"Němá postava"
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
"Němá postava"
Nevíte, zda se nějak nedá při tvorbě postavy vybrat i postava co "nemluví"? Nedávno mě "překvapil" ve hře půl-ork, který v průběhu boje pořvával po okolí celkem souvislý "hlasový" (OOC) výhružky (jak rodilej američan ), ačkoliv normálně nedal (IC) dohormady ani tři kloudný slova , aby mu bylo rozumět... Žádnej stres z toho nemám , jen mě to zaujalo (běžně mi pod NWN vyřvává Therion a spol, takže neslyším vlastní "výkřiky do tmy", natož to, jak "mluví" cizí charaktery, ale nedávno jsem si vychutnával hudbu v EQ a narazil jsem na tohle...
-
- Příspěvky: 1692
- Registrován: 1. 12. 2006 1.10
- Bydliště: Nejjižnější Morava
- Kontaktovat uživatele:
no, když sem začal hrát, a přijel sem prvně do říše tak jsem po cestě z mamonína do mithalliru potkal němou postavu...doteť nevim esi to byla opravdu postava nebo DM (prej to byl normální hráč) takže si asi dovolím napsat za labira jeho oblíbenou odpověď kerá se tady přímo nabízí...
"copak musíte mít systém na všechno?" ...dyť němá postava se dá zahrát...a to hodně hezky, jak sem se přesvědčil sám IG...
to s tim půlorkem a voice setem je hold takový jaký to je no... hráč by ho možná neměl používat...nevim jaká je možnost úpravy voice setů pro méně inteligentní spoluobčany desky...
"copak musíte mít systém na všechno?" ...dyť němá postava se dá zahrát...a to hodně hezky, jak sem se přesvědčil sám IG...
to s tim půlorkem a voice setem je hold takový jaký to je no... hráč by ho možná neměl používat...nevim jaká je možnost úpravy voice setů pro méně inteligentní spoluobčany desky...
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Bude to makačka na hůlku emocí (teda od vylepšené EQ bude snad(??) zbytečná a "pohyby" se budou moci naházet do maker, jak jsem pochopil...už se na to těším...i když Dís teda mluvit umí...) Já vím, že *mávne rukou* se dá i jinak.Cenzanni píše:Němá postava musí být supr, taky už jsem si párkrát s tou myšlenkou pohrával
Přesně - jak k tomu přijdou takoví chudáci s vyřízlým jazykem?! Celou dobu neřeknou ani popel a po prvním zásahu mečem se rozpovídaj jak hospodskej v Mithu!
-
- Příspěvky: 1692
- Registrován: 1. 12. 2006 1.10
- Bydliště: Nejjižnější Morava
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak...tys myslel jako znakovou řeč?...tyjo...tak to nevim jak by se dva němí domluvili...pomocí pohybů to by muselo byt teda hodně promáklý v té EQ 2.0 ...nevim co se tam všecko bude dat dělat, ale znaková řeč asi jedině ve hvězdičkách a něco málo v emocích...si myslimKaTo píše:Bude to makačka na hůlku emocí (teda od vylepšené EQ bude snad(??) zbytečná a "pohyby" se budou moci naházet do maker, jak jsem pochopil...Cenzanni píše:Němá postava musí být supr, taky už jsem si párkrát s tou myšlenkou pohrával
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
No právě, jenže ono voice set nejde při tvorbě postavy "nevybrat"… Teda myslímmagnumik píše:...s tim půlorkem a voice setem je hold takový jaký to je no... hráč by ho možná neměl používat...nevim jaká je možnost úpravy voice setů pro méně inteligentní spoluobčany desky...
EDIT: Se nebojím, že bych *ukazuje okolo* nedovedl v hvězdičkách říct co chci, spíš mi šlo o to, aby postava díky NWN systému "nemluvila".
P.S. Smazat voice set na compu asi není řešení
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1692
- Registrován: 1. 12. 2006 1.10
- Bydliště: Nejjižnější Morava
- Kontaktovat uživatele:
jo tak...aha...no, nějak sem z teho nepochopil že sama od sebe...z původních a dalších příspěvků...hmmm *zamyslí se* … tak jestli se nedá nic dělat s tim voice setem tak hold enom...ignorovat...The_Balrog píše:de o to, že když útočíš, tak se někdy stane, že ta tvoje postava něco zahlásí sama od sebe, víš?magnumik píše:stačí voice set nepoužívat...jak sem psal nahoře...KaTo píše: No právě, jenže ono voice set nejde při tvorbě postavy "nevybrat"…
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
No mě se stalo při tvorbě Sheyly, že jsem si vybral voiceset, který na mém modulu fungoval, ale na Equilibrii nefunguje (asi jiný override pro zpřístupnění alternativních voicesetů).
Takže neřekne ani ň... žádný bitevní pokřiky, žádný "gudbaj" když zvolim emoci "Pozdrav" z kruhového menu. Zprvu mě to štvalo a myslim, že jsem i psal labirovi jestli by mi ten voiceset nezměnil na nějaký výchozí, aby to fungovalo.
Jenže po čase sem zjistil, že je to lepší a jsem rád, že ho labir nezměnil. Protože tím, že moje postava nepoužívá anglický hlášky je pro mě daleko … hmm jak to říct... osobnější? Prostě pro mě znamená víc, neboť si každý může představit sám pro sebe, jaký asi že ona ten hlas má.
Je to podle mě podobný příklad jako hrdinové ve hrách, který nejsou namluveni dabérem. Viz. třeba Gordon Freeman z Half life 2 nebo postava hrdiny ze hry Fable.
2KaTo: Takže jediná možnost asi je zkusit zvolit netradiční voiceset pomocí overridu a doufat, že ho stejně jako v mém případě nebude Equilibrie podporovat
Takže neřekne ani ň... žádný bitevní pokřiky, žádný "gudbaj" když zvolim emoci "Pozdrav" z kruhového menu. Zprvu mě to štvalo a myslim, že jsem i psal labirovi jestli by mi ten voiceset nezměnil na nějaký výchozí, aby to fungovalo.
Jenže po čase sem zjistil, že je to lepší a jsem rád, že ho labir nezměnil. Protože tím, že moje postava nepoužívá anglický hlášky je pro mě daleko … hmm jak to říct... osobnější? Prostě pro mě znamená víc, neboť si každý může představit sám pro sebe, jaký asi že ona ten hlas má.
Je to podle mě podobný příklad jako hrdinové ve hrách, který nejsou namluveni dabérem. Viz. třeba Gordon Freeman z Half life 2 nebo postava hrdiny ze hry Fable.
2KaTo: Takže jediná možnost asi je zkusit zvolit netradiční voiceset pomocí overridu a doufat, že ho stejně jako v mém případě nebude Equilibrie podporovat
Game ID: Reverend_Malthas
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
to s_m: Přesně to bych taky rád! "Mlčící" postavu! At si ostatní dopní sladký hlásek...k jejímu zjevu! Muheheéé! *mlátí hlavou o stěnu* Tak mě napadlo, nevíš ty nebo někdo, jak do NWN vložit "neexistující" voice set, abych ho při tvorbě postavy mohl vybrat?steel_martin píše:No mě se stalo při tvorbě Sheyly, že jsem si vybral voiceset, který na mém modulu fungoval, ale na Equilibrii nefunguje...Jenže po čase sem zjistil, že je to lepší a jsem rád, že ho labir nezměnil. Protože tím, že moje postava nepoužívá anglický hlášky je pro mě daleko … hmm jak to říct... osobnější? Prostě pro mě znamená víc, neboť si každý může představit sám pro sebe, jaký asi že ona ten hlas má.
2KaTo: Takže jediná možnost asi je zkusit zvolit netradiční voiceset pomocí overridu a doufat, že ho stejně jako v mém případě nebude Equilibrie podporovat
to labir: Případně, hezky prosím, který voice set NEpodporuje EQ? Já že bych ho přiřadil postavě..
Když si naimportujete voice sety, tak hromada jich je takových, že mají jen pár základních hlášek a nemají bojové. Takže se nestane, že by postava něco zařvala v boji, když nechcete. Všechny hlášky se dají při tvorbě postavy vyzkoušet - proklikáte se všemi hláškami a buď je tam pauza nebo nějaký zvuk.
Na Alhambrii jedna němá postava byla - trpaslík, myslím, že se jmenoval kupodivu Kovadlina
Na Alhambrii jedna němá postava byla - trpaslík, myslím, že se jmenoval kupodivu Kovadlina
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
No, jestli by nešlo doplnit vlastní voice set, podobně jako
portrét, asi to je ale techniky náročné - zásah do engine, nebo přímo nemožné, mě drtěj i ty zoufalý překlady různých pokřiků a sdělení z AJ. Jinak hlášky v AJ jsou prostě předgenerovaný a já mám zato, že skoro každý počítačově gramotný hráč AJ tak daleko, aby jim rozuměl, zvládne a tak by se ve hře neměly chápat jako cizojazyčné a tedy nevhodné.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Re: No, jestli by nešlo doplnit vlastní voice set, podobně j
O překladech mi ani nemluv. Ty podle všeho dělal nějaký anti-češtinář. Skoro bych řekl, že to byl nějaký Slovák, který se k tomu překladu dostal haluzí...Kai Rivienta píše:portrét, asi to je ale techniky náročné - zásah do engine, nebo přímo nemožné, mě drtěj i ty zoufalý překlady různých pokřiků a sdělení z AJ. Jinak hlášky v AJ jsou prostě předgenerovaný a já mám zato, že skoro každý počítačově gramotný hráč AJ tak daleko, aby jim rozuměl, zvládne a tak by se ve hře neměly chápat jako cizojazyčné a tedy nevhodné.
Např. když postava řekne: "You wish you haven't!" (bojový pokřik) - tak to někdo přeložil:
"Budeš si přát, abys to nikdy neměl!" Z toho mě málem jeblo, když jsem to viděl...
Nebo "Wait" "Počkej okamih" …
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
jj co myslíš, že dělám? Jinak bych musel změnit voice set nebo hrát jinou postavu a to nechci. Ale jakmile ve hře některá postava utrousí poznámku k něčemu, co je špatně vypsáno nad správně vyřčenou hláškou, jak jinak má pak můj trpoš reagovat, než pěstí?kucik píše:On je malicko problem prekladat nejaky universalni hlasky do tak pestryho jazyka, jako je cestina. Vykaslete se na ceskej preklad a nemusite se stresovat.
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat