vlastnosti

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

darmian píše:
cybermisa píše:
Uradin píše:to cybermisa: 1. už sem si tolikrat měnil postavy že radši zustanu u tehle+ nechci mít žadný build
Prosimte pojem build neni nic hanliveho - oznacuje to tebou zvolenou konfikguraci vlastnosti postavy. Buildu je nekolik typu: power build, fun build, craft build, rp build … :clover: :smile:
Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
By ses asi hodně divil. :glare:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

darmian píše: Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
PRINCIP NWN: Kazda slaba postava se stava silnou postavou s rostoucim levelem.

Co je pro low level vyzva, pro high level je hracka - to ale neni otazka buildu, ale levelu. A Labir tohle kulantne vyresil EQ spawnem, ktery je patricne zamereny proti "sem vymlatil sam" a smazava i rozdil v levelech :clover:

EDIT: Teda predpokladam, ze "silnou" postavou jsi myslel z hlediska boje.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Musim potvrdit cybermisu, me Alkaran uz prezije i vlka! ^_^
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

cybermisa píše:
darmian píše: Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
PRINCIP NWN: Kazda slaba postava se stava silnou postavou s rostoucim levelem.

Co je pro low level vyzva, pro high level je hracka - to ale neni otazka buildu, ale levelu. A Labir tohle kulantne vyresil EQ spawnem, ktery je patricne zamereny proti "sem vymlatil sam" a smazava i rozdil v levelech :clover:

EDIT: Teda predpokladam, ze "silnou" postavou jsi myslel z hlediska boje.
No nevim. Moje postava předtim nepřežila medvěda, a mám ten pocit, že i teď by jí více než zrušil.
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
Uživatelský avatar
Uradin
Příspěvky: 137
Registrován: 14. 11. 2006 0.15
Bydliště: NO HOME(homeless)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uradin »

muj problem je v tom že vždycky chcu byt něco extra jak víte byl to už moudry byvaly mnich, puldrak(mimochodem moc dlouho nevydržel :smile: ) a teď sem si zas vymyslel dřevorubce ktery chce byt rytířem z pohadek však je znate dobrotivy,nesobecky,nechamtivi,obětaví, atd. prostě pohadkový hrdina, parkrat už sem chtěl byt hodny pul-drow, hodny upír ale k tomu sem nedokazal nic přimyslet atd, prostě vždy něco co lidi ohromí ale taky někdy jsou to fakt blbý napady když je ani nedokažu pořádně zduvodnit :helpsmilie:
IM BACK
Noir Comme la Nuit-mladík co má v lásce noc
William Vryce-usměvavý dřevorubec a bojovník(ztracen v horách)
tak tahle hudba se mi v zahryzla do těla jako noční bytost :D http://www.youtube.com/watch?v=d9geleJT … EF2808797B
darmian
Příspěvky: 1159
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

No myslím to z hlediska boje ano. A ano, každá postava je s levlem silnější, jen říkám, že je rozdíl mezi tím, jestli si ji vypracují podle svých představ a budu s ní vymetat dungy a potom se chlubit tím, jak se zmlátil deset medvědů najednou nebo jestli si ji dobře postavím, ale nebudu si hrát na největšího mistra serveru - Někoho to může naštvat.
darmian
Příspěvky: 1159
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

labir píše:By ses asi hodně divil. :glare:
Neříkej mi, labire, že tě netěší, když se tvá postavička vyvýjí s postupem času, jak se rozvýjejí možnosti a schopnosti. Každý nedělá ramena :bigwink:
( předpokládám, že narážíš na tohle
darmian píše:Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
jestli ne, tak se omlouvám :blush: )
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

darmian píše:
labir píše:By ses asi hodně divil. :glare:
Neříkej mi, labire, že tě netěší, když se tvá postavička vyvýjí s postupem času, jak se rozvýjejí možnosti a schopnosti. Každý nedělá ramena :bigwink:
( předpokládám, že narážíš na tohle
darmian píše:Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
jestli ne, tak se omlouvám :blush: )
Omyl. Osobně mě třeba potěší když se moje postava naučí nové kouzlo, které je v boji i "ziskově" zcela k ničemu, třeba iluze (a klidně bych i obětoval zisk "silových" vlasností jako ty zkratky AB/AC/atd.. za další "RP" možnosti). Nebo když dovede zahrát další skladbu (naučí se ji). To není síla v původním slova smyslu. A navíc jsem ani neměl na mysli svou postavu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Uradin píše:muj problem je v tom že vždycky chcu byt něco extra jak víte byl to už moudry byvaly mnich, puldrak(mimochodem moc dlouho nevydržel :smile: ) a teď sem si zas vymyslel dřevorubce ktery chce byt rytířem z pohadek však je znate dobrotivy,nesobecky,nechamtivi,obětaví, atd. prostě pohadkový hrdina, parkrat už sem chtěl byt hodny pul-drow, hodny upír ale k tomu sem nedokazal nic přimyslet atd, prostě vždy něco co lidi ohromí ale taky někdy jsou to fakt blbý napady když je ani nedokažu pořádně zduvodnit :helpsmilie:

^_^ neber to nijak zle, ale co jaaa se pamatuju a vzpominam, tak nejzabavnejsi a pro mne nejzajimavejsi postavy zadne neco extra nemaji. Aspon ne prilis viditelne. (Prilis = za pulrok hrani na to jeste neprisla rec, ani to nikoho netrklo do oci *-*)
Protoze kouzlo hezky a plasticky postavy neni v nejake silene a jedinecne specialite, ale v zajimavem a zabavnem charakteru, ktery uz sam o sobe ti pomuze rozehrat srandovni situace - a hlavne tvoje postava vic ozije.

Pak je tu jeste jedna vec, ktera me osobne trvala moc a moc dlouho na pochopeni. Stejne jako herci na divadle a v televizi, i tady se musi prehravat a byt vyrazny, aby tvemu pracne vymyslenemu charakteru porozumeli i ostatni. Jiste, s timto mym tvrzenim se da polemizivat ci dokonce nesouhlasit - nicmene to je skutecnost.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

labir píše:
darmian píše:
labir píše:By ses asi hodně divil. :glare:
Neříkej mi, labire, že tě netěší, když se tvá postavička vyvýjí s postupem času, jak se rozvýjejí možnosti a schopnosti. Každý nedělá ramena :bigwink:
( předpokládám, že narážíš na tohle
darmian píše:Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
jestli ne, tak se omlouvám :blush: )
Omyl. Osobně mě třeba potěší když se moje postava naučí nové kouzlo, které je v boji i "ziskově" zcela k ničemu, třeba iluze (a klidně bych i obětoval zisk "silových" vlasností jako ty zkratky AB/AC/atd.. za další "RP" možnosti). Nebo když dovede zahrát další skladbu (naučí se ji). To není síla v původním slova smyslu. A navíc jsem ani neměl na mysli svou postavu.
Právě o tom to je: pokud "silou" nemámena mysli fyzickou sílu či schopnost boje, tak se dá chápat spíš jako síla postavy v tom, v čem vyniká či vynikat chce, tj. v jejím "zaměření":

1) Můžeme mít bojová povolání a jejich kombinace, tj. postavy, které se orientují primárně či pouze na boj - na blízko nebo na dálku.

2) Můžeme mít nebojová povolání a jejich kombinace tj. postavy, které se neorientují vůbec na boj, ale např. na: craft, na nějakou ic činnost (hospodský, kněz, obchodník, kartograf, spisovatel, vypravěč u dvora apod..).

3) Můžeme mít i postavu, která kombinuje obé, což je asi nejčastější případ.


Ve všech třech případech je "SÍLA" postavy v jejím zaměření (1. až 3. typ). Je jasné, že u bodu 3. je pravděpodobné a i logické, že nebude tolik vynikat v boji nebo v nebojovém zaměření tak, jako by tomu bylo u zaměření postavy jen na jednu oblast.

Labir tady píše, že by obětoval AC/AB pro další posílení nebojových "rp možností" - něco, co by rozšířilo a učinilo postavu SILNĚJŠÍ v jejím nebojovém zaměření. To ale ve výsledku neznamená nic jiného, než že by se tím udržela rovnováha "síly" postavy (síly v boji vůči síly v jejím nebojovém zaměření (dejme tomu "rp zaměření"). Rozhodně to tedy neznamená, že kdyby se dle tohoto příkladu někdo něčeho vzdal ve prospěch něčeho jiného, že by se postava stala celkově slabší...pouze by se stala slabší v boji a jinde napak by posílila (byť z pohledu nebojového). A o tom vývoj postavy je a děláme to všichni, když volíme, rozhodujeme a vybíráme při postupech povolání, featy, body do skillů. Vždy něco obětujeme pro získání něčeho jiného...

P.S.: toto celé bylo spíše o buildu postavy, ale to pravé ořechové, co postavu dělá zajímavou a pomůže jí vyniknout a zapsat se do myslí ostatních postav (i hráčů), je jen a pouze její vystupování, chování...popř. i činy. A to nenaženeme žádnými featy ani skilly nebo levely... :clover: :excl:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

snowman píše:P.S.: toto celé bylo spíše o buildu postavy, ale to pravé ořechové, co postavu dělá zajímavou a pomůže jí vyniknout a zapsat se do myslí ostatních postav (i hráčů), je jen a pouze její vystupování, chování...popř. i činy. A to nenaženeme žádnými featy ani skilly nebo levely...
Ámen, synu!! Ámen! Dodám k tomu, že i jen a jen primárně bojově namachrovaný bojovník (build) dokáže pobavit jiné Postavy. Třeba tím, jak se předvádí (Pýcha předchází pád! *zakření se Dís v pozadí*). Nedej bože, když si dva "víceméně" na boj orientované buildy začnou před krásnou elfkou kasat triko, kdo má delší meč! :megalol:
Taky jsem byl svědkem (podle mě) úžasné hádky bojovníka a čaroděje, co je lepší. Magie či meč? Snad to není vynášení IC, když řeknu že to skončilo pitkou "kdo z koho" a protože lstivý čaroděj "švindloval" a pil vodu, tak i kómatem bojovníka a poblitou podlahou (do které upadl a musel být za pomoci čarodějového léčení udržován při životě, než ho jiná postava dokázala "odnést" do postele! :yes: :megalol: :megalol: )
A na druhou stranu dokáže stejně "bojově" orientovaný bojovník otravovat svoji přítomností, když jediné co ho zajímá, kde je nejlevnější meč, zbroj a zda bych neměl náhodu nějaký super štít...atd.
Obrázek
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

KaTo píše:Ámen, synu!! Ámen! Dodám k tomu, že i jen a jen primárně bojově namachrovaný bojovník (build) dokáže pobavit jiné Postavy. ….
Naprostý souhlas - je jedno, jakého zaměření a jak je postava "stavěná". Jde o její charakter, chování a činy :chris: :ant_police_bear: :shaun: :zorro: :buba: :beby: :drinks: :drinks_cheers: :essen: :happybirth: :horse: :serenade: :punk: :shuriken: :kiss2: :umnik: :band001: :nurse: :swords: :notworking: :paint1:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Zamčeno