Stránka 1 z 5
Inspirace kouzel/summonu/vseho
Napsal: 21. 2. 2006 16.00
od Resurrection
Pokud tvurci touzi pridavat nebo upravovat stavajici herni mechanismy (kouzla treba atp.), velice doporucuju ridit se DnD 3,5e rulesetem. Tam jsou preboostovana kouzla oproti trojce (z te vychazi NWN) upravovana smerem k vyvazenosti celeho systemu (treba snizovani doby trvani z hodin na minuty a podobne).
Takove zmeny se pak nemusi testovat, ponevadz uz je otestovali u WoTC a mely by tedy plne pouzitelny a rovnovahu nastolujici :) To je takova dobra rada, za predpokladu ze mate k tem pravidlum pristup. Jestlize ne, tak doporucuju
www.d20.cz nebo muzu poskytnout pravidla ja sam

Re: Inspirace kouzel/summonu/vseho
Napsal: 21. 2. 2006 17.14
od labir
Resurrection píše:Pokud tvurci touzi pridavat nebo upravovat stavajici herni mechanismy (kouzla treba atp.), velice doporucuju ridit se DnD 3,5e rulesetem. Tam jsou preboostovana kouzla oproti trojce (z te vychazi NWN) upravovana smerem k vyvazenosti celeho systemu (treba snizovani doby trvani z hodin na minuty a podobne).
Takove zmeny se pak nemusi testovat, ponevadz uz je otestovali u WoTC a mely by tedy plne pouzitelny a rovnovahu nastolujici :) To je takova dobra rada, za predpokladu ze mate k tem pravidlum pristup. Jestlize ne, tak doporucuju
www.d20.cz nebo muzu poskytnout pravidla ja sam

Svatá pravda. Ale. Celé to je vyvážené k síle monster z DnD 3.5. Equilibrie je stavěná jinak - monstra jsou tužší a tak i kouzla musí být delší nebo silnější. Stejnětak k cenám. Všechno souvisí se vším, ale inspiraci si tam bereme

Napsal: 22. 2. 2006 19.16
od Arto
A co takhle masky? Ciste masky ktery zakryvaji pouze oblicej. Je to mozne?
Napsal: 22. 2. 2006 20.36
od photter
tomu nějak nerozumim, sou silný monstra, tak mágové, který i tak sou nejsilnější postavy dostanou silný kouzla a možnost neomezený meditace, zatímco ostatní povolání maj vesměs prd ? prosím vysvětlit
Napsal: 22. 2. 2006 20.37
od Alcatraz
photter píše:tomu nějak nerozumim, sou silný monstra, tak mágové, který i tak sou nejsilnější postavy dostanou silný kouzla a možnost neomezený meditace, zatímco ostatní povolání maj vesměs prd ? prosím vysvětlit
podivej se na PG svet jako treba Kandelabrie a rekni kolik je tam magu :) ty nejsilnejsi.
Napsal: 23. 2. 2006 1.00
od labir
Mágové nejsou zdaleka tak silní jak se zdá. Většina vidí jen tu špičku moci když mág uvolní vše co má k dispozici. Ale pak a nebo pokud není připravený či pokud je připravený na něco jiného je to nesmírně slabá postava. Hrát mága vyžaduje dosti velkou míru soustředění a taktiky. Něco jiného je zaklínač. Navíc meditace je omezena 1x za hodinu. Takže takový mág postupuje vyprskat - čekat - meditovat - vyprskat - … kdežto bojovník s nově vybalancovanou zbrojí (mnohem silnější obrana než standard pokud se nakombinuje s doplňky) prostě jen jede...
Napsal: 23. 2. 2006 13.51
od photter
spíš nesouhlasim, nejde vo to, co dokáže naráz "vyprskat", to je skutečně jednorázová akce, spíš mám na mysli boosty, summony a přítelíčky
ten rozdíl, když deme na lov bez mága nebo s mágem a jeho přítelíčkem je neskutečnej, tam, kde bysme jinak museli zdrhat vo život se najednou jenom díváme, jak to přítelíček vyřídí za nás a stačí mu zbytečně nepřekážet :)
@alcatraz
nehrál sem na kandelábrii ale hrál sem na spoustě jinejch serverů i PvP zaměřenejch, to že na 40ti lvlovým serveru není mág nejsilnější postava je pravda ale s EQ to má velmi málo společnýho, postavu na PvP servru uděláš na 40 za tejden nebo 14 dní, nezajímá tě, jestli je průběžně hratelná nebo ne, zajímá tě výsledek na tý 40cítce
na serveru s lvlcapem a pomalým postupem takovou postavu většinou ani nepostavíš a zkušenosti z takovejch serverů mluví celkem jednoznačně ve prospěch mága a klerika
kdybys místo kandelábrie hrál alhambrii, věděl bys, vo čem mluvim
Napsal: 23. 2. 2006 13.55
od Alcatraz
photter píše:…
uznavam, ze mag na 1.lvl (zvlast sorcerer) je daleko silnejsi nez monk na 1.lvl. A dokonce ho dokaze jeste zabit.
Napsal: 23. 2. 2006 14.05
od Rahwin
No, ak sa nebude rusit meditacia, tak by som navrhol kompromisne riesenie...
Na meditujucu postavu hodit paralyzu (trvajucu ca 30s) a moznost prepadnutia lokalnym spawnom, cim by sa mali obmedzit prskavky samotari...:)
A zrusit dmg rezistenciu pritelickom, to je na prvych lvl neuveritelne zvyhodnujuca vec...
Napsal: 23. 2. 2006 14.18
od labir
Rahwin píše:No, ak sa nebude rusit meditacia, tak by som navrhol kompromisne riesenie...
Na meditujucu postavu hodit paralyzu (trvajucu ca 30s) a moznost prepadnutia lokalnym spawnom, cim by sa mali obmedzit prskavky samotari...:)
A zrusit dmg rezistenciu pritelickom, to je na prvych lvl neuveritelne zvyhodnujuca vec...
Zajímavý nápad, pokud se začnou vyskytovat mágové samotáři tak se to určitě aplikuje. Ad přítelíčci - to jde zásahem do haků.
Napsal: 23. 2. 2006 15.38
od kolja
No mně se taky nelíbí jak se kouká na mágy, že sou neporazitelný, protože ne každej to tak chce hrát... Ale zase když se to vezme z druhý strany co mág dokáže... Dva mágové na vyššim lvlu si vyvolaj celou družinu plnohodnotnejch fighterů, naboostujou je a eště můžou prskat - to je samo o sobě dost silný, a když se k tomu přidá eště meditace, tak myslim že je to další šílený posílení. Ale jinak se mi to rozdělení na spánek a meditaci jako nápad moc líbí, jen bych ty intervaly mezi meditacema minimálně dvakrát prodloužil. Teda moje vysněná představa je tak dvakrát za den (24hod)

