Stránka 1 z 2

cena šípů

Napsal: 25. 1. 2007 1.29
od chlorofil
už se to tu sice jednou řešilo, ale bylo to spíš ve spojistosti s hmotností a sbíratelností vystřílenejch šípů...tak to zkusim ještě jednou..

Neni cena šípů nepoměrně nízká? 99 šípů za 1zl mi přijde jako hrozně málo (málo peněz, né šípů). Kdyť i bochník chleba stojí asi 10zl. Labir tušim psal, že cena se da zvednout o jednu jednotku za n kusů nebo jak to bylo a myslim že cena 99zl by byla daleko víc odpovídající. Přece jenom udělat šíp neni prdel a ostatní-lepší šípy stojej přes 500... (nemluvě o těch za 3200). Co myslíte?

Napsal: 25. 1. 2007 6.59
od Bambus
Hmm.To je pravda.

Napsal: 25. 1. 2007 7.39
od simpanz
Jojo mělo by se to zdražit.Ale ne že se zdraží jenom šípy, hezky aji šipky :bleh:
Jinak ta cena 99 mi přijde dobrá

Napsal: 25. 1. 2007 10.17
od The_Balrog
až budeš moct šípy zase posbírat zpátky, tak jsem pro ^_~

Napsal: 25. 1. 2007 10.20
od labir
Ne, šípy se zdražovat nebudou. Nevidíte to komplexně.

Napsal: 25. 1. 2007 11.46
od The_Balrog
*oddychnul si*

Napsal: 25. 1. 2007 12.23
od prodigal
To je dobře, že to zůstane při starém.

Napsal: 25. 1. 2007 19.38
od chlorofil
ok, jestli mi něco uniká, proč ne...

jen nestiham prodigala, v čem vidí tu výhodu šípů za dumpingový ceny :-)

Napsal: 25. 1. 2007 21.01
od magnumik
Taky moc nesouhlasim se zvednutim ceny...možná to souvisí s tim, že vlastně bojovníci útočí prakticky zadarmo, a aby nebyli lučišníci v tomdle znevýhodnění, tak je to asi udělaný tak...nebo nemám pravdu Labire?...jinak samozřejmě...cena 1 zl za šíp/šipku by byla samozřejmě logičtější, vzhledem ke chlebu to jo...ale podle mě vyhledem k tomu boji...nevim no, já to vidim takhle...pokud to vidim špatně tak se omlouvám :biggrin:

EDIT: to alfrey (později v diskuzi;) ) : na to sem nepomyslel...ikdyž každej musí opravovat ;)...ale tak bojovníci asi trochu víc no :P... zase na houby příspěvek...to je život :helpsmilie:

Napsal: 25. 1. 2007 21.13
od prodigal
chlorofil píše:ok, jestli mi něco uniká, proč ne...

jen nestiham prodigala, v čem vidí tu výhodu šípů za dumpingový ceny :-)
… v dobré hratelnosti a vyváženosti

Napsal: 25. 1. 2007 21.49
od photter
labir píše:Ne, šípy se zdražovat nebudou. Nevidíte to komplexně.
@prodigal : zahraj si lučištníka a budeš zpívat jinou, zcela souhlas s Labirem

Napsal: 25. 1. 2007 23.34
od prodigal
photter píše:@prodigal : zahraj si lučištníka a budeš zpívat jinou, zcela souhlas s Labirem
Myslím že zpívám velmi podobnou jako Labir, nechápu tvůj příspěvek.

Napsal: 25. 1. 2007 23.47
od steel_martin
Když už se bavíte o šípech...zajímavej nápad byl na alfě, kde nejspíš úpravou v hacích zvedly váhu šípů tak, že na 10 šípů připadala 1 libra (tj. 9.9 libry na set 99 šípů)

Zamezovalo to tomu, aby někdo nosil po baťohu dvacet toulců šípů (šipek)…

Napsal: 26. 1. 2007 0.39
od photter
no, ve zdejsich dungeonech je 2000 šípů úplnej základ, někdy se i přesto vracíš vystřílenej

Napsal: 26. 1. 2007 0.45
od kucik
To je moc pěkný, že by balik vážil deset liber, jenže když za vejlet vystřílim 20 baliků, tak by každej lučištník potřeboval dva až tři nosiče šípů. :bigwink:

Napsal: 26. 1. 2007 1.21
od OneIceOne
steel_martin píše:Když už se bavíte o šípech...zajímavej nápad byl na alfě, kde nejspíš úpravou v hacích zvedly váhu šípů tak, že na 10 šípů připadala 1 libra (tj. 9.9 libry na set 99 šípů)

Zamezovalo to tomu, aby někdo nosil po baťohu dvacet toulců šípů (šipek)…
Jestli je Alfa jméno serveru, pak chci videt kolik tam od té doby hrálo lučištníků. Myslím, že je postihl stejný efekt jako například vrhače seker v normál nwn, kdy ty jsou díky váze nepoužitelný. Až bude na šípy udělaný podobný systém, jako je ten na sekery od labira, tak možná. Jen chci vidět, kdo to udělá :smile:

Obecný problém vidim v tom, že hráči hrající na eq si na systémy eq začínají zvykat jako na standart engine nwn a chtějí více. Já se na chvili vrátil na starý server, a.. :ph34r:

Napsal: 26. 1. 2007 10.13
od labir
OneIceOne píše: Jestli je Alfa jméno serveru, pak chci videt kolik tam od té doby hrálo lučištníků. Myslím, že je postihl stejný efekt jako například vrhače seker v normál nwn, kdy ty jsou díky váze nepoužitelný. Až bude na šípy udělaný podobný systém, jako je ten na sekery od labira, tak možná. Jen chci vidět, kdo to udělá :smile:
Sběrací systém není až tak problém. Ale nic neřeší. Sbírat jde jen to co uvízne v potvoře. Co padne vedle je ztracené. Takže pokud by se jednalo o průměrného lučištníka jenž střílí do pro něj akorát potvory tak se mine třeba v 50% případů. Tj. návratnost 50% - efekt využitelnosti pro lučištníka nula. Místo 2000 šípů bude potřebovat 1000, tj. investice 1000 zlatých (defacto ztráta 1000) a váha 100 liber. Nehratelné.

Oproti tomu vrhací sekery nejsou základní zbraň bojovníka jako je luk pro lučištníka - jsou doplněk na dálku. Proto tam ten efekt je značný. Vy co chcete pseudorealitu - zkustě myslet komplexně, informace na to máte. :bigwink:
OneIceOne píše: Obecný problém vidim v tom, že hráči hrající na eq si na systémy eq začínají zvykat jako na standart engine nwn a chtějí více. Já se na chvili vrátil na starý server, a.. :ph34r:
:yes: :biggrin: :megalol:

Napsal: 26. 1. 2007 10.21
od steel_martin
photter píše:no, ve zdejsich dungeonech je 2000 šípů úplnej základ, někdy se i přesto vracíš vystřílenej
:newconfus:
OneIceOne píše:Jestli je Alfa jméno serveru, pak chci videt kolik tam od té doby hrálo lučištníků.…
Já zrovna hrál jednoho. Teda jednu :smile: Hraničářku... která se v podstatě spoléhala jen na luk. Jestli jsem s ní za den hraní vystřílel 12 šípů, tak je to hodně :biggrin:

Srovnávat ALFU s Equilibrií jde těžko. Každý ze světů má své přednosti, ale vytvořit svět, který padne na míru všem hráčům je nemožné :bigwink:

Napsal: 26. 1. 2007 11.22
od OneIceOne
steel_martin píše:
photter píše:no, ve zdejsich dungeonech je 2000 šípů úplnej základ, někdy se i přesto vracíš vystřílenej
:newconfus:
2000 šípů, to je při 5 útocích za kolo (rapid shod + 4 base attack) 400 kol střelby, což je při 6 sec na kolo 2400 sekund střelby, to máme 40 minut čisté střelby, v kobkách jsme byli 1,5-2 hod, to odpovídá, když započteme odpočinek, pokec a taktickej boj... :clover:

Napsal: 26. 1. 2007 13.20
od Ikkie
Ono bude asi potřeba počítat se silou potvor, která na každém serveru nemusí být stejná. Tady mají bestie trochu více HP než je obvyklé = padne na to taky víc šípů.