Druhá strana a CvC
Moderátor: Dungeon Master
Druhá strana a CvC
pro Labira: Proti tomuhle systému nic nemám, jen by mě zajímalo, jaký v něm vidíš přínos? Dík za vysvětlení
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
dočkal ses :)Alfray píše:Uz se tesim az sem pride vyjadrit nazor treba photter
musim říct, že zatim na to názor nemám, čet sem to teď zrovna
princip samotnej se mi nezdá špatnej (zabitej trochu vychladne a nějakej čas nebude vidět) ale docela bych stál o vysvětlení, proč ta závislost na auře - myslim, že špatná aura už je jednou postižená podstatně větší ztrátou u avatarů, proč eště todle ? zdá se mi to docela silnej zásah do "rovnoprávnosti" a navíc ten rozdíl 1:28 se mi zdá hodně dramatickej
Mě se to i líbí, jen nerozumim, jak se bude rozpoznávat, že někdo umřel v CvC nebo jinak. Pokud to bude ponecháno na hráči tak se docela bojim. Ale věřim že Labir na tohle jsi taky myslel.
Co se mi na tom nelíbí, je posuzování dýlky pobytu na základě aury. Postava je znevýhodněná už u soudu avatarů, tak proč to dělat i tady?
Mno asi mi se mi dostane odpovědi, že eviláci holt musej bejt potrestaný za to jaký jsou, ale muj náhled je jinej a je mi jasný, že o tomhle nemá cenu se přít.
Zajímavý by možná bylo, určovat to podle počtu předešlejch CvC konfliktů ve kterejch došlo ke smrti nějakýho PC.
Tak a teď se těšim co si o tom myslej ostatní.
//edit
Co se mi na tom nelíbí, je posuzování dýlky pobytu na základě aury. Postava je znevýhodněná už u soudu avatarů, tak proč to dělat i tady?
Mno asi mi se mi dostane odpovědi, že eviláci holt musej bejt potrestaný za to jaký jsou, ale muj náhled je jinej a je mi jasný, že o tomhle nemá cenu se přít.
Zajímavý by možná bylo, určovat to podle počtu předešlejch CvC konfliktů ve kterejch došlo ke smrti nějakýho PC.
Tak a teď se těšim co si o tom myslej ostatní.
//edit
Jseš rychlej jak sračka. Jsem to Určitě začal psát před tebouphotter píše:…
Naposledy upravil(a) kucik dne 28. 1. 2007 1.51, celkem upraveno 1 x.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Detekce CvC/CvN je automatická (úspěšnost okolo 95%). Na auře to záleží proto, aby se ještě víc postihly ty postavy jenž ji mají špatnou. Protože ty obvykle (až na výjimky) hrají stylem "jsem zlej a tak tě zabiju". Tohle nádherně donutí hráče (když už nemá zájem postava) o auru se starat a tím i zajistí "dobrovolný" odliv peněz.
Určování podle počtu předešlých CvC - ne. Domysleli jste případ, kdy nějaká nabušená postava bude periodicky likvidovat a šikanovat nějakou slabší až ji totálně znechutí hru a bude ji tak držet na Druhé straně libovolně dlouho? 5-tá smrt - a postava zcela bez svého přičinění a bez možnosti obrany bude muset strávit na Druhé straně třeba 100 real dnů? Takhle je jen na hráči té postavy aby si zlepšil auru a tím zkrátil dobu - tj. může pro to něco udělat.
A prosím neplést pojmy "špatná aura" a "zlá postava". Mezi nimi není téměř vůbec žádná korelace. Zlá postava může mít dobrou auru stejně jako zlou. Osobně jsem viděl jen velmi málo postav se špatnou aurou, které byly pěkně zahrané a nejednalo se o "pobíječe NPC".
Ad přínos - to rozebírat nebudu, na to přijdete sami nebo to rozebere někdo jiný. Tolik času zase nemám.
Určování podle počtu předešlých CvC - ne. Domysleli jste případ, kdy nějaká nabušená postava bude periodicky likvidovat a šikanovat nějakou slabší až ji totálně znechutí hru a bude ji tak držet na Druhé straně libovolně dlouho? 5-tá smrt - a postava zcela bez svého přičinění a bez možnosti obrany bude muset strávit na Druhé straně třeba 100 real dnů? Takhle je jen na hráči té postavy aby si zlepšil auru a tím zkrátil dobu - tj. může pro to něco udělat.
A prosím neplést pojmy "špatná aura" a "zlá postava". Mezi nimi není téměř vůbec žádná korelace. Zlá postava může mít dobrou auru stejně jako zlou. Osobně jsem viděl jen velmi málo postav se špatnou aurou, které byly pěkně zahrané a nejednalo se o "pobíječe NPC".
Ad přínos - to rozebírat nebudu, na to přijdete sami nebo to rozebere někdo jiný. Tolik času zase nemám.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Souhlas - "špatná aura" na Eq znamená vesměs "konfliktní" postavu. Konfliktní postava více zasahuje do chodu světa a do IC životů postav - a to většinou negativně (ve výjmečných případech to má za následek i permanentní smrt druhé postavy)… Proto ten delší pobyt. Mě to smysl dává..