Ale nevim jak sou silný monstra... ale prostě bych mágy oslabil...
A přítelíčci maj dmg redukci? na prvních lvlech?? Tak to je teda něco, nejde to fakt dát pryč? :(
Napsal: 23. 2. 2006 15.42
od cybermisa
No

co se tech summonu tyce … Kdyz si jeden (napr .WIZ) poridi knizku summonu a vyvola treba takoveho brouka delostrelce

a ma k tomu jeste kocicku, tak na tretim levelu wizarda ma ten broucek 75HP, sesila burning hands a dava knockdown - v kombinaci s faktem, ze kocka dava 3d6 sneak tou dobou a na srazenou potvoru automaticky sneakuje … hmm. Summoni jsou tu zaklad sebeobrany bych rekl

Napsal: 23. 2. 2006 15.50
od kolja
cybermisa píše:….
Noo.. a pak to nevyvolávej, když můžeš, viď?
Edit: kdo de se mnou do hnutí za zrušení summonů?

Napsal: 23. 2. 2006 15.54
od Rahwin
Ten brouk je lamka, ma strasne male AB a ten dych ma len parkrat...:)
Lepsia je puma...;p
Napsal: 23. 2. 2006 15.58
od labir
Uvidíme ja to bude vypadat. Když budou mágové moc silní tak se prostě nějakou formou oslabí.
Napsal: 23. 2. 2006 16.22
od Alcatraz
kdyz vas tak posloucham, tak ste jeste nevideli druida/shapeshiftera v akci :)
Napsal: 23. 2. 2006 16.23
od cybermisa
No mne magove moc silni neprijdou, zabije je temer cokoli, mag zacne poradne fungovat az tak lvl 14+ … Jinak co se summonu tyce, rusit je by nebyl dobry napad, sice jsou silni, ale zase je to jediny zpusob, jak povolani se summony mohou v divocine prezit

Napsal: 23. 2. 2006 16.29
od photter
cybermisa píše: jak povolani se summony mohou v divocine prezit

to je právě ta rozšířená nechutná představa, přežije V PARTĚ, jako všichni ostatní
Napsal: 23. 2. 2006 17.18
od cybermisa
photter píše:
to je právě ta rozšířená nechutná představa, přežije V PARTĚ, jako všichni ostatní
Jiste jiste, jenze pak to bude jak na Alhambrii: vsichni se mame radi a spolecne se partime

paladin, nekromancer, drow … vsak je to jedno, parta musi byt kvuli preziti …

Napsal: 23. 2. 2006 17.25
od Rahwin
Pointou je, ze teraz si ako samotar moze dovolit chodit jedine mag, a ze viem o com hovorim...
Mozno klerik...:)