Dubnový update I.
Nově lze přejmenovat název předmětů
Batoh a
Dárková krabice. Aktivací předmětu (kontejneru) změníte jeho název podle cíle. Pro správné zobrazení je možné, že bude potřeba kontejner pak dát na zem a zase sebrat. Snad tato drobnost přinese užitek v podobě přehlednosti obsahu batůžků i dárků. Zároveň apeluji na to, aby se používaly rozumné názvy. Za nežádoucí název se považuje cokoli, kde hraje slovo "epický" nebo "artefakt" nebo tomu úzce podobné, co neodpovídá obyčejnosti samotného kontejneru. Typicky se na přejmenování hodí předmět
Svitek se vzkazem, který získáte všude, ať už u písaře nebo z démonka, u kterého si snadno navolíte vlastní název.
Nově dostupný RP batoh, který lze položit na zem je v potřebách do divočiny, jako alternativa, když má batoh novou funkci přejmenování.
Vylepšení severské osady podle IC vývoje.
Zlevněna
Hůl léčení a
Hůlka léčení (+vylepšena síla kouzla). Oběma přidána možnost použití pro druida.
Vytvořen skript pro jeden vzácnější předmět, který má spojitost s krví.
V pokladech lze nově najít
vzácný kus Mistrovského vzorce.
Opraven dmg v Sovím hrádku, kde šlo přelézt zával, ale dávalo to dmg chladem. Nově je ponechán magický z důvodu, že nejsou okolnosti, které by tento průlez "změkčily".
Léčivá prskavka má základ síly kouzla zvýšení z 10 > 15.
Sada nových skriptů pro různé funkce některých předmětů.
Měsíční a Noční čepel upravena z bonusů k útoku a zranění na přímé vylepšení proti vybraným rasám +4.
Přidáno
nové artefaktové vylepšení Mistrovských zbrojí, které obchází limit na vylepšení +++. Lze najít ve vzácných pokladech.
Mágům a badatelům přidány dva nové RP itemy, které budou dostupné v Hagu.
Snížen požadavek na vzácný krystal na Lepší prsteny ze 3 > 1.
Snížen požadavek rudy a vzácného krystalu na vzácné rukavice ze 2 > 1.
Epický poklad obohacen o 3 předměty.