nastavenování věcí jako neukradnutelných odborností Uzmi předmět.
4 nové knihy do nové zatím nepřístupné lokace.
Opravena chyba v drudské tišící moci (a silnější moci) kdy šlo tišit i postavy proměněné do zvířat.
Úpravy několika lokací
Kouzlo Zmatení (Confusion) nyní nepůsobí na sesilatele.
Trochu upraveno kouzlo Kruh smrti.
Opraveno nastavenování věcí jako neukradnutelných odborností Uzmi předmět.
4 nové knihy do nové zatím nepřístupné lokace.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.68.255
PLACOS PGR zdá se již funguje docela dobře a má dobrou vypovídací hodnotu. Proto jsou od této verze zapnuty jak pozitivní tak negativní dopady. Týká se jen části PLACOSu a to PGR - tedy té části jenž monitoruje hru postav. PWB část jenž monitoruje přírůstek bohatství na postavě je stále pouze ve sledovacím režimu. Některé postavy po nalogování tak dostanou větší či menší bonusy a jiné menší či větší varování a knihu "Jak zlepšit svou hru".
Opraven skript konverze starých démončích knih na nové u ultravelkých knih.
Upraveno několik lokací.
PLACOS PGR zdá se již funguje docela dobře a má dobrou vypovídací hodnotu. Proto jsou od této verze zapnuty jak pozitivní tak negativní dopady. Týká se jen části PLACOSu a to PGR - tedy té části jenž monitoruje hru postav. PWB část jenž monitoruje přírůstek bohatství na postavě je stále pouze ve sledovacím režimu. Některé postavy po nalogování tak dostanou větší či menší bonusy a jiné menší či větší varování a knihu "Jak zlepšit svou hru".
Opraven skript konverze starých démončích knih na nové u ultravelkých knih.
Upraveno několik lokací.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.70.256
DM a hostitelé mají nově možnost popisovat atmosféru prostředí i přímo pomocí mluvícího kanálu. Více informací najdete v Nápovědě v knize Možnosti hostitelských postav.
Opraveny dvě knihy.
Dodány dvě starší knihy, které nějak vypadly z modulu.
Jedna nová kniha (v prodeji pouze v Gnorisu, tj. zatím v prodeji není +navíc na její pochopení je nutné alespoň trochu znát lineární algebru).
DM a hostitelé mají nově možnost popisovat atmosféru prostředí i přímo pomocí mluvícího kanálu. Více informací najdete v Nápovědě v knize Možnosti hostitelských postav.
Opraveny dvě knihy.
Dodány dvě starší knihy, které nějak vypadly z modulu.
Jedna nová kniha (v prodeji pouze v Gnorisu, tj. zatím v prodeji není +navíc na její pochopení je nutné alespoň trochu znát lineární algebru).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.80.260
Snížen globální koeficient prodeje, věci v obchodech by tak měly být o něco málo levnější.
Opraveny kandelábry v Tirianu, nyní již fungují tak jak mají.
Nová hlavní exteriérová lokace Gnorisu a lokace gnómské hospody (zatím nepřístupné, Gnoris bude zpřístupněn až jako celek). Onyx pracuje na interiérech.
Gnómská jídla a pití a několik gnómských věcí a asi 10 gnómských zbraní.
Několik gnómských NPC.
Upraveno několik lokací.
Zvýšena nutricita jídel ve vězení Mithalliru.
Upraven PLACOS PGR aby se varování nezobrazovala několikanásobně.
Snížen globální koeficient prodeje, věci v obchodech by tak měly být o něco málo levnější.
Opraveny kandelábry v Tirianu, nyní již fungují tak jak mají.
Nová hlavní exteriérová lokace Gnorisu a lokace gnómské hospody (zatím nepřístupné, Gnoris bude zpřístupněn až jako celek). Onyx pracuje na interiérech.
Gnómská jídla a pití a několik gnómských věcí a asi 10 gnómských zbraní.
Několik gnómských NPC.
Upraveno několik lokací.
Zvýšena nutricita jídel ve vězení Mithalliru.
Upraven PLACOS PGR aby se varování nezobrazovala několikanásobně.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.82.265
Pročištěna paleta modulu - zjistil jsem že NWN má omezení na velikost palety modulu a to 16k. Při překročení pak není možné se nalogovat jako DM. Pročištění palety problém trochu oddálilo (zisk asi 300 míst v paletě), pracuje se na předělání několika systémů tak aby nevyžadovaly ke své činnosti stovky blueprintů což problém efektivně vyřeší (barvy, mrtvoly, výběr RP předmětů). Podle odhadu se tímto získá přes 600 volných míst v paletě.
Pomocí Pokročilého ovládání postavy je možné se dozvědět aktuální popis statutu PLACOS PGR postavy. Čísla nečekejte, jedná se o popis (ale jednoduše zařaditelný) a soupis získaných varování či bonusů.
Upraveno psaní démončích knih, navenek není nic patrné, ale již není třeba 30+ itemových blueprintů.
Upraveny AI uklízecí skripty na zdokonalené mazání memorizátorů z NPC po použití NPC DM.
Měla by být opravena chyba s vypršením PLACOS BANu, teď by se mělo do tří dnů (od teď) opět obnovit přihlášení. Pokud ne, tak se ozvěte.
Opraven popisek otevřených helmic.
Drobné ladění PLACOS PGR koeficientů.
Upraveno kouzlo vyvolání stínu u klerické domény smrti (otestujte).
Opraveno kouzlo Zabij nemrtvého (otestujte).
Nově v prodeji procházkové hole a kadidelnice.
Rozšíření funkčnosti jednoho DM příkazu.
Upraveno několik lokací.
Opraveno několik drobných chybek.
Pročištěna paleta modulu - zjistil jsem že NWN má omezení na velikost palety modulu a to 16k. Při překročení pak není možné se nalogovat jako DM. Pročištění palety problém trochu oddálilo (zisk asi 300 míst v paletě), pracuje se na předělání několika systémů tak aby nevyžadovaly ke své činnosti stovky blueprintů což problém efektivně vyřeší (barvy, mrtvoly, výběr RP předmětů). Podle odhadu se tímto získá přes 600 volných míst v paletě.
Pomocí Pokročilého ovládání postavy je možné se dozvědět aktuální popis statutu PLACOS PGR postavy. Čísla nečekejte, jedná se o popis (ale jednoduše zařaditelný) a soupis získaných varování či bonusů.
Upraveno psaní démončích knih, navenek není nic patrné, ale již není třeba 30+ itemových blueprintů.
Upraveny AI uklízecí skripty na zdokonalené mazání memorizátorů z NPC po použití NPC DM.
Měla by být opravena chyba s vypršením PLACOS BANu, teď by se mělo do tří dnů (od teď) opět obnovit přihlášení. Pokud ne, tak se ozvěte.
Opraven popisek otevřených helmic.
Drobné ladění PLACOS PGR koeficientů.
Upraveno kouzlo vyvolání stínu u klerické domény smrti (otestujte).
Opraveno kouzlo Zabij nemrtvého (otestujte).
Nově v prodeji procházkové hole a kadidelnice.
Rozšíření funkčnosti jednoho DM příkazu.
Upraveno několik lokací.
Opraveno několik drobných chybek.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.82.270
Drobné opravy některých lokací.
Drobné opravy některých NPC.
Do vězení dodány perzistentní trezory na zabavené věci postav.
Upraven vstup do beduínského stanu, nyní je možné vstoupit bez klíče do 20 sec po odemčení.
Upravena maximální výše změny teploty na postavě za 1 real min. Hodnota znížena o cca 1/3. Mělo by tak déle trvat než postava prochladne/ohřeje se.
První hláška v opilosti je nyní nahrazena upozorněním v systém okně (tj. vidí ji jen hráč postavy).
U ohnišť změněna charakteristika distribuce tepla do okolí, lineární pokles je nahrazen poklesem hyperbolickým. Otestujte to zda to takhle vyhovuje líp.
U všech summonu a henchmanu je aplikována nová ochrana proti NWN chybě neviditelných bestií. Po vyvolání na chvilku summon zmizí a opět se objeví, tentokráte již viditelný. Mělo by to pomoci, ale 100% účinnost nejde dosáhnout.
Opravena chyba DM featu a runy práce.
Opravena chyba kostek v kasínu.
Upravena Alkaranina věž.
Drobné opravy některých lokací.
Drobné opravy některých NPC.
Do vězení dodány perzistentní trezory na zabavené věci postav.
Upraven vstup do beduínského stanu, nyní je možné vstoupit bez klíče do 20 sec po odemčení.
Upravena maximální výše změny teploty na postavě za 1 real min. Hodnota znížena o cca 1/3. Mělo by tak déle trvat než postava prochladne/ohřeje se.
První hláška v opilosti je nyní nahrazena upozorněním v systém okně (tj. vidí ji jen hráč postavy).
U ohnišť změněna charakteristika distribuce tepla do okolí, lineární pokles je nahrazen poklesem hyperbolickým. Otestujte to zda to takhle vyhovuje líp.
U všech summonu a henchmanu je aplikována nová ochrana proti NWN chybě neviditelných bestií. Po vyvolání na chvilku summon zmizí a opět se objeví, tentokráte již viditelný. Mělo by to pomoci, ale 100% účinnost nejde dosáhnout.
Opravena chyba DM featu a runy práce.
Opravena chyba kostek v kasínu.
Upravena Alkaranina věž.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Verze 3.83.275
Opravena chyba u distribuce tepla z ohnišť.
Upraven PLACOS, opravena chyba s opakovaným udílením PLACOS BANu (otestováno na kopii zabanované postavy).
Opraveno několik NPC.
Opravena generující chyba peněžních měšců.
DM nástroje rozšířeny u nastavování opraváře pro předměty o nové možnosti.
Opraveny některé NPC.
Opraven relevelátor.
Opraveno kouzlo bitevní vřava (otestujte).
Opraven opravář na vstuoních šatech. Stávající vstupní šaty si můžete změnit na opravenou verzi v bazéncích záměny v hlavních chrámech.
Přepracován systém pout. Nyní by měl fungvat správně a pouta jsou skutečně nesundatelná. Tedy sundat je lze ale do jedné minuty jsou zpět na rukou a negativní efekty spoutání tím nejsou vůbec nijak dotčeny. Pouta může sundat DM (prostě je postavě vezme) nebo ten kdo je nasadil pomocí klíčku.
Změna u barev na oblečení, pláště a helmice. Důvodem změny je potřeba odlehčit paletu od 500+ předmětů barev, takže teď jsou k dispozici pouze základní barvy (šedá na látku, kůži a kov) a barevné pigmenty, ředidla, zahušťovadla a speciální ingredience. Jakoukoliv barvu (kromě absolutně černé, absolutně bílé a rtuťové) lze poté nakombinovat vhodným používáním pigmentů, ředidel atd. na vlastní barvu. Je to takový mini-craft (ale nemá to s budoucím craftem nic společného).
K dispozici je i podrobná IC kniha "Jak míchat barvy". Ingredience i základní barvy jsou dost levné takže můžete experimentovat doaleluja. Dokonce může vzniknout i PC povolání "barvíř" - asi ne každý bude chtít trávit čas zkoušením receptur míchání barev a jejich zapisováním. Takže když někdo bude barvy míchat a prodávat tak z toho může mít i dobrou živnost. Nadále platí, že každá barva je označena číslem a názvem.
Opravena chyba u distribuce tepla z ohnišť.
Upraven PLACOS, opravena chyba s opakovaným udílením PLACOS BANu (otestováno na kopii zabanované postavy).
Opraveno několik NPC.
Opravena generující chyba peněžních měšců.
DM nástroje rozšířeny u nastavování opraváře pro předměty o nové možnosti.
Opraveny některé NPC.
Opraven relevelátor.
Opraveno kouzlo bitevní vřava (otestujte).
Opraven opravář na vstuoních šatech. Stávající vstupní šaty si můžete změnit na opravenou verzi v bazéncích záměny v hlavních chrámech.
Přepracován systém pout. Nyní by měl fungvat správně a pouta jsou skutečně nesundatelná. Tedy sundat je lze ale do jedné minuty jsou zpět na rukou a negativní efekty spoutání tím nejsou vůbec nijak dotčeny. Pouta může sundat DM (prostě je postavě vezme) nebo ten kdo je nasadil pomocí klíčku.
Změna u barev na oblečení, pláště a helmice. Důvodem změny je potřeba odlehčit paletu od 500+ předmětů barev, takže teď jsou k dispozici pouze základní barvy (šedá na látku, kůži a kov) a barevné pigmenty, ředidla, zahušťovadla a speciální ingredience. Jakoukoliv barvu (kromě absolutně černé, absolutně bílé a rtuťové) lze poté nakombinovat vhodným používáním pigmentů, ředidel atd. na vlastní barvu. Je to takový mini-craft (ale nemá to s budoucím craftem nic společného).
K dispozici je i podrobná IC kniha "Jak míchat barvy". Ingredience i základní barvy jsou dost levné takže můžete experimentovat doaleluja. Dokonce může vzniknout i PC povolání "barvíř" - asi ne každý bude chtít trávit čas zkoušením receptur míchání barev a jejich zapisováním. Takže když někdo bude barvy míchat a prodávat tak z toho může mít i dobrou živnost. Nadále platí, že každá barva je označena číslem a názvem.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.