Stránka 1 z 1

Batuzky

Napsal: 20. 2. 2006 16.43
od Alcatraz
hele, se zeptam. Dela nekomu problem "nekonecny batuzek"? Protoze moje postava spoustu veci lovi v batuzcich, prerovnava batuzky, apod. Vytahnout 10 lahvi vody apod.… Tak se jen ptam, jestli tu nevzniknou nekdy spory typu: "predstav si, ze bys tahal 10mecu, to je nerealny". Nebo to, ze postava sice "ma batuzek" ale prece jen kdyz je to pekna elfka s peknymi saty, tak prece jen ho nema...

Pro ilustraci uvadim, jak to bude vypadat, kdyz se bude hrat "jakoze real"

http://www.thenoobcomic.com/daily/strip055.html

Re: Batuzky

Napsal: 20. 2. 2006 16.53
od labir
Alcatraz píše:hele, se zeptam. Dela nekomu problem "nekonecny batuzek"? Protoze moje postava spoustu veci lovi v batuzcich, prerovnava batuzky, apod. Vytahnout 10 lahvi vody apod.… Tak se jen ptam, jestli tu nevzniknou nekdy spory typu: "predstav si, ze bys tahal 10mecu, to je nerealny". Nebo to, ze postava sice "ma batuzek" ale prece jen kdyz je to pekna elfka s peknymi saty, tak prece jen ho nema...

Pro ilustraci uvadim, jak to bude vypadat, kdyz se bude hrat "jakoze real"

http://www.thenoobcomic.com/daily/strip055.html
Uvažovali jsme o tom, ale jednak je to technicky dost špatně proveditelné a druhak by se zmenšením nosnosti/velikosti inventáře díky celkovému enginu NWN hra stala velmi obtížně hratelnou. Takže zůstane standardních šest záložek a možnost tahat 15 obouručních mečů. Ovšem sami zvažte zdali zrovna vaše postava chce být známá jako chodící železářství... :bigwink:

Re: Batuzky

Napsal: 20. 2. 2006 17.42
od Alcatraz
Labir píše:Uvažovali jsme o tom, ale jednak je to technicky dost špatně proveditelné a druhak by se zmenšením nosnosti/velikosti inventáře díky celkovému enginu NWN hra stala velmi obtížně hratelnou. Takže zůstane standardních šest záložek a možnost tahat 15 obouručních mečů. Ovšem sami zvažte zdali zrovna vaše postava chce být známá jako chodící železářství... :bigwink:
coz mi pripomina vecny problem NWN perzistentnich svetu :( Je (nebo alespon bude) mozny koupit nekde domecek, ale takovy, kde si muzu nechat neomezene mnozstvi veci (myslim omezeny treba technicky kvuli zatizeni, nebo velikosti domu, ne 5 polozek)? Typycky crafter a suroviny/vyrobky. Takovej lucistnik svyho casu tahal vsechny luky v invu, aby je mohl predvadet (lucistnik vyrobce).

Napsal: 20. 2. 2006 21.16
od Jezura
Bez toho by to nešlo. Čti:

Systém daní a zemské hotovosti

Perzistence pro předměty je samozřejmě nutností. Když koupíš dům, můžeš koupit i truhlu.

Napsal: 20. 2. 2006 21.49
od Alcatraz
Jezura píše:Bez toho by to nešlo. Čti:

Systém daní a zemské hotovosti

Perzistence pro předměty je samozřejmě nutností. Když koupíš dům, můžeš koupit i truhlu.
jo, to sem cetl, jen sem na to zvedavej, jak to bude vypadat v praxi.

Napsal: 20. 2. 2006 22.09
od labir
Alcatraz píše:
Jezura píše:Bez toho by to nešlo. Čti:

Systém daní a zemské hotovosti

Perzistence pro předměty je samozřejmě nutností. Když koupíš dům, můžeš koupit i truhlu.
jo, to sem cetl, jen sem na to zvedavej, jak to bude vypadat v praxi.
Praxe je taková, že lze udělat perzistenci pro neomezený počet itemů, stačí změnit parametr na kontejneru (truhle). Ale.
Jakmile tam dáš víc věcí tak když se začne ukládat do databáze tak lagne celý server. Pro jednu truhlu (nekamenujte mě ná NWN nepsal). Navíc to nefunguje pro sdružované itemy, které jsou tedy z perzistence vyjmuty.

Řešení existuje, bude souběžně s craftem a to hybridní perzistence. Perzistentní kontejner pro běžné věci (zbroje, meče, RP předměty atd.. - už je běžně v modulu). A druhá velmi rychlá perzistence pro itemy sdružované (lektvary, svitky, craft komponenty...) ta bude prakticky neomezená (počítám se 100-500 položkami na truhlu max).