Stránka 1 z 1

Povalení

Napsal: 31. 3. 2007 20.31
od photter
musim přiznat, že z týhle věcičky sem trošku rozpačitej, ačkoli v tom nemám ani bod, povalim kdekoho
čet sem si teďko popisek....tam se na nic nehází ? je to útočná akce se 100%ním zásahem ? neměl by tam bejt minimálně touch attack, jestli je povalující schopnej svýho soupeře vůbec chytnout ?
upozorňuju, že tak jak to je, je to pro high lvl zloděje ultimátní zbraň, dvě kola na zemi bez šance na obranu je deset sneaků, to je IGMS v bleděmodrým

Napsal: 31. 3. 2007 22.41
od magnumik
Mám takovej pocit, že sem četl tady někde na fóru, že to záleží na rozdílu levelu postav to povalení...ale esi se pletu tak to se omlouvám...

EDIT: tady to je

Povalení

Obdrží každé povolání na 2. úrovni.

Schopnost povalit protivníka na zem bez jeho zranění. Pakliže se zdaří protivníka povalit, tak se nebude moci zvednout po 1 kolo za 15 úrovní útočníka.

Je považováno za útočnou akci. Útočník provádí hod na Povalení proti Výcviku cíle jenž získává bonus podle svých Reflexů. Pakliže cíl bojuje získává dodatečný bonus 5.

Pro naučení této schopnosti je vyžedována obratnost alespoň 12.

viewtopic.php?t=1467

Napsal: 1. 5. 2007 14.00
od chlorofil
nebylo to povalení nějak upravený? Podle popisku bych chápal, že s 10ti bodama v povalení bych měl postavu s reflexama 6 a nulovym výcvikem povalit víc jak v polovině pokusů. Jenže já ji povalim třeba jednou ze třiceti, jestli vůbec...

a druhá věc: když jsem zkoušel povalit skřeta, vypsalo se mi, že tuhle potvoru povalit nemůžu, nebo tak něco, což mi neni úplně jasný proč..

Napsal: 1. 5. 2007 16.25
od snowman
chlorofil píše:nebylo to povalení nějak upravený? Podle popisku bych chápal, že s 10ti bodama v povalení bych měl postavu s reflexama 6 a nulovym výcvikem povalit víc jak v polovině pokusů. Jenže já ji povalim třeba jednou ze třiceti, jestli vůbec...

a druhá věc: když jsem zkoušel povalit skřeta, vypsalo se mi, že tuhle potvoru povalit nemůžu, nebo tak něco, což mi neni úplně jasný proč..
Ve Výcviku může být nula, ale přičítá se bonus příslušné vlastnosti (myslím, že odolnost), plus když je cíl v bojovém módu, tak se přičte 5 a k tomu všemu plus reflexy. Vzhledem k tomu, že maximálně po prvním pokusu o povalení nastane bojový mód, základ je oněch 5 plus bonus vlastnosti, upravující výcvik plus Reflexy a plus Výcvik. Pořád je to docela namalé číslo...

Pokud se vypíše hláška, že "nemůžeš něco", tipuji, že prostě to nemůžeš přehodit ani s max číslem na kostce.. Takový skřet něco ve Výcviku má, ani srazit nejde až zas tak snadno (často jsem viděl "odolal" nad postavičkou), má nějaké reflexy (Durminví, kolik...?), 5 za boj a bonus vlastnosti (což se přičt k Výcviku).. takže teoreticky si umím představit, že tam klidně má v ten moment v součtu třeba 20-25...

Napsal: 1. 5. 2007 17.03
od chlorofil
snowman píše: Ve Výcviku může být nula, ale přičítá se bonus příslušné vlastnosti (myslím, že odolnost), plus když je cíl v bojovém módu, tak se přičte 5 a k tomu všemu plus reflexy. Vzhledem k tomu, že maximálně po prvním pokusu o povalení nastane bojový mód, základ je oněch 5 plus bonus vlastnosti, upravující výcvik plus Reflexy a plus Výcvik. Pořád je to docela namalé číslo...
no byla to postava s 6ti reflexama a konec. Ve výcviku nebylo nic ani s bonusem, takze i s bonusem za bojovej mod 5 by to bylo 10 povalení proti 6+5 reflexum s bonusem, a to by porad melo mit vyssi uspesnost nez má... :ermm:

Napsal: 1. 5. 2007 17.10
od eqileus
No k výcviku se počítá za bonus na sílu. :yes: No a Asar to povalení jde asi proto že má velký reflexy, mi ostatní se moc nechytáme... :smile:

Napsal: 1. 5. 2007 17.27
od darmian
povalení ti jde asi mimo jiné, protože máš vysokou obratnost

Napsal: 1. 5. 2007 18.36
od kucik
Od toho prvniho prispevku se to menilo. Zezacatku povalil kazdej kazdyho.

Napsal: 1. 5. 2007 18.37
od labir
Povalit lze jen humanoidy lidského typu protože to vyžaduje specifickou kosterní/muskulaturní stavbu. Ad úpravy - stačí sledovat změny modulu.

Napsal: 1. 5. 2007 20.01
od chlorofil
labir píše:Povalit lze jen humanoidy lidského typu protože to vyžaduje specifickou kosterní/muskulaturní stavbu. Ad úpravy - stačí sledovat změny modulu.
To by pak neměli jít povalit trpaslíci mam pocit... A jak se to třeba upravilo? Když nepovalim někoho, kdo má pouhejch 6 bodů k tomu hodu, plní to pak svou funkci?

Napsal: 1. 5. 2007 21.06
od labir
Lidského typu = lidské rasy tj. trpaslíci, gnómové, lidé, půlelfové, elfové, půlčíci a půlorkové.

Napsal: 2. 5. 2007 0.56
od chlorofil
labir píše:Lidského typu = lidské rasy tj. trpaslíci, gnómové, lidé, půlelfové, elfové, půlčíci a půlorkové.
tak to jo...jinak už mi povalení funguje zhruba na tý úrovni jak je to v popisku. Tak jestlis to řešil, tak dík a jestli ne, tak musel bejt předtim error někde jinde... :-)