Btw labir to řekl dobře, protože například má stávající postava je daleko "dobráčtější" (i méně konfliktní) než má bývalá a přesto má daleko horší auru (IC informace)
Btw labir to řekl dobře, protože například má stávající postava je daleko "dobráčtější" (i méně konfliktní) než má bývalá a přesto má daleko horší auru (IC informace)
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
no já pořád nevim, jestli je ta aura ten správnej parametr, ppř. jestli je ten obrovskej rozdíl opodstatněnej, aby to pak nebylo "bohatej může, chudej nesmí"
na druhou stranu to může bejt vítanej posun k trošku akčnější hře, protože prachy na vyplácení aury ani mrtvolky na přirozený zlepšování si nikdo u svačinky nevysedí
pak je tu aspekt samovolnýho zlepšování aury u "partovejch oživovačů" - tzn. kněz nebo čtenář svitků, který by museli hrát opravdu fest zhovadile, aby se dostali s aurou moc dolu
a pak je tu eště možnost...(ani nevim, jestli to sem mám psát ale když už sem to nakous)...jak si polepšit auru s hi lvl postavou ? připojit se (skrytě nebo neviditelně) k výpravě slabejch postav, spawn bude podle mojí hilvl postavy, smrt ostatních téměř se zárukou a tři nebo čtyři mrtvolky do chrámu udělaj s aurou divy
mám obavu, jestli přílišná akcentace aury nebude provokovat prasárny tohoto typu
edit: upozorňuju, že patřim do tý kategorie "oživovač" takže to co tu píšu se mě málo tejká a určitě to není lobbing, jenom zamyšlení
na druhou stranu to může bejt vítanej posun k trošku akčnější hře, protože prachy na vyplácení aury ani mrtvolky na přirozený zlepšování si nikdo u svačinky nevysedí
pak je tu aspekt samovolnýho zlepšování aury u "partovejch oživovačů" - tzn. kněz nebo čtenář svitků, který by museli hrát opravdu fest zhovadile, aby se dostali s aurou moc dolu
a pak je tu eště možnost...(ani nevim, jestli to sem mám psát ale když už sem to nakous)...jak si polepšit auru s hi lvl postavou ? připojit se (skrytě nebo neviditelně) k výpravě slabejch postav, spawn bude podle mojí hilvl postavy, smrt ostatních téměř se zárukou a tři nebo čtyři mrtvolky do chrámu udělaj s aurou divy
mám obavu, jestli přílišná akcentace aury nebude provokovat prasárny tohoto typu
edit: upozorňuju, že patřim do tý kategorie "oživovač" takže to co tu píšu se mě málo tejká a určitě to není lobbing, jenom zamyšlení
Mě to teda příde prostě jako další znevýhodnění zla. Co to určovat podle toho,kolik PC už postava zabila? Moje postava má dost zlou auru, protože od zlýho kněze nic jinýho čekat nemůžeš, ale dostal to za zabíjení NPC. A co se týče toho, že si auru každej může zlepšit za prachy.…. podpořit třeba Ajris? To by moje postava prostě nemohla udělat. To radši ty prachy hodit kanálu
Vsichni sou fuc
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Přesně k tomuhle to má vést. Jinak jsem opoměl napsat, že se snížil i zisk aury jakožto i maximální mez při oživování a to jak při nošení do chrámu tak i kouzlem.prodigal píše:… Pro moje postavy o důvod víc, proč si držet neutrální auru a chovat se mazaněji.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
A všímáš si, že první odstavec maličko odporuje druhýmu? Aura podle mě prostě neodráží problémovost postavy.snowman píše:Souhlas - "špatná aura" na Eq znamená vesměs "konfliktní" postavu. Konfliktní postava více zasahuje do chodu světa a do IC životů postav - a to většinou negativně (ve výjmečných případech to má za následek i permanentní smrt druhé postavy)… Proto ten delší pobyt. Mě to smysl dává..
Btw labir to řekl dobře, protože například má stávající postava je daleko "dobráčtější" (i méně konfliktní) než má bývalá a přesto má daleko horší auru (IC informace)
A s tim šikanováním: šlo by právě o to, kdy při konfliktu umře jiná než vlastní postava. Taková postava by to sice samozřejmě dělalala beztrestně (ale to i při tom systému závislym na auře) ale přesně do tý chvíle, než by někdo zabil jí.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
Takze, to bych nebyl ja, abych nenapsal par pripominekkucik píše:A všímáš si, že první odstavec maličko odporuje druhýmu? Aura podle mě prostě neodráží problémovost postavy.snowman píše:Souhlas - "špatná aura" na Eq znamená vesměs "konfliktní" postavu. Konfliktní postava více zasahuje do chodu světa a do IC životů postav - a to většinou negativně (ve výjmečných případech to má za následek i permanentní smrt druhé postavy)… Proto ten delší pobyt. Mě to smysl dává..
Btw labir to řekl dobře, protože například má stávající postava je daleko "dobráčtější" (i méně konfliktní) než má bývalá a přesto má daleko horší auru (IC informace)
1. Konfliktni postava, resp. postava co zasahuje do chodu sveta NEZNAMENA nutne postava se spatnou aurou. Naopak, jsou chytre zle postavy a ten zbytek zlych postav. Ty chytre zle postavy o svoji auru pecuji na prvnim miste, jinak by na to seredne dojely …
2. System se mi libi, ale trosku bych jej doplnil (muj nazor, prosim hnedka nekamenovat) a pozmenil pokles aury pri zabiti v CvC a to dle aury obeti. Pokud nekdo zabije postavu se spatnou, jeho aura by se mu mela zhorsit jen minimalne, nebo prakticky vubec (mozna i lehce zlepsit jde-li o samotne zlo). Pokud nekdo zabije postavu s dobrou aurou, aura by se mu mela zhorsit umerne tomu, jak moc doubrou auru obet mela.