Možná už je pozdě, ale já ho mám v internetové hře taky offline, ale v síťové hře je hezky modrý.Ikkie píše:Mě to nenajede ani v klientovi, vypadá offline a i při pokusu o přímý připojení hlásí timeout.
Neveřejný beta test nového serveru a modulu
Moderátor: Dungeon Master
Shrnutí dne:
- nešlo obchodovat (při snaze uchopit věc v inventáři)
- žádné lagy, jen grafárna nestíhala ty počty mrtvých skřetů v prvním dungu
- po restartu serveru mi zmizely obrázky eq-specific věcí (ikony kouzel a tak), ale po restartu NWN to bylo OK (podezřívám přechod do Windows a zpět).
- běhání ve vodě bylo stejně rychlé jako mimo ni.
- nešlo obchodovat (při snaze uchopit věc v inventáři)
- žádné lagy, jen grafárna nestíhala ty počty mrtvých skřetů v prvním dungu
- po restartu serveru mi zmizely obrázky eq-specific věcí (ikony kouzel a tak), ale po restartu NWN to bylo OK (podezřívám přechod do Windows a zpět).
- běhání ve vodě bylo stejně rychlé jako mimo ni.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Takže díky všem za test, nějaké chybky se našly.
Zajímavý je jeden efekt a to že v boji dochází pomalu k navyšování zátěže jenž klesá pomalu či vůbec ne. Po vymlácení ostrova vyvrženců (cca 80+ NPC v boji) a spoustě dalších bojů se vyšplhala zátěž na 40-50% jednoho jádra. Ale jakmile jste se začali odpojovat tak v jednu chvíli to udělalo peak a zátěž spadla na 3%. Ve čtvrtek provedeme test přesně na tohle a čím to je. Pokud by se to povedlo vyřešit tak by to znamenalo obrovský výkon navíc.
Zajímavý je jeden efekt a to že v boji dochází pomalu k navyšování zátěže jenž klesá pomalu či vůbec ne. Po vymlácení ostrova vyvrženců (cca 80+ NPC v boji) a spoustě dalších bojů se vyšplhala zátěž na 40-50% jednoho jádra. Ale jakmile jste se začali odpojovat tak v jednu chvíli to udělalo peak a zátěž spadla na 3%. Ve čtvrtek provedeme test přesně na tohle a čím to je. Pokud by se to povedlo vyřešit tak by to znamenalo obrovský výkon navíc.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Nějaký potok v Amfiberai. Za trpoše jsem měl vodu po ramena a probíhal jsem to s přehledem jak přes potok tak po proudu.labir píše:Kde? Teď jsem to otestoval a funguje to normálně.drake127 píše:…
- běhání ve vodě bylo stejně rychlé jako mimo ni.
Naposledy upravil(a) drake127 dne 13. 3. 2007 23.19, celkem upraveno 2 x.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
-
- Příspěvky: 620
- Registrován: 2. 7. 2006 10.13
- Bydliště: Magická univerzita, Lektorský pokoj č. 2
- Kontaktovat uživatele:
No me se zase po pouziti Demonizacniho kouzla neustale stridaly stavy kdy jsem imky mel a kdy ne - coz je docela neprijemne kdyz v pulce boje klsene hp o 100 v dusledku spadnuti konsdtituce o par bodu niz (jednou jsem nato i umrel) a pak taky kdyz spadne imka na jed ci strach - nepritel me zastrasi a pak imka naskoci takze jsme sice imuni na strach ale vydeseny stejne.
Jacho Ering - Lektor Magické Univerzity v Tirianu
Co se tyce lagů, tak si myslim, ze za lagy navic muze hlavne hamachi. Ono to laguje stejne jako kdyz se de v deseti lidech nekam a je velkem boj a este do toho kouzla a boosty a DM... To pak klienti moc nestíhaj, já myslim, ze v ostrym provozu to nebude takova krize. a to co sme provedli snad nehrozí inreal
A k povalení: navrhuju aby postava nemohla povalit sama sebe. V boji se mi to poměrně často děje, protože se v tom chumlu prostě člověk uklikne, a pak se válí porad po zemi. Uz tak staci, kdyz posrazi k zemi spolubojovniky
A k povalení: navrhuju aby postava nemohla povalit sama sebe. V boji se mi to poměrně často děje, protože se v tom chumlu prostě člověk uklikne, a pak se válí porad po zemi. Uz tak staci, kdyz posrazi k zemi spolubojovniky
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
to máš kliku, že sem u toho nebyldrake127 píše:Teď mě vlastně napadlo jakému trpaslíkovi se poštěstí posedět si na elfím trůně ;-)
ty lagy tutově dělá (nebo k nim aspoň mohutně přispívá) hamachi, jak nás labir rozházel po jednom do různejch lokací, zkoušel sem si emoce a různý předměty a odezva byla otřesná ačkoli sem byl v klidný lokaci a nic se nikde nedělo
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
k těm chybkám, mám takový dojem, že nějak blbě funguje ta "silnější druidská tišící moc"
- provádí se tam nějaký podivný výpočet, když se přiblíží nějaké nepřátelské NPC zvíře, jenže to nějak nemá žádný efekt, musím to uklidnění provést ručně, ale těžko říct, třeba sem zrovna měl smůlu a ten medvěd mě přehodil *pokrčí rameny* ještě se na to mrknu a budu konkrétnější
- provádí se tam nějaký podivný výpočet, když se přiblíží nějaké nepřátelské NPC zvíře, jenže to nějak nemá žádný efekt, musím to uklidnění provést ručně, ale těžko říct, třeba sem zrovna měl smůlu a ten medvěd mě přehodil *pokrčí rameny* ještě se na to mrknu a budu konkrétnější