Stránka 1 z 2
bugy!
Napsal: 18. 4. 2007 10.39
od Praetor
To co se mi stalo dneska rano, je uz trochu moc. Zdalo se mi, ze v jednom dungu, kde se jentak potloukam v invisu, nikam moc daleko nelezu a chci se vratit … mi pri zpatecni ceste nejdou otevrit dvere. asi az napotreti! (prvni bug) Kdyz dvere otevru, spawnulo se tam asi 40 kostlivcu valecniku a 8 spekter. (no reknete, neni to bug?) Rikam si ze to je holt ten novej dung spawn a ze sem tam sam, tak to mam holt trochu posileny, ale tohle mi prislo fakt az moc. Nacez si me hned nevsimli, tak si rikam ze kolem ich opatrne proklouznu a vyparim se driv nez si to rozmyslej. Omyl. Oni sli za sebou v takkovy vlne a nejak me primackli ke zdi - v tu chvili si me vsimli a sli po me. Prvni se po me naprah … no, nez se mu to povedlo, sundal sem ho prackou. Dalsich 39 pracek sem nemel, tak sem se dal na utek. Za behu se pokousim privolat pritelicka … abych jim ho hodil jako navnadu. Pritelicka privolam, letmo se ohlednu - ani je nepribrzdil, jenm sem si vsiml jak vzduchem litaj zbytky kridel (patri mu to zmetkovi drzymu). Uz vidim dvere kteryma sem predtim vchazel dovnitr a musel sem je odemykat. Pohodicka, mel sem pred nima naskok, tak sem jeste castnul Archona, aby je trochu zabavil. Rychle vbehnu za dvere a zamknu! Pote si uz pohodlne vykracuju smerem za svetlem. Najednou ale za sebou neco zaslechnu. Otocim se a s dverma se neco deje - najednou se velice sternym zpusobem otevrou. Oni si odemkli! Odkdy si probuh umej kostlivci odemknout? (treti bug). Hodim na sebe spech a upaluju ven, unavou uz mam mzitky pred ocima a ani nevim kam presne bezim. No a pak sem prisel ke smyslum az na svetle a oddychnul si ze sem zamnou nemuzou.
Re: bugy!
Napsal: 18. 4. 2007 10.57
od KaTo
Praetor píše:To co se mi stalo dneska rano...sem zamnou nemuzou.
Hmm...to co se ti stalo mi VELMI připomíná skoro stejnou situaci, dneska ráno.
Chtěl jsem prozkoumat Tirianské stoky - žádná řezničina, jen nakouknout, když jsem si o nich tak hezky početl v knihovně, abych se přesvědčil, že v knihovně nekecaj. Vidím, že nikde nikdo, pomalu postupuji, na každé křižovatce se rozhlížím a najednou past. Odstraním, udělám krok, že půjdu zpátky (kde jsou pasti, tam to smrdí). Najednou spawn a řeknu vám, TOLIK krys jsem neviděl ani v muzikálu Krysař! Tímto děkuji tomu, že jsem štíhlý, krysy jsou malé a nemohli mě "bloknout" a tomu, že krysy narozdíl ode mě po žebříku nevylezou (zatím

).
...či-li, sem zamnou napovrch nemůžou.

Napsal: 18. 4. 2007 11.14
od photter
dungeon spawn má, jestli se dobře pamatuju 90% penaltu pro sólisty
spektry maj TS a nemrtví maj zvláštní schopnost ucítit živý, takže k tobě přijdou, i když tě neviděj no a zblízka holt už viděj
takže nesólovat
to s těma dveřma nevím, to musí labir, jestli maj kostlivci vodemykat nebo ne ale jestli to byli halapartníci, tak by je ani zamčený dveře dlouho nezdržely, to sou rasíci
ale ten zbytek jak popisuješ je myslim přesně to, co se od AI, dungeonspawnu a úpravy nemrtvejch očekávalo
Napsal: 18. 4. 2007 11.21
od The_Balrog
photter píše:dungeon spawn má, jestli se dobře pamatuju 90% penaltu pro sólisty
mno.. nemam predstavu o schopnostech hi-level kouzelniku, ale i po odecteni 90% se mi z tech poctu protocily panenky

Napsal: 18. 4. 2007 11.28
od labir
photter píše:dungeon spawn má, jestli se dobře pamatuju 90% penaltu pro sólisty
spektry maj TS a nemrtví maj zvláštní schopnost ucítit živý, takže k tobě přijdou, i když tě neviděj no a zblízka holt už viděj
takže nesólovat
to s těma dveřma nevím, to musí labir, jestli maj kostlivci vodemykat nebo ne ale jestli to byli halapartníci, tak by je ani zamčený dveře dlouho nezdržely, to sou rasíci
ale ten zbytek jak popisuješ je myslim přesně to, co se od AI, dungeonspawnu a úpravy nemrtvejch očekávalo

Přesně tak to má fungovat. A to odemčení - AI potvor je posílená, někdy mají klíče, jindy když zjistí že zvládnou odemknout tak si to odemknou featem. Jak píše photter - spawn je speciálně posílen, nemrtví vycítí život - jsem rád že to funguje přesně jak má, i s tím obklíčením a zahnáním do kouta neviditelných/hiddnutých šmejdilů se počítalo.
Dungeon spawn má posílení +90% pro sólisty, +další posílení pro silná povolání (a zaslabení pro slabá povolání), například mágové/zaklínači mají tuším dalších +25% (už z těch +90% takže když se to sečte je to najednou +137.5%), dále klerici (+70%) a páni zbraně (asi +10%) mají takéžto zvýšení. Takže ideální build jak něco hodně naspawnovat je jít sám s postavou klerik/wizard. Plus nakonec je aplikována náhoda +/-30%, takže když se to pěkně všechno sejde tak takový klerik samotář najednou může dostat bonus síly spawnu až +320%.
Takže to není hromada bugů ale featur.

Napsal: 18. 4. 2007 11.46
od mkov
labir píše:

Přesně tak to má fungovat. A to odemčení - AI potvor je posílená, někdy mají klíče, jindy když zjistí že zvládnou odemknout tak si to odemknou featem. Jak píše photter - spawn je speciálně posílen, nemrtví vycítí život - jsem rád že to funguje přesně jak má, i s tím obklíčením a zahnáním do kouta neviditelných/hiddnutých šmejdilů se počítalo.
Dungeon spawn má posílení +90% pro sólisty, +další posílení pro silná povolání (a zaslabení pro slabá povolání), například mágové/zaklínači mají tuším dalších +25% (už z těch +90% takže když se to sečte je to najednou +137.5%), dále klerici (+70%) a páni zbraně (asi +10%) mají takéžto zvýšení. Takže ideální build jak něco hodně naspawnovat je jít sám s postavou klerik/wizard. Plus nakonec je aplikována náhoda +/-30%, takže když se to pěkně všechno sejde tak takový klerik samotář najednou může dostat bonus síly spawnu až +320%.
Takže to není hromada bugů ale featur.

Tak to je fakt drsny uz hodnekrat jsem poznal AI a fakt moooc pekny, a ja si rikal ze po 1 lvl pana zbrane se mi toho spavnuje jeste vic

No potkat 320% musi bejt vubec sok, to se snad ani do nejakych lokaci nevejde

Re: bugy!
Napsal: 18. 4. 2007 11.51
od Praetor
Praetor píše:Zdalo se mi
asi bych se Vam mel omluvit. puvodne jsem to chtel napsat jenom jako pribeh, ze mi Eq leze i do spanku. pak sem si rekl ze nektere vety preformuluju aby hranicily s realitou. nicmene stale mi to pripadalo jako sci-fi i vzhledem k tomu v jaky casti fora se to nachazi.
ted mne trochu zamrazilo v zadech po vyjadreni Labira … to ze sem se rano probudil opocenej a rikal si ze to byl nepeknej sen … byla to snad jenom predtucha?

Napsal: 18. 4. 2007 11.53
od labir
Heht, to byl sen? Áha, teď už chápu proč je to v téhle sekci!

Re: bugy!
Napsal: 18. 4. 2007 11.58
od KaTo
Řekl bych - jednoznačně věštecký sen!

Napsal: 18. 4. 2007 11.59
od mkov
Napsal: 18. 4. 2007 13.30
od photter
Napsal: 18. 4. 2007 15.49
od snowman
Praetore, nevim nevim, co s Tebou, kamaráde :-)
Mě se taky párkrát něco zdálo, ale nikdy jsem nebyl trpoš a ani nepoužíval sekeru či kladivo. Spíš jsem lítal vzduchem a šlehal blesky shora na šecky - přeber si to

Napsal: 18. 4. 2007 15.51
od Ixtremist
snad každymu se zdaly sny ze hry, ja si kolikrat připadal i rano když sem se zbudil po dvouhodinovym spanku jako muj avatar :)
Napsal: 18. 4. 2007 16.00
od Ghost
Mě se zas předtim než skončil Gran zdálo, že čtu forum kde bylo napsaný, že končí. Pak sem se ráno probudil, kouknul na forum...
Napsal: 18. 4. 2007 17.51
od Zyga
Pro někoho sen. Pro clerica tvrdá realita

. Moje noční můry za hry momentálně vytlačily noční můry z matury. Tak nevim co by bylo lepší

Napsal: 18. 4. 2007 17.54
od mkov
Zyga píše:Pro někoho sen. Pro clerica tvrdá realita

. Moje noční můry za hry momentálně vytlačily noční můry z matury. Tak nevim co by bylo lepší

Maturita je fraska vejska je stokrat horsi!
Napsal: 18. 4. 2007 17.58
od Zyga
mkov píše:
Maturita je fraska vejska je stokrat horsi!
říkaj skoro všichni. sakra, zase sem zajel offtopic, ta škola mi už leze na mozek.
Kdyz jsme u tech snu...
Napsal: 18. 4. 2007 19.10
od Cenzanni
Ja mel jednou sen, ze se mi nejak podarilo k EQ pripojit jako DM, ale nemohl jsem tam dlouho zustat, aby na to Labir neprisel, tak jsem si to jen narychlovku vyzkousel a pak delal, jakoze nic

Napsal: 18. 4. 2007 23.27
od magnumik
jojo, taky se mě zdálo že sem po kymsi střílal z kuše :D...byl sem schovanej za stromem a ten parchant byl v okně v prvnim patře

...mimochodem...k tomu systému...nechcel bys labire aplikovat k tomu spawnu pro samotáře takovou drobnou úpravu -50% pro bardy?

jelikož jak to tak vidim tak zvědavá mel už se nikam nepodívá

Napsal: 18. 4. 2007 23.28
od labir
magnumik píše:jojo, taky se mě zdálo že sem po kymsi střílal z kuše :D...byl sem schovanej za stromem a ten parchant byl v okně v prvnim patře

...mimochodem...k tomu systému...nechcel bys labire aplikovat k tomu spawnu pro samotáře takovou drobnou úpravu -50% pro bardy?

jelikož jak to tak vidim tak zvědavá mel už se nikam nepodívá

Ona tam je. Jen není -50% ale trochu jiné číslo.