Stránka 1 z 2

Druhá strana a CvC

Napsal: 28. 1. 2007 0.00
od Cenzanni
pro Labira: Proti tomuhle systému nic nemám, jen by mě zajímalo, jaký v něm vidíš přínos? Dík za vysvětlení :bigwink:

Napsal: 28. 1. 2007 0.09
od Alfray
Uz se tesim az sem pride vyjadrit nazor treba photter :megalol: :megalol:

Napsal: 28. 1. 2007 1.34
od anurin
Alfray píše:Uz se tesim az sem pride vyjadrit nazor treba photter :megalol: :megalol:
myslim že auru má dobrou .. :)

Napsal: 28. 1. 2007 1.36
od photter
Alfray píše:Uz se tesim az sem pride vyjadrit nazor treba photter :megalol: :megalol:
dočkal ses :)
musim říct, že zatim na to názor nemám, čet sem to teď zrovna
princip samotnej se mi nezdá špatnej (zabitej trochu vychladne a nějakej čas nebude vidět) ale docela bych stál o vysvětlení, proč ta závislost na auře - myslim, že špatná aura už je jednou postižená podstatně větší ztrátou u avatarů, proč eště todle ? zdá se mi to docela silnej zásah do "rovnoprávnosti" a navíc ten rozdíl 1:28 se mi zdá hodně dramatickej

Napsal: 28. 1. 2007 1.47
od kucik
Mě se to i líbí, jen nerozumim, jak se bude rozpoznávat, že někdo umřel v CvC nebo jinak. Pokud to bude ponecháno na hráči tak se docela bojim. Ale věřim že Labir na tohle jsi taky myslel.

Co se mi na tom nelíbí, je posuzování dýlky pobytu na základě aury. Postava je znevýhodněná už u soudu avatarů, tak proč to dělat i tady?

Mno asi mi se mi dostane odpovědi, že eviláci holt musej bejt potrestaný za to jaký jsou, ale muj náhled je jinej a je mi jasný, že o tomhle nemá cenu se přít.

Zajímavý by možná bylo, určovat to podle počtu předešlejch CvC konfliktů ve kterejch došlo ke smrti nějakýho PC.
Tak a teď se těšim co si o tom myslej ostatní. :dribble:
//edit
photter píše:
Jseš rychlej jak sračka. Jsem to Určitě začal psát před tebou :megalol:

Napsal: 28. 1. 2007 1.51
od Arto
Nás co hrajou na pernamentku se to netýká takže se k tomu nebudu ani vyjdřovat... :shades:

Napsal: 28. 1. 2007 1.55
od steel_martin
kucik píše:
Taky přemýšlim proč je to ovlivněno aurou.… ten nápad s počtem úmrtí, způsobených CvC neni špatný. (např. první CvC = den na Druhé straně, druhé CvC = 3 dny na Druhé straně... nebo jinak) I když já osobně moc takových situací na Eqilibrii nezažil..

Napsal: 28. 1. 2007 9.15
od labir
Detekce CvC/CvN je automatická (úspěšnost okolo 95%). Na auře to záleží proto, aby se ještě víc postihly ty postavy jenž ji mají špatnou. Protože ty obvykle (až na výjimky) hrají stylem "jsem zlej a tak tě zabiju". Tohle nádherně donutí hráče (když už nemá zájem postava) o auru se starat a tím i zajistí "dobrovolný" odliv peněz.

Určování podle počtu předešlých CvC - ne. Domysleli jste případ, kdy nějaká nabušená postava bude periodicky likvidovat a šikanovat nějakou slabší až ji totálně znechutí hru a bude ji tak držet na Druhé straně libovolně dlouho? 5-tá smrt - a postava zcela bez svého přičinění a bez možnosti obrany bude muset strávit na Druhé straně třeba 100 real dnů? Takhle je jen na hráči té postavy aby si zlepšil auru a tím zkrátil dobu - tj. může pro to něco udělat.

A prosím neplést pojmy "špatná aura" a "zlá postava". Mezi nimi není téměř vůbec žádná korelace. Zlá postava může mít dobrou auru stejně jako zlou. Osobně jsem viděl jen velmi málo postav se špatnou aurou, které byly pěkně zahrané a nejednalo se o "pobíječe NPC".

Ad přínos - to rozebírat nebudu, na to přijdete sami nebo to rozebere někdo jiný. Tolik času zase nemám.

Napsal: 28. 1. 2007 10.18
od snowman
Souhlas - "špatná aura" na Eq znamená vesměs "konfliktní" postavu. Konfliktní postava více zasahuje do chodu světa a do IC životů postav - a to většinou negativně (ve výjmečných případech to má za následek i permanentní smrt druhé postavy)… Proto ten delší pobyt. Mě to smysl dává..

Btw labir to řekl dobře, protože například má stávající postava je daleko "dobráčtější" (i méně konfliktní) než má bývalá a přesto má daleko horší auru (IC informace) :excl:

Napsal: 28. 1. 2007 10.41
od steel_martin
Aha, já už chápu.

Napsal: 28. 1. 2007 11.50
od photter
no já pořád nevim, jestli je ta aura ten správnej parametr, ppř. jestli je ten obrovskej rozdíl opodstatněnej, aby to pak nebylo "bohatej může, chudej nesmí"

na druhou stranu to může bejt vítanej posun k trošku akčnější hře, protože prachy na vyplácení aury ani mrtvolky na přirozený zlepšování si nikdo u svačinky nevysedí

pak je tu aspekt samovolnýho zlepšování aury u "partovejch oživovačů" - tzn. kněz nebo čtenář svitků, který by museli hrát opravdu fest zhovadile, aby se dostali s aurou moc dolu

a pak je tu eště možnost...(ani nevim, jestli to sem mám psát ale když už sem to nakous)...jak si polepšit auru s hi lvl postavou ? připojit se (skrytě nebo neviditelně) k výpravě slabejch postav, spawn bude podle mojí hilvl postavy, smrt ostatních téměř se zárukou a tři nebo čtyři mrtvolky do chrámu udělaj s aurou divy
mám obavu, jestli přílišná akcentace aury nebude provokovat prasárny tohoto typu

edit: upozorňuju, že patřim do tý kategorie "oživovač" takže to co tu píšu se mě málo tejká a určitě to není lobbing, jenom zamyšlení

Napsal: 28. 1. 2007 11.55
od Zyga
Mě to teda příde prostě jako další znevýhodnění zla. Co to určovat podle toho,kolik PC už postava zabila? Moje postava má dost zlou auru, protože od zlýho kněze nic jinýho čekat nemůžeš, ale dostal to za zabíjení NPC. A co se týče toho, že si auru každej může zlepšit za prachy.…. podpořit třeba Ajris? To by moje postava prostě nemohla udělat. To radši ty prachy hodit kanálu

Napsal: 28. 1. 2007 11.57
od The_Balrog
photter píše:….na druhou stranu to může bejt vítanej posun k trošku akčnější hře.…
Vítanej? No jak pro koho..

Napsal: 28. 1. 2007 11.57
od photter
s knězem si nemusíš lámat hlavu, jak se naučíš oživovat, máš po problému

Napsal: 28. 1. 2007 12.00
od photter
The_Balrog píše:Vítanej? No jak pro koho..
ale notak :biggrin: i nejlepší šermířka na světě by svým rapírem občas mohla do něčeho píchnout, jak by jinak mohla vědět, že je nejlepší ? :megalol: :megalol:

Napsal: 28. 1. 2007 12.59
od prodigal
Další ze systémů zavedených asi hlavně kvůli špatnému chování hráčů, na který doplatí postavy se zlou aurou. :no: Pro moje postavy o důvod víc, proč si držet neutrální auru a chovat se mazaněji. :smile:

Napsal: 28. 1. 2007 13.05
od labir
prodigal píše:… Pro moje postavy o důvod víc, proč si držet neutrální auru a chovat se mazaněji. :smile:
Přesně k tomuhle to má vést. Jinak jsem opoměl napsat, že se snížil i zisk aury jakožto i maximální mez při oživování a to jak při nošení do chrámu tak i kouzlem.

Napsal: 28. 1. 2007 13.10
od Zyga
photter píše:s knězem si nemusíš lámat hlavu, jak se naučíš oživovat, máš po problému
Vim že mam po problému, ale budu pak muset dost přemejšlet, jestli si tu auru nebudu stejně házet dolu, sem přesvědčenej že u mí postavy je dobrá aura přinejmenším divná

Napsal: 28. 1. 2007 13.20
od kucik
snowman píše:Souhlas - "špatná aura" na Eq znamená vesměs "konfliktní" postavu. Konfliktní postava více zasahuje do chodu světa a do IC životů postav - a to většinou negativně (ve výjmečných případech to má za následek i permanentní smrt druhé postavy)… Proto ten delší pobyt. Mě to smysl dává..

Btw labir to řekl dobře, protože například má stávající postava je daleko "dobráčtější" (i méně konfliktní) než má bývalá a přesto má daleko horší auru (IC informace) :excl:
A všímáš si, že první odstavec maličko odporuje druhýmu? Aura podle mě prostě neodráží problémovost postavy.
A s tim šikanováním: šlo by právě o to, kdy při konfliktu umře jiná než vlastní postava. Taková postava by to sice samozřejmě dělalala beztrestně (ale to i při tom systému závislym na auře) ale přesně do tý chvíle, než by někdo zabil jí.

Napsal: 28. 1. 2007 14.19
od cybermisa
kucik píše:
snowman píše:Souhlas - "špatná aura" na Eq znamená vesměs "konfliktní" postavu. Konfliktní postava více zasahuje do chodu světa a do IC životů postav - a to většinou negativně (ve výjmečných případech to má za následek i permanentní smrt druhé postavy)… Proto ten delší pobyt. Mě to smysl dává..

Btw labir to řekl dobře, protože například má stávající postava je daleko "dobráčtější" (i méně konfliktní) než má bývalá a přesto má daleko horší auru (IC informace) :excl:
A všímáš si, že první odstavec maličko odporuje druhýmu? Aura podle mě prostě neodráží problémovost postavy.
Takze, to bych nebyl ja, abych nenapsal par pripominek :biggrin:

1. Konfliktni postava, resp. postava co zasahuje do chodu sveta NEZNAMENA nutne postava se spatnou aurou. Naopak, jsou chytre zle postavy a ten zbytek zlych postav. Ty chytre zle postavy o svoji auru pecuji na prvnim miste, jinak by na to seredne dojely …

2. System se mi libi, ale trosku bych jej doplnil (muj nazor, prosim hnedka nekamenovat) a pozmenil pokles aury pri zabiti v CvC a to dle aury obeti. Pokud nekdo zabije postavu se spatnou, jeho aura by se mu mela zhorsit jen minimalne, nebo prakticky vubec (mozna i lehce zlepsit jde-li o samotne zlo). Pokud nekdo zabije postavu s dobrou aurou, aura by se mu mela zhorsit umerne tomu, jak moc doubrou auru obet mela. :bigwink